abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 september 2012 @ 11:30:57 #101
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_116298273
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 11:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jeetje, van die mensen die in de eerste 5 minuten van de speeddate al beginnen "hoe zie je er uit"? Gaaaaaaah, koop credits dan debiel en cheat lekker foto...
nou zit er toch een vraag te branden op mijn tong hier: als je alleen maar als een gek op alles loopt te zeuren, waarom ben je dan nog ermee bezig? geldt niet alleen voor jou trouwens.

ps, als wijze groepsles: groter DAN en even groot ALS. JOUW fiets en ik praat tegen JOU.
en maar zeuren op mensen die 'me' zeggen he :D
WFPB!
pi_116298312
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 11:30 schreef Dizorn het volgende:

[..]

nou zit er toch een vraag te branden op mijn tong hier: als je alleen maar als een gek op alles loopt te zeuren, waarom ben je dan nog ermee bezig? geldt niet alleen voor jou trouwens.

ps, als wijze groepsles: groter DAN en even groot ALS. JOUW fiets en ik praat tegen JOU.
en maar zeuren op mensen die 'me' zeggen he :D
Speld. Hooiberg. Hij moet er toch zijn :')

Ik snap trouwens de gedachte over jouw bericht voor geen meter. Ik heb het idee dat de algehele tendens in de maatschappij "je MOET een partner hebben" is. En dat je daarvoor maar van alles moet accepteren dat je helemaal niet tof vindt... Nou ik wil niet EEN partner, ik wil DE partner. Wat niet wat zeggen dat hij helemaal niets mag hebben dat me niet zint, ik ben zelf ook een chagrijnig kutwijf, met een apart karakter, maar ik ga onder geen beding "genoegen nemen met".

En uiteraard ga ik niet op die kleine dingen iemand die ik verder geniaal leuk vind afwijzen. Hell, ik ben zelf met een notoire "me" typer gaan daten omdat de rest me leuk genoeg leek :')

Maar ik snap echt niet hoe de meerderheid er over denkt. Zo heb ik al langere tijd een FB die af en toe weer opduikt. Ik heb er geen REET mee gemeen, met die hele jongen. Maar hij ziet er lekker uit, heeft humor en kan goed zoenen. Kort gezegd, als we veel blowen en drinken kunnen we best een leuke avond hebben :') Verder vinden we zo een beetje al elkaars opvattingen en meningen lachwekkend en zou ik me (zonder overdrijven) echt een beetje generen als ik hem bijvoorbeeld met mijn vrienden aan tafel zou zetten... Gihihih. Mijn vrienden WETEN dat ik zo over deze jongen denk. En TOCH waren ze pasgeleden collectief bezig mij te bewerken om een poging te doen "iets serieus" met hem te krijgen...

"Ja, maar hij ziet er toch goed uit?"

"Ja LEKKER BELANGRIJK!! We hebben niets gemeen! Ik weet zeker dat als we te veel serieus zouden praten we over ALLES ruzie zouden krijgen. Niets in hem trekt me aan, verder dan seks."

"Ja, maar hij ziet er toch goed uit?"

:')))))))))

Op dat soort momenten weet ik zeker dat ik de ene freak op de wereld ben die er blijkbaar compleet anders over dan "de rest" en dat ik daarom nooit van zn lang zal zn leven meer een serieuze relatie zal krijgen :')

[ Bericht 26% gewijzigd door DancingPhoebe op 02-09-2012 11:41:22 ]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 2 september 2012 @ 11:34:00 #103
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116298335
Ik vind het ook wel lekker om me te ergeren aan mensen. Dat ik denk 'TSJONGEJONGE WAT IS DEZE DOM ZEG, OHOHOHOHOH PFFFFFFF'. En dan drink ik wat van m'n koffie en heb ik weer een top-zondagochtend.

:+
Gourmetten of steengrillen?
pi_116298481
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 11:34 schreef Silenus het volgende:
Ik vind het ook wel lekker om me te ergeren aan mensen. Dat ik denk 'TSJONGEJONGE WAT IS DEZE DOM ZEG, OHOHOHOHOH PFFFFFFF'. En dan drink ik wat van m'n koffie en heb ik weer een top-zondagochtend.

:+
En dat. En gedeelde ergernis is dubbele ergernis en derhalve een feestje.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zondag 2 september 2012 @ 11:48:24 #105
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116298649
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 11:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Op dat soort momenten weet ik zeker dat ik de ene freak op de wereld ben die er blijkbaar compleet anders over dan "de rest" en dat ik daarom nooit van zn lang zal zn leven meer een serieuze relatie zal krijgen :')
Als ik jou door de tijd zo inschat ben je er wel eentje met een gebruiksaanwijzing ja. :P Maar er zijn natuurlijk genoeg kerels die daar een uitdaging in zien.
pi_116298696
Zo, vanavond vervolgdate. En donderdag een nieuwe date waar ik eigenlijk veel meer zin in heb dan in die van vanavond..
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
  zondag 2 september 2012 @ 11:50:33 #107
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_116298697
tuurlijk lekker ergeren is heerlijk. maar ik dacht meer, als je alleen maar halfgare knuppels vindt, waarom stop je dan niet gewoon met proberen (al dat niet tijdelijk).

totaal nergens voor nodig om een relatie te hebben om het relatie hebben, ben ik t mee eens. zeker niet als je dan een knuppel uit moet zoeken ook nog.

maar beetje t idee dat sommige mensen hier echt NIETS goeds kunnen vinden. waarom dan toch doorgaan, dat vraag ik me af. speld, hooiberg.. optimist ;)
WFPB!
pi_116298733
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 11:48 schreef Silenus het volgende:

[..]

Als ik jou door de tijd zo inschat ben je er wel eentje met een gebruiksaanwijzing ja. :P Maar er zijn natuurlijk genoeg kerels die daar een uitdaging in zien.
Uiteindelijk heeft iedereen die. Ik slaag er alleen niet zo goed in dat in het begin vakkundig te verbergen :')
pi_116299391
Als ik aan het daten ben dan kom ik hier ook liever de verhalen over de idiote wijven delen dan over de mensen met wie het erg goed klikt. Goed-nieuws-shows zit niemand op te wachten, iedereen wil toch liever lezen met wat voor psychos er gedate wordt?

En ja, even lekker kankeren en dan is het weer uit je systeem. Als ik op een terras zit ga ik ook niet alle mooie voorbijgangers complimenteren. Dan zeik ik alleen lelijkerds af, dat lucht veel meer op. Net als Silenus nip ik dan wat van mijn biertje en geniet ik van mijn zonnige zondagmiddag.
pi_116299523
Als ik al die ergernis er niet uit zou kunnen gooien, zou mijn hoofd echt ontploffen :@

ARE YOU DATING A CHARACTER FROM FREGGLE ROCK??!!??

Ghigighihigig :')
  zondag 2 september 2012 @ 12:24:45 #111
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116299557
Haha wat een raar wijf ben je toch ook. :') Weet nooit of ik je nou irritant of heel grappig moet vinden.

Maar inderdaad, de horror-verhalen zijn leuker. Ik kom genoeg leuke vrouwen tegen, maar op dat zoete love actually-achtige geneuzel zit toch niemand te wachten.
pi_116299622
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 12:24 schreef Silenus het volgende:
Haha wat een raar wijf ben je toch ook. :') Weet nooit of ik je nou irritant of heel grappig moet vinden.

Mghi, troost je, ik ben er zelf ook nog niet uit :')

Nja, ik doe hard mn best het friends stukje waar dat uit komt te youtuben, maar ik kan het niet vinden. Gihgihgihg. Eigenlijk zou ik gewoon DancingChandler als nick moeten hebben *O*
pi_116299743
Jawel...ik wil er af en toe ook aan herinnerd worden dat er ook leuke mannen op datingsites zitten en niet alleen maar psycho's. Af en toe een romantisch chickflick verhaaltje is best leuk w/
pi_116299810
Vrijdag was ik toevallig in de buurt van een date die ik eigenlijk donderdag pas zou zien. Dus werd spontaan uitgenodigd even langs te rijden. Anderhalf uur gezeten (was al laat) maar sindsdien weinig meer vernomen.
Dus dan maar weer op naar de volgende, helaas.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_116300500
En toen melde de date van vanavond zich af. Gelukkig net voordat ik boodschappen zou doen en allemaal spul in huis zou halen. Nouja, ik ben er ook niet heel erg rouwig om. Als ze nog eens wilt afspreken gaat zij er maar wat tijd en energie in steken. Kijken hoe graag ze nog wil.
pi_116300582
Met welke reden?

Schijt voor mensen die afspraken afzeggen hoor. Ik vind het afgezien van alles wat ik er date technisch van vind, zo vreselijk onbeleefd een afspraak zo laat af te zeggen.

ZO GAAN WIJ NIET MET ELKAAR OM!!
pi_116300732
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 11:50 schreef Black_Rainbow het volgende:
Zo, vanavond vervolgdate. En donderdag een nieuwe date waar ik eigenlijk veel meer zin in heb dan in die van vanavond..
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 12:55 schreef Black_Rainbow het volgende:
En toen melde de date van vanavond zich af. Gelukkig net voordat ik boodschappen zou doen en allemaal spul in huis zou halen. Nouja, ik ben er ook niet heel erg rouwig om. Als ze nog eens wilt afspreken gaat zij er maar wat tijd en energie in steken. Kijken hoe graag ze nog wil.
Je enthousiasme was toch al niet verpletterend te noemen. Misschien heeft zij dat ook.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zondag 2 september 2012 @ 13:05:52 #118
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116300739
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 12:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Met welke reden?

Schijt voor mensen die afspraken afzeggen hoor. Ik vind het afgezien van alles wat ik er date technisch van vind, zo vreselijk onbeleefd een afspraak zo laat af te zeggen.

ZO GAAN WIJ NIET MET ELKAAR OM!!
Vooral als het een tweede date is. Maar goed hij vond de date die nog komen gaat ook leuker lijken dus lijkt me dan geen probleem.
pi_116301183
Familie issues die afgehandeld moeten worden. Terecht dat ze daar nu voor kiest wat mij betreft, ken de achtergrond ook wel een beetje.

Ze vindt het wel jammer dat het nu niet door kan gaan, we gaan wel kijken voor een andere datum, maar ben erg druk komende week en daarna 3 weken op vakantie, al met al dus niet echt handig :D.

Ik zie het wel, eerste date was erg gezellig en het is denk ik best een leuke meid, maar de shitload aan bagage die je er bij krijgt stoot me nogal af. Dat het bij de 2e date al in de weg zit zegt ook wel iets natuurlijk.

Daarnaast waren de profiel foto's ook wel een tikkeltje misleidend zeg maar, dat viel ietwat tegen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Black_Rainbow op 02-09-2012 13:28:06 ]
  zondag 2 september 2012 @ 13:36:23 #120
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116301657
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 13:20 schreef Black_Rainbow het volgende:
Familie issues die afgehandeld moeten worden. Terecht dat ze daar nu voor kiest wat mij betreft, ken de achtergrond ook wel een beetje.

Ze vindt het wel jammer dat het nu niet door kan gaan, we gaan wel kijken voor een andere datum, maar ben erg druk komende week en daarna 3 weken op vakantie, al met al dus niet echt handig :D.

Ik zie het wel, eerste date was erg gezellig en het is denk ik best een leuke meid, maar de shitload aan bagage die je er bij krijgt stoot me nogal af. Dat het bij de 2e date al in de weg zit zegt ook wel iets natuurlijk.

Daarnaast waren de profiel foto's ook wel een tikkeltje misleidend zeg maar, dat viel ietwat tegen.
Nou ja, dan is het wel een beetje duidelijk toch? Heb je van de week de andere date nog, je ziet het vanzelf.

Tja, bagage krijg je er inderdaad bij. Vind het eerlijk gezegd belangrijker hoe iemand daarmee omgaat dan of iemand veel bagage heeft. Maar als het al gelijk een kink in de kabel legt is dat natuurlijk wel een nadeel bij het daten, vooral als het zo op de voorgrond staat.
pi_116301836
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 13:36 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Nou ja, dan is het wel een beetje duidelijk toch? Heb je van de week de andere date nog, je ziet het vanzelf.

Tja, bagage krijg je er inderdaad bij. Vind het eerlijk gezegd belangrijker hoe iemand daarmee omgaat dan of iemand veel bagage heeft. Maar als het al gelijk een kink in de kabel legt is dat natuurlijk wel een nadeel bij het daten, vooral als het zo op de voorgrond staat.
Klopt. Ik heb hier verder ook niet echt een vervelend gevoel over ofzo. De bagage op zich was nog niet gelijk een 'dealbreaker' al heb ik wel slechte ervaringen met vrouwen met extreme hoeveelheden bagage. (Dat is het voor mij wel in dit geval). Ze gaat er goed mee om, maar dat is enkel de eerste indruk. In werkelijkheid kan dat nog wel eens anders zijn dan hoe ze het voor doet komen.

En daarbij, dit was mijn eerste online date ervaring, ik laat me nog niet uit het veld slaan :D. We gaan gewoon maar door, ik begin pas net, dus ben er voorlopig nog niet klaar mee.
  zondag 2 september 2012 @ 13:43:40 #122
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116301884
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 13:41 schreef Black_Rainbow het volgende:

[..]

Klopt. Ik heb hier verder ook niet echt een vervelend gevoel over ofzo. De bagage op zich was nog niet gelijk een 'dealbreaker' al heb ik wel slechte ervaringen met vrouwen met extreme hoeveelheden bagage. (Dat is het voor mij wel in dit geval). Ze gaat er goed mee om, maar dat is enkel de eerste indruk. In werkelijkheid kan dat nog wel eens anders zijn dan hoe ze het voor doet komen.

En daarbij, dit was mijn eerste online date ervaring, ik laat me nog niet uit het veld slaan :D. We gaan gewoon maar door, ik begin pas net, dus ben er voorlopig nog niet klaar mee.
Goede insteek, inderdaad gewoon doen wat voor jezelf goed voelt.
pi_116302553
Herinneren jullie die chick nog waar ik over had die niet antwoordde? Inmiddels antwoorden gekregen en een beetje leren kennen, zij heeft nu ineens al haar fotos weggehaald. Vraag ik naar het waarom, ze gaat er andere erop zetten, vraag ik naar wanneer, van de week of zo.

Snap ik niet? Is ze onzeker of zo?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  Moderator zondag 2 september 2012 @ 14:05:08 #124
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_116302739
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 14:01 schreef Kloonhommel het volgende:
Herinneren jullie die chick nog waar ik over had die niet antwoordde? Inmiddels antwoorden gekregen en een beetje leren kennen, zij heeft nu ineens al haar fotos weggehaald. Vraag ik naar het waarom, ze gaat er andere erop zetten, vraag ik naar wanneer, van de week of zo.

Snap ik niet? Is ze onzeker of zo?
Je stelt te veel irritante vragen.
What can change the nature of a man?
pi_116302805
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 14:05 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Je stelt te veel irritante vragen.
I doubt it, ik ben 3 dagen niet online geweest en bij het online komen waren ze al verdwenen. ;)
  Moderator zondag 2 september 2012 @ 14:08:14 #126
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_116302903
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 14:06 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

I doubt it, ik ben 3 dagen niet online geweest en bij het online komen waren ze al verdwenen. ;)
Dat doorvragen over het hoe en waarom ze die foto's heeft weggehaald.
Niet over nadenken.
What can change the nature of a man?
pi_116302930
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 14:06 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Speltip 9: Weet wanneer je moet stoppen. ;)
pi_116303029
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 14:08 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Dat doorvragen over het hoe en waarom ze die foto's heeft weggehaald.
Niet over nadenken.
Huh? Doorvragen? Zo is het niet gegaan. Ik heb gevraagd waar de fotos zijn gebleven. Weggehaald, ik ga er andere opzetten. Oh, nou ik ben benieuwd naar je nieuwe fotos, wanneer ga je ze erop zetten? Van de week. Oke, nou hoe was je weekend (nog niet afgelopen ik weet het) bla bla bla.
pi_116303113
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 14:08 schreef Black_Rainbow het volgende:

[..]

Speltip 9: Weet wanneer je moet stoppen. ;)
Waar staan die speltips? :') :9
  zondag 2 september 2012 @ 15:04:27 #130
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116305175
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 11:04 schreef Mystikvm het volgende:
Leuk om te lezen :)

Verrassend leuk is ook wel zoals je de mijne kunt omschrijven. Was zonder al te veel verwachtingen gegaan (dat lukt me ook niet vaak :o ) en dat pakte dus heel goed uit.

Zit wel een vervolg in ja. Althans, wat mij betreft wel :)
Verwachtingen zijn irritant, dus die moet je proberen te vermijden.

Maar het klinkt alsof alles wel goed ging, dus een vervolg lijkt mij er wel in te zitten zo te horen. Je mocht blijven slapen, dat zegt ook wel wat neem ik aan. Of mocht je enkel blijven slapen omdat die trein niet meer ging? :o Of is er seks geweest? :o

[ Bericht 4% gewijzigd door Cue_ op 02-09-2012 15:14:59 ]
pi_116305355
Hmm sinds de date van vanavond afgelopen week afgesproken is, heb ik niets meer van hem gehoord. Nee, heb zelf ook geen contact gezocht, dat deed ik de dagen daarvoor de hele tijd dus wilde eens kijken of hij eens wat zou laten horen. Niet dus. Ben nu wel benieuwd of het vanavond wel doorgaat, ik neem toch aan dat hij ook wel wil weten hoelaat? Moet ik zelf maar weer achteraan gaan, maar heb al niet zoveel zin meer..
  zondag 2 september 2012 @ 15:08:31 #132
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116305363
Ow en horrorverhalen zijn kewl :D
Alleen mijn date had ze niet echt ;( iets met goede jeugd en weinig ongelukken enzo. Gelukkig wel wat leuke vrouwenverhalen. Heb me soms kapot gelachen :)
  zondag 2 september 2012 @ 15:09:21 #133
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116305414
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 15:08 schreef maen het volgende:
Hmm sinds de date van vanavond afgelopen week afgesproken is, heb ik niets meer van hem gehoord. Nee, heb zelf ook geen contact gezocht, dat deed ik de dagen daarvoor de hele tijd dus wilde eens kijken of hij eens wat zou laten horen. Niet dus. Ben nu wel benieuwd of het vanavond wel doorgaat, ik neem toch aan dat hij ook wel wil weten hoelaat? Moet ik zelf maar weer achteraan gaan, maar heb al niet zoveel zin meer..
Als je twijfels hebt om het doorgaat dan zou ik zeker wat van je laten horen. Je hebt alleen jezelf ermee om dat niet te doen, dus om dan zo'n vaag spelletje te spelen van "hij moet eerst van zich laten horen" .. neh
  zondag 2 september 2012 @ 15:14:27 #134
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116305690
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 15:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als je twijfels hebt om het doorgaat dan zou ik zeker wat van je laten horen. Je hebt alleen jezelf ermee om dat niet te doen, dus om dan zo'n vaag spelletje te spelen van "hij moet eerst van zich laten horen" .. neh
Inderdaad, gewoon even een berichtje. Ik zou niet eens vragen of het nog doorgaat maar gewoon hoe laat. Dan weet je genoeg, als je niks hoort.
pi_116305705
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 15:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

nee dat is ook wel zo. Heb inderdaad gevraagd wat het vanavond wordt, zou het leuk vinden maar zo niet dan ook prima. Ik vind het alleen zo raar dat hij niets meer heeft laten horen maarja zal wel zien.
  zondag 2 september 2012 @ 15:16:19 #136
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116305779
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 15:14 schreef maen het volgende:

[..]

nee dat is ook wel zo. Heb inderdaad gevraagd wat het vanavond wordt, zou het leuk vinden maar zo niet dan ook prima. Ik vind het alleen zo raar dat hij niets meer heeft laten horen maarja zal wel zien.
Nouja de afspraak was gemaakt, gebeurd wel vaker dat het dan gewoon stil wordt. Heb ik zelf ook wel eens gehad. Betekent niet echt wat is mijn ervaring.
pi_116306118
Nieuwe matching gedaan, wederom een vrouw zonder foto's. Leuk. Meteen maar verwijderd. En diegene die nu zonder fotos zit stuurde mij een bericht dat ze zich gaat concentreren op een ander met wie ze intensiever gesproken had. Right, ik vond onze contact ook tegenvallen aangezien ze amper antwoord geeft. En vanzelfsprekend wachtte ik af ipv herhaald berichtjes te sturen zoals men hier schijnt te denken en natuurlijk hield ik het leuk.

Datesites zijn niks voor mij, ik merk dat ik er altijd weinig zin in had, was hooguit nieuwsgierig, vandaar dat ik 3 dagen niet online kwam op paiq, het voelde beetje aan als vrijblijvend praten en dan offline gaan. Ik ben niet serieus aan het jagen.

Datesites zijn eigenlijk ook meer voor de knappere mannen/vrouwen onder ons die hoger dan een 8 scoren heb ik het idee. Die kunnen ze bij bosjes afwerken. Zo heb ik een knappe vriendin die echt alleen de allerknapsten uitzoekt op Relatieplanet en dan met ze naar bed gaat en verder niks met ze wilt, sommige mannen lopen nog achter haar aan maar ze negeert ze tot ze er weer zin in heeft en viola, hij staat weer voor de deur.

Ik heb ook trouwens meer succes als ik gewoon zit te babbelen met vrouwen in real life zonder ze te proberen te versieren, dat vinden ze vaak wel prettig en zo heb ik er wel eens een neukertje of relatie aan over gehouden of zijn we nog steeds bevriend (hoax, mannen en vrouwen kunnen niet bevriend zijn!!)

Hoe dan ook, kan iemand mij uit de OP halen? :P

Iedereen hier, succes en veel plezier met daten. :W

i am out, *poef*

[ Bericht 3% gewijzigd door Kloonhommel op 02-09-2012 15:44:44 ]
pi_116306119
Toch is het altijd leuk als er ook een klein beetje enthousiasme vanaf de andere kant komt, mits er interesse is uiteraard :P
  zondag 2 september 2012 @ 15:30:26 #139
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116306355
Date zei trouwens bij het afscheid dat er een vervolg in zit, zou ik wel leuk vinden O+

[ Bericht 96% gewijzigd door Cue_ op 02-09-2012 15:45:55 ]
pi_116308041
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 15:30 schreef Cue_ het volgende:
Date zei trouwens bij het afscheid dat er een vervolg in zit, zou ik wel leuk vinden O+

Nog gezoend?
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  zondag 2 september 2012 @ 16:12:42 #141
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116308178
quote:
5s.gif Op zondag 2 september 2012 16:09 schreef xenobinol het volgende:

Nog gezoend?
ja :@
pi_116308454
Iedereen edit er maar lustig op los hier...
pi_116308520
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 15:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Verwachtingen zijn irritant, dus die moet je proberen te vermijden.

Maar het klinkt alsof alles wel goed ging, dus een vervolg lijkt mij er wel in te zitten zo te horen. Je mocht blijven slapen, dat zegt ook wel wat neem ik aan. Of mocht je enkel blijven slapen omdat die trein niet meer ging? :o Of is er seks geweest? :o

Nee, ik geloof wel dat ik mocht blijven slapen omdat ze mij wel leuk vindt :@ Of er seks is geweest hangt van je definitie af. Er is wel 'contact' geweest :') En ik hoefde niet in de logeerkamer, gelukkig.

quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 15:30 schreef Cue_ het volgende:

Nou, dat belooft dan wel wat, toch? Is hij toch niet in je friend zone terecht gekomen :P
pi_116308577
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 16:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

ja :@
Goed bezig :Y
I'll sing you a lullaby.
  zondag 2 september 2012 @ 16:27:50 #145
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116308863
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 16:20 schreef Mystikvm het volgende:
Nee, ik geloof wel dat ik mocht blijven slapen omdat ze mij wel leuk vindt :@ Of er seks is geweest hangt van je definitie af. Er is wel 'contact' geweest :') En ik hoefde niet in de logeerkamer, gelukkig.
Ow kijk aan, klinkt goed ^O^
quote:
Nou, dat belooft dan wel wat, toch? Is hij toch niet in je friend zone terecht gekomen :P
Owja _O- Nouja, wat niet is kan nog komen he, want het is wel een persoon waar ik ook gewoon vrienden mee kan zijn :P
Maar liever niet, daarvoor was ie toch wel te leuk :)

Of vind je dat ik nu weer voorbarige conclusies trek? haha
pi_116309284
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 16:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Owja _O- Nouja, wat niet is kan nog komen he, want het is wel een persoon waar ik ook gewoon vrienden mee kan zijn :P
Maar liever niet, daarvoor was ie toch wel te leuk :)

Of vind je dat ik nu weer voorbarige conclusies trek? haha
Nee, in dit geval komt het gewoon logisch over :Y Gewoon kijken waar het schip strandt en zolang het leuk is, is het leuk. Je moet alleen niet op de zaken vooruit gaan lopen, dat doe ik met mijn date ook niet.
  zondag 2 september 2012 @ 16:41:32 #147
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116309420
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 16:37 schreef Mystikvm het volgende:
Nee, in dit geval komt het gewoon logisch over :Y Gewoon kijken waar het schip strandt en zolang het leuk is, is het leuk. Je moet alleen niet op de zaken vooruit gaan lopen, dat doe ik met mijn date ook niet.
Eens :) Ga ik ook zeker niet doen.
  zondag 2 september 2012 @ 17:26:24 #148
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116311374
Ik zonet even op paiq weer. Moet zeggen dat de meiden best naar zijn. Zou zoiets eigenlijk niet aanraden aan iemand. Beter iets vrijblijvends en dat je meer kan zien zoals op flirtmee ofzo. Ik zie er best goed uit en aardig maar meiden blokken je gewoon zo snel daar. En nee ik ben geen ubernerd met autisme die het zelf niet doorheeft ofzo :P Vind dit wel echt gewoon wat belachelijk hoe die meiden daar denken en doen.
we dan
  zondag 2 september 2012 @ 17:37:14 #149
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116311928
quote:
11s.gif Op zondag 2 september 2012 17:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik zonet even op paiq weer. Moet zeggen dat de meiden best naar zijn. Zou zoiets eigenlijk niet aanraden aan iemand. Beter iets vrijblijvends en dat je meer kan zien zoals op flirtmee ofzo. Ik zie er best goed uit en aardig maar meiden blokken je gewoon zo snel daar. En nee ik ben geen ubernerd met autisme die het zelf niet doorheeft ofzo :P Vind dit wel echt gewoon wat belachelijk hoe die meiden daar denken en doen.
Je moet het je niet zo persoonlijk aantrekken. Niemand is verplicht om rekening met je te houden. Dat dat netter is ben ik met je eens maar zo gaat het gewoon vaak niet. Als je liever anders wil zit je er niet teveel mee en steek je je aandacht in mensen die je wel leuk vindt.
  zondag 2 september 2012 @ 17:40:08 #150
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116312049
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 17:37 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Je moet het je niet zo persoonlijk aantrekken. Niemand is verplicht om rekening met je te houden. Dat dat netter is ben ik met je eens maar zo gaat het gewoon vaak niet. Als je liever anders wil zit je er niet teveel mee en steek je je aandacht in mensen die je wel leuk vindt.
Ow nee ik zit er niet zoveel mee als dat je misschien zou denken. Maar wou gewoon er even over klagen nadat het me 2 keer achter elkaar gebeurde zonet. Bedoel vind het gewoon stom hoe hen denken, alsof ze beter dan mij kunnen krijgen ofzo :? maar oke dat is eruit ~O>
we dan
  zondag 2 september 2012 @ 17:45:24 #151
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116312276
quote:
6s.gif Op zondag 2 september 2012 17:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ow nee ik zit er niet zoveel mee als dat je misschien zou denken. Maar wou gewoon er even over klagen nadat het me 2 keer achter elkaar gebeurde zonet. Bedoel vind het gewoon stom hoe hen denken, alsof ze beter dan mij kunnen krijgen ofzo :? maar oke dat is eruit ~O>
Ha ha snap ik wel hoor. Maar jij kunt toch ook beter krijgen dan iemand die je gelijk delete?
Dat is het voordeel en nadeel van Paiq, je bent snel van een vervelend iemand af maar iemand anders kan jou ook zo deleten.
  zondag 2 september 2012 @ 17:49:10 #152
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116312450
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 17:45 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ha ha snap ik wel hoor. Maar jij kunt toch ook beter krijgen dan iemand die je gelijk delete?
Dat is het voordeel en nadeel van Paiq, je bent snel van een vervelend iemand af maar iemand anders kan jou ook zo deleten.
Ja maar ja lol. Als iemand me delete kan ik nog wel denken dat ik beter kan krijgen en dat is denk ik ook zo, maar dan kan het me nog wel eventjes kort pissig maken toch? :p ik delete zelden mensen dus ja dat maakt het ook wat irritanter dan :p jou zou ik sowieso niet deleten, je komt slim en sociaal en lief over O+ ik probeer je niet te versieren hoor maar ik vind je chatnaam ook mooi en je afbeelding :* 8-)
we dan
pi_116315663
quote:
6s.gif Op zondag 2 september 2012 17:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja maar ja lol. Als iemand me delete kan ik nog wel denken dat ik beter kan krijgen en dat is denk ik ook zo, maar dan kan het me nog wel eventjes kort pissig maken toch? :p ik delete zelden mensen dus ja dat maakt het ook wat irritanter dan :p jou zou ik sowieso niet deleten, je komt slim en sociaal en lief over O+ ik probeer je niet te versieren hoor maar ik vind je chatnaam ook mooi en je afbeelding :* 8-)
Gast, lul niet :D ;)
pi_116317332
quote:

[..]

En dan heb je 'r muzikale smaak nog niet eens gehoord!
  zondag 2 september 2012 @ 20:19:10 #155
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_116318970
quote:

[..]

_O- :D
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  zondag 2 september 2012 @ 20:37:45 #156
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_116320274
Waarom gaan er nou mensen op een datingsite zitten als ze te schijterig zijn om af te spreken?

"Ja, ik spreek niet af, want dat vind ik een beetje eng."

Zijn het nu de stalkers en de weirdo's die het verzieken voor de rest?
  zondag 2 september 2012 @ 20:47:54 #157
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116321126
quote:
13s.gif Op zondag 2 september 2012 20:37 schreef Illiberal het volgende:
Waarom gaan er nou mensen op een datingsite zitten als ze te schijterig zijn om af te spreken?

Als in dat ze uberhaupt nooit afspreekt, of gewoon niet met jou?
pi_116322931
quote:
13s.gif Op zondag 2 september 2012 20:37 schreef Illiberal het volgende:

Veel zullen ook gewoon nieuwsgierig rondneuzen, dit is wel zwaar irritant natuurlijk. Sommige zullen het ook wel voor de extra aandacht doen |:( .
pi_116323654
Ik spreek ook gewoon nauwelijks af. Ik denk bij veel mensen al heel snel "hmmmmmm nou neeeeeeee", die mensen block ik gelijk. Dan zijn er nog heel veel mensen met wie ik gewoon graag chat (sorry je suis une chat-slette) maar daar ben ik eerlijk over. "Dahling, als jij wil blijven chatten, chat ik zeker mee, maar ga niet hopen dat we ooit gaan daten, want dat zie ik niet gebeuren." In deze, of andere, bewoordingen. Als de man in kwestie dan zo eigenwijs is te denken dat ik daar vast nog wel anders over ga denken, lekker doen, maar ik ben vanaf het begin duidelijk geweest.

En mannen maar zeiken dat ze altijd ge-friend-zoned worden... :') Ja als jij blijft plakken nadat ik vertel dat er nooit van ze lang zal ze leven gendate zal worden wel ja :')
  zondag 2 september 2012 @ 21:22:16 #160
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_116323688
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 20:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als in dat ze uberhaupt nooit afspreekt, of gewoon niet met jou?
Misschien beide, sommige zeggen gewoon dat ze nooit daten.
  zondag 2 september 2012 @ 21:23:17 #161
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_116323749
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 21:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik spreek ook gewoon nauwelijks af. Ik denk bij veel mensen al heel snel "hmmmmmm nou neeeeeeee", die mensen block ik gelijk. Dan zijn er nog heel veel mensen met wie ik gewoon graag chat (sorry je suis une chat-slette) maar daar ben ik eerlijk over. "Dahling, als jij wil blijven chatten, chat ik zeker mee, maar ga niet hopen dat we ooit gaan daten, want dat zie ik niet gebeuren." In deze, of andere, bewoordingen. Als de man in kwestie dan zo eigenwijs is te denken dat ik daar vast nog wel anders over ga denken, lekker doen, maar ik ben vanaf het begin duidelijk geweest.

En mannen maar zeiken dat ze altijd ge-friend-zoned worden... :') Ja als jij blijft plakken nadat ik vertel dat er nooit van ze lang zal ze leven gendate zal worden wel ja :')
Waarom chat je dan met iemand waar mee je toch niet gaat daten?
pi_116323945
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 21:23 schreef Illiberal het volgende:

[..]

Ik zit op PaiQ omdat ik uiteraard hoop met mensen te chatten van wie ik denk "laat ons daten!". Tijdens die queeste kom ik echter weinig mensen tegen waarvan ik dat denk, maar zat mensen waarvan ik denk "laat ons chatten!".
  zondag 2 september 2012 @ 21:26:54 #163
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_116324012
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 21:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik zit op PaiQ omdat ik uiteraard hoop met mensen te chatten van wie ik denk "laat ons daten!". Tijdens die queeste kom ik echter weinig mensen tegen waarvan ik dat denk, maar zat mensen waarvan ik denk "laat ons chatten!".
Omdat ze zoveel interessante dingen te vertellen hebben?
pi_116324165
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 21:26 schreef Illiberal het volgende:

[..]

Omdat ze zoveel interessante dingen te vertellen hebben?
Och, ik chat gewoon graag. Als mensen een beetje vlot doortikken, tik ik wel terug.
  zondag 2 september 2012 @ 21:31:13 #165
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_116324324
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 21:29 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Och, ik chat gewoon graag. Als mensen een beetje vlot doortikken, tik ik wel terug.
Chatten om het chatten? Wat is dan de end-game?

Ik zie dat niet zo, een beetje doelloos op een datingsite gaan staan. Dan kun je beter gaan fok!en ofzo.
pi_116324406
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 21:31 schreef Illiberal het volgende:

[..]

Chatten om het chatten? Wat is dan de end-game?

Ik zie dat niet zo, een beetje doelloos op een datingsite gaan staan. Dan kun je beter gaan fok!en ofzo.
O. Dan stop ik er wel mee.
pi_116326686
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 21:23 schreef Illiberal het volgende:

[..]

Nou... ik kan niet voor DP spreken maar ik doe het regelmatig omdat het leuk, gezellig en soms heel vermakelijk en komisch kan zijn....

Tering man... waarom zou je nog vriendschap onderhouden met mensen waar je toch niet mee in bed beland.... zonde van je tijd :')
I'll sing you a lullaby.
pi_116326789
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 21:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik zit regelmatig in chatboxen omdat ik mensen zoek waarvan ik denk "laat ons chatten" maar kom dan ook regelmatig vrouwen tegen waarvan ik denk "laat ons daten".... helaas wonen die vrouwen altijd op duizenden kilometers afstand -O-
I'll sing you a lullaby.
pi_116326798
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 22:07 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Tering man... waarom zou je nog vriendschap onderhouden met mensen waar je toch niet mee in bed beland.... zonde van je tijd :')
*boks*
  zondag 2 september 2012 @ 22:12:05 #170
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_116326950
Hm, het punt van vriendschappen via datingsites ontgaat mij even.
pi_116327007
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 22:09 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

*boks*
Toegegeven... ik fantaseer ook wel eens over sex met vrienden van het andere geslacht... maar dat lijkt mij niet meer dan gezond :)
I'll sing you a lullaby.
pi_116327026
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 22:12 schreef Illiberal het volgende:
Als je in de supermarkt loopt en iemand wil je een miljoen geven, dan zeg je ook "nee, bedankt maar het nut van een geldprijs winnen zie ik alleen in wanneer ik aan een loterij meedoe?"
pi_116327045
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 22:12 schreef Illiberal het volgende:
totally friendzoned :P
I'll sing you a lullaby.
  zondag 2 september 2012 @ 22:14:57 #174
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_116327114
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 22:13 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Als je in de supermarkt loopt en iemand wil je een miljoen geven, dan zeg je ook "nee, bedankt maar het nut van een geldprijs winnen zie ik alleen in wanneer ik aan een loterij meedoe?"
Oke, dan is het per toeval dus.
pi_116327135
Ik heb de afgelopen maand meer leuke chatgesprekken gevoerd via badoo dan via een jaar op Paiq.
Zitten volgens mij wel een paar serieuze date opties in.
I'll sing you a lullaby.
  maandag 3 september 2012 @ 00:38:44 #176
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116334095
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 22:15 schreef xenobinol het volgende:
Ik heb de afgelopen maand meer leuke chatgesprekken gevoerd via badoo dan via een jaar op Paiq.
Zitten volgens mij wel een paar serieuze date opties in.
Grappig, heb ik ook de laatste tijd. Al laat de potentiële Badoo date niet echt veel horen. Smst wel terug/uit zichzelf maar volgens mij is het hierboven eerder beschrevene wel van toepassing. Chat graag, maar spreekt bijna nooit af. Luister maar naar mijn intuïtie denk ik. Afkappen dus.
  maandag 3 september 2012 @ 09:13:20 #177
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116337129
Mijn date was zaterdag weer super O+
We hebben een gesprek gehad dat het misschien nog te vroeg is een gesprek te hebben over waar we nu staan (relatietechnisch gezien) _O- Eigenlijk heb je dus gewoon dat gesprek gehad maar je conclusie is dat we't nu nog maar even aankijken :)
Volgende dag lekker samen ontbeten in de stad O+
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  maandag 3 september 2012 @ 09:14:22 #178
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116337140
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:13 schreef SilentChaos het volgende:
We hebben een gesprek gehad dat het misschien nog te vroeg is een gesprek te hebben over waar we nu staan (relatietechnisch gezien) _O- Eigenlijk heb je dus gewoon dat gesprek gehad maar je conclusie is dat we't nu nog maar even aankijken :)
Klinkt goed ^O^
pi_116337237
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:13 schreef SilentChaos het volgende:

Zelfde hier :Y
Was weer erg gezellig, en het was goed weer dus we hebben gewoon gekletst in het park en nog even de stad in geweest. Wederom moest ze vroeg weg (kon zij niks aan doen), dus ook weer vroeg naar huis.

's Avonds smste date #1 of ik langs wilde komen, filmpje kijken. Prima, ik er heen, sta ik daar voor de deur, niemand thuis :') Pak ik m'n telefoon zie ik een sms dat ze moet overwerken :') Achja, kan gebeuren.
Filmpje gekeken, wat gedronken, dus ik wilde niet meer terug rijden. Kon blijven slapen en dat deed ik dan ook (en daar is het ook bij gebleven) :@

Ik voel me... raar, denk ik.
  maandag 3 september 2012 @ 09:23:43 #180
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116337251
En wie vind je leuker.. date 1 of 2?
pi_116337260
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 00:38 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Grappig, heb ik ook de laatste tijd. Al laat de potentiële Badoo date niet echt veel horen. Smst wel terug/uit zichzelf maar volgens mij is het hierboven eerder beschrevene wel van toepassing. Chat graag, maar spreekt bijna nooit af. Luister maar naar mijn intuïtie denk ik. Afkappen dus.
Als ik iemand erg leuk vind op badoo dan geef ik haar mijn skype adres, dat chat namelijk net even wat fijner. Badoo doet soms zo raar, berichten die pas uren laten aankomen enzo..
I'll sing you a lullaby.
pi_116337261
Dat weet ik dus niet :')
  maandag 3 september 2012 @ 09:25:44 #183
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116337279
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:24 schreef Vinniiee het volgende:
Dat weet ik dus niet :')
Nouja, dan allebei maar verder daten :)
  maandag 3 september 2012 @ 09:27:13 #184
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116337301
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:22 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Zelfde hier :Y
Was weer erg gezellig, en het was goed weer dus we hebben gewoon gekletst in het park en nog even de stad in geweest. Wederom moest ze vroeg weg (kon zij niks aan doen), dus ook weer vroeg naar huis.

's Avonds smste date #1 of ik langs wilde komen, filmpje kijken. Prima, ik er heen, sta ik daar voor de deur, niemand thuis :') Pak ik m'n telefoon zie ik een sms dat ze moet overwerken :') Achja, kan gebeuren.
Filmpje gekeken, wat gedronken, dus ik wilde niet meer terug rijden. Kon blijven slapen en dat deed ik dan ook (en daar is het ook bij gebleven) :@

Ik voel me... raar, denk ik.
Klinkt leuk allemaal ^O^
Beetje kut dat je op een gegeven moment 1 van de 2 teleur moet gaan stellen (tenzij de ene gewoon oplost in z'n eigen momentum, als je begrijpt wat ik bedoel :))
pi_116337305
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nouja, dan allebei maar verder daten :)
Jup :P Alleen uitkijken dat ik geen dubbele afspraken maak :P
  maandag 3 september 2012 @ 09:28:29 #186
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116337321
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:27 schreef Vinniiee het volgende:

Jup :P Alleen uitkijken dat ik geen dubbele afspraken maak :P
Zolang je ze niet op dezelfde dag houdt, lijkt het mij niet dat er problemen komen. Vergeet alleen neit dat soms afspraken kunnen uitlopen ;)
pi_116337323
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:27 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Klinkt leuk allemaal ^O^
Beetje kut dat je op een gegeven moment 1 van de 2 teleur moet gaan stellen (tenzij de ene gewoon oplost in z'n eigen momentum, als je begrijpt wat ik bedoel :))
Zeker :D
Ja, dat vind ik dus ook :P. Jup, ik snap je.
Hoe was het trouwens bij die auto-meeting? :D
pi_116337336
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zolang je ze niet op dezelfde dag houdt, lijkt het mij niet dat er problemen komen. Vergeet alleen neit dat soms afspraken kunnen uitlopen ;)
I know. Doe ik ook niet.
Naar date 1 zaterdagavond kwam ook wel onverwacht, maar was wel leuk!
pi_116337337
Gister dus uiteindelijk wel een date gehad. Was op zich wel leuk, maar niet zo gezellig als vorige week. En volgens mij dacht hij dat ook. Ik denk niet dat er een vervolg komt, toch jammer..
  maandag 3 september 2012 @ 09:30:30 #190
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116337341
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:28 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Zeker :D
Ja, dat vind ik dus ook :P. Jup, ik snap je.
Hoe was het trouwens bij die auto-meeting? :D
Ze vond't geweldig :D (wist wel dat ze van oldtimers hield, maar zo'n enthousiasme had ik nou ook weer neit verwacht :P).
Ze heeft meteen gezegd wat ze leuke wagens vindt... Ze heeft een goeie smaak ^O^ (ook wat motoren betreft trouwens)...
Net zoals ik dus een goede smaak, maar wel een dure smaak... Maar ja, wie wil er geen '67 Ford Mustang Fastback van ¤30.000 :9
pi_116337344
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 09:30 schreef maen het volgende:
Gister dus uiteindelijk wel een date gehad. Was op zich wel leuk, maar niet zo gezellig als vorige week. En volgens mij dacht hij dat ook. Ik denk niet dat er een vervolg komt, toch jammer..
Geen hand vol.....
I'll sing you a lullaby.
pi_116337357
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:30 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ze vond't geweldig :D (wist wel dat ze van oldtimers hield, maar zo'n enthousiasme had ik nou ook weer neit verwacht :P).
Ze heeft meteen gezegd wat ze leuke wagens vindt... Ze heeft een goeie smaak ^O^ (ook wat motoren betreft trouwens)...
Net zoals ik dus een goede smaak, maar wel een dure smaak... Maar ja, wie wil er geen '67 Ford Mustang Fastback van ¤30.000 :9
Mooi man :D Prachtig om zo'n hobby/interesse te delen ^O^
Motoren als in motorfietsen of alsin aandrijfmotor voor de auto? :P Hehehehe, ja die zou ik ook wel willen :9
pi_116337419
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:30 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Geen hand vol.....
precies! Hoef ik me ook niet meer schuldig te voelen :P
  maandag 3 september 2012 @ 09:39:41 #194
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_116337477
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:31 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Mooi man :D Prachtig om zo'n hobby/interesse te delen ^O^
Motoren als in motorfietsen of alsin aandrijfmotor voor de auto? :P Hehehehe, ja die zou ik ook wel willen :9
Motorfietsen :9

Tja we hebben zo'n beetje alles wat we delen, muziek, oldtimers, films (qua genre en stijl), werk met raakvlakken....
Moet ff wat voor mezelf bedenken _O-
Qua techniek heeft ze dan gelukkig weer weinig interesse, dus als er gesleuteld moet worden aan de auto zal ik haar niet zien _O-
pi_116337506
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 09:36 schreef maen het volgende:

[..]

precies! Hoef ik me ook niet meer schuldig te voelen :P
toch jammer... eindig je mee...

waarom was het minder leuk? en waarom dacht je dat hij het minder leuk vond?
pi_116337517
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:39 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Motorfietsen :9

Tja we hebben zo'n beetje alles wat we delen, muziek, oldtimers, films (qua genre en stijl), werk met raakvlakken....
Moet ff wat voor mezelf bedenken _O-
Qua techniek heeft ze dan gelukkig weer weinig interesse, dus als er gesleuteld moet worden aan de auto zal ik haar niet zien _O-
klinkt goed allemaal zeg ;)
pi_116337620
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:41 schreef rival het volgende:

[..]

toch jammer... eindig je mee...

waarom was het minder leuk? en waarom dacht je dat hij het minder leuk vond?
Het was veel geforceerder, ging niet zo vanzelf. Wat ook kan komen doordat ik heel erg moe was en dus zelf niet zo gezellig was. Maar bij het afscheid kwam het niet ter sprake of er een volgende keer zou komen, en ik had het idee dat hij het niet erg vond om weg te gaan ipv nog ergens wat te gaan drinken.
pi_116337702
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 09:47 schreef maen het volgende:

[..]

Het was veel geforceerder, ging niet zo vanzelf. Wat ook kan komen doordat ik heel erg moe was en dus zelf niet zo gezellig was. Maar bij het afscheid kwam het niet ter sprake of er een volgende keer zou komen, en ik had het idee dat hij het niet erg vond om weg te gaan ipv nog ergens wat te gaan drinken.
Ja misschien zat hij met dezelfde gedachte, dacht hij dat jij het niet leuk vond....
dat zou toch zonde zijn....
pi_116337744
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:51 schreef rival het volgende:

[..]

Ja misschien zat hij met dezelfde gedachte, dacht hij dat jij het niet leuk vond....
dat zou toch zonde zijn....
klopt. Misschien hoor ik nog wat. Maarja dat hij vorige week verder ook geen contact meer zocht enzo..
pi_116337821
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 09:54 schreef maen het volgende:

[..]

klopt. Misschien hoor ik nog wat. Maarja dat hij vorige week verder ook geen contact meer zocht enzo..
Dat doe ik zelf ook heel weinig. Ik heb iemand niet altijd iets te vertellen als we elkaar nog niet gezien hebben. Dat zegt dus helemaal niets over de afloop van deze date.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')