abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 september 2012 @ 00:38:44 #176
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116334095
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 22:15 schreef xenobinol het volgende:
Ik heb de afgelopen maand meer leuke chatgesprekken gevoerd via badoo dan via een jaar op Paiq.
Zitten volgens mij wel een paar serieuze date opties in.
Grappig, heb ik ook de laatste tijd. Al laat de potentiële Badoo date niet echt veel horen. Smst wel terug/uit zichzelf maar volgens mij is het hierboven eerder beschrevene wel van toepassing. Chat graag, maar spreekt bijna nooit af. Luister maar naar mijn intuïtie denk ik. Afkappen dus.
  maandag 3 september 2012 @ 09:13:20 #177
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116337129
Mijn date was zaterdag weer super O+
We hebben een gesprek gehad dat het misschien nog te vroeg is een gesprek te hebben over waar we nu staan (relatietechnisch gezien) _O- Eigenlijk heb je dus gewoon dat gesprek gehad maar je conclusie is dat we't nu nog maar even aankijken :)
Volgende dag lekker samen ontbeten in de stad O+
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  maandag 3 september 2012 @ 09:14:22 #178
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116337140
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:13 schreef SilentChaos het volgende:
We hebben een gesprek gehad dat het misschien nog te vroeg is een gesprek te hebben over waar we nu staan (relatietechnisch gezien) _O- Eigenlijk heb je dus gewoon dat gesprek gehad maar je conclusie is dat we't nu nog maar even aankijken :)
Klinkt goed ^O^
pi_116337237
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:13 schreef SilentChaos het volgende:

Zelfde hier :Y
Was weer erg gezellig, en het was goed weer dus we hebben gewoon gekletst in het park en nog even de stad in geweest. Wederom moest ze vroeg weg (kon zij niks aan doen), dus ook weer vroeg naar huis.

's Avonds smste date #1 of ik langs wilde komen, filmpje kijken. Prima, ik er heen, sta ik daar voor de deur, niemand thuis :') Pak ik m'n telefoon zie ik een sms dat ze moet overwerken :') Achja, kan gebeuren.
Filmpje gekeken, wat gedronken, dus ik wilde niet meer terug rijden. Kon blijven slapen en dat deed ik dan ook (en daar is het ook bij gebleven) :@

Ik voel me... raar, denk ik.
  maandag 3 september 2012 @ 09:23:43 #180
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116337251
En wie vind je leuker.. date 1 of 2?
pi_116337260
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 00:38 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Grappig, heb ik ook de laatste tijd. Al laat de potentiële Badoo date niet echt veel horen. Smst wel terug/uit zichzelf maar volgens mij is het hierboven eerder beschrevene wel van toepassing. Chat graag, maar spreekt bijna nooit af. Luister maar naar mijn intuïtie denk ik. Afkappen dus.
Als ik iemand erg leuk vind op badoo dan geef ik haar mijn skype adres, dat chat namelijk net even wat fijner. Badoo doet soms zo raar, berichten die pas uren laten aankomen enzo..
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_116337261
Dat weet ik dus niet :')
  maandag 3 september 2012 @ 09:25:44 #183
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116337279
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:24 schreef Vinniiee het volgende:
Dat weet ik dus niet :')
Nouja, dan allebei maar verder daten :)
  maandag 3 september 2012 @ 09:27:13 #184
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116337301
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:22 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Zelfde hier :Y
Was weer erg gezellig, en het was goed weer dus we hebben gewoon gekletst in het park en nog even de stad in geweest. Wederom moest ze vroeg weg (kon zij niks aan doen), dus ook weer vroeg naar huis.

's Avonds smste date #1 of ik langs wilde komen, filmpje kijken. Prima, ik er heen, sta ik daar voor de deur, niemand thuis :') Pak ik m'n telefoon zie ik een sms dat ze moet overwerken :') Achja, kan gebeuren.
Filmpje gekeken, wat gedronken, dus ik wilde niet meer terug rijden. Kon blijven slapen en dat deed ik dan ook (en daar is het ook bij gebleven) :@

Ik voel me... raar, denk ik.
Klinkt leuk allemaal ^O^
Beetje kut dat je op een gegeven moment 1 van de 2 teleur moet gaan stellen (tenzij de ene gewoon oplost in z'n eigen momentum, als je begrijpt wat ik bedoel :))
pi_116337305
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nouja, dan allebei maar verder daten :)
Jup :P Alleen uitkijken dat ik geen dubbele afspraken maak :P
  maandag 3 september 2012 @ 09:28:29 #186
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116337321
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:27 schreef Vinniiee het volgende:

Jup :P Alleen uitkijken dat ik geen dubbele afspraken maak :P
Zolang je ze niet op dezelfde dag houdt, lijkt het mij niet dat er problemen komen. Vergeet alleen neit dat soms afspraken kunnen uitlopen ;)
pi_116337323
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:27 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Klinkt leuk allemaal ^O^
Beetje kut dat je op een gegeven moment 1 van de 2 teleur moet gaan stellen (tenzij de ene gewoon oplost in z'n eigen momentum, als je begrijpt wat ik bedoel :))
Zeker :D
Ja, dat vind ik dus ook :P. Jup, ik snap je.
Hoe was het trouwens bij die auto-meeting? :D
pi_116337336
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zolang je ze niet op dezelfde dag houdt, lijkt het mij niet dat er problemen komen. Vergeet alleen neit dat soms afspraken kunnen uitlopen ;)
I know. Doe ik ook niet.
Naar date 1 zaterdagavond kwam ook wel onverwacht, maar was wel leuk!
pi_116337337
Gister dus uiteindelijk wel een date gehad. Was op zich wel leuk, maar niet zo gezellig als vorige week. En volgens mij dacht hij dat ook. Ik denk niet dat er een vervolg komt, toch jammer..
  maandag 3 september 2012 @ 09:30:30 #190
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116337341
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:28 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Zeker :D
Ja, dat vind ik dus ook :P. Jup, ik snap je.
Hoe was het trouwens bij die auto-meeting? :D
Ze vond't geweldig :D (wist wel dat ze van oldtimers hield, maar zo'n enthousiasme had ik nou ook weer neit verwacht :P).
Ze heeft meteen gezegd wat ze leuke wagens vindt... Ze heeft een goeie smaak ^O^ (ook wat motoren betreft trouwens)...
Net zoals ik dus een goede smaak, maar wel een dure smaak... Maar ja, wie wil er geen '67 Ford Mustang Fastback van ¤30.000 :9
pi_116337344
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 09:30 schreef maen het volgende:
Gister dus uiteindelijk wel een date gehad. Was op zich wel leuk, maar niet zo gezellig als vorige week. En volgens mij dacht hij dat ook. Ik denk niet dat er een vervolg komt, toch jammer..
Geen hand vol.....
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_116337357
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:30 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ze vond't geweldig :D (wist wel dat ze van oldtimers hield, maar zo'n enthousiasme had ik nou ook weer neit verwacht :P).
Ze heeft meteen gezegd wat ze leuke wagens vindt... Ze heeft een goeie smaak ^O^ (ook wat motoren betreft trouwens)...
Net zoals ik dus een goede smaak, maar wel een dure smaak... Maar ja, wie wil er geen '67 Ford Mustang Fastback van ¤30.000 :9
Mooi man :D Prachtig om zo'n hobby/interesse te delen ^O^
Motoren als in motorfietsen of alsin aandrijfmotor voor de auto? :P Hehehehe, ja die zou ik ook wel willen :9
pi_116337419
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:30 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Geen hand vol.....
precies! Hoef ik me ook niet meer schuldig te voelen :P
  maandag 3 september 2012 @ 09:39:41 #194
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116337477
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:31 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Mooi man :D Prachtig om zo'n hobby/interesse te delen ^O^
Motoren als in motorfietsen of alsin aandrijfmotor voor de auto? :P Hehehehe, ja die zou ik ook wel willen :9
Motorfietsen :9

Tja we hebben zo'n beetje alles wat we delen, muziek, oldtimers, films (qua genre en stijl), werk met raakvlakken....
Moet ff wat voor mezelf bedenken _O-
Qua techniek heeft ze dan gelukkig weer weinig interesse, dus als er gesleuteld moet worden aan de auto zal ik haar niet zien _O-
pi_116337506
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 09:36 schreef maen het volgende:

[..]

precies! Hoef ik me ook niet meer schuldig te voelen :P
toch jammer... eindig je mee...

waarom was het minder leuk? en waarom dacht je dat hij het minder leuk vond?
pi_116337517
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:39 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Motorfietsen :9

Tja we hebben zo'n beetje alles wat we delen, muziek, oldtimers, films (qua genre en stijl), werk met raakvlakken....
Moet ff wat voor mezelf bedenken _O-
Qua techniek heeft ze dan gelukkig weer weinig interesse, dus als er gesleuteld moet worden aan de auto zal ik haar niet zien _O-
klinkt goed allemaal zeg ;)
pi_116337620
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:41 schreef rival het volgende:

[..]

toch jammer... eindig je mee...

waarom was het minder leuk? en waarom dacht je dat hij het minder leuk vond?
Het was veel geforceerder, ging niet zo vanzelf. Wat ook kan komen doordat ik heel erg moe was en dus zelf niet zo gezellig was. Maar bij het afscheid kwam het niet ter sprake of er een volgende keer zou komen, en ik had het idee dat hij het niet erg vond om weg te gaan ipv nog ergens wat te gaan drinken.
pi_116337702
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 09:47 schreef maen het volgende:

[..]

Het was veel geforceerder, ging niet zo vanzelf. Wat ook kan komen doordat ik heel erg moe was en dus zelf niet zo gezellig was. Maar bij het afscheid kwam het niet ter sprake of er een volgende keer zou komen, en ik had het idee dat hij het niet erg vond om weg te gaan ipv nog ergens wat te gaan drinken.
Ja misschien zat hij met dezelfde gedachte, dacht hij dat jij het niet leuk vond....
dat zou toch zonde zijn....
pi_116337744
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:51 schreef rival het volgende:

[..]

Ja misschien zat hij met dezelfde gedachte, dacht hij dat jij het niet leuk vond....
dat zou toch zonde zijn....
klopt. Misschien hoor ik nog wat. Maarja dat hij vorige week verder ook geen contact meer zocht enzo..
pi_116337821
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 09:54 schreef maen het volgende:

[..]

klopt. Misschien hoor ik nog wat. Maarja dat hij vorige week verder ook geen contact meer zocht enzo..
Dat doe ik zelf ook heel weinig. Ik heb iemand niet altijd iets te vertellen als we elkaar nog niet gezien hebben. Dat zegt dus helemaal niets over de afloop van deze date.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')