Leven als een prof was best leukquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:19 schreef kwiwi het volgende:
och, iemand heeft harry vermeegen weer uit de prullenbak getrokken....
Galbakquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:19 schreef kwiwi het volgende:
och, iemand heeft harry vermeegen weer uit de prullenbak getrokken....
En overal de boel slooptquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:20 schreef Edskimo het volgende:
Vrouwen hebben rechten, homo's hebben rechten, waarom travellers dan niet?
Nou eh, omdat je geen belasting betaald misschien?
En onrust veroorzaaktquote:
Terwijl ze behoorlijk wat kosten aan politie inzetquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:20 schreef Edskimo het volgende:
Vrouwen hebben rechten, homo's hebben rechten, waarom travellers dan niet?
Nou eh, omdat je geen belasting betaald misschien?
+ dat beeld van God.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:25 schreef Pheno het volgende:
Volhouden mensen, olie uit Israel is winning!
Bwahahhaha dat dacht ik ook evenquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:27 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht ff dat die oma de lucht in ging.
En de activisten komen alleen maar om een potje te kunnen knokken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:28 schreef DjinN het volgende:
En toch vind ik dit best sneuDie mensen hebben daar echt jarenlang gewoond..en nu worden ze als beesten verdreven
Maar aan de andere kant: ze overtreden zoveel wetten en regels dat ze ook gewoon niks meer te willen hebben.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:28 schreef DjinN het volgende:
En toch vind ik dit best sneuDie mensen hebben daar echt jarenlang gewoond..en nu worden ze als beesten verdreven
Misschien moet je ze een beetje olie gaan brengenquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:28 schreef DjinN het volgende:
Maar geen Israelische meer, dat was toch de verkeerde zo te zienquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet je ze een beetje olie gaan brengen
Die hielp niet, misschien baby-olie proberen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar geen Israelische meer, dat was toch de verkeerde zo te zien
Ja ik had volgens mij al ergens een linkje gepost. Bij TLC dacht ik komt er iets.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:30 schreef fratsman het volgende:
Heeft die jurkenvrouw al d'r eigen RLS?
Die heeft ze niet nodig, die loopt al binnen met die jurkenquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:30 schreef fratsman het volgende:
Heeft die jurkenvrouw al d'r eigen RLS?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |