Ha ha snap ik wel hoor. Maar jij kunt toch ook beter krijgen dan iemand die je gelijk delete?quote:Op zondag 2 september 2012 17:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow nee ik zit er niet zoveel mee als dat je misschien zou denken. Maar wou gewoon er even over klagen nadat het me 2 keer achter elkaar gebeurde zonet. Bedoel vind het gewoon stom hoe hen denken, alsof ze beter dan mij kunnen krijgen ofzomaar oke dat is eruit
Ja maar ja lol. Als iemand me delete kan ik nog wel denken dat ik beter kan krijgen en dat is denk ik ook zo, maar dan kan het me nog wel eventjes kort pissig maken toch? :p ik delete zelden mensen dus ja dat maakt het ook wat irritanter dan :p jou zou ik sowieso niet deleten, je komt slim en sociaal en lief overquote:Op zondag 2 september 2012 17:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha snap ik wel hoor. Maar jij kunt toch ook beter krijgen dan iemand die je gelijk delete?
Dat is het voordeel en nadeel van Paiq, je bent snel van een vervelend iemand af maar iemand anders kan jou ook zo deleten.
Gast, lul nietquote:Op zondag 2 september 2012 17:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja maar ja lol. Als iemand me delete kan ik nog wel denken dat ik beter kan krijgen en dat is denk ik ook zo, maar dan kan het me nog wel eventjes kort pissig maken toch? :p ik delete zelden mensen dus ja dat maakt het ook wat irritanter dan :p jou zou ik sowieso niet deleten, je komt slim en sociaal en lief overik probeer je niet te versieren hoor maar ik vind je chatnaam ook mooi en je afbeelding
![]()
En dan heb je 'r muzikale smaak nog niet eens gehoord!quote:Op zondag 2 september 2012 17:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja maar ja lol. Als iemand me delete kan ik nog wel denken dat ik beter kan krijgen en dat is denk ik ook zo, maar dan kan het me nog wel eventjes kort pissig maken toch? :p ik delete zelden mensen dus ja dat maakt het ook wat irritanter dan :p jou zou ik sowieso niet deleten, je komt slim en sociaal en lief overik probeer je niet te versieren hoor maar ik vind je chatnaam ook mooi en je afbeelding
![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 17:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
![]()
Als in dat ze uberhaupt nooit afspreekt, of gewoon niet met jou?quote:Op zondag 2 september 2012 20:37 schreef Illiberal het volgende:
Waarom gaan er nou mensen op een datingsite zitten als ze te schijterig zijn om af te spreken?
"Ja, ik spreek niet af, want dat vind ik een beetje eng."
Zijn het nu de stalkers en de weirdo's die het verzieken voor de rest?
Veel zullen ook gewoon nieuwsgierig rondneuzen, dit is wel zwaar irritant natuurlijk. Sommige zullen het ook wel voor de extra aandacht doenquote:Op zondag 2 september 2012 20:37 schreef Illiberal het volgende:
Waarom gaan er nou mensen op een datingsite zitten als ze te schijterig zijn om af te spreken?
"Ja, ik spreek niet af, want dat vind ik een beetje eng."
Zijn het nu de stalkers en de weirdo's die het verzieken voor de rest?
Misschien beide, sommige zeggen gewoon dat ze nooit daten.quote:Op zondag 2 september 2012 20:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als in dat ze uberhaupt nooit afspreekt, of gewoon niet met jou?
Waarom chat je dan met iemand waar mee je toch niet gaat daten?quote:Op zondag 2 september 2012 21:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik spreek ook gewoon nauwelijks af. Ik denk bij veel mensen al heel snel "hmmmmmm nou neeeeeeee", die mensen block ik gelijk. Dan zijn er nog heel veel mensen met wie ik gewoon graag chat (sorry je suis une chat-slette) maar daar ben ik eerlijk over. "Dahling, als jij wil blijven chatten, chat ik zeker mee, maar ga niet hopen dat we ooit gaan daten, want dat zie ik niet gebeuren." In deze, of andere, bewoordingen. Als de man in kwestie dan zo eigenwijs is te denken dat ik daar vast nog wel anders over ga denken, lekker doen, maar ik ben vanaf het begin duidelijk geweest.
En mannen maar zeiken dat ze altijd ge-friend-zoned worden...Ja als jij blijft plakken nadat ik vertel dat er nooit van ze lang zal ze leven gendate zal worden wel ja
Ik zit op PaiQ omdat ik uiteraard hoop met mensen te chatten van wie ik denk "laat ons daten!". Tijdens die queeste kom ik echter weinig mensen tegen waarvan ik dat denk, maar zat mensen waarvan ik denk "laat ons chatten!".quote:Op zondag 2 september 2012 21:23 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Waarom chat je dan met iemand waar mee je toch niet gaat daten?
Omdat ze zoveel interessante dingen te vertellen hebben?quote:Op zondag 2 september 2012 21:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik zit op PaiQ omdat ik uiteraard hoop met mensen te chatten van wie ik denk "laat ons daten!". Tijdens die queeste kom ik echter weinig mensen tegen waarvan ik dat denk, maar zat mensen waarvan ik denk "laat ons chatten!".
Och, ik chat gewoon graag. Als mensen een beetje vlot doortikken, tik ik wel terug.quote:Op zondag 2 september 2012 21:26 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Omdat ze zoveel interessante dingen te vertellen hebben?
Chatten om het chatten? Wat is dan de end-game?quote:Op zondag 2 september 2012 21:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Och, ik chat gewoon graag. Als mensen een beetje vlot doortikken, tik ik wel terug.
O. Dan stop ik er wel mee.quote:Op zondag 2 september 2012 21:31 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Chatten om het chatten? Wat is dan de end-game?
Ik zie dat niet zo, een beetje doelloos op een datingsite gaan staan. Dan kun je beter gaan fok!en ofzo.
Nou... ik kan niet voor DP spreken maar ik doe het regelmatig omdat het leuk, gezellig en soms heel vermakelijk en komisch kan zijn....quote:Op zondag 2 september 2012 21:23 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Waarom chat je dan met iemand waar mee je toch niet gaat daten?
Ik zit regelmatig in chatboxen omdat ik mensen zoek waarvan ik denk "laat ons chatten" maar kom dan ook regelmatig vrouwen tegen waarvan ik denk "laat ons daten".... helaas wonen die vrouwen altijd op duizenden kilometers afstandquote:Op zondag 2 september 2012 21:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik zit op PaiQ omdat ik uiteraard hoop met mensen te chatten van wie ik denk "laat ons daten!". Tijdens die queeste kom ik echter weinig mensen tegen waarvan ik dat denk, maar zat mensen waarvan ik denk "laat ons chatten!".
*boks*quote:Op zondag 2 september 2012 22:07 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Tering man... waarom zou je nog vriendschap onderhouden met mensen waar je toch niet mee in bed beland.... zonde van je tijd
Toegegeven... ik fantaseer ook wel eens over sex met vrienden van het andere geslacht... maar dat lijkt mij niet meer dan gezondquote:
Als je in de supermarkt loopt en iemand wil je een miljoen geven, dan zeg je ook "nee, bedankt maar het nut van een geldprijs winnen zie ik alleen in wanneer ik aan een loterij meedoe?"quote:Op zondag 2 september 2012 22:12 schreef Illiberal het volgende:
Hm, het punt van vriendschappen via datingsites ontgaat mij even.
totally friendzonedquote:Op zondag 2 september 2012 22:12 schreef Illiberal het volgende:
Hm, het punt van vriendschappen via datingsites ontgaat mij even.
Oke, dan is het per toeval dus.quote:Op zondag 2 september 2012 22:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als je in de supermarkt loopt en iemand wil je een miljoen geven, dan zeg je ook "nee, bedankt maar het nut van een geldprijs winnen zie ik alleen in wanneer ik aan een loterij meedoe?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |