abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 2 september 2012 @ 14:08:14 #126
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_116302903
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 14:06 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

I doubt it, ik ben 3 dagen niet online geweest en bij het online komen waren ze al verdwenen. ;)
Dat doorvragen over het hoe en waarom ze die foto's heeft weggehaald.
Niet over nadenken.
What can change the nature of a man?
pi_116302930
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 14:06 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

I doubt it, ik ben 3 dagen niet online geweest en bij het online komen waren ze al verdwenen. ;)
Speltip 9: Weet wanneer je moet stoppen. ;)
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
pi_116303029
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 14:08 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Dat doorvragen over het hoe en waarom ze die foto's heeft weggehaald.
Niet over nadenken.
Huh? Doorvragen? Zo is het niet gegaan. Ik heb gevraagd waar de fotos zijn gebleven. Weggehaald, ik ga er andere opzetten. Oh, nou ik ben benieuwd naar je nieuwe fotos, wanneer ga je ze erop zetten? Van de week. Oke, nou hoe was je weekend (nog niet afgelopen ik weet het) bla bla bla.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_116303113
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 14:08 schreef Black_Rainbow het volgende:

[..]

Speltip 9: Weet wanneer je moet stoppen. ;)
Waar staan die speltips? :') :9
  zondag 2 september 2012 @ 15:04:27 #130
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116305175
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 11:04 schreef Mystikvm het volgende:
Leuk om te lezen :)

Verrassend leuk is ook wel zoals je de mijne kunt omschrijven. Was zonder al te veel verwachtingen gegaan (dat lukt me ook niet vaak :o ) en dat pakte dus heel goed uit.

Zit wel een vervolg in ja. Althans, wat mij betreft wel :)
Verwachtingen zijn irritant, dus die moet je proberen te vermijden.

Maar het klinkt alsof alles wel goed ging, dus een vervolg lijkt mij er wel in te zitten zo te horen. Je mocht blijven slapen, dat zegt ook wel wat neem ik aan. Of mocht je enkel blijven slapen omdat die trein niet meer ging? :o Of is er seks geweest? :o

[ Bericht 4% gewijzigd door Cue_ op 02-09-2012 15:14:59 ]
pi_116305355
Hmm sinds de date van vanavond afgelopen week afgesproken is, heb ik niets meer van hem gehoord. Nee, heb zelf ook geen contact gezocht, dat deed ik de dagen daarvoor de hele tijd dus wilde eens kijken of hij eens wat zou laten horen. Niet dus. Ben nu wel benieuwd of het vanavond wel doorgaat, ik neem toch aan dat hij ook wel wil weten hoelaat? Moet ik zelf maar weer achteraan gaan, maar heb al niet zoveel zin meer..
  zondag 2 september 2012 @ 15:08:31 #132
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116305363
Ow en horrorverhalen zijn kewl :D
Alleen mijn date had ze niet echt ;( iets met goede jeugd en weinig ongelukken enzo. Gelukkig wel wat leuke vrouwenverhalen. Heb me soms kapot gelachen :)
  zondag 2 september 2012 @ 15:09:21 #133
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116305414
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 15:08 schreef maen het volgende:
Hmm sinds de date van vanavond afgelopen week afgesproken is, heb ik niets meer van hem gehoord. Nee, heb zelf ook geen contact gezocht, dat deed ik de dagen daarvoor de hele tijd dus wilde eens kijken of hij eens wat zou laten horen. Niet dus. Ben nu wel benieuwd of het vanavond wel doorgaat, ik neem toch aan dat hij ook wel wil weten hoelaat? Moet ik zelf maar weer achteraan gaan, maar heb al niet zoveel zin meer..
Als je twijfels hebt om het doorgaat dan zou ik zeker wat van je laten horen. Je hebt alleen jezelf ermee om dat niet te doen, dus om dan zo'n vaag spelletje te spelen van "hij moet eerst van zich laten horen" .. neh
  zondag 2 september 2012 @ 15:14:27 #134
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116305690
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 15:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als je twijfels hebt om het doorgaat dan zou ik zeker wat van je laten horen. Je hebt alleen jezelf ermee om dat niet te doen, dus om dan zo'n vaag spelletje te spelen van "hij moet eerst van zich laten horen" .. neh
Inderdaad, gewoon even een berichtje. Ik zou niet eens vragen of het nog doorgaat maar gewoon hoe laat. Dan weet je genoeg, als je niks hoort.
pi_116305705
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 15:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

nee dat is ook wel zo. Heb inderdaad gevraagd wat het vanavond wordt, zou het leuk vinden maar zo niet dan ook prima. Ik vind het alleen zo raar dat hij niets meer heeft laten horen maarja zal wel zien.
  zondag 2 september 2012 @ 15:16:19 #136
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116305779
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 15:14 schreef maen het volgende:

[..]

nee dat is ook wel zo. Heb inderdaad gevraagd wat het vanavond wordt, zou het leuk vinden maar zo niet dan ook prima. Ik vind het alleen zo raar dat hij niets meer heeft laten horen maarja zal wel zien.
Nouja de afspraak was gemaakt, gebeurd wel vaker dat het dan gewoon stil wordt. Heb ik zelf ook wel eens gehad. Betekent niet echt wat is mijn ervaring.
pi_116306118
Nieuwe matching gedaan, wederom een vrouw zonder foto's. Leuk. Meteen maar verwijderd. En diegene die nu zonder fotos zit stuurde mij een bericht dat ze zich gaat concentreren op een ander met wie ze intensiever gesproken had. Right, ik vond onze contact ook tegenvallen aangezien ze amper antwoord geeft. En vanzelfsprekend wachtte ik af ipv herhaald berichtjes te sturen zoals men hier schijnt te denken en natuurlijk hield ik het leuk.

Datesites zijn niks voor mij, ik merk dat ik er altijd weinig zin in had, was hooguit nieuwsgierig, vandaar dat ik 3 dagen niet online kwam op paiq, het voelde beetje aan als vrijblijvend praten en dan offline gaan. Ik ben niet serieus aan het jagen.

Datesites zijn eigenlijk ook meer voor de knappere mannen/vrouwen onder ons die hoger dan een 8 scoren heb ik het idee. Die kunnen ze bij bosjes afwerken. Zo heb ik een knappe vriendin die echt alleen de allerknapsten uitzoekt op Relatieplanet en dan met ze naar bed gaat en verder niks met ze wilt, sommige mannen lopen nog achter haar aan maar ze negeert ze tot ze er weer zin in heeft en viola, hij staat weer voor de deur.

Ik heb ook trouwens meer succes als ik gewoon zit te babbelen met vrouwen in real life zonder ze te proberen te versieren, dat vinden ze vaak wel prettig en zo heb ik er wel eens een neukertje of relatie aan over gehouden of zijn we nog steeds bevriend (hoax, mannen en vrouwen kunnen niet bevriend zijn!!)

Hoe dan ook, kan iemand mij uit de OP halen? :P

Iedereen hier, succes en veel plezier met daten. :W

i am out, *poef*

[ Bericht 3% gewijzigd door Kloonhommel op 02-09-2012 15:44:44 ]
pi_116306119
Toch is het altijd leuk als er ook een klein beetje enthousiasme vanaf de andere kant komt, mits er interesse is uiteraard :P
  zondag 2 september 2012 @ 15:30:26 #139
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116306355
Date zei trouwens bij het afscheid dat er een vervolg in zit, zou ik wel leuk vinden O+

[ Bericht 96% gewijzigd door Cue_ op 02-09-2012 15:45:55 ]
pi_116308041
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 15:30 schreef Cue_ het volgende:
Date zei trouwens bij het afscheid dat er een vervolg in zit, zou ik wel leuk vinden O+

Nog gezoend?
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  zondag 2 september 2012 @ 16:12:42 #141
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116308178
quote:
5s.gif Op zondag 2 september 2012 16:09 schreef xenobinol het volgende:

Nog gezoend?
ja :@
pi_116308454
Iedereen edit er maar lustig op los hier...
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_116308520
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 15:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Verwachtingen zijn irritant, dus die moet je proberen te vermijden.

Maar het klinkt alsof alles wel goed ging, dus een vervolg lijkt mij er wel in te zitten zo te horen. Je mocht blijven slapen, dat zegt ook wel wat neem ik aan. Of mocht je enkel blijven slapen omdat die trein niet meer ging? :o Of is er seks geweest? :o

Nee, ik geloof wel dat ik mocht blijven slapen omdat ze mij wel leuk vindt :@ Of er seks is geweest hangt van je definitie af. Er is wel 'contact' geweest :') En ik hoefde niet in de logeerkamer, gelukkig.

quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 15:30 schreef Cue_ het volgende:

Nou, dat belooft dan wel wat, toch? Is hij toch niet in je friend zone terecht gekomen :P
pi_116308577
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 16:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

ja :@
Goed bezig :Y
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  zondag 2 september 2012 @ 16:27:50 #145
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116308863
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 16:20 schreef Mystikvm het volgende:
Nee, ik geloof wel dat ik mocht blijven slapen omdat ze mij wel leuk vindt :@ Of er seks is geweest hangt van je definitie af. Er is wel 'contact' geweest :') En ik hoefde niet in de logeerkamer, gelukkig.
Ow kijk aan, klinkt goed ^O^
quote:
Nou, dat belooft dan wel wat, toch? Is hij toch niet in je friend zone terecht gekomen :P
Owja _O- Nouja, wat niet is kan nog komen he, want het is wel een persoon waar ik ook gewoon vrienden mee kan zijn :P
Maar liever niet, daarvoor was ie toch wel te leuk :)

Of vind je dat ik nu weer voorbarige conclusies trek? haha
pi_116309284
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 16:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Owja _O- Nouja, wat niet is kan nog komen he, want het is wel een persoon waar ik ook gewoon vrienden mee kan zijn :P
Maar liever niet, daarvoor was ie toch wel te leuk :)

Of vind je dat ik nu weer voorbarige conclusies trek? haha
Nee, in dit geval komt het gewoon logisch over :Y Gewoon kijken waar het schip strandt en zolang het leuk is, is het leuk. Je moet alleen niet op de zaken vooruit gaan lopen, dat doe ik met mijn date ook niet.
  zondag 2 september 2012 @ 16:41:32 #147
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116309420
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 16:37 schreef Mystikvm het volgende:
Nee, in dit geval komt het gewoon logisch over :Y Gewoon kijken waar het schip strandt en zolang het leuk is, is het leuk. Je moet alleen niet op de zaken vooruit gaan lopen, dat doe ik met mijn date ook niet.
Eens :) Ga ik ook zeker niet doen.
  zondag 2 september 2012 @ 17:26:24 #148
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116311374
Ik zonet even op paiq weer. Moet zeggen dat de meiden best naar zijn. Zou zoiets eigenlijk niet aanraden aan iemand. Beter iets vrijblijvends en dat je meer kan zien zoals op flirtmee ofzo. Ik zie er best goed uit en aardig maar meiden blokken je gewoon zo snel daar. En nee ik ben geen ubernerd met autisme die het zelf niet doorheeft ofzo :P Vind dit wel echt gewoon wat belachelijk hoe die meiden daar denken en doen.
we dan
  zondag 2 september 2012 @ 17:37:14 #149
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116311928
quote:
11s.gif Op zondag 2 september 2012 17:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik zonet even op paiq weer. Moet zeggen dat de meiden best naar zijn. Zou zoiets eigenlijk niet aanraden aan iemand. Beter iets vrijblijvends en dat je meer kan zien zoals op flirtmee ofzo. Ik zie er best goed uit en aardig maar meiden blokken je gewoon zo snel daar. En nee ik ben geen ubernerd met autisme die het zelf niet doorheeft ofzo :P Vind dit wel echt gewoon wat belachelijk hoe die meiden daar denken en doen.
Je moet het je niet zo persoonlijk aantrekken. Niemand is verplicht om rekening met je te houden. Dat dat netter is ben ik met je eens maar zo gaat het gewoon vaak niet. Als je liever anders wil zit je er niet teveel mee en steek je je aandacht in mensen die je wel leuk vindt.
  zondag 2 september 2012 @ 17:40:08 #150
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116312049
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 17:37 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Je moet het je niet zo persoonlijk aantrekken. Niemand is verplicht om rekening met je te houden. Dat dat netter is ben ik met je eens maar zo gaat het gewoon vaak niet. Als je liever anders wil zit je er niet teveel mee en steek je je aandacht in mensen die je wel leuk vindt.
Ow nee ik zit er niet zoveel mee als dat je misschien zou denken. Maar wou gewoon er even over klagen nadat het me 2 keer achter elkaar gebeurde zonet. Bedoel vind het gewoon stom hoe hen denken, alsof ze beter dan mij kunnen krijgen ofzo :? maar oke dat is eruit ~O>
we dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')