we hadden vorige week ook al een date. En ja natuurlijk hoef je niet constant contact te hebben, maar helemaal niets, behalve om af te spreken, vind ik toch weinig. Daarvoor werd er dagelijks gemaild..quote:Op maandag 3 september 2012 09:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat doe ik zelf ook heel weinig. Ik heb iemand niet altijd iets te vertellen als we elkaar nog niet gezien hebben. Dat zegt dus helemaal niets over de afloop van deze date.
OK, dan heb je misschien wel een punt.quote:Op maandag 3 september 2012 10:00 schreef maen het volgende:
[..]
we hadden vorige week ook al een date. En ja natuurlijk hoef je niet constant contact te hebben, maar helemaal niets, behalve om af te spreken, vind ik toch weinig. Daarvoor werd er dagelijks gemaild..
Nicequote:Op maandag 3 september 2012 09:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Motorfietsen![]()
Tja we hebben zo'n beetje alles wat we delen, muziek, oldtimers, films (qua genre en stijl), werk met raakvlakken....
Moet ff wat voor mezelf bedenken
Qua techniek heeft ze dan gelukkig weer weinig interesse, dus als er gesleuteld moet worden aan de auto zal ik haar niet zien
Heb ook wel zijn msn en hebben vorige week nog op msn gezeten. Maar goed, vervolgens deed hij nogal moeilijk over het feit dat ik niet gelijk een thuisdate wilde maar eerst een kop koffie en wilde toen via sms afspreken wanneer we weer gingen chatten. Nou dat smsen loopt voor geen meter en ik heb er zo langzamerhand ook geen zin meer in om af te spreken. Dus heb gewoon gezegd dat ik deze week wel een kop koffie wil doen en anders laat maar zitten. Ook wel een teken dat ik hem nog niet zo leuk vind, zo online. Of minder leuk dan aan het begin van het contact.quote:Op maandag 3 september 2012 09:24 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Als ik iemand erg leuk vind op badoo dan geef ik haar mijn skype adres, dat chat namelijk net even wat fijner. Badoo doet soms zo raar, berichten die pas uren laten aankomen enzo..
Ik vind dat je nog steeds aardig wat kan everwachten hoor. zat vrouwen voor de lusten. Maar inderdaad, gewoon eerlijk zijn over wat je wilt voorkomt een hoop geze*kquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:33 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat laatste hoor je mij ook echt niet ontkennen.
Maar verwacht dan ook niet teveel van het daten en kom er gewoon voor uit dat je een seksdate zoekt...en volgens mij moet dat niet zo moeilijk zijn, mits je eisenlijstje niet te lang is.
Dito!quote:Op zondag 2 september 2012 19:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En dan heb je 'r muzikale smaak nog niet eens gehoord!
keuze zat dus groot gelijk!quote:Op maandag 3 september 2012 10:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Heb ook wel zijn msn en hebben vorige week nog op msn gezeten. Maar goed, vervolgens deed hij nogal moeilijk over het feit dat ik niet gelijk een thuisdate wilde maar eerst een kop koffie en wilde toen via sms afspreken wanneer we weer gingen chatten. Nou dat smsen loopt voor geen meter en ik heb er zo langzamerhand ook geen zin meer in om af te spreken. Dus heb gewoon gezegd dat ik deze week wel een kop koffie wil doen en anders laat maar zitten. Ook wel een teken dat ik hem nog niet zo leuk vind, zo online. Of minder leuk dan aan het begin van het contact.
Als er ergernissen ontstaan dan moet je het lekker laten zitten. Idd kijken of het dan wel irl klikt en anders afkappen die hapquote:Op maandag 3 september 2012 10:24 schreef eefje801 het volgende:
Heb ook wel zijn msn en hebben vorige week nog op msn gezeten. Maar goed, vervolgens deed hij nogal moeilijk over het feit dat ik niet gelijk een thuisdate wilde maar eerst een kop koffie en wilde toen via sms afspreken wanneer we weer gingen chatten. Nou dat smsen loopt voor geen meter en ik heb er zo langzamerhand ook geen zin meer in om af te spreken. Dus heb gewoon gezegd dat ik deze week wel een kop koffie wil doen en anders laat maar zitten. Ook wel een teken dat ik hem nog niet zo leuk vind, zo online. Of minder leuk dan aan het begin van het contact.
Wat is er tegenwoordig mis met gewoon de vraag stellen? "Vond je het leuk", oid?quote:Op maandag 3 september 2012 09:47 schreef maen het volgende:
[..]
Het was veel geforceerder, ging niet zo vanzelf. Wat ook kan komen doordat ik heel erg moe was en dus zelf niet zo gezellig was. Maar bij het afscheid kwam het niet ter sprake of er een volgende keer zou komen, en ik had het idee dat hij het niet erg vond om weg te gaan ipv nog ergens wat te gaan drinken.
Ik heb zelf wel gezegd dat ik het leuk vond, ondanks mijn vermoeidheid. Daar kreeg ik niet echt een reactie op. Dusja, dan doe ik dit soort aannames.quote:Op maandag 3 september 2012 11:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wat is er tegenwoordig mis met gewoon de vraag stellen? "Vond je het leuk", oid?
Al die aannames steeds. Merk/lees het hier vooral steeds vaker. Als je iets wilt weten dan stel je toch gewoon die vraag. Altijd maar weer dat misschien dat hij/zij dit en daarom denk ik dat...
Schiet toch niet op.
Ok, dat is anders idd. Als je zelf zegt: het was leuk! Wat vond jij ervan?quote:Op maandag 3 september 2012 11:43 schreef maen het volgende:
[..]
Ik heb zelf wel gezegd dat ik het leuk vond, ondanks mijn vermoeidheid. Daar kreeg ik niet echt een reactie op. Dusja, dan doe ik dit soort aannames.
Maar heeft zij ook een leuke foto?quote:Op maandag 3 september 2012 11:52 schreef rival het volgende:
een oneliner op Paiq, dat ik een leuke foto heb en of ik misschien met haar wil chatten.. goed begin van de week
Vrouwen op paiq die een photo cheat doenquote:Op maandag 3 september 2012 12:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
"Bedankt voor je one-liner, maar ik kan die kop van jou niet uitstaan, dus nee bedankt"
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 3 september 2012 12:12 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Vrouwen op paiq die een photo cheat doen
hoeft niet hoorquote:Op maandag 3 september 2012 12:12 schreef xenobinol het volgende:
[..]
En die vrouwen maar klagen dat ze doodvermoeid zijn van al die mannen die hun berichtjes sturenquote:
Je ziet toch gewoon de foto van diegene die je een oneliner stuurt?quote:Op maandag 3 september 2012 12:12 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Oohquote:Op maandag 3 september 2012 12:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je ziet toch gewoon de foto van diegene die je een oneliner stuurt?
Dit was denk ik geen photo-cheat, maar iemand die naar het beoordelen van foto's iemand een 'one-liner' stuurt. Kreeg er vorig weekend ook één (eerstequote:Op maandag 3 september 2012 12:12 schreef xenobinol het volgende:
[..]
klopt, bericht met foto erbijquote:Op maandag 3 september 2012 12:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je ziet toch gewoon de foto van diegene die je een oneliner stuurt?
Ik wil ook one liners krijgenquote:Op maandag 3 september 2012 12:50 schreef tcr het volgende:
[..]
Dit was denk ik geen photo-cheat, maar iemand die naar het beoordelen van foto's iemand een 'one-liner' stuurt. Kreeg er vorig weekend ook één (eerste). Nu door chatten tot een date...
Sorryquote:Op maandag 3 september 2012 12:50 schreef rival het volgende:
goed begin van de week zeg ik toch Cuetje
euhm.... what?quote:Op maandag 3 september 2012 12:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Sorry, voor de dames sta je schijnbaar op de invalidenparkeerplaats
Snel in gesprek dan maarquote:Op maandag 3 september 2012 12:56 schreef rival het volgende:
nee maar ff zonder dollen, het was echt een leuke foto. heel lief koppie
Ja.... maar dan wel illegaalquote:Op maandag 3 september 2012 12:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Sorry, voor de dames sta je schijnbaar op de invalidenparkeerplaats
Hij had het ooit over dames die hij vergeleek met mensen die op de invalidenparkeerplaats moeten parkeren. Schijnbaar rijdt hij zelf ook in een scootmobiel die van zijn PGB betaald isquote:
Ik snap hier de ballen van, maar was er dan vast ook niet bij toen je het erover hadquote:Op maandag 3 september 2012 12:20 schreef xenobinol het volgende:
En die vrouwen maar klagen dat ze doodvermoeid zijn van al die mannen die hun berichtjes sturen![]()
Ik ging ervan uit dat vrouwen die dat doen feitelijk de invalide parkeerplaatsen zijn waar ik het eerder over had
Volgens mij vallen vrouwen gewoon niet op mannen die leven van een bijstandsuitkeringquote:Op maandag 3 september 2012 13:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hij had het ooit over dames die hij vergeleek met mensen die op de invalidenparkeerplaats moeten parkeren. Schijnbaar rijdt hij zelf ook in een scootmobiel die van zijn PGB betaald is
Ik zou ook geen date willen die van kortingscouponnen bij de La Place betaald moet wordenquote:Op maandag 3 september 2012 13:05 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Volgens mij vallen vrouwen gewoon niet op mannen die leven van een bijstandsuitkering
Er was toch ooit een fokker die zoiets gedaan had? Of een fokster die met zo'n iemand gedate had?quote:Op maandag 3 september 2012 13:06 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zou ook geen date willen die van kortingscouponnen bij de La Place betaald moet worden
Dat verhaal wil ik horenquote:Op maandag 3 september 2012 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er was toch ooit een fokker die zoiets gedaan had? Of een fokster die met zo'n iemand gedate had?
Hulde aan deze fok(st)erquote:Op maandag 3 september 2012 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er was toch ooit een fokker die zoiets gedaan had? Of een fokster die met zo'n iemand gedate had?
En je hebt nog maar een euro?quote:Op maandag 3 september 2012 13:12 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Hulde aan deze fok(st)er![]()
Weet iemand of je ergens tegen korting condooms kan halen? Denk ze binnenkort namelijk wel nodig te hebben
Vraag of ze bij de prijs van het neuken inbegrepen zijnquote:Op maandag 3 september 2012 13:12 schreef xenobinol het volgende:
Weet iemand of je ergens tegen korting condooms kan halen? Denk ze binnenkort namelijk wel nodig te hebben
50 centquote:
Thanksquote:Op maandag 3 september 2012 13:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vraag of ze bij de prijs van het neuken inbegrepen zijn
Trouwens:
My horror date!
Dat is hem, hilarisch!
Anders doet ie het wel zonder, de kans om zwanger te worden is zeer kleinquote:Op maandag 3 september 2012 13:43 schreef Silenus het volgende:
Maar ik hoop dat je vraag over condooms met korting wel een grapje was, toch?
Stel altijd voor om naar de Mac te gaan, zeker nu met die familie-korting...quote:Op maandag 3 september 2012 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Godver, ik moest heel hard lachenquote:Op maandag 3 september 2012 13:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Anders doet ie het wel zonder, de kans om zwanger te worden is zeer klein
Dat had de mijne ook iddquote:Op maandag 3 september 2012 13:18 schreef Cue_ het volgende:
Of je date gewoon een vrouw die zelf voor de condooms zorgt![]()
Ooh... dat is dan weer een hele geruststelling.... hoewel een ongelukje mij ook wel goed uit zou komen nl. wat meer vastigheid EN belangrijker.... de kinderbijslagquote:Op maandag 3 september 2012 14:13 schreef Silenus het volgende:
Vrouwen hebben toch altijd een la in hun nachtkastje waar tientallen van die dingen inliggen.
En dan altijd heel schalks even om hun schouder kijken om te checken of je die hele mega-voorraad gezien hebt. JA DAT HEB IK, HA!
Sowieso onder de matras. Easy access!quote:Op maandag 3 september 2012 14:13 schreef Silenus het volgende:
Vrouwen hebben toch altijd een la in hun nachtkastje waar tientallen van die dingen inliggen.
Dat ligt eraan wat erop ligt...quote:Op maandag 3 september 2012 14:23 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Sowieso onder de matras. Easy access!
Hm zegt eerder iets over jouw criteriaquote:Op maandag 3 september 2012 14:27 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat erop ligt...
Hehehe, ik bleef zaterdag bij een date slapen en die had haar vibo nog onder mijn kussen liggenquote:Op maandag 3 september 2012 14:23 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Je kreeg al jeuk aan je oor zekerquote:Op maandag 3 september 2012 14:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehe, ik bleef zaterdag bij een date slapen en die had haar vibo nog onder mijn kussen liggen
Neuh, ik dacht al zoiets te voelen. Toen zei ze 'Volgens mij ligt er nog iets onder je kussen' *trekt laken over haar hoofd*. Hehehehe, was echt grappigquote:Op maandag 3 september 2012 14:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je kreeg al jeuk aan je oor zeker?
al heel wat dat ze hem onder een kussen had liggenquote:Op maandag 3 september 2012 14:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neuh, ik dacht al zoiets te voelen. Toen zei ze 'Volgens mij ligt er nog iets onder je kussen' *trekt laken over haar hoofd*. Hehehehe, was echt grappig
En geen flauwe opmerking gemaakt van: nee die heb je toch niet nodig vannacht![]()
Gewoon netjes gebleven, alleen een beetje gestreeld
Mijn criteria? Wat te denken van die van haarquote:Op maandag 3 september 2012 14:30 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Hm zegt eerder iets over jouw criteria
Jij hebt 'm gewoon open en bloot op je bed liggen?quote:Op maandag 3 september 2012 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
al heel wat dat ze hem onder een kussen had liggen
Meestal zie ik ze gewoon op de nachtkastjes staan, is niet goed voor mijn zelfvertrouwenquote:Op maandag 3 september 2012 14:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij hebt 'm gewoon open en bloot op je bed liggen?
Zeg, waar heb jij dat briljante idee vandaan gehaald?quote:Op maandag 3 september 2012 14:23 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Lekker boeiend, ik zou het juist een goed teken vinden!quote:Op maandag 3 september 2012 14:35 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Meestal zie ik ze gewoon op de nachtkastjes staan, is niet goed voor mijn zelfvertrouwen![]()
Ze zocht er naar op haar nachtkastje maar blijkbaar kon ze hem niet vindenquote:Op maandag 3 september 2012 14:35 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Meestal zie ik ze gewoon op de nachtkastjes staan, is niet goed voor mijn zelfvertrouwen![]()
Vriendinnetje is lesbisch en krijgt vaak naar haar hoofd of ze toch niet eens een piemel wil proberen..quote:Op maandag 3 september 2012 14:35 schreef xenobinol het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 september 2012 14:42 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Vriendinnetje is lesbisch en krijgt vaak naar haar hoofd of ze toch niet eens een piemel wil proberen..
"Gast, ik heb een hele kast vol joh. Grote, kleine en lekker dikke. Jij moet het er maar met een doen, lul.
Oneliners zijn tot nu toe ook niet zo top... Mss vanavond een date hosselen though
Maar dat ding is zo groot, heeft 'the vibe' en beschikt over het uithoudingsvermogen van een duracell konijnquote:Op maandag 3 september 2012 14:38 schreef Thrar het volgende:
[..]
Lekker boeiend, ik zou het juist een goed teken vinden!
Op seksueel vlak niet preuts in ieder geval
Ja en? Zo'n ding kan niet eens zoenen! Of een eitje bakken 's ochtends.quote:Op maandag 3 september 2012 14:46 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Maar dat ding is zo groot, heeft 'the vibe' en beschikt over het uithoudingsvermogen van een duracell konijn
Voorspel heeft die tarzan ook niet nodig en ik mag zelf graag ontbijt op bed krijgenquote:Op maandag 3 september 2012 14:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja en? Zo'n ding kan niet eens zoenen! Of een eitje bakken 's ochtends.
Dat ding is geen concurrent dat ding is een aanvullingquote:Op maandag 3 september 2012 14:46 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Maar dat ding is zo groot, heeft 'the vibe' en beschikt over het uithoudingsvermogen van een duracell konijn
Praat voor jezelf... zoiets heeft ze bij mij niet nodigquote:Op maandag 3 september 2012 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
Dat ding is geen concurrent dat ding is een aanvulling
nu heb je ineens wel zelfvertrouwen?quote:Op maandag 3 september 2012 15:04 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Praat voor jezelf... zoiets heeft ze bij mij niet nodig
en dan wel geintimideerd zijn door tarzanquote:Op maandag 3 september 2012 15:04 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Misschien wel subtiel neergelegd als hint....quote:Op maandag 3 september 2012 14:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neuh, ik dacht al zoiets te voelen. Toen zei ze 'Volgens mij ligt er nog iets onder je kussen' *trekt laken over haar hoofd*. Hehehehe, was echt grappig
En geen flauwe opmerking gemaakt van: nee die heb je toch niet nodig vannacht![]()
Gewoon netjes gebleven, alleen een beetje gestreeld
En dan na 40 seconden al in de rem-slaap zitten met het idee dat je 'gods gift to women' bent.quote:Op maandag 3 september 2012 15:04 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ho ho ho, hij heeft een beetje gestreeld he.quote:Op maandag 3 september 2012 15:11 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Misschien wel subtiel neergelegd als hint....
Dus geen wilde nacht beleefd?
We weten niet wie hij gestreeld heeft.quote:Op maandag 3 september 2012 15:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ho ho ho, hij heeft een beetje gestreeld he.
Ja... met die kennis dat er gestreeld is en het netjes gebleven is....quote:Op maandag 3 september 2012 15:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ho ho ho, hij heeft een beetje gestreeld he.
Nicequote:
Het lijkt erop dat het een avondje bij hem thuis wordtquote:Op maandag 3 september 2012 15:23 schreef -Splash- het volgende:
Nice![]()
De tweede date paintballen lijkt mij wel aardig.
quote:Op maandag 3 september 2012 15:15 schreef -Splash- het volgende:
[..]
En dan na 40 seconden al in de rem-slaap zitten met het idee dat je 'gods gift to women' bent.
Lekker suggestief ookquote:Op maandag 3 september 2012 15:23 schreef -Splash- het volgende:
Nice![]()
De tweede date paintballen lijkt mij wel aardig.
Nee, niet te hard van stapel willen lopen, daar hebben we zo onze redenen voorquote:Op maandag 3 september 2012 15:11 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Misschien wel subtiel neergelegd als hint....
Dus geen wilde nacht beleefd?
Vooral hopen dat zij je niet raakt op een bepaalde plekquote:Op maandag 3 september 2012 15:29 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Lekker suggestief ook![]()
Wel zorgen dat je niet raak schiet hè...
En wat gebeurde er toen je hem slapjes ertegenaan hing?quote:Op maandag 3 september 2012 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, niet te hard van stapel willen lopen, daar hebben we zo onze redenen voor
Ach, toen ik tegen d'r aan kroop keurde ze het niet af, dus dat is al een begin
3 keer radenquote:Op maandag 3 september 2012 15:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En wat gebeurde er toen je hem slapjes ertegenaan hing?
Grapjekon het niet laten
Alleen maar een beetje slapjes gestreeld dus?quote:Op maandag 3 september 2012 15:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zeg net dat het netjes is gebleven
Je hoeft de klodders niet overal heen te spuitenquote:Op maandag 3 september 2012 15:34 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zeg net dat het netjes is gebleven
Hoe moeilijk is het te begrijpen?quote:Op maandag 3 september 2012 15:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alleen maar een beetje slapjes gestreeld dus?
Hahahaquote:Op maandag 3 september 2012 15:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hoeft de klodders niet overal heen te spuiten
oke, we dwalen wel een beetje af
Beetje geswaffeldquote:Op maandag 3 september 2012 15:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alleen maar een beetje slapjes gestreeld dus?
quote:Op maandag 3 september 2012 15:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hoeft de klodders niet overal heen te spuiten
oke, we dwalen wel een beetje af
quote:
Hehehequote:Op maandag 3 september 2012 15:36 schreef Silenus het volgende:
[..]De opvolger van de 'reclame nee, huis-aan-huis-bladen ja'-sticker.
quote:Op maandag 3 september 2012 15:36 schreef Silenus het volgende:
[..]De opvolger van de 'reclame nee, huis-aan-huis-bladen ja'-sticker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |