abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 september 2012 @ 20:47:54 #157
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116321126
quote:
13s.gif Op zondag 2 september 2012 20:37 schreef Illiberal het volgende:
Waarom gaan er nou mensen op een datingsite zitten als ze te schijterig zijn om af te spreken?

"Ja, ik spreek niet af, want dat vind ik een beetje eng."

Zijn het nu de stalkers en de weirdo's die het verzieken voor de rest?
Als in dat ze uberhaupt nooit afspreekt, of gewoon niet met jou?
pi_116322931
quote:
13s.gif Op zondag 2 september 2012 20:37 schreef Illiberal het volgende:
Waarom gaan er nou mensen op een datingsite zitten als ze te schijterig zijn om af te spreken?

"Ja, ik spreek niet af, want dat vind ik een beetje eng."

Zijn het nu de stalkers en de weirdo's die het verzieken voor de rest?
Veel zullen ook gewoon nieuwsgierig rondneuzen, dit is wel zwaar irritant natuurlijk. Sommige zullen het ook wel voor de extra aandacht doen |:( .
pi_116323654
Ik spreek ook gewoon nauwelijks af. Ik denk bij veel mensen al heel snel "hmmmmmm nou neeeeeeee", die mensen block ik gelijk. Dan zijn er nog heel veel mensen met wie ik gewoon graag chat (sorry je suis une chat-slette) maar daar ben ik eerlijk over. "Dahling, als jij wil blijven chatten, chat ik zeker mee, maar ga niet hopen dat we ooit gaan daten, want dat zie ik niet gebeuren." In deze, of andere, bewoordingen. Als de man in kwestie dan zo eigenwijs is te denken dat ik daar vast nog wel anders over ga denken, lekker doen, maar ik ben vanaf het begin duidelijk geweest.

En mannen maar zeiken dat ze altijd ge-friend-zoned worden... :') Ja als jij blijft plakken nadat ik vertel dat er nooit van ze lang zal ze leven gendate zal worden wel ja :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 2 september 2012 @ 21:22:16 #160
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_116323688
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 20:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als in dat ze uberhaupt nooit afspreekt, of gewoon niet met jou?
Misschien beide, sommige zeggen gewoon dat ze nooit daten.
  zondag 2 september 2012 @ 21:23:17 #161
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_116323749
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 21:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik spreek ook gewoon nauwelijks af. Ik denk bij veel mensen al heel snel "hmmmmmm nou neeeeeeee", die mensen block ik gelijk. Dan zijn er nog heel veel mensen met wie ik gewoon graag chat (sorry je suis une chat-slette) maar daar ben ik eerlijk over. "Dahling, als jij wil blijven chatten, chat ik zeker mee, maar ga niet hopen dat we ooit gaan daten, want dat zie ik niet gebeuren." In deze, of andere, bewoordingen. Als de man in kwestie dan zo eigenwijs is te denken dat ik daar vast nog wel anders over ga denken, lekker doen, maar ik ben vanaf het begin duidelijk geweest.

En mannen maar zeiken dat ze altijd ge-friend-zoned worden... :') Ja als jij blijft plakken nadat ik vertel dat er nooit van ze lang zal ze leven gendate zal worden wel ja :')
Waarom chat je dan met iemand waar mee je toch niet gaat daten?
pi_116323945
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 21:23 schreef Illiberal het volgende:

[..]

Ik zit op PaiQ omdat ik uiteraard hoop met mensen te chatten van wie ik denk "laat ons daten!". Tijdens die queeste kom ik echter weinig mensen tegen waarvan ik dat denk, maar zat mensen waarvan ik denk "laat ons chatten!".
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zondag 2 september 2012 @ 21:26:54 #163
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_116324012
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 21:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik zit op PaiQ omdat ik uiteraard hoop met mensen te chatten van wie ik denk "laat ons daten!". Tijdens die queeste kom ik echter weinig mensen tegen waarvan ik dat denk, maar zat mensen waarvan ik denk "laat ons chatten!".
Omdat ze zoveel interessante dingen te vertellen hebben?
pi_116324165
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 21:26 schreef Illiberal het volgende:

[..]

Omdat ze zoveel interessante dingen te vertellen hebben?
Och, ik chat gewoon graag. Als mensen een beetje vlot doortikken, tik ik wel terug.
  zondag 2 september 2012 @ 21:31:13 #165
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_116324324
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 21:29 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Och, ik chat gewoon graag. Als mensen een beetje vlot doortikken, tik ik wel terug.
Chatten om het chatten? Wat is dan de end-game?

Ik zie dat niet zo, een beetje doelloos op een datingsite gaan staan. Dan kun je beter gaan fok!en ofzo.
pi_116324406
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 21:31 schreef Illiberal het volgende:

[..]

Chatten om het chatten? Wat is dan de end-game?

Ik zie dat niet zo, een beetje doelloos op een datingsite gaan staan. Dan kun je beter gaan fok!en ofzo.
O. Dan stop ik er wel mee.
pi_116326686
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 21:23 schreef Illiberal het volgende:

[..]

Nou... ik kan niet voor DP spreken maar ik doe het regelmatig omdat het leuk, gezellig en soms heel vermakelijk en komisch kan zijn....

Tering man... waarom zou je nog vriendschap onderhouden met mensen waar je toch niet mee in bed beland.... zonde van je tijd :')
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_116326789
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 21:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik zit regelmatig in chatboxen omdat ik mensen zoek waarvan ik denk "laat ons chatten" maar kom dan ook regelmatig vrouwen tegen waarvan ik denk "laat ons daten".... helaas wonen die vrouwen altijd op duizenden kilometers afstand -O-
I'll sing you a lullaby.
pi_116326798
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 22:07 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Tering man... waarom zou je nog vriendschap onderhouden met mensen waar je toch niet mee in bed beland.... zonde van je tijd :')
*boks*
  zondag 2 september 2012 @ 22:12:05 #170
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_116326950
Hm, het punt van vriendschappen via datingsites ontgaat mij even.
pi_116327007
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 22:09 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

*boks*
Toegegeven... ik fantaseer ook wel eens over sex met vrienden van het andere geslacht... maar dat lijkt mij niet meer dan gezond :)
I'll sing you a lullaby.
pi_116327026
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 22:12 schreef Illiberal het volgende:
Als je in de supermarkt loopt en iemand wil je een miljoen geven, dan zeg je ook "nee, bedankt maar het nut van een geldprijs winnen zie ik alleen in wanneer ik aan een loterij meedoe?"
pi_116327045
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 22:12 schreef Illiberal het volgende:
totally friendzoned :P
I'll sing you a lullaby.
  zondag 2 september 2012 @ 22:14:57 #174
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_116327114
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 22:13 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Als je in de supermarkt loopt en iemand wil je een miljoen geven, dan zeg je ook "nee, bedankt maar het nut van een geldprijs winnen zie ik alleen in wanneer ik aan een loterij meedoe?"
Oke, dan is het per toeval dus.
pi_116327135
Ik heb de afgelopen maand meer leuke chatgesprekken gevoerd via badoo dan via een jaar op Paiq.
Zitten volgens mij wel een paar serieuze date opties in.
I'll sing you a lullaby.
  maandag 3 september 2012 @ 00:38:44 #176
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116334095
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 22:15 schreef xenobinol het volgende:
Ik heb de afgelopen maand meer leuke chatgesprekken gevoerd via badoo dan via een jaar op Paiq.
Zitten volgens mij wel een paar serieuze date opties in.
Grappig, heb ik ook de laatste tijd. Al laat de potentiële Badoo date niet echt veel horen. Smst wel terug/uit zichzelf maar volgens mij is het hierboven eerder beschrevene wel van toepassing. Chat graag, maar spreekt bijna nooit af. Luister maar naar mijn intuïtie denk ik. Afkappen dus.
  maandag 3 september 2012 @ 09:13:20 #177
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116337129
Mijn date was zaterdag weer super O+
We hebben een gesprek gehad dat het misschien nog te vroeg is een gesprek te hebben over waar we nu staan (relatietechnisch gezien) _O- Eigenlijk heb je dus gewoon dat gesprek gehad maar je conclusie is dat we't nu nog maar even aankijken :)
Volgende dag lekker samen ontbeten in de stad O+
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  maandag 3 september 2012 @ 09:14:22 #178
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116337140
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:13 schreef SilentChaos het volgende:
We hebben een gesprek gehad dat het misschien nog te vroeg is een gesprek te hebben over waar we nu staan (relatietechnisch gezien) _O- Eigenlijk heb je dus gewoon dat gesprek gehad maar je conclusie is dat we't nu nog maar even aankijken :)
Klinkt goed ^O^
pi_116337237
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:13 schreef SilentChaos het volgende:

Zelfde hier :Y
Was weer erg gezellig, en het was goed weer dus we hebben gewoon gekletst in het park en nog even de stad in geweest. Wederom moest ze vroeg weg (kon zij niks aan doen), dus ook weer vroeg naar huis.

's Avonds smste date #1 of ik langs wilde komen, filmpje kijken. Prima, ik er heen, sta ik daar voor de deur, niemand thuis :') Pak ik m'n telefoon zie ik een sms dat ze moet overwerken :') Achja, kan gebeuren.
Filmpje gekeken, wat gedronken, dus ik wilde niet meer terug rijden. Kon blijven slapen en dat deed ik dan ook (en daar is het ook bij gebleven) :@

Ik voel me... raar, denk ik.
  maandag 3 september 2012 @ 09:23:43 #180
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116337251
En wie vind je leuker.. date 1 of 2?
pi_116337260
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 00:38 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Grappig, heb ik ook de laatste tijd. Al laat de potentiële Badoo date niet echt veel horen. Smst wel terug/uit zichzelf maar volgens mij is het hierboven eerder beschrevene wel van toepassing. Chat graag, maar spreekt bijna nooit af. Luister maar naar mijn intuïtie denk ik. Afkappen dus.
Als ik iemand erg leuk vind op badoo dan geef ik haar mijn skype adres, dat chat namelijk net even wat fijner. Badoo doet soms zo raar, berichten die pas uren laten aankomen enzo..
I'll sing you a lullaby.
pi_116337261
Dat weet ik dus niet :')
  maandag 3 september 2012 @ 09:25:44 #183
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116337279
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:24 schreef Vinniiee het volgende:
Dat weet ik dus niet :')
Nouja, dan allebei maar verder daten :)
  maandag 3 september 2012 @ 09:27:13 #184
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116337301
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:22 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Zelfde hier :Y
Was weer erg gezellig, en het was goed weer dus we hebben gewoon gekletst in het park en nog even de stad in geweest. Wederom moest ze vroeg weg (kon zij niks aan doen), dus ook weer vroeg naar huis.

's Avonds smste date #1 of ik langs wilde komen, filmpje kijken. Prima, ik er heen, sta ik daar voor de deur, niemand thuis :') Pak ik m'n telefoon zie ik een sms dat ze moet overwerken :') Achja, kan gebeuren.
Filmpje gekeken, wat gedronken, dus ik wilde niet meer terug rijden. Kon blijven slapen en dat deed ik dan ook (en daar is het ook bij gebleven) :@

Ik voel me... raar, denk ik.
Klinkt leuk allemaal ^O^
Beetje kut dat je op een gegeven moment 1 van de 2 teleur moet gaan stellen (tenzij de ene gewoon oplost in z'n eigen momentum, als je begrijpt wat ik bedoel :))
pi_116337305
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nouja, dan allebei maar verder daten :)
Jup :P Alleen uitkijken dat ik geen dubbele afspraken maak :P
  maandag 3 september 2012 @ 09:28:29 #186
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116337321
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:27 schreef Vinniiee het volgende:

Jup :P Alleen uitkijken dat ik geen dubbele afspraken maak :P
Zolang je ze niet op dezelfde dag houdt, lijkt het mij niet dat er problemen komen. Vergeet alleen neit dat soms afspraken kunnen uitlopen ;)
pi_116337323
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:27 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Klinkt leuk allemaal ^O^
Beetje kut dat je op een gegeven moment 1 van de 2 teleur moet gaan stellen (tenzij de ene gewoon oplost in z'n eigen momentum, als je begrijpt wat ik bedoel :))
Zeker :D
Ja, dat vind ik dus ook :P. Jup, ik snap je.
Hoe was het trouwens bij die auto-meeting? :D
pi_116337336
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zolang je ze niet op dezelfde dag houdt, lijkt het mij niet dat er problemen komen. Vergeet alleen neit dat soms afspraken kunnen uitlopen ;)
I know. Doe ik ook niet.
Naar date 1 zaterdagavond kwam ook wel onverwacht, maar was wel leuk!
pi_116337337
Gister dus uiteindelijk wel een date gehad. Was op zich wel leuk, maar niet zo gezellig als vorige week. En volgens mij dacht hij dat ook. Ik denk niet dat er een vervolg komt, toch jammer..
  maandag 3 september 2012 @ 09:30:30 #190
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116337341
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:28 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Zeker :D
Ja, dat vind ik dus ook :P. Jup, ik snap je.
Hoe was het trouwens bij die auto-meeting? :D
Ze vond't geweldig :D (wist wel dat ze van oldtimers hield, maar zo'n enthousiasme had ik nou ook weer neit verwacht :P).
Ze heeft meteen gezegd wat ze leuke wagens vindt... Ze heeft een goeie smaak ^O^ (ook wat motoren betreft trouwens)...
Net zoals ik dus een goede smaak, maar wel een dure smaak... Maar ja, wie wil er geen '67 Ford Mustang Fastback van ¤30.000 :9
pi_116337344
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 09:30 schreef maen het volgende:
Gister dus uiteindelijk wel een date gehad. Was op zich wel leuk, maar niet zo gezellig als vorige week. En volgens mij dacht hij dat ook. Ik denk niet dat er een vervolg komt, toch jammer..
Geen hand vol.....
I'll sing you a lullaby.
pi_116337357
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:30 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ze vond't geweldig :D (wist wel dat ze van oldtimers hield, maar zo'n enthousiasme had ik nou ook weer neit verwacht :P).
Ze heeft meteen gezegd wat ze leuke wagens vindt... Ze heeft een goeie smaak ^O^ (ook wat motoren betreft trouwens)...
Net zoals ik dus een goede smaak, maar wel een dure smaak... Maar ja, wie wil er geen '67 Ford Mustang Fastback van ¤30.000 :9
Mooi man :D Prachtig om zo'n hobby/interesse te delen ^O^
Motoren als in motorfietsen of alsin aandrijfmotor voor de auto? :P Hehehehe, ja die zou ik ook wel willen :9
pi_116337419
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:30 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Geen hand vol.....
precies! Hoef ik me ook niet meer schuldig te voelen :P
  maandag 3 september 2012 @ 09:39:41 #194
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116337477
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:31 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Mooi man :D Prachtig om zo'n hobby/interesse te delen ^O^
Motoren als in motorfietsen of alsin aandrijfmotor voor de auto? :P Hehehehe, ja die zou ik ook wel willen :9
Motorfietsen :9

Tja we hebben zo'n beetje alles wat we delen, muziek, oldtimers, films (qua genre en stijl), werk met raakvlakken....
Moet ff wat voor mezelf bedenken _O-
Qua techniek heeft ze dan gelukkig weer weinig interesse, dus als er gesleuteld moet worden aan de auto zal ik haar niet zien _O-
pi_116337506
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 09:36 schreef maen het volgende:

[..]

precies! Hoef ik me ook niet meer schuldig te voelen :P
toch jammer... eindig je mee...

waarom was het minder leuk? en waarom dacht je dat hij het minder leuk vond?
pi_116337517
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:39 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Tja we hebben zo'n beetje alles wat we delen, muziek, oldtimers, films (qua genre en stijl), werk met raakvlakken....
Qua techniek heeft ze dan gelukkig weer weinig interesse, dus als er gesleuteld moet worden aan de auto zal ik haar niet zien _O-
klinkt goed allemaal zeg ;)
pi_116337620
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:41 schreef rival het volgende:

[..]

toch jammer... eindig je mee...

waarom was het minder leuk? en waarom dacht je dat hij het minder leuk vond?
Het was veel geforceerder, ging niet zo vanzelf. Wat ook kan komen doordat ik heel erg moe was en dus zelf niet zo gezellig was. Maar bij het afscheid kwam het niet ter sprake of er een volgende keer zou komen, en ik had het idee dat hij het niet erg vond om weg te gaan ipv nog ergens wat te gaan drinken.
pi_116337702
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 09:47 schreef maen het volgende:

[..]

Het was veel geforceerder, ging niet zo vanzelf. Wat ook kan komen doordat ik heel erg moe was en dus zelf niet zo gezellig was. Maar bij het afscheid kwam het niet ter sprake of er een volgende keer zou komen, en ik had het idee dat hij het niet erg vond om weg te gaan ipv nog ergens wat te gaan drinken.
Ja misschien zat hij met dezelfde gedachte, dacht hij dat jij het niet leuk vond....
dat zou toch zonde zijn....
pi_116337744
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:51 schreef rival het volgende:

[..]

Ja misschien zat hij met dezelfde gedachte, dacht hij dat jij het niet leuk vond....
dat zou toch zonde zijn....
klopt. Misschien hoor ik nog wat. Maarja dat hij vorige week verder ook geen contact meer zocht enzo..
pi_116337821
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 09:54 schreef maen het volgende:

[..]

klopt. Misschien hoor ik nog wat. Maarja dat hij vorige week verder ook geen contact meer zocht enzo..
Dat doe ik zelf ook heel weinig. Ik heb iemand niet altijd iets te vertellen als we elkaar nog niet gezien hebben. Dat zegt dus helemaal niets over de afloop van deze date.
pi_116337871
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:57 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat doe ik zelf ook heel weinig. Ik heb iemand niet altijd iets te vertellen als we elkaar nog niet gezien hebben. Dat zegt dus helemaal niets over de afloop van deze date.
we hadden vorige week ook al een date. En ja natuurlijk hoef je niet constant contact te hebben, maar helemaal niets, behalve om af te spreken, vind ik toch weinig. Daarvoor werd er dagelijks gemaild..
pi_116337883
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 10:00 schreef maen het volgende:

[..]

we hadden vorige week ook al een date. En ja natuurlijk hoef je niet constant contact te hebben, maar helemaal niets, behalve om af te spreken, vind ik toch weinig. Daarvoor werd er dagelijks gemaild..
OK, dan heb je misschien wel een punt.
pi_116338054
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:39 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Nice :9
Hehe, misschien is zewel bereidt om het te leren xD.
  maandag 3 september 2012 @ 10:10:07 #204
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_116338088
Wat bereidt ze?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_116338217
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 10:10 schreef Maanvis het volgende:
Wat bereidt ze?
Pizza's.
  maandag 3 september 2012 @ 10:24:10 #206
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116338393
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:24 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Als ik iemand erg leuk vind op badoo dan geef ik haar mijn skype adres, dat chat namelijk net even wat fijner. Badoo doet soms zo raar, berichten die pas uren laten aankomen enzo..
Heb ook wel zijn msn en hebben vorige week nog op msn gezeten. Maar goed, vervolgens deed hij nogal moeilijk over het feit dat ik niet gelijk een thuisdate wilde maar eerst een kop koffie en wilde toen via sms afspreken wanneer we weer gingen chatten. Nou dat smsen loopt voor geen meter en ik heb er zo langzamerhand ook geen zin meer in om af te spreken. Dus heb gewoon gezegd dat ik deze week wel een kop koffie wil doen en anders laat maar zitten. Ook wel een teken dat ik hem nog niet zo leuk vind, zo online. Of minder leuk dan aan het begin van het contact.
  maandag 3 september 2012 @ 10:33:42 #207
27929 piere
doe mij maar bier
pi_116338567
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:33 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Dat laatste hoor je mij ook echt niet ontkennen.

Maar verwacht dan ook niet teveel van het daten en kom er gewoon voor uit dat je een seksdate zoekt...en volgens mij moet dat niet zo moeilijk zijn, mits je eisenlijstje niet te lang is.
Ik vind dat je nog steeds aardig wat kan everwachten hoor. zat vrouwen voor de lusten. Maar inderdaad, gewoon eerlijk zijn over wat je wilt voorkomt een hoop geze*k
fok you ja!
  maandag 3 september 2012 @ 10:34:51 #208
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_116338592
Ik zit nu ook op Paiq en het bevalt goed. Al diverse chats gehad met potentiele matches, geen dates nog maar vind het wel een mooie manier om met andere mensen in contact te komen, ontspannener dan de gewone datingsites met de standaard profieltjes.
  maandag 3 september 2012 @ 11:30:44 #209
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116339847
quote:
17s.gif Op zondag 2 september 2012 19:42 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

En dan heb je 'r muzikale smaak nog niet eens gehoord!
Dito!
  maandag 3 september 2012 @ 11:32:50 #210
27929 piere
doe mij maar bier
pi_116339914
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 10:24 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Heb ook wel zijn msn en hebben vorige week nog op msn gezeten. Maar goed, vervolgens deed hij nogal moeilijk over het feit dat ik niet gelijk een thuisdate wilde maar eerst een kop koffie en wilde toen via sms afspreken wanneer we weer gingen chatten. Nou dat smsen loopt voor geen meter en ik heb er zo langzamerhand ook geen zin meer in om af te spreken. Dus heb gewoon gezegd dat ik deze week wel een kop koffie wil doen en anders laat maar zitten. Ook wel een teken dat ik hem nog niet zo leuk vind, zo online. Of minder leuk dan aan het begin van het contact.
keuze zat dus groot gelijk!
fok you ja!
  maandag 3 september 2012 @ 11:34:12 #211
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116339962
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 10:24 schreef eefje801 het volgende:

Als er ergernissen ontstaan dan moet je het lekker laten zitten. Idd kijken of het dan wel irl klikt en anders afkappen die hap :)
  maandag 3 september 2012 @ 11:41:18 #212
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_116340158
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 09:47 schreef maen het volgende:

[..]

Wat is er tegenwoordig mis met gewoon de vraag stellen? "Vond je het leuk", oid?
Al die aannames steeds. Merk/lees het hier vooral steeds vaker. Als je iets wilt weten dan stel je toch gewoon die vraag. Altijd maar weer dat misschien dat hij/zij dit en daarom denk ik dat...

Schiet toch niet op.
pi_116340203
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 11:41 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Wat is er tegenwoordig mis met gewoon de vraag stellen? "Vond je het leuk", oid?
Al die aannames steeds. Merk/lees het hier vooral steeds vaker. Als je iets wilt weten dan stel je toch gewoon die vraag. Altijd maar weer dat misschien dat hij/zij dit en daarom denk ik dat...

Schiet toch niet op.
Ik heb zelf wel gezegd dat ik het leuk vond, ondanks mijn vermoeidheid. Daar kreeg ik niet echt een reactie op. Dusja, dan doe ik dit soort aannames.
  maandag 3 september 2012 @ 11:47:13 #214
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_116340294
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 11:43 schreef maen het volgende:

[..]

Ik heb zelf wel gezegd dat ik het leuk vond, ondanks mijn vermoeidheid. Daar kreeg ik niet echt een reactie op. Dusja, dan doe ik dit soort aannames.
Ok, dat is anders idd. Als je zelf zegt: het was leuk! Wat vond jij ervan?
En dat hij dan zegt: Maar goed, ik ga nu hè!
pi_116340473
een oneliner op Paiq, dat ik een leuke foto heb en of ik misschien met haar wil chatten.. goed begin van de week :+
  maandag 3 september 2012 @ 11:56:31 #216
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116340594
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 11:52 schreef rival het volgende:
een oneliner op Paiq, dat ik een leuke foto heb en of ik misschien met haar wil chatten.. goed begin van de week :+
Maar heeft zij ook een leuke foto? ;)
pi_116340717
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 11:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

"Bedankt voor je one-liner, maar ik kan die kop van jou niet uitstaan, dus nee bedankt"
pi_116341118
quote:
10s.gif Op maandag 3 september 2012 12:00 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

"Bedankt voor je one-liner, maar ik kan die kop van jou niet uitstaan, dus nee bedankt"
Vrouwen op paiq die een photo cheat doen :X
I'll sing you a lullaby.
  maandag 3 september 2012 @ 12:15:08 #219
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116341183
quote:
10s.gif Op maandag 3 september 2012 12:12 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee? :o
pi_116341219
quote:

[..]

hoeft niet hoor ;)
Ik had gisteren ook een Oneliner van iemand die mijn foto leuk vindt, maar dat was omdat ik blijkbaar een fotobewonderaar van haar was :P
pi_116341323
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 12:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee? :o
En die vrouwen maar klagen dat ze doodvermoeid zijn van al die mannen die hun berichtjes sturen :{w

Ik ging ervan uit dat vrouwen die dat doen feitelijk de invalide parkeerplaatsen zijn waar ik het eerder over had :P
I'll sing you a lullaby.
  maandag 3 september 2012 @ 12:22:19 #222
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116341381
quote:

[..]

Je ziet toch gewoon de foto van diegene die je een oneliner stuurt?
Gourmetten of steengrillen?
pi_116341586
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 12:22 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ooh :@

Ik krijg nooit one liners op paiq :@ 2
I'll sing you a lullaby.
  maandag 3 september 2012 @ 12:50:10 #224
12621 tcr
*nix 4ever
pi_116342039
quote:

[..]

Dit was denk ik geen photo-cheat, maar iemand die naar het beoordelen van foto's iemand een 'one-liner' stuurt. Kreeg er vorig weekend ook één (eerste :)). Nu door chatten tot een date...
pi_116342045
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 11:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

goed begin van de week zeg ik toch Cuetje :P
pi_116342075
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 12:22 schreef Silenus het volgende:

[..]

klopt, bericht met foto erbij :)
pi_116342124
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 12:50 schreef tcr het volgende:

[..]

Dit was denk ik geen photo-cheat, maar iemand die naar het beoordelen van foto's iemand een 'one-liner' stuurt. Kreeg er vorig weekend ook één (eerste :)). Nu door chatten tot een date...
Ik wil ook one liners krijgen -O-

Het liefst van aantrekkelijke jonge dames met een groot familie vermogen :Y)

Maar alleen rijk is ook goed :Y
I'll sing you a lullaby.
  maandag 3 september 2012 @ 12:54:04 #228
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116342134
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 12:50 schreef rival het volgende:

goed begin van de week zeg ik toch Cuetje :P
Sorry :@
pi_116342145
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 12:53 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik wil ook one liners krijgen -O-

Sorry, voor de dames sta je schijnbaar op de invalidenparkeerplaats :')
pi_116342193
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 12:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Sorry :@
nee maar ff zonder dollen, het was echt een leuke foto. heel lief koppie :)
pi_116342213
quote:
6s.gif Op maandag 3 september 2012 12:54 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

euhm.... what? :+
  maandag 3 september 2012 @ 13:01:40 #232
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116342304
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 12:56 schreef rival het volgende:

nee maar ff zonder dollen, het was echt een leuke foto. heel lief koppie :)
Snel in gesprek dan maar O+
pi_116342320
quote:
6s.gif Op maandag 3 september 2012 12:54 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ja.... maar dan wel illegaal :P
I'll sing you a lullaby.
pi_116342340
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 12:57 schreef rival het volgende:

[..]

euhm.... what? :+
Hij had het ooit over dames die hij vergeleek met mensen die op de invalidenparkeerplaats moeten parkeren. Schijnbaar rijdt hij zelf ook in een scootmobiel die van zijn PGB betaald is :')
  maandag 3 september 2012 @ 13:03:13 #235
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116342342
quote:
10s.gif Op maandag 3 september 2012 12:20 schreef xenobinol het volgende:

En die vrouwen maar klagen dat ze doodvermoeid zijn van al die mannen die hun berichtjes sturen :{w

Ik ging ervan uit dat vrouwen die dat doen feitelijk de invalide parkeerplaatsen zijn waar ik het eerder over had :P
Ik snap hier de ballen van, maar was er dan vast ook niet bij toen je het erover had :+
pi_116342394
quote:
10s.gif Op maandag 3 september 2012 13:03 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Hij had het ooit over dames die hij vergeleek met mensen die op de invalidenparkeerplaats moeten parkeren. Schijnbaar rijdt hij zelf ook in een scootmobiel die van zijn PGB betaald is :')
Volgens mij vallen vrouwen gewoon niet op mannen die leven van een bijstandsuitkering :'(
I'll sing you a lullaby.
pi_116342411
quote:
11s.gif Op maandag 3 september 2012 13:05 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Volgens mij vallen vrouwen gewoon niet op mannen die leven van een bijstandsuitkering :'(
Ik zou ook geen date willen die van kortingscouponnen bij de La Place betaald moet worden ;(
  maandag 3 september 2012 @ 13:08:04 #238
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116342449
quote:
6s.gif Op maandag 3 september 2012 13:06 schreef Mystikvm het volgende:

Ik zou ook geen date willen die van kortingscouponnen bij de La Place betaald moet worden ;(
Er was toch ooit een fokker die zoiets gedaan had? Of een fokster die met zo'n iemand gedate had?
:')
pi_116342466
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Er was toch ooit een fokker die zoiets gedaan had? Of een fokster die met zo'n iemand gedate had?
Dat verhaal wil ik horen :D!
  maandag 3 september 2012 @ 13:09:47 #240
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116342487
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:08 schreef Mystikvm het volgende:

Dat verhaal wil ik horen :D!
Nouja, meer dan dat weet ik ook niet :')
pi_116342542
quote:

[..]

Hulde aan deze fok(st)er _O_

Weet iemand of je ergens tegen korting condooms kan halen? Denk ze binnenkort namelijk wel nodig te hebben :Y
I'll sing you a lullaby.
  maandag 3 september 2012 @ 13:12:31 #242
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116342556
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:12 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Hulde aan deze fok(st)er _O_

Weet iemand of je ergens tegen korting condooms kan halen? Denk ze binnenkort namelijk wel nodig te hebben :Y
En je hebt nog maar een euro? :')
pi_116342585
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:12 schreef xenobinol het volgende:

Vraag of ze bij de prijs van het neuken inbegrepen zijn :')

Trouwens:

My horror date!

Dat is hem, hilarisch!
pi_116342623
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En je hebt nog maar een euro? :')
50 cent :@
quote:
10s.gif Op maandag 3 september 2012 13:13 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Vraag of ze bij de prijs van het neuken inbegrepen zijn :')

Trouwens:

My horror date!

Dat is hem, hilarisch!
I'll sing you a lullaby.
  maandag 3 september 2012 @ 13:18:23 #245
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116342681
Of je date gewoon een vrouw die zelf voor de condooms zorgt :7

En Myst :D Die idd ja!
pi_116342685
Wat een baas _O_

Toch nog een date gescoord ondanks zijn zeeman nikes en gebrek aan liquide middelen ^O^

Dat is meer dan de gemiddelde keyboard jockey hier voor elkaar krijgt :P
I'll sing you a lullaby.
  maandag 3 september 2012 @ 13:43:04 #247
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116343240
Maar ik hoop dat je vraag over condooms met korting wel een grapje was, toch?
  maandag 3 september 2012 @ 13:45:54 #248
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116343314
quote:
10s.gif Op maandag 3 september 2012 13:43 schreef Silenus het volgende:
Maar ik hoop dat je vraag over condooms met korting wel een grapje was, toch?
Anders doet ie het wel zonder, de kans om zwanger te worden is zeer klein :+
  maandag 3 september 2012 @ 13:46:46 #249
12621 tcr
*nix 4ever
pi_116343333
quote:

[..]

Stel altijd voor om naar de Mac te gaan, zeker nu met die familie-korting...
pi_116343840
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Anders doet ie het wel zonder, de kans om zwanger te worden is zeer klein :+
Godver, ik moest heel hard lachen _O-
  maandag 3 september 2012 @ 14:08:26 #251
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116343905
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:18 schreef Cue_ het volgende:
Of je date gewoon een vrouw die zelf voor de condooms zorgt :7

Dat had de mijne ook idd :7
  maandag 3 september 2012 @ 14:13:27 #252
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116344040
Vrouwen hebben toch altijd een la in hun nachtkastje waar tientallen van die dingen inliggen. :')

En dan altijd heel schalks even om hun schouder kijken om te checken of je die hele mega-voorraad gezien hebt. JA DAT HEB IK, HA!
pi_116344239
quote:
10s.gif Op maandag 3 september 2012 14:13 schreef Silenus het volgende:
Vrouwen hebben toch altijd een la in hun nachtkastje waar tientallen van die dingen inliggen. :')

En dan altijd heel schalks even om hun schouder kijken om te checken of je die hele mega-voorraad gezien hebt. JA DAT HEB IK, HA!
Ooh... dat is dan weer een hele geruststelling.... hoewel een ongelukje mij ook wel goed uit zou komen nl. wat meer vastigheid EN belangrijker.... de kinderbijslag *O*
I'll sing you a lullaby.
pi_116344284
quote:
10s.gif Op maandag 3 september 2012 14:13 schreef Silenus het volgende:

Sowieso onder de matras. Easy access! :7
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_116344399
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 14:23 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Dat ligt eraan wat erop ligt...
I'll sing you a lullaby.
pi_116344430

Genoeg oneliners voor mij, jammer genoeg heeft de juiste dame er nog niet tussen gezeten.
pi_116344456
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 14:27 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Dat ligt eraan wat erop ligt...
Hm zegt eerder iets over jouw criteria :D
pi_116344461
quote:

[..]

Hehehe, ik bleef zaterdag bij een date slapen en die had haar vibo nog onder mijn kussen liggen _O-
  maandag 3 september 2012 @ 14:31:47 #259
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116344512
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 14:30 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Hehehe, ik bleef zaterdag bij een date slapen en die had haar vibo nog onder mijn kussen liggen _O-
Je kreeg al jeuk aan je oor zeker :D?
pi_116344548
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 14:31 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Je kreeg al jeuk aan je oor zeker :D?
Neuh, ik dacht al zoiets te voelen. Toen zei ze 'Volgens mij ligt er nog iets onder je kussen' *trekt laken over haar hoofd*. Hehehehe, was echt grappig :P

En geen flauwe opmerking gemaakt van: nee die heb je toch niet nodig vannacht :D :') Gewoon netjes gebleven, alleen een beetje gestreeld :9
  maandag 3 september 2012 @ 14:34:05 #261
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116344580
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 14:32 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Neuh, ik dacht al zoiets te voelen. Toen zei ze 'Volgens mij ligt er nog iets onder je kussen' *trekt laken over haar hoofd*. Hehehehe, was echt grappig :P

En geen flauwe opmerking gemaakt van: nee die heb je toch niet nodig vannacht :D :') Gewoon netjes gebleven, alleen een beetje gestreeld :9
al heel wat dat ze hem onder een kussen had liggen :')
pi_116344585
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 14:30 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Hm zegt eerder iets over jouw criteria :D
Mijn criteria? Wat te denken van die van haar :D
I'll sing you a lullaby.
pi_116344593
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 14:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

al heel wat dat ze hem onder een kussen had liggen :')
Jij hebt 'm gewoon open en bloot op je bed liggen? :D
pi_116344629
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 14:34 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Jij hebt 'm gewoon open en bloot op je bed liggen? :D
Meestal zie ik ze gewoon op de nachtkastjes staan, is niet goed voor mijn zelfvertrouwen :')
I'll sing you a lullaby.
  maandag 3 september 2012 @ 14:38:37 #265
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_116344698
quote:

[..]

Zeg, waar heb jij dat briljante idee vandaan gehaald? :7
WFPB!
pi_116344700
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 14:35 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Meestal zie ik ze gewoon op de nachtkastjes staan, is niet goed voor mijn zelfvertrouwen :')
Lekker boeiend, ik zou het juist een goed teken vinden!
Op seksueel vlak niet preuts in ieder geval :P
pi_116344803
quote:

[..]

Ze zocht er naar op haar nachtkastje maar blijkbaar kon ze hem niet vinden _O-
pi_116344808
quote:

[..]

Vriendinnetje is lesbisch en krijgt vaak naar haar hoofd of ze toch niet eens een piemel wil proberen..
"Gast, ik heb een hele kast vol joh. Grote, kleine en lekker dikke. Jij moet het er maar met een doen, lul. ~O>

Oneliners zijn tot nu toe ook niet zo top... Mss vanavond een date hosselen though :)
pi_116344892
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 14:42 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Vriendinnetje is lesbisch en krijgt vaak naar haar hoofd of ze toch niet eens een piemel wil proberen..
"Gast, ik heb een hele kast vol joh. Grote, kleine en lekker dikke. Jij moet het er maar met een doen, lul. ~O>

Oneliners zijn tot nu toe ook niet zo top... Mss vanavond een date hosselen though :)
_O_
pi_116344959
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 14:38 schreef Thrar het volgende:

[..]

Lekker boeiend, ik zou het juist een goed teken vinden!
Op seksueel vlak niet preuts in ieder geval :P
Maar dat ding is zo groot, heeft 'the vibe' en beschikt over het uithoudingsvermogen van een duracell konijn :{
I'll sing you a lullaby.
  maandag 3 september 2012 @ 14:48:13 #271
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116345006
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 14:46 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Maar dat ding is zo groot, heeft 'the vibe' en beschikt over het uithoudingsvermogen van een duracell konijn :{
Ja en? Zo'n ding kan niet eens zoenen! Of een eitje bakken 's ochtends.
pi_116345057
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 14:48 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja en? Zo'n ding kan niet eens zoenen! Of een eitje bakken 's ochtends.
Voorspel heeft die tarzan ook niet nodig en ik mag zelf graag ontbijt op bed krijgen :@
I'll sing you a lullaby.
pi_116345201
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 14:46 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Dat ding is geen concurrent dat ding is een aanvulling :7
pi_116345475
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 14:55 schreef rival het volgende:

[..]

Dat ding is geen concurrent dat ding is een aanvulling :7
Praat voor jezelf... zoiets heeft ze bij mij niet nodig :{w
I'll sing you a lullaby.
pi_116345516
quote:
10s.gif Op maandag 3 september 2012 15:04 schreef xenobinol het volgende:

[..]

nu heb je ineens wel zelfvertrouwen?
  maandag 3 september 2012 @ 15:06:32 #276
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_116345539
quote:

[..]

en dan wel geintimideerd zijn door tarzan :')
WFPB!
  maandag 3 september 2012 @ 15:11:03 #277
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_116345691
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 14:32 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Misschien wel subtiel neergelegd als hint....
Dus geen wilde nacht beleefd? -O-
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_116345694
In ben nu eenmaal een beetje complex :Y
I'll sing you a lullaby.
  maandag 3 september 2012 @ 15:15:40 #279
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_116345883
quote:

[..]

En dan na 40 seconden al in de rem-slaap zitten met het idee dat je 'gods gift to women' bent. :P
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 3 september 2012 @ 15:17:07 #280
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116345932
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:11 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ho ho ho, hij heeft een beetje gestreeld he.
pi_116345971
quote:
8s.gif Op maandag 3 september 2012 15:17 schreef Silenus het volgende:

[..]

We weten niet wie hij gestreeld heeft.
  maandag 3 september 2012 @ 15:20:52 #282
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116346061
Date wil alweer snel afspreken *O*
  maandag 3 september 2012 @ 15:22:39 #283
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_116346124
quote:
8s.gif Op maandag 3 september 2012 15:17 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja... met die kennis dat er gestreeld is en het netjes gebleven is....
  maandag 3 september 2012 @ 15:23:53 #284
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_116346171
quote:
14s.gif Op maandag 3 september 2012 15:20 schreef Cue_ het volgende:
Date wil alweer snel afspreken *O*
Nice :)
De tweede date paintballen lijkt mij wel aardig.
  maandag 3 september 2012 @ 15:26:09 #285
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116346248
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:23 schreef -Splash- het volgende:

Het lijkt erop dat het een avondje bij hem thuis wordt ;)
pi_116346291
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:15 schreef -Splash- het volgende:

[..]

En dan na 40 seconden al in de rem-slaap zitten met het idee dat je 'gods gift to women' bent. :P
:Y _O-
I'll sing you a lullaby.
pi_116346336
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:23 schreef -Splash- het volgende:

Lekker suggestief ook ;)

Wel zorgen dat je niet raak schiet hè...
I'll sing you a lullaby.
pi_116346350
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:11 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Nee, niet te hard van stapel willen lopen, daar hebben we zo onze redenen voor :)
Ach, toen ik tegen d'r aan kroop keurde ze het niet af, dus dat is al een begin ;)
  maandag 3 september 2012 @ 15:29:31 #289
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116346354
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:29 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Lekker suggestief ook ;)

Wel zorgen dat je niet raak schiet hè...
Vooral hopen dat zij je niet raakt op een bepaalde plek -O-
  maandag 3 september 2012 @ 15:30:00 #290
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116346374
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:29 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Nee, niet te hard van stapel willen lopen, daar hebben we zo onze redenen voor :)
Ach, toen ik tegen d'r aan kroop keurde ze het niet af, dus dat is al een begin ;)
En wat gebeurde er toen je hem slapjes ertegenaan hing? :+

Grapje :@ kon het niet laten :@
pi_116346434
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:30 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

En wat gebeurde er toen je hem slapjes ertegenaan hing? :+

Grapje :@ kon het niet laten :@
3 keer raden O-) :')
  maandag 3 september 2012 @ 15:33:39 #292
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116346473
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:32 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

3 keer raden O-) :')
Hij plopte er zo maar in?
pi_116346490
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hij plopte er zo maar in?
Ik zeg net dat het netjes is gebleven :P
pi_116346495
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:34 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Alleen maar een beetje slapjes gestreeld dus?
  maandag 3 september 2012 @ 15:35:09 #295
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116346515
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:34 schreef Vinniiee het volgende:

Je hoeft de klodders niet overal heen te spuiten :(

oke, we dwalen wel een beetje af :)
pi_116346526
quote:
15s.gif Op maandag 3 september 2012 15:34 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Hoe moeilijk is het te begrijpen? :')

Slapjes nee, gestreeld ja

quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hahaha :P

Ja inderdaad.
  maandag 3 september 2012 @ 15:35:32 #297
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116346532
quote:
15s.gif Op maandag 3 september 2012 15:34 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Beetje geswaffeld :+
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

maandag 3 september 2012 @ 15:36:32 #298
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116346567
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:35 schreef Vinniiee het volgende:
Slapjes nee, gestreeld ja
:') De opvolger van de 'reclame nee, huis-aan-huis-bladen ja'-sticker.
pi_116346607
quote:
10s.gif Op maandag 3 september 2012 15:36 schreef Silenus het volgende:

[..]

Hehehe _O-

Om ontopic te blijven: Morgenavond naar date #2 en donderdagavond naar date #1 :)
pi_116346644
quote:
10s.gif Op maandag 3 september 2012 15:36 schreef Silenus het volgende:

[..]

pi_116346874
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 15:39 schreef rival het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O- _O- _O-

Die ga ik op mijn brievenbus plakken :P
I'll sing you a lullaby.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo