Dat doorvragen over het hoe en waarom ze die foto's heeft weggehaald.quote:Op zondag 2 september 2012 14:06 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
I doubt it, ik ben 3 dagen niet online geweest en bij het online komen waren ze al verdwenen.
Speltip 9: Weet wanneer je moet stoppen.quote:Op zondag 2 september 2012 14:06 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
I doubt it, ik ben 3 dagen niet online geweest en bij het online komen waren ze al verdwenen.
Huh? Doorvragen? Zo is het niet gegaan. Ik heb gevraagd waar de fotos zijn gebleven. Weggehaald, ik ga er andere opzetten. Oh, nou ik ben benieuwd naar je nieuwe fotos, wanneer ga je ze erop zetten? Van de week. Oke, nou hoe was je weekend (nog niet afgelopen ik weet het) bla bla bla.quote:Op zondag 2 september 2012 14:08 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat doorvragen over het hoe en waarom ze die foto's heeft weggehaald.
Niet over nadenken.
Waar staan die speltips?quote:Op zondag 2 september 2012 14:08 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Speltip 9: Weet wanneer je moet stoppen.
Verwachtingen zijn irritant, dus die moet je proberen te vermijden.quote:Op zondag 2 september 2012 11:04 schreef Mystikvm het volgende:
Leuk om te lezen
Verrassend leuk is ook wel zoals je de mijne kunt omschrijven. Was zonder al te veel verwachtingen gegaan (dat lukt me ook niet vaak) en dat pakte dus heel goed uit.
Zit wel een vervolg in ja. Althans, wat mij betreft wel
Als je twijfels hebt om het doorgaat dan zou ik zeker wat van je laten horen. Je hebt alleen jezelf ermee om dat niet te doen, dus om dan zo'n vaag spelletje te spelen van "hij moet eerst van zich laten horen" .. nehquote:Op zondag 2 september 2012 15:08 schreef maen het volgende:
Hmm sinds de date van vanavond afgelopen week afgesproken is, heb ik niets meer van hem gehoord. Nee, heb zelf ook geen contact gezocht, dat deed ik de dagen daarvoor de hele tijd dus wilde eens kijken of hij eens wat zou laten horen. Niet dus. Ben nu wel benieuwd of het vanavond wel doorgaat, ik neem toch aan dat hij ook wel wil weten hoelaat? Moet ik zelf maar weer achteraan gaan, maar heb al niet zoveel zin meer..
Inderdaad, gewoon even een berichtje. Ik zou niet eens vragen of het nog doorgaat maar gewoon hoe laat. Dan weet je genoeg, als je niks hoort.quote:Op zondag 2 september 2012 15:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je twijfels hebt om het doorgaat dan zou ik zeker wat van je laten horen. Je hebt alleen jezelf ermee om dat niet te doen, dus om dan zo'n vaag spelletje te spelen van "hij moet eerst van zich laten horen" .. neh
nee dat is ook wel zo. Heb inderdaad gevraagd wat het vanavond wordt, zou het leuk vinden maar zo niet dan ook prima. Ik vind het alleen zo raar dat hij niets meer heeft laten horen maarja zal wel zien.quote:Op zondag 2 september 2012 15:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je twijfels hebt om het doorgaat dan zou ik zeker wat van je laten horen. Je hebt alleen jezelf ermee om dat niet te doen, dus om dan zo'n vaag spelletje te spelen van "hij moet eerst van zich laten horen" .. neh
Nouja de afspraak was gemaakt, gebeurd wel vaker dat het dan gewoon stil wordt. Heb ik zelf ook wel eens gehad. Betekent niet echt wat is mijn ervaring.quote:Op zondag 2 september 2012 15:14 schreef maen het volgende:
[..]
nee dat is ook wel zo. Heb inderdaad gevraagd wat het vanavond wordt, zou het leuk vinden maar zo niet dan ook prima. Ik vind het alleen zo raar dat hij niets meer heeft laten horen maarja zal wel zien.
Nog gezoend?quote:Op zondag 2 september 2012 15:30 schreef Cue_ het volgende:
Date zei trouwens bij het afscheid dat er een vervolg in zit, zou ik wel leuk vinden
Nee, ik geloof wel dat ik mocht blijven slapen omdat ze mij wel leuk vindtquote:Op zondag 2 september 2012 15:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Verwachtingen zijn irritant, dus die moet je proberen te vermijden.
Maar het klinkt alsof alles wel goed ging, dus een vervolg lijkt mij er wel in te zitten zo te horen. Je mocht blijven slapen, dat zegt ook wel wat neem ik aan. Of mocht je enkel blijven slapen omdat die trein niet meer ging?Of is er seks geweest?
Nou, dat belooft dan wel wat, toch? Is hij toch niet in je friend zone terecht gekomenquote:Op zondag 2 september 2012 15:30 schreef Cue_ het volgende:
Date zei trouwens bij het afscheid dat er een vervolg in zit, zou ik wel leuk vinden
Goed bezigquote:
Ow kijk aan, klinkt goedquote:Op zondag 2 september 2012 16:20 schreef Mystikvm het volgende:
Nee, ik geloof wel dat ik mocht blijven slapen omdat ze mij wel leuk vindtOf er seks is geweest hangt van je definitie af. Er is wel 'contact' geweest
En ik hoefde niet in de logeerkamer, gelukkig.
Owjaquote:Nou, dat belooft dan wel wat, toch? Is hij toch niet in je friend zone terecht gekomen
Nee, in dit geval komt het gewoon logisch overquote:Op zondag 2 september 2012 16:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
OwjaNouja, wat niet is kan nog komen he, want het is wel een persoon waar ik ook gewoon vrienden mee kan zijn
Maar liever niet, daarvoor was ie toch wel te leuk![]()
Of vind je dat ik nu weer voorbarige conclusies trek? haha
Eensquote:Op zondag 2 september 2012 16:37 schreef Mystikvm het volgende:
Nee, in dit geval komt het gewoon logisch overGewoon kijken waar het schip strandt en zolang het leuk is, is het leuk. Je moet alleen niet op de zaken vooruit gaan lopen, dat doe ik met mijn date ook niet.
Je moet het je niet zo persoonlijk aantrekken. Niemand is verplicht om rekening met je te houden. Dat dat netter is ben ik met je eens maar zo gaat het gewoon vaak niet. Als je liever anders wil zit je er niet teveel mee en steek je je aandacht in mensen die je wel leuk vindt.quote:Op zondag 2 september 2012 17:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik zonet even op paiq weer. Moet zeggen dat de meiden best naar zijn. Zou zoiets eigenlijk niet aanraden aan iemand. Beter iets vrijblijvends en dat je meer kan zien zoals op flirtmee ofzo. Ik zie er best goed uit en aardig maar meiden blokken je gewoon zo snel daar. En nee ik ben geen ubernerd met autisme die het zelf niet doorheeft ofzoVind dit wel echt gewoon wat belachelijk hoe die meiden daar denken en doen.
Ow nee ik zit er niet zoveel mee als dat je misschien zou denken. Maar wou gewoon er even over klagen nadat het me 2 keer achter elkaar gebeurde zonet. Bedoel vind het gewoon stom hoe hen denken, alsof ze beter dan mij kunnen krijgen ofzoquote:Op zondag 2 september 2012 17:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je moet het je niet zo persoonlijk aantrekken. Niemand is verplicht om rekening met je te houden. Dat dat netter is ben ik met je eens maar zo gaat het gewoon vaak niet. Als je liever anders wil zit je er niet teveel mee en steek je je aandacht in mensen die je wel leuk vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |