Ik ook niet, maar ja, moeten ze maar mooi zelf weten, ik lach wel. HAHA.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:18 schreef -Datdus- het volgende:
Trouwens, ik snap echt niet dat mensen liever een 13" crapbook pro nemen ipv van dit.
Ban hem voor de zekerheid. _0-quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:23 schreef Lorrelies het volgende:
Ok, die survivalserver van Mau is zojuist aan het crashen?
Bobbernauts idee weer zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Die zin.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
Het enigste minpunt is eigenlijk dat het erg fragiel lijkt, omdat het zo goedkoop voelt. Maar goed, zien het wel.
Ik moest die laptop halen van college. Voor 680 had ik een soort gelijke PC.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:25 schreef SosuaCafe het volgende:
700+ euro voor een laptop. Oef. Het zal wel nodig zijn, anders kan je een behoorlijke kast in elkaar zetten met dat geld. GTA 5 proof e.d.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:25 schreef TJV het volgende:
HAHA JA IK MET MIJN I7 HAHA NVIDIA GTX 6500K WATERKOELING 128 GB RAM OPTISCHE DRIVE 5TB SSD HAHA KUTAPPLEHIPSTERS IK BETAAL LEKKER DE HELFT VOOR IETS VEEL BETERS HAHA SUKKELS
IK LACH WEL NAAR AL DIE HIPSTERS IN DE COLLEGEBANKEN HAHA HAHA SUKKELSCool story brah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kut politiek.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:26 schreef Lorrelies het volgende:
Wat zit iedereen toch met die politiek?
Je kunt pas over 11 dagen stemmen hoor, dan pas is het boeiend.
ja moojen verhaal he de grootte emiel zij dat wei geldt uit moestten gefen dus dan doen wei dad gwn jatock emiel ftwquote:
zelfs dan is het niet boeiendquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:26 schreef Lorrelies het volgende:
Wat zit iedereen toch met die politiek?
Je kunt pas over 11 dagen stemmen hoor, dan pas is het boeiend.
Amateur je hebt gewoon geen geld voor een concert omdat je zo'n dure laptop moest kopen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:29 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
hey nee daar heb ik geen zin in joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |