quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:11 schreef Lorrelies het volgende:
Ooooooooooooooooh.
Ik wil even zien wie er nog meer mee doen dan
Alleen moet je wel je servert aanzetten hea
ahquote:
Nee hij was nog niet aan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:46 schreef -Datdus- het volgende:
Man, neem eens een vast ip.![]()
http://www.boutell.com/newfaq/creating/staticlocalip.html
Daar typ ik nu op. Lekkere laptop hoor, maar mijne is iets zwaarder qua specs.quote:
Wat voor specs heb jij dan?quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:54 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Daar typ ik nu op. Lekkere laptop hoor, maar mijne is iets zwaarder qua specs.
Volgens mij is de videokaart anders, 650M hier, en 8 gb ipv 6. Als je hem koopt, donder gelijk pcdecrapifier erover heen want de bloatware is godse irritant en veel.quote:
Bloatware is echt pure aids.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Volgens mij is de videokaart anders, 650M hier, en 8 gb ipv 6. Als je hem koopt, donder gelijk pcdecrapifier erover heen want de bloatware is godse irritant en veel.
Maar voor de rest is het echt een krachtpatser hoor, kan gemakkelijk GTA IV op alles hoog aan.quote:
Heeft de jouwe een GT630M videokaart 2gb?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Maar voor de rest is het echt een krachtpatser hoor, kan gemakkelijk GTA IV op alles hoog aan.
Nee, 650m.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:05 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Heeft de jouwe een GT630M videokaart 2gb?die zag ik nml staan voor 749,00 wel een i5
Campusshop.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:07 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Heb je een link waar ik hem kan kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |