Ze lijken er wel opquote:
Je hebt niet zoveel keuze in zo'n gemeenschap hequote:Op vrijdag 14 september 2012 23:13 schreef MissJ het volgende:
wat? Ze gaat trouwen met haar neef? NEEF?!!![]()
dat is dan wel weer waarquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt niet zoveel keuze in zo'n gemeenschap he
Ja het is niet voor niets dat al die meisjes zo op elkaar lijken en al die (lompe) kerels ookquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt niet zoveel keuze in zo'n gemeenschap he
Dat zou hun gedrag verklarenquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:14 schreef kwiwi het volgende:
Op een gegeven moment moet zo'n gemeenschap toch alleen nog maar bestand uit verstandelijk gehandicapten
Dan kan je mooi iets te drinken voor me pakkenquote:
Wou je beweren dat deze mensen 100% zijn?quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:14 schreef kwiwi het volgende:
Op een gegeven moment moet zo'n gemeenschap toch alleen nog maar bestand uit verstandelijk gehandicapten
Ja dagquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan je mooi iets te drinken voor me pakken
Nee, maar ze kunnen blijkbaar nog neuken. En op een gegeven moment moet toch zelfs dat niet meer lukkenquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wou je beweren dat deze mensen 100% zijn?
Jij vindt de M&M reclame toch zo leuk? Die man haalt wel iets lekkers voor zijn vrouwquote:
Die man faalt ookquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij vindt de M&M reclame toch zo leuk? Die man haalt wel iets lekkers voor zijn vrouw
Ik kon daar uren mee spelenquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:17 schreef fratsman het volgende:
Ik zie hem net weer voorbij komen, maar kan iemand me uitleggen wat wij vroeger als klein kind leuk vonden aan een bromtol?!?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |