En de activisten komen alleen maar om een potje te kunnen knokken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:28 schreef DjinN het volgende:
En toch vind ik dit best sneuDie mensen hebben daar echt jarenlang gewoond..en nu worden ze als beesten verdreven
Maar aan de andere kant: ze overtreden zoveel wetten en regels dat ze ook gewoon niks meer te willen hebben.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:28 schreef DjinN het volgende:
En toch vind ik dit best sneuDie mensen hebben daar echt jarenlang gewoond..en nu worden ze als beesten verdreven
Misschien moet je ze een beetje olie gaan brengenquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:28 schreef DjinN het volgende:
Maar geen Israelische meer, dat was toch de verkeerde zo te zienquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet je ze een beetje olie gaan brengen
Die hielp niet, misschien baby-olie proberen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar geen Israelische meer, dat was toch de verkeerde zo te zien
Ja ik had volgens mij al ergens een linkje gepost. Bij TLC dacht ik komt er iets.quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:30 schreef fratsman het volgende:
Heeft die jurkenvrouw al d'r eigen RLS?
Die heeft ze niet nodig, die loopt al binnen met die jurkenquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:30 schreef fratsman het volgende:
Heeft die jurkenvrouw al d'r eigen RLS?
Haat tegen normalere mensenquote:
Gaan ze dan crossposten?quote:Op vrijdag 14 september 2012 23:31 schreef Karina het volgende:
De Paus wacht met spanning op de brief.
Jaquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:32 schreef DjinN het volgende:
Bwoeahahahah!@# Shit, van dat rennende rode krullenkind moest eigenlijk een gifje gemaakt worden
HAHAHA jaaaa! Precies die gedachte had ik ookquote:Op vrijdag 14 september 2012 23:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
JaIk moest gelijk denken aan dat zwevende kind van vorig jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |