tja je voelt het vaak aankomenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:11 schreef Sekhmet het volgende:
Wacht even...4 maanden op Paiq en 3 weken vrijgezel?!
Ja, account altijd actief gebleven.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:11 schreef Sekhmet het volgende:
Wacht even...4 maanden op Paiq en 3 weken vrijgezel?!
En dan vindt je het gek dat je geen leuke matches tegenkomtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja, account altijd actief gebleven.
Maar niet nonstop online ;-)
Als ik bezet was, kwam ik niet online ;-)quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:16 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En dan vindt je het gek dat je geen leuke matches tegenkomt![]()
Alsof de hele leuke, mooie vrouwen voor een bezette man zouden gaan
Dat ligt toch geheel aan de insteek van de vrouw?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:16 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Alsof de hele leuke, mooie vrouwen voor een bezette man zouden gaan
Klinkt meer als hormonaal dan een emotionele stoornis. Heb je dat label er zelf opgeplakt?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
Die moest al huilen en schreeuwen toen ze bami meenam ipv nasi.
Als zij alleen wil dat er wat ingestoken wordt wel ja...maar denk dat de meeste er niet voor zouden kiezen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:21 schreef piere het volgende:
[..]
Dat ligt toch geheel aan de insteek van de vrouw?
je mag echt wel moraalridder zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:28 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Als zij alleen wil dat er wat ingestoken wordt wel ja...maar denk dat de meeste er niet voor zouden kiezen.
En ik mag dan een moraalridder zijn...maar iets klopt er mi niet als je tijdens je relatie op datingsites zit. Of je hebt geen (goede) relatie of je verneukt je partner.
Dat laatste hoor je mij ook echt niet ontkennen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:30 schreef piere het volgende:
[..]
je mag echt wel moraalridder zijn.
En genoeg dames die voor de sex zonder de rest gaan hoor. En dan hoeft het geen probleem te zijn dat iemand bezet is (kan juist gemakkelijker zijn)
In sommige gevallen zou het met wanhoop te maken kunnen hebben, maar zeker niet altijdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:42 schreef Perzephone het volgende:
Ken wel een aantal vrouwen die best met een onbeschikbare man het bed willen delen.. Onder het mom "alleen lusten en geen lasten". Tsja, ik vraag mij dan af hoe wanhopig op zoek naar bevestiging je dan bent.
Yupquote:Nog mensen met een date vandaag?
Niet zelf op geplakt, wetenschappelijk bewezen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klinkt meer als hormonaal dan een emotionele stoornis. Heb je dat label er zelf opgeplakt?
Gewoon doorgaan of even een datepauze nemen, kan soms ook wel even fijn zijn. Even niet zo ermee bezig zijn. Je hebt toch niet gelijk iets vasts, ook daar moet je aan werken, issues of niet. Je bent nog jong, tied zat
Lijkt mij ook, als je enkel op zoek bent naar lust en 'feeling good' dan zijn er echt wel betere opties om dat effect te krijgen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:42 schreef Perzephone het volgende:
Ken wel een aantal vrouwen die best met een onbeschikbare man het bed willen delen.. Onder het mom "alleen lusten en geen lasten". Tsja, ik vraag mij dan af hoe wanhopig op zoek naar bevestiging je dan bent.
Je hebt kennelijk behoefte aan een langere pauzequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
Jullie zijn allemaal niet te vertrouwen (6)
Ik moet even een andere manier hebben, dat is het beste.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:57 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Je hebt kennelijk behoefte aan een langere pauze
Dat is echt exact hetzelfde ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:56 schreef xenobinol het volgende:
Persoonlijk vind ik sex zonder emotionele binding totaal niet lekker, dan ga ik liever lekker feesten en daar helemaal uit mijn dak
Dan wist je waar je aan begon, toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Niet zelf op geplakt, wetenschappelijk bewezen.
oh ja, ik heb ook een date pauze nu... wel wat meiden gesproken maar moet er niets meer van.
Jullie zijn allemaal niet te vertrouwen (6)
Mama, hou eens op!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dan wist je waar je aan begon, toch?
Dat je er niks van moet en alle vrouwen niet te vertrouwen zijn is wel een teken dat je er even geen behoefte aan hebt inderdaad. Met zo'n houding trek je ook niet leuke vrouwen aan.
Maakt het er denk ik niet beter opquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:26 schreef eefje801 het volgende:
Ik ben dan wel ouder, maar je moeder kan ik niet zijn hoor
Ditquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:00 schreef eefje801 het volgende:
[..]
MTA en ik gaan al langer terug, die mag me wel "beledigen".
Nope.. niet hetzelfde maar ik word er wel heel erg blij vanquote:
zeker scary hehequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:11 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Lexa is eng, allemaal interesse meldingen van vijftigplussers met kort haar.
Had mijn moeder kunnen zijnquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:14 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Had mijn moeder kunnen zijn
Geeft niet, ik krijg steeds meer het idee dat jij daar mag parkeren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:05 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Haha.... zie er maar eens eentje te vinden van 30+ die geen kinderen heeft![]()
Ooh ja... en zonder andere bagage natuurlijk en andere 'defecten', nee natuurlijk gaat dat niet lukken.
Goede matches zijn net als parkeerplaatsen.... alleen de invalide plaatsen zijn beschikbaar
dat is kut maar ja, zo gaan die dingen blijkbaarquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:11 schreef faf het volgende:
Na al 2 weken erg leuk mailcontact met een meid op Paiq, de laatste 2x wat te bot en geïrriteerd gereageerd van mij kant, ze zei namelijk dat ze nog niet wou afspreken,en dacht pff we hebben alles wel besproken of ik stop of anders is het ook voor niets. Nu heeft ze me geblokt, voel me zwaar KUT.
Iedere dag erin gestoken 2 weken lang + vond haar al zowat leuk te vinden, maar het is maar een online profiel, je weet natuurlijk totaal niet wat voor iemand aan de andere kant zit. Maar baal wel, erg leuke gesprekken en nu bam eruit gekickt!
Whahah voel mezelf ook wel een sukkel die erin trapt, je weet natuurlijk totaal niet wie aan de andere kant van het scherm zit. Maar vanzelf bouw je toch wel een klein beetje een band op zelfs via een toetsenbordquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:14 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
dat is kut maar ja, zo gaan die dingen blijkbaar
klopt, beetje triest ook om iemand meteen te blokken maar goed, dan niet hequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:18 schreef faf het volgende:
[..]
Whahah voel mezelf ook wel een sukkel die erin trapt, je weet natuurlijk totaal niet wie aan de andere kant van het scherm zit. Maar vanzelf bouw je toch wel een klein beetje een band op zelfs via een toetsenbord.
Ja, vrouwen op de site worden doodgegooid met berichten, vooral zodra je online komt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:37 schreef Kiekmieg het volgende:
Ik heb eens een vraag voor de vrouwen die op Badoo zitten. Het eerste waar jullie naar kijken, is dat nou meteen het uiterlijk van een jongen?
Ik ben zelf ook lid van Badoo en ben heel eerlijk gezegd ook niets speciaals. Maar ik doe verder wel normaal tegen de vrouwen en zeg geen vreemde dingen. Het valt me dan ook op dat misschien van de 10 vrouwen maar van 1 reactie krijg en dat gesprek is dan in de helft van de gevallen ook nog eens snel afgelopen.
Is het nou gewoon dat vrouwen het over het algemeen heel erg druk hebben op deze site? Of is het misschien beter om in plaats van "Hoi/Hey/ect" een heel verhaal in de openingszin te typen? Of zijn er misschien nog andere dingen die ik vergeet te doen/zeggen?
Wat ga je doen met haar dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:50 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Ik ga binnenkort mijn eerste date afspreken! Ben heel benieuwd! Heb zoiets nog nooit gedaan, behalve een speed date bij de intreeweek van de UvA dan...
Gewoon wat drinken. We zitten allebei op de HvA ( toevalligerwijs ) dus dat wordt een datum prikken en dan wat drinken in Casa Rossoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wat ga je doen met haar dan?
Waarom niet poolen ofzo? :p drinken samen moet je wel echt wat weten te praten want je zit steeds tegenover elkaar. Voor eerste date beter poolen ofzo denk ik. Kan je ondertussen ook wat anders doen, geen ongemakkelijke stiltes enzo. Of je moet een gladde prater zijn van naturequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:54 schreef Uitstekelbaars het volgende:
[..]
Gewoon wat drinken. We zitten allebei op de HvA ( toevalligerwijs ) dus dat wordt een datum prikken en dan wat drinken in Casa Rosso
Als het zo loopt dan loopt het zo als vrijgezel zijnde. Beetje rare situatie misschien en niet leuk voor de eerste als je de tweede leuker blijkt te vinden (of vica versa) maar schuldig als je vrijgezel bent.. neeeh..quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:01 schreef maen het volgende:
Ik heb morgen ook een date.. ofja misschien is een meet een beter woord, aangezien we beiden niet veel tijd hebben maar toch het feit dat we tegelijk in dezelfde stad zijn niet voorbij willen laten gaan. Ben benieuwd want we hebben erg leuk contact, even afwachten..
en ik zit er wel een beetje mee dat ik zondag een 2e date heb, voel me er een beetje schuldig onder. Terecht?
Ik snap het wel...heb dat ook een keer gehad. Als die eerste date niet zo heel erg leuk is, gaat dat schuldgevoel snel genoeg weer weg.quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:01 schreef maen het volgende:
Ik heb morgen ook een date.. ofja misschien is een meet een beter woord, aangezien we beiden niet veel tijd hebben maar toch het feit dat we tegelijk in dezelfde stad zijn niet voorbij willen laten gaan. Ben benieuwd want we hebben erg leuk contact, even afwachten..
en ik zit er wel een beetje mee dat ik zondag een 2e date heb, voel me er een beetje schuldig onder. Terecht?
Ach, ik zal maar zo denken: als we niet in staat zijn om samen een gesprek op gang te houden en/of van eventuele stiltes niet ongemakkelijk te worden, zullen we het waarschijnlijk ook niet jarenlang uit houden met zn tweeën.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:56 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Waarom niet poolen ofzo? :p drinken samen moet je wel echt wat weten te praten want je zit steeds tegenover elkaar. Voor eerste date beter poolen ofzo denk ik. Kan je ondertussen ook wat anders doen, geen ongemakkelijke stiltes enzo. Of je moet een gladde prater zijn van nature
Nou ja dat je in het begin met daten niet weet wat je moet zeggen betekent niet dat je in een relatie later niet meer naar buiten durft te treden he :p drogreden ontmaskertquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:25 schreef Uitstekelbaars het volgende:
[..]
Ach, ik zal maar zo denken: als we niet in staat zijn om samen een gesprek op gang te houden en/of van eventuele stiltes niet ongemakkelijk te worden, zullen we het waarschijnlijk ook niet jarenlang uit houden met zn tweeën.Verder praat ik vrij makkelijk en heb ik hetzelfde idee van haar.
Hoe oud ben je zelf dan? Ik had nu iemand die precies 2 keer zo oud was als ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:11 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Lexa is eng, allemaal interesse meldingen van vijftigplussers met kort haar.
Weinig keus, sociale leven is er niet meer.quote:Op zaterdag 1 september 2012 02:41 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Het is wat het is...of wat je er zelf van maakt.
Ik ben 24. Net zelfs een berichtje van iemand van 55 gekregen, scheelt dus maar een paar jaartjes. Nu val ik zelf toevallig vaak op vrouwen die net iets ouder dan mij zijn, maar dat gaat mij toch wel net iets te ver.quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:19 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
Hoe oud ben je zelf dan? Ik had nu iemand die precies 2 keer zo oud was als ik.![]()
Gelukkig ook nog iemand van drie jaar jonger die wel heel leuk lijkt. En dan is er nog het Paiq-meisje uit de stad dat superleuk is, maar nooit op dezelfde tijd online, dus dat schiet ook nog niet echt op.
Ik zal het even aan haar vragenquote:
Och arme...quote:Op zaterdag 1 september 2012 02:45 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Weinig keus, sociale leven is er niet meer.
Chatroulette hoef je ook niet te wezen op dit tijdstip voor leuk gesprek
Gewoon ff praatje pot ofzo met iemand.... wel handig om mijn spaans e.d. bij te houden.quote:Op zaterdag 1 september 2012 02:51 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Och arme...
Nog genoeg andere mogelijkheden lijkt mij.
En wat verwachte je dan van chatroulette
Gewoon doen, het gaat er alleen maar om dat je kan parkeren tochquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:54 schreef -Splash- het volgende:
Geeft niet, ik krijg steeds meer het idee dat jij daar mag parkeren.
Natuurlijk! Zou wel heel triest zijn om er voor uit te durven komen dat je op datingsites zit.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:47 schreef Doum het volgende:
Zo, na een heeele lange relatie, een tijdje rondspoken op paiq, en af en toe 'stiekem' in dit topic gelurkt te hebben, ga ik nu proberen om actief een bijdrage te leveren aan dit topic.
Hiervoor heb ik natuurlijk eerst een kloon aangemaakt...![]()
Ik vertel wel aan vrienden mijn reilen en zeilen van mijn online avonturen, maar op het werk wil ik dit onderwerp liever vermijden. Misschien totale onzin, maar ik heb het gevoel dat dit me op de een of andere manier kwetsbaar maakt tov mijn collega's.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:59 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Natuurlijk! Zou wel heel triest zijn om er voor uit te durven komen dat je op datingsites zit.![]()
Goede binnenkomer
en wat als de eerste nou ook heel leuk is? ...quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:07 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik snap het wel...heb dat ook een keer gehad. Als die eerste date niet zo heel erg leuk is, gaat dat schuldgevoel snel genoeg weer weg.
Veel plezier iig! Op beide dates
Dan heb je in elk geval twee leuke dagen gehadquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:11 schreef maen het volgende:
[..]
en wat als de eerste nou ook heel leuk is? ...
morgen maar eens afwachten..
pussyquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:47 schreef Doum het volgende:
Zo, na een heeele lange relatie, een tijdje rondspoken op paiq, en af en toe 'stiekem' in dit topic gelurkt te hebben, ga ik nu proberen om actief een bijdrage te leveren aan dit topic.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:47 schreef Doum het volgende:
Kwetsbaarheid zit tussen je oren, hoe kan jouw zoektocht naar de liefde je nu kwetsbaar maken voor je collega's?quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:09 schreef Doum het volgende:
[..]
Ik vertel wel aan vrienden mijn reilen en zeilen van mijn online avonturen, maar op het werk wil ik dit onderwerp liever vermijden. Misschien totale onzin, maar ik heb het gevoel dat dit me op de een of andere manier kwetsbaar maakt tov mijn collega's.
I know, maar het voelt gewoon niet zo netjes. Dus na morgen maar even bedenken hoe verder.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dan heb je in elk geval twee leuke dagen gehad
Het is niet dat je gelijk van beiden een kind baart hea...
Als het een gewone vriend was, dan was er niets aan de hand toch?quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:18 schreef maen het volgende:
[..]
I know, maar het voelt gewoon niet zo netjes. Dus na morgen maar even bedenken hoe verder.
Je kan het ook even subtiel melden natuurlijk, hangt van het contact tussen jullie af.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:18 schreef maen het volgende:
[..]
I know, maar het voelt gewoon niet zo netjes. Dus na morgen maar even bedenken hoe verder.
Ik snap het wel, ik zou het zelf ook niet tof vinden als mij het overkomt. (zelf doen is natuurlijk wat anders ofcourse...)quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:55 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Je kan het ook even subtiel melden natuurlijk, hangt van het contact tussen jullie af.
Had in het begin een date die absoluut niet gecharmeerd was dat ik na zijn eerste date ook nog met een ander zou daten. Doen waar jij je goed bij voelt!
55 als je 24 bent.quote:Op zaterdag 1 september 2012 02:47 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Ik ben 24. Net zelfs een berichtje van iemand van 55 gekregen, scheelt dus maar een paar jaartjes. Nu val ik zelf toevallig vaak op vrouwen die net iets ouder dan mij zijn, maar dat gaat mij toch wel net iets te ver.![]()
Ik ga me daar denk ik weer afmelden. Paiq en RP zijn genoeg voor nu.
Waarschijnlijk heb je ergens gelijk, maar ik wil werk en prive gewoon gescheiden houden. Ik zou het denk ik ook niet trekken om iemand van kantoor te daten. Het kan goed gaan, maar ook heel erg fout zie ik wel eens om me heen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:06 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Kwetsbaarheid zit tussen je oren, hoe kan jouw zoektocht naar de liefde je nu kwetsbaar maken voor je collega's?
Dat kan alleen maar gebeuren als ze daadwerkelijk met je willen gaan daten toch
Als de eerste heel leuk is, zeg je de tweede toch af?quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:11 schreef maen het volgende:
[..]
en wat als de eerste nou ook heel leuk is? ...
morgen maar eens afwachten..
quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:45 schreef Doum het volgende:
[..]
Als de eerste heel leuk is, zeg je de tweede toch af?
Als je het goed communiceert kan je het ook gewoon vertellen aan je dates. Dat geeft ze alleen maar een prikkel om beter hun best te gaan doen.
Geintje zeker? Als iemand mij zoiets vertelt dan ben ik er meteen klaar mee.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:45 schreef Doum het volgende:
Als je het goed communiceert kan je het ook gewoon vertellen aan je dates. Dat geeft ze alleen maar een prikkel om beter hun best te gaan doen.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
"ja, nou, eeeuh, ja. Ik bedoel daar dus verder niks mee ofzo. No pressure at all... Maar ja hij heeft een uur de krampen in zn kaken gewerkt daarbeneden gisteren... Maar joh, als jij Jenga wilt spelen, doen we dat toch. Ook haske leuk!"
Volgens haar ben ik wel een schattige jonge man. Ik voel me viesquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:06 schreef cassettebandje het volgende:
[..]
55 als je 24 bent.En ze was serieus?
Whaha, probeer ook wat one-liners te sture[n, nadat je foto's heb beoordeeld stat er rechts beste paiq score, de eerste is soms zelfs gratis of maar 1 credit.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
Speeddate bijna klaar, zegt ze: "bezoek is er, ik moet er echt vandoor fijn weekend nog!"
echt..... why do I even try
verdomme van mijn 2 kansen per dag ook nog
Bij mij echt allemaal 6 credits en upquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:36 schreef faf het volgende:
[..]
Whaha, probeer ook wat one-liners te sture[n, nadat je foto's heb beoordeeld stat er rechts beste paiq score, de eerste is soms zelfs gratis of maar 1 credit.
Mooi. Ik heb er maandag weer één waar ik niks minder van verwacht.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:44 schreef Mystikvm het volgende:
Gisteren trouwens een zeer geslaagde date gehad![]()
Doen jullie wel erg goed! Heb in totaal al 30 contacten op Paiq gehad, maar nog geen datequote:Op zondag 2 september 2012 02:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mooi. Ik heb er maandag weer één waar ik niks minder van verwacht.
quote:Op zondag 2 september 2012 03:01 schreef faf het volgende:
[..]
Doen jullie wel erg goed! Heb in totaal al 30 contacten op Paiq gehad, maar nog geen date, moet dus duidelijk iets fout gaan in mijn chat/communicatie vaardigheid.
klinkt goed! Wat hebben jullie gedaan?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:44 schreef Mystikvm het volgende:
Gisteren trouwens een zeer geslaagde date gehad![]()
Met haar gewoon in de stad waar ze woont op stap geweest. Wat gegeten, wat gedronken, uiteindelijk nog een tof bandje gekeken. Niet heel bijzonder, maar wel erg leuk. Zo leuk dat ik ben blijven slapen omdat ik niet met de laatste trein terug wildequote:Op zondag 2 september 2012 05:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
klinkt goed! Wat hebben jullie gedaan?
Ik geloof dat het een Fok! date is.quote:Op zondag 2 september 2012 03:01 schreef faf het volgende:
[..]
Doen jullie wel erg goed! Heb in totaal al 30 contacten op Paiq gehad, maar nog geen date, moet dus duidelijk iets fout gaan in mijn chat/communicatie vaardigheid.
Gaat hieronder iets fout..
Hoe was jou date?quote:Op zondag 2 september 2012 05:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
klinkt goed! Wat hebben jullie gedaan?
klinkt goed! Gaat er een vervolg date inzitten?quote:Op zondag 2 september 2012 09:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met haar gewoon in de stad waar ze woont op stap geweest. Wat gegeten, wat gedronken, uiteindelijk nog een tof bandje gekeken. Niet heel bijzonder, maar wel erg leuk. Zo leuk dat ik ben blijven slapen omdat ik niet met de laatste trein terug wilde
Jij had toch ook een date vrijdag? Was dat wat?
Leuk om te lezenquote:Op zondag 2 september 2012 09:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
klinkt goed! Gaat er een vervolg date inzitten?
Ook @splash aangezien dubbel quoten op mobiel niet gaat.
Mijn date was verrassend leuk. Hij zag er beter uit dan op de fotos die ik gezien had. Daarbij klikte het verder ook erg goed. Dus al met al was t een geslaagde date!
nou zit er toch een vraag te branden op mijn tong hier: als je alleen maar als een gek op alles loopt te zeuren, waarom ben je dan nog ermee bezig? geldt niet alleen voor jou trouwens.quote:Op zondag 2 september 2012 11:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jeetje, van die mensen die in de eerste 5 minuten van de speeddate al beginnen "hoe zie je er uit"? Gaaaaaaah, koop credits dan debiel en cheat lekker foto...
Speld. Hooiberg. Hij moet er toch zijnquote:Op zondag 2 september 2012 11:30 schreef Dizorn het volgende:
[..]
nou zit er toch een vraag te branden op mijn tong hier: als je alleen maar als een gek op alles loopt te zeuren, waarom ben je dan nog ermee bezig? geldt niet alleen voor jou trouwens.
ps, als wijze groepsles: groter DAN en even groot ALS. JOUW fiets en ik praat tegen JOU.
en maar zeuren op mensen die 'me' zeggen he
En dat. En gedeelde ergernis is dubbele ergernis en derhalve een feestje.quote:Op zondag 2 september 2012 11:34 schreef Silenus het volgende:
Ik vind het ook wel lekker om me te ergeren aan mensen. Dat ik denk 'TSJONGEJONGE WAT IS DEZE DOM ZEG, OHOHOHOHOH PFFFFFFF'. En dan drink ik wat van m'n koffie en heb ik weer een top-zondagochtend.
Als ik jou door de tijd zo inschat ben je er wel eentje met een gebruiksaanwijzing ja.quote:Op zondag 2 september 2012 11:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Op dat soort momenten weet ik zeker dat ik de ene freak op de wereld ben die er blijkbaar compleet anders over dan "de rest" en dat ik daarom nooit van zn lang zal zn leven meer een serieuze relatie zal krijgen
Uiteindelijk heeft iedereen die. Ik slaag er alleen niet zo goed in dat in het begin vakkundig te verbergenquote:Op zondag 2 september 2012 11:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als ik jou door de tijd zo inschat ben je er wel eentje met een gebruiksaanwijzing ja.Maar er zijn natuurlijk genoeg kerels die daar een uitdaging in zien.
Mghi, troost je, ik ben er zelf ook nog niet uitquote:Op zondag 2 september 2012 12:24 schreef Silenus het volgende:
Haha wat een raar wijf ben je toch ook.Weet nooit of ik je nou irritant of heel grappig moet vinden.
quote:Op zondag 2 september 2012 11:50 schreef Black_Rainbow het volgende:
Zo, vanavond vervolgdate. En donderdag een nieuwe date waar ik eigenlijk veel meer zin in heb dan in die van vanavond..
Je enthousiasme was toch al niet verpletterend te noemen. Misschien heeft zij dat ook.quote:Op zondag 2 september 2012 12:55 schreef Black_Rainbow het volgende:
En toen melde de date van vanavond zich af. Gelukkig net voordat ik boodschappen zou doen en allemaal spul in huis zou halen. Nouja, ik ben er ook niet heel erg rouwig om. Als ze nog eens wilt afspreken gaat zij er maar wat tijd en energie in steken. Kijken hoe graag ze nog wil.
Vooral als het een tweede date is. Maar goed hij vond de date die nog komen gaat ook leuker lijken dus lijkt me dan geen probleem.quote:Op zondag 2 september 2012 12:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Met welke reden?
Schijt voor mensen die afspraken afzeggen hoor. Ik vind het afgezien van alles wat ik er date technisch van vind, zo vreselijk onbeleefd een afspraak zo laat af te zeggen.
ZO GAAN WIJ NIET MET ELKAAR OM!!
Nou ja, dan is het wel een beetje duidelijk toch? Heb je van de week de andere date nog, je ziet het vanzelf.quote:Op zondag 2 september 2012 13:20 schreef Black_Rainbow het volgende:
Familie issues die afgehandeld moeten worden. Terecht dat ze daar nu voor kiest wat mij betreft, ken de achtergrond ook wel een beetje.
Ze vindt het wel jammer dat het nu niet door kan gaan, we gaan wel kijken voor een andere datum, maar ben erg druk komende week en daarna 3 weken op vakantie, al met al dus niet echt handig.
Ik zie het wel, eerste date was erg gezellig en het is denk ik best een leuke meid, maar de shitload aan bagage die je er bij krijgt stoot me nogal af. Dat het bij de 2e date al in de weg zit zegt ook wel iets natuurlijk.
Daarnaast waren de profiel foto's ook wel een tikkeltje misleidend zeg maar, dat viel ietwat tegen.
Klopt. Ik heb hier verder ook niet echt een vervelend gevoel over ofzo. De bagage op zich was nog niet gelijk een 'dealbreaker' al heb ik wel slechte ervaringen met vrouwen met extreme hoeveelheden bagage. (Dat is het voor mij wel in dit geval). Ze gaat er goed mee om, maar dat is enkel de eerste indruk. In werkelijkheid kan dat nog wel eens anders zijn dan hoe ze het voor doet komen.quote:Op zondag 2 september 2012 13:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nou ja, dan is het wel een beetje duidelijk toch? Heb je van de week de andere date nog, je ziet het vanzelf.
Tja, bagage krijg je er inderdaad bij. Vind het eerlijk gezegd belangrijker hoe iemand daarmee omgaat dan of iemand veel bagage heeft. Maar als het al gelijk een kink in de kabel legt is dat natuurlijk wel een nadeel bij het daten, vooral als het zo op de voorgrond staat.
Goede insteek, inderdaad gewoon doen wat voor jezelf goed voelt.quote:Op zondag 2 september 2012 13:41 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb hier verder ook niet echt een vervelend gevoel over ofzo. De bagage op zich was nog niet gelijk een 'dealbreaker' al heb ik wel slechte ervaringen met vrouwen met extreme hoeveelheden bagage. (Dat is het voor mij wel in dit geval). Ze gaat er goed mee om, maar dat is enkel de eerste indruk. In werkelijkheid kan dat nog wel eens anders zijn dan hoe ze het voor doet komen.
En daarbij, dit was mijn eerste online date ervaring, ik laat me nog niet uit het veld slaan. We gaan gewoon maar door, ik begin pas net, dus ben er voorlopig nog niet klaar mee.
Je stelt te veel irritante vragen.quote:Op zondag 2 september 2012 14:01 schreef Kloonhommel het volgende:
Herinneren jullie die chick nog waar ik over had die niet antwoordde? Inmiddels antwoorden gekregen en een beetje leren kennen, zij heeft nu ineens al haar fotos weggehaald. Vraag ik naar het waarom, ze gaat er andere erop zetten, vraag ik naar wanneer, van de week of zo.
Snap ik niet? Is ze onzeker of zo?
I doubt it, ik ben 3 dagen niet online geweest en bij het online komen waren ze al verdwenen.quote:
Dat doorvragen over het hoe en waarom ze die foto's heeft weggehaald.quote:Op zondag 2 september 2012 14:06 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
I doubt it, ik ben 3 dagen niet online geweest en bij het online komen waren ze al verdwenen.
Speltip 9: Weet wanneer je moet stoppen.quote:Op zondag 2 september 2012 14:06 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
I doubt it, ik ben 3 dagen niet online geweest en bij het online komen waren ze al verdwenen.
Huh? Doorvragen? Zo is het niet gegaan. Ik heb gevraagd waar de fotos zijn gebleven. Weggehaald, ik ga er andere opzetten. Oh, nou ik ben benieuwd naar je nieuwe fotos, wanneer ga je ze erop zetten? Van de week. Oke, nou hoe was je weekend (nog niet afgelopen ik weet het) bla bla bla.quote:Op zondag 2 september 2012 14:08 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat doorvragen over het hoe en waarom ze die foto's heeft weggehaald.
Niet over nadenken.
Waar staan die speltips?quote:Op zondag 2 september 2012 14:08 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Speltip 9: Weet wanneer je moet stoppen.
Verwachtingen zijn irritant, dus die moet je proberen te vermijden.quote:Op zondag 2 september 2012 11:04 schreef Mystikvm het volgende:
Leuk om te lezen
Verrassend leuk is ook wel zoals je de mijne kunt omschrijven. Was zonder al te veel verwachtingen gegaan (dat lukt me ook niet vaak) en dat pakte dus heel goed uit.
Zit wel een vervolg in ja. Althans, wat mij betreft wel
Als je twijfels hebt om het doorgaat dan zou ik zeker wat van je laten horen. Je hebt alleen jezelf ermee om dat niet te doen, dus om dan zo'n vaag spelletje te spelen van "hij moet eerst van zich laten horen" .. nehquote:Op zondag 2 september 2012 15:08 schreef maen het volgende:
Hmm sinds de date van vanavond afgelopen week afgesproken is, heb ik niets meer van hem gehoord. Nee, heb zelf ook geen contact gezocht, dat deed ik de dagen daarvoor de hele tijd dus wilde eens kijken of hij eens wat zou laten horen. Niet dus. Ben nu wel benieuwd of het vanavond wel doorgaat, ik neem toch aan dat hij ook wel wil weten hoelaat? Moet ik zelf maar weer achteraan gaan, maar heb al niet zoveel zin meer..
Inderdaad, gewoon even een berichtje. Ik zou niet eens vragen of het nog doorgaat maar gewoon hoe laat. Dan weet je genoeg, als je niks hoort.quote:Op zondag 2 september 2012 15:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je twijfels hebt om het doorgaat dan zou ik zeker wat van je laten horen. Je hebt alleen jezelf ermee om dat niet te doen, dus om dan zo'n vaag spelletje te spelen van "hij moet eerst van zich laten horen" .. neh
nee dat is ook wel zo. Heb inderdaad gevraagd wat het vanavond wordt, zou het leuk vinden maar zo niet dan ook prima. Ik vind het alleen zo raar dat hij niets meer heeft laten horen maarja zal wel zien.quote:Op zondag 2 september 2012 15:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je twijfels hebt om het doorgaat dan zou ik zeker wat van je laten horen. Je hebt alleen jezelf ermee om dat niet te doen, dus om dan zo'n vaag spelletje te spelen van "hij moet eerst van zich laten horen" .. neh
Nouja de afspraak was gemaakt, gebeurd wel vaker dat het dan gewoon stil wordt. Heb ik zelf ook wel eens gehad. Betekent niet echt wat is mijn ervaring.quote:Op zondag 2 september 2012 15:14 schreef maen het volgende:
[..]
nee dat is ook wel zo. Heb inderdaad gevraagd wat het vanavond wordt, zou het leuk vinden maar zo niet dan ook prima. Ik vind het alleen zo raar dat hij niets meer heeft laten horen maarja zal wel zien.
Nog gezoend?quote:Op zondag 2 september 2012 15:30 schreef Cue_ het volgende:
Date zei trouwens bij het afscheid dat er een vervolg in zit, zou ik wel leuk vinden
Nee, ik geloof wel dat ik mocht blijven slapen omdat ze mij wel leuk vindtquote:Op zondag 2 september 2012 15:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Verwachtingen zijn irritant, dus die moet je proberen te vermijden.
Maar het klinkt alsof alles wel goed ging, dus een vervolg lijkt mij er wel in te zitten zo te horen. Je mocht blijven slapen, dat zegt ook wel wat neem ik aan. Of mocht je enkel blijven slapen omdat die trein niet meer ging?Of is er seks geweest?
Nou, dat belooft dan wel wat, toch? Is hij toch niet in je friend zone terecht gekomenquote:Op zondag 2 september 2012 15:30 schreef Cue_ het volgende:
Date zei trouwens bij het afscheid dat er een vervolg in zit, zou ik wel leuk vinden
Goed bezigquote:
Ow kijk aan, klinkt goedquote:Op zondag 2 september 2012 16:20 schreef Mystikvm het volgende:
Nee, ik geloof wel dat ik mocht blijven slapen omdat ze mij wel leuk vindtOf er seks is geweest hangt van je definitie af. Er is wel 'contact' geweest
En ik hoefde niet in de logeerkamer, gelukkig.
Owjaquote:Nou, dat belooft dan wel wat, toch? Is hij toch niet in je friend zone terecht gekomen
Nee, in dit geval komt het gewoon logisch overquote:Op zondag 2 september 2012 16:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
OwjaNouja, wat niet is kan nog komen he, want het is wel een persoon waar ik ook gewoon vrienden mee kan zijn
Maar liever niet, daarvoor was ie toch wel te leuk![]()
Of vind je dat ik nu weer voorbarige conclusies trek? haha
Eensquote:Op zondag 2 september 2012 16:37 schreef Mystikvm het volgende:
Nee, in dit geval komt het gewoon logisch overGewoon kijken waar het schip strandt en zolang het leuk is, is het leuk. Je moet alleen niet op de zaken vooruit gaan lopen, dat doe ik met mijn date ook niet.
Je moet het je niet zo persoonlijk aantrekken. Niemand is verplicht om rekening met je te houden. Dat dat netter is ben ik met je eens maar zo gaat het gewoon vaak niet. Als je liever anders wil zit je er niet teveel mee en steek je je aandacht in mensen die je wel leuk vindt.quote:Op zondag 2 september 2012 17:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik zonet even op paiq weer. Moet zeggen dat de meiden best naar zijn. Zou zoiets eigenlijk niet aanraden aan iemand. Beter iets vrijblijvends en dat je meer kan zien zoals op flirtmee ofzo. Ik zie er best goed uit en aardig maar meiden blokken je gewoon zo snel daar. En nee ik ben geen ubernerd met autisme die het zelf niet doorheeft ofzoVind dit wel echt gewoon wat belachelijk hoe die meiden daar denken en doen.
Ow nee ik zit er niet zoveel mee als dat je misschien zou denken. Maar wou gewoon er even over klagen nadat het me 2 keer achter elkaar gebeurde zonet. Bedoel vind het gewoon stom hoe hen denken, alsof ze beter dan mij kunnen krijgen ofzoquote:Op zondag 2 september 2012 17:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je moet het je niet zo persoonlijk aantrekken. Niemand is verplicht om rekening met je te houden. Dat dat netter is ben ik met je eens maar zo gaat het gewoon vaak niet. Als je liever anders wil zit je er niet teveel mee en steek je je aandacht in mensen die je wel leuk vindt.
Ha ha snap ik wel hoor. Maar jij kunt toch ook beter krijgen dan iemand die je gelijk delete?quote:Op zondag 2 september 2012 17:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow nee ik zit er niet zoveel mee als dat je misschien zou denken. Maar wou gewoon er even over klagen nadat het me 2 keer achter elkaar gebeurde zonet. Bedoel vind het gewoon stom hoe hen denken, alsof ze beter dan mij kunnen krijgen ofzomaar oke dat is eruit
Ja maar ja lol. Als iemand me delete kan ik nog wel denken dat ik beter kan krijgen en dat is denk ik ook zo, maar dan kan het me nog wel eventjes kort pissig maken toch? :p ik delete zelden mensen dus ja dat maakt het ook wat irritanter dan :p jou zou ik sowieso niet deleten, je komt slim en sociaal en lief overquote:Op zondag 2 september 2012 17:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha snap ik wel hoor. Maar jij kunt toch ook beter krijgen dan iemand die je gelijk delete?
Dat is het voordeel en nadeel van Paiq, je bent snel van een vervelend iemand af maar iemand anders kan jou ook zo deleten.
Gast, lul nietquote:Op zondag 2 september 2012 17:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja maar ja lol. Als iemand me delete kan ik nog wel denken dat ik beter kan krijgen en dat is denk ik ook zo, maar dan kan het me nog wel eventjes kort pissig maken toch? :p ik delete zelden mensen dus ja dat maakt het ook wat irritanter dan :p jou zou ik sowieso niet deleten, je komt slim en sociaal en lief overik probeer je niet te versieren hoor maar ik vind je chatnaam ook mooi en je afbeelding
![]()
En dan heb je 'r muzikale smaak nog niet eens gehoord!quote:Op zondag 2 september 2012 17:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja maar ja lol. Als iemand me delete kan ik nog wel denken dat ik beter kan krijgen en dat is denk ik ook zo, maar dan kan het me nog wel eventjes kort pissig maken toch? :p ik delete zelden mensen dus ja dat maakt het ook wat irritanter dan :p jou zou ik sowieso niet deleten, je komt slim en sociaal en lief overik probeer je niet te versieren hoor maar ik vind je chatnaam ook mooi en je afbeelding
![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 17:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |