Noob ik heb wel geld voor een concert maar mijn bands komen niet langs.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:29 schreef TJV het volgende:
[..]
Amateur je hebt gewoon geen geld voor een concert omdat je zo'n dure laptop moest kopen.
Ik vind het altijd wel raar dat ik geen kut merk van die hele crisis. Mijn salaris wordt uitbetaald, mijn eten staat op tafel, mijn ouders hebben nog werk en die btw-verhoging is het eerste dat we gaan merken. Hoezo slecht? Je moet meer uren draaien bij de bakker.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:28 schreef Lorrelies het volgende:
Het maakt toch geen bal uit wat je stemt, alles wordt en blijft toch kut voor iedereen
Jouw bands?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Noob ik heb wel geld voor een concert maar mijn bands komen niet langs.
Ja maar jij hebt ouders met teringveel geld, zo kan ik het ook.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:30 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel raar dat ik geen kut merk van die hele crisis. Mijn salaris wordt uitbetaald, mijn eten staat op tafel, mijn ouders hebben nog werk en die btw-verhoging is het eerste dat we gaan merken. Hoezo slecht? Je moet meer uren draaien bij de bakker.
Valt mee, ze zijn gewoon bij vlagen zuinig.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:31 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt ouders met teringveel geld, zo kan ik het ook.
dat JIJ het niet merkt betekent natuurlijk niet dat je ouders het niet merken (wellicht hebben ze wel iets meer maand over aan het eind van het salaris)quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:30 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel raar dat ik geen kut merk van die hele crisis. Mijn salaris wordt uitbetaald, mijn eten staat op tafel, mijn ouders hebben nog werk en die btw-verhoging is het eerste dat we gaan merken. Hoezo slecht? Je moet meer uren draaien bij de bakker.
Ik heb het er regelmatig met ze over maar het lijkt op gewoon wat extra inflatie, meer niet. Houden zo.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:33 schreef mschol het volgende:
[..]
dat JIJ het niet merkt betekent natuurlijk niet dat je ouders het niet merken (wellicht hebben ze wel iets meer maand over aan het eind van het salaris)
En die gast zeikt iedereen op Marktplaats sukkels topic af.quote:Op zondag 10 juni 2012 12:25 schreef msigamer12 het volgende:
Hallo
Wegens niet goed kunnen gebruiken een logitech g25 aangeboden
Het schakel paneel pakt de 5 en 6 niet lekker meer en verder mist de dop op de pook
Het stuur nog in top conditie
de pendalen ook helemaal goed
Voor dit wonderlijke stuur wil ik toch wel minimaal 100 euro
Daarbij krijgt u ook nog needforspeed shift
Multiplayer content heb ik zelf gebruikt dus u kunt aleen nog singleplayer doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |