Wel nieuwe maar er zijn er al een paar geweest.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:33 schreef kwiwi het volgende:
Is dit de eerste nieuwe aflevering weer ofzo?
Volgens mij ook.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:33 schreef kwiwi het volgende:
Nee, ze waren ervoor bezig met moddergooiende politiciquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:33 schreef kwiwi het volgende:
Ah okequote:Op vrijdag 14 september 2012 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel nieuwe maar er zijn er al een paar geweest.
foutje van de redactie misschienquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:36 schreef Pheno het volgende:
Hu, net dat gezicht van die blonde wegblurren, daarna vol in beeld. Why?
Ja lijkt me lachenquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:39 schreef Pheno het volgende:
Ik wil op vakantie daarnaar toe. gewoon, omdat het kan
FOK!Gypsie-meetquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:40 schreef fratsman het volgende:
De paardenmarkt in Appleby!Fuck de Wallen, je moet naar Appleby!
![]()
Ze zijn het allebei niet. Ze trekken niet rond met hun wagen, en zijn volgens mij ook geen Roma of Sinti.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:40 schreef kwiwi het volgende:
wat is het verschil tussen een gypsy en een traveler dan?
Ik zeg het nog maar eens; Oud ijzer is een goudmijn.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:42 schreef Pheno het volgende:
Maar de vraag blijft: wanneer is de aflevering waarin we zien hoe ze aan al dat geld komen
Bang voor een afrekeningquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:43 schreef Karina het volgende:
De bruidegom schaamt zich, die wil niet in beeld.
De vraag is hoeveel tijd zouden ze te laat komenquote:
Kokhalsquote:
Oe misschien zondag bij het helicopterteam op RTLquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:49 schreef kwiwi het volgende:
spanning en sensatie ondertussen; er is een gewapende man on the loose hier in de buurt
Oeh, dat zou leuk zijnquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe misschien zondag bij het helicopterteam op RTL
waar is hier?quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:49 schreef kwiwi het volgende:
spanning en sensatie ondertussen; er is een gewapende man on the loose hier in de buurt
Souteneur.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:55 schreef Karina het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd waar hij werkt...
Jij bent mijn vrouw!quote:
Het blijft iig plakkenquote:
"knus".quote:
Altijd aan de anderquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:03 schreef kwiwi het volgende:
Aan wie ligt dat nou toch he, dat het altijd bij hun fout gaat?
Dat zal ze boeien, als ze al hun daden maar kunnen verhalenquote:
zit ie gelijk onder de bloedvlekken, en kan moeders met haarspray aan de slagquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:10 schreef Karina het volgende:
Als die jurk niet goed is gaan er klappen vallen.
Ja en ze lopen gewoon met z'n allen op Christian Louboutin schoenen, en iets in mij zegt dat ze gewoon van Harrods komen en niet uit China.quote:
Ze lijken er wel opquote:
Je hebt niet zoveel keuze in zo'n gemeenschap hequote:Op vrijdag 14 september 2012 23:13 schreef MissJ het volgende:
wat? Ze gaat trouwen met haar neef? NEEF?!!![]()
dat is dan wel weer waarquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt niet zoveel keuze in zo'n gemeenschap he
Ja het is niet voor niets dat al die meisjes zo op elkaar lijken en al die (lompe) kerels ookquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt niet zoveel keuze in zo'n gemeenschap he
Dat zou hun gedrag verklarenquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:14 schreef kwiwi het volgende:
Op een gegeven moment moet zo'n gemeenschap toch alleen nog maar bestand uit verstandelijk gehandicapten
Dan kan je mooi iets te drinken voor me pakkenquote:
Wou je beweren dat deze mensen 100% zijn?quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:14 schreef kwiwi het volgende:
Op een gegeven moment moet zo'n gemeenschap toch alleen nog maar bestand uit verstandelijk gehandicapten
Ja dagquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan je mooi iets te drinken voor me pakken
Nee, maar ze kunnen blijkbaar nog neuken. En op een gegeven moment moet toch zelfs dat niet meer lukkenquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wou je beweren dat deze mensen 100% zijn?
Jij vindt de M&M reclame toch zo leuk? Die man haalt wel iets lekkers voor zijn vrouwquote:
Die man faalt ookquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij vindt de M&M reclame toch zo leuk? Die man haalt wel iets lekkers voor zijn vrouw
Ik kon daar uren mee spelenquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:17 schreef fratsman het volgende:
Ik zie hem net weer voorbij komen, maar kan iemand me uitleggen wat wij vroeger als klein kind leuk vonden aan een bromtol?!?![]()
Leven als een prof was best leukquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:19 schreef kwiwi het volgende:
och, iemand heeft harry vermeegen weer uit de prullenbak getrokken....
Galbakquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:19 schreef kwiwi het volgende:
och, iemand heeft harry vermeegen weer uit de prullenbak getrokken....
En overal de boel slooptquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:20 schreef Edskimo het volgende:
Vrouwen hebben rechten, homo's hebben rechten, waarom travellers dan niet?
Nou eh, omdat je geen belasting betaald misschien?
En onrust veroorzaaktquote:
Terwijl ze behoorlijk wat kosten aan politie inzetquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:20 schreef Edskimo het volgende:
Vrouwen hebben rechten, homo's hebben rechten, waarom travellers dan niet?
Nou eh, omdat je geen belasting betaald misschien?
+ dat beeld van God.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:25 schreef Pheno het volgende:
Volhouden mensen, olie uit Israel is winning!
Bwahahhaha dat dacht ik ook evenquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:27 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht ff dat die oma de lucht in ging.
En de activisten komen alleen maar om een potje te kunnen knokken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:28 schreef DjinN het volgende:
En toch vind ik dit best sneuDie mensen hebben daar echt jarenlang gewoond..en nu worden ze als beesten verdreven
Maar aan de andere kant: ze overtreden zoveel wetten en regels dat ze ook gewoon niks meer te willen hebben.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:28 schreef DjinN het volgende:
En toch vind ik dit best sneuDie mensen hebben daar echt jarenlang gewoond..en nu worden ze als beesten verdreven
Misschien moet je ze een beetje olie gaan brengenquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:28 schreef DjinN het volgende:
Maar geen Israelische meer, dat was toch de verkeerde zo te zienquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet je ze een beetje olie gaan brengen
Die hielp niet, misschien baby-olie proberen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar geen Israelische meer, dat was toch de verkeerde zo te zien
Ja ik had volgens mij al ergens een linkje gepost. Bij TLC dacht ik komt er iets.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:30 schreef fratsman het volgende:
Heeft die jurkenvrouw al d'r eigen RLS?
Die heeft ze niet nodig, die loopt al binnen met die jurkenquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:30 schreef fratsman het volgende:
Heeft die jurkenvrouw al d'r eigen RLS?
Haat tegen normalere mensenquote:
Gaan ze dan crossposten?quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:31 schreef Karina het volgende:
De Paus wacht met spanning op de brief.
Jaquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:32 schreef DjinN het volgende:
Bwoeahahahah!@# Shit, van dat rennende rode krullenkind moest eigenlijk een gifje gemaakt worden
HAHAHA jaaaa! Precies die gedachte had ik ookquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
JaIk moest gelijk denken aan dat zwevende kind van vorig jaar
"zo goed als nieuw"quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:34 schreef kwiwi het volgende:
Waarom dat plastic om die banken steeds?
quote:
De herseninhoud is wat gezakt of zo?quote:
Hebbe......... we niet in AdAMquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:48 schreef Karina het volgende:
Dat is het chloor in het waterKrijg je tieten van.
dan waren ze kleiner geweest.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
De herseninhoud is wat gezakt of zo?
Oh, daar heb ik ze vanquote:Op vrijdag 21 september 2012 22:48 schreef Karina het volgende:
Dat is het chloor in het waterKrijg je tieten van.
En daarna verzuipt het tussen die tetten.quote:
Ach, deed Michael ook.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:14 schreef Karina het volgende:
Die baby hielden ze gewoon op zijn kop.
Nou. Nu voel ik me overgrootvader.quote:
Nee, eerder de uiterlijke schade.quote:
Hijquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wie gaat er dan ook boksen drie dagen voordat 'ie trouwt?
na het trouwen wordt het alleen maar slechter, toch?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:18 schreef Karina het volgende:
Nou ja als hij getrouwd is hoeft hij toch niet meer te fappen, dus die hand heeft hij niet nodig.
Geen idee, nooit getrouwdquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
na het trouwen wordt het alleen maar slechter, toch?
Nou, uh in mijn geval niet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
na het trouwen wordt het alleen maar slechter, toch?
Je zou voor minder met een molensteen de Waal in springenquote:
Standaard, ze moeten hun horloge eens een uur vooruit zettenquote:
tijdsverschil he...quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Standaard, ze moeten hun horloge eens een uur vooruit zetten
Nee....waarschijnlijk omdat haar moeder overleden is en dus niet bij de bruiloft aanwezig is..quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:32 schreef Pheno het volgende:
Jankt ze nu omdat die borsten zo omhoogeduwd zijn dat het pijn doet?
of omdat ze haar verjaardag niet kon vierenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:36 schreef DjinN het volgende:
[..]
Nee....waarschijnlijk omdat haar moeder overleden is en dus niet bij de bruiloft aanwezig is..![]()
Ze zijn wel nog steeds samenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |