Altijd aan de anderquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:03 schreef kwiwi het volgende:
Aan wie ligt dat nou toch he, dat het altijd bij hun fout gaat?
Dat zal ze boeien, als ze al hun daden maar kunnen verhalenquote:
zit ie gelijk onder de bloedvlekken, en kan moeders met haarspray aan de slagquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:10 schreef Karina het volgende:
Als die jurk niet goed is gaan er klappen vallen.
Ja en ze lopen gewoon met z'n allen op Christian Louboutin schoenen, en iets in mij zegt dat ze gewoon van Harrods komen en niet uit China.quote:
Ze lijken er wel opquote:
Je hebt niet zoveel keuze in zo'n gemeenschap hequote:Op vrijdag 14 september 2012 23:13 schreef MissJ het volgende:
wat? Ze gaat trouwen met haar neef? NEEF?!!![]()
dat is dan wel weer waarquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt niet zoveel keuze in zo'n gemeenschap he
Ja het is niet voor niets dat al die meisjes zo op elkaar lijken en al die (lompe) kerels ookquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt niet zoveel keuze in zo'n gemeenschap he
Dat zou hun gedrag verklarenquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:14 schreef kwiwi het volgende:
Op een gegeven moment moet zo'n gemeenschap toch alleen nog maar bestand uit verstandelijk gehandicapten
Dan kan je mooi iets te drinken voor me pakkenquote:
Wou je beweren dat deze mensen 100% zijn?quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:14 schreef kwiwi het volgende:
Op een gegeven moment moet zo'n gemeenschap toch alleen nog maar bestand uit verstandelijk gehandicapten
Ja dagquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan je mooi iets te drinken voor me pakken
Nee, maar ze kunnen blijkbaar nog neuken. En op een gegeven moment moet toch zelfs dat niet meer lukkenquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wou je beweren dat deze mensen 100% zijn?
Jij vindt de M&M reclame toch zo leuk? Die man haalt wel iets lekkers voor zijn vrouwquote:
Die man faalt ookquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij vindt de M&M reclame toch zo leuk? Die man haalt wel iets lekkers voor zijn vrouw
Ik kon daar uren mee spelenquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:17 schreef fratsman het volgende:
Ik zie hem net weer voorbij komen, maar kan iemand me uitleggen wat wij vroeger als klein kind leuk vonden aan een bromtol?!?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |