abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116261481
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 01:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
Saai avondje :(
Het is wat het is...of wat je er zelf van maakt. :O
pi_116261522
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 02:41 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Het is wat het is...of wat je er zelf van maakt. :O
Weinig keus, sociale leven is er niet meer.

Chatroulette hoef je ook niet te wezen op dit tijdstip voor leuk gesprek :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116261546
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 01:19 schreef cassettebandje het volgende:

[..]

Hoe oud ben je zelf dan? Ik had nu iemand die precies 2 keer zo oud was als ik. :{

Gelukkig ook nog iemand van drie jaar jonger die wel heel leuk lijkt. En dan is er nog het Paiq-meisje uit de stad dat superleuk is, maar nooit op dezelfde tijd online, dus dat schiet ook nog niet echt op.
Ik ben 24. Net zelfs een berichtje van iemand van 55 gekregen, scheelt dus maar een paar jaartjes. Nu val ik zelf toevallig vaak op vrouwen die net iets ouder dan mij zijn, maar dat gaat mij toch wel net iets te ver. :')

Ik ga me daar denk ik weer afmelden. Paiq en RP zijn genoeg voor nu.
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_116261551
Haha, hoe komt zo iemand bij jou. _O-
That's all folks!
pi_116261556
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 02:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, hoe komt zo iemand bij jou. _O-
Ik zal het even aan haar vragen
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_116261565
Graag.
That's all folks!
pi_116261584
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 02:45 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Weinig keus, sociale leven is er niet meer.

Chatroulette hoef je ook niet te wezen op dit tijdstip voor leuk gesprek :')
Och arme...

Nog genoeg andere mogelijkheden lijkt mij.

En wat verwachte je dan van chatroulette :')
pi_116263518
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 02:51 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Och arme...

Nog genoeg andere mogelijkheden lijkt mij.

En wat verwachte je dan van chatroulette :')
Gewoon ff praatje pot ofzo met iemand.... wel handig om mijn spaans e.d. bij te houden.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116263817
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 21:54 schreef -Splash- het volgende:

Geeft niet, ik krijg steeds meer het idee dat jij daar mag parkeren.
Gewoon doen, het gaat er alleen maar om dat je kan parkeren toch ^O^
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_116268381
Zo, na een heeele lange relatie, een tijdje rondspoken op paiq, en af en toe 'stiekem' in dit topic gelurkt te hebben, ga ik nu proberen om actief een bijdrage te leveren aan dit topic.

Hiervoor heb ik natuurlijk eerst een kloon aangemaakt... :{
pi_116268676
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 13:47 schreef Doum het volgende:
Zo, na een heeele lange relatie, een tijdje rondspoken op paiq, en af en toe 'stiekem' in dit topic gelurkt te hebben, ga ik nu proberen om actief een bijdrage te leveren aan dit topic.

Natuurlijk! Zou wel heel triest zijn om er voor uit te durven komen dat je op datingsites zit. :')

Goede binnenkomer ^O^
pi_116268940
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 13:59 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Natuurlijk! Zou wel heel triest zijn om er voor uit te durven komen dat je op datingsites zit. :')

Goede binnenkomer ^O^
Ik vertel wel aan vrienden mijn reilen en zeilen van mijn online avonturen, maar op het werk wil ik dit onderwerp liever vermijden. Misschien totale onzin, maar ik heb het gevoel dat dit me op de een of andere manier kwetsbaar maakt tov mijn collega's.
pi_116268990
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 00:07 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ik snap het wel...heb dat ook een keer gehad. Als die eerste date niet zo heel erg leuk is, gaat dat schuldgevoel snel genoeg weer weg.

Veel plezier iig! Op beide dates ;)
en wat als de eerste nou ook heel leuk is? ...

morgen maar eens afwachten..
pi_116269125
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 14:11 schreef maen het volgende:

[..]

Dan heb je in elk geval twee leuke dagen gehad :)

Het is niet dat je gelijk van beiden een kind baart hea...
YouTube
pi_116269388
quote:

pussy :7
pi_116269474
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 14:24 schreef schrikbarend het volgende:

[..]

pussy :7
Schuldig (8>

[ Bericht 7% gewijzigd door Doum op 01-09-2012 14:40:46 ]
pi_116270591
quote:

_O- _O- _O-

Dit is een van de weinige topics waar ik nou net GEEN kloon voor heb aangemaakt :P
I'll sing you a lullaby.
pi_116270625
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 14:09 schreef Doum het volgende:

[..]

Ik vertel wel aan vrienden mijn reilen en zeilen van mijn online avonturen, maar op het werk wil ik dit onderwerp liever vermijden. Misschien totale onzin, maar ik heb het gevoel dat dit me op de een of andere manier kwetsbaar maakt tov mijn collega's.
Kwetsbaarheid zit tussen je oren, hoe kan jouw zoektocht naar de liefde je nu kwetsbaar maken voor je collega's?

Dat kan alleen maar gebeuren als ze daadwerkelijk met je willen gaan daten toch :)
I'll sing you a lullaby.
pi_116272676
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 14:16 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dan heb je in elk geval twee leuke dagen gehad :)

Het is niet dat je gelijk van beiden een kind baart hea...
I know, maar het voelt gewoon niet zo netjes. Dus na morgen maar even bedenken hoe verder.
pi_116273205
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 16:18 schreef maen het volgende:

[..]

I know, maar het voelt gewoon niet zo netjes. Dus na morgen maar even bedenken hoe verder.
Als het een gewone vriend was, dan was er niets aan de hand toch?

Benader het dan op die manier.
YouTube
pi_116273866
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 16:18 schreef maen het volgende:

[..]

Je kan het ook even subtiel melden natuurlijk, hangt van het contact tussen jullie af.

Had in het begin een date die absoluut niet gecharmeerd was dat ik na zijn eerste date ook nog met een ander zou daten. Doen waar jij je goed bij voelt! :)
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_116273996
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 16:55 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Je kan het ook even subtiel melden natuurlijk, hangt van het contact tussen jullie af.

Had in het begin een date die absoluut niet gecharmeerd was dat ik na zijn eerste date ook nog met een ander zou daten. Doen waar jij je goed bij voelt! :)
Ik snap het wel, ik zou het zelf ook niet tof vinden als mij het overkomt. (zelf doen is natuurlijk wat anders ofcourse...)

Dan weet je namelijk, als jij een geweldige dag heb gehad en het fantastisch klikte dat de kans bestaat dat je alsnog met lege handen staat... teleurstellingsgevoel > dat wil je niet.
YouTube
pi_116274282
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 september 2012 02:47 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

Ik ben 24. Net zelfs een berichtje van iemand van 55 gekregen, scheelt dus maar een paar jaartjes. Nu val ik zelf toevallig vaak op vrouwen die net iets ouder dan mij zijn, maar dat gaat mij toch wel net iets te ver. :')

Ik ga me daar denk ik weer afmelden. Paiq en RP zijn genoeg voor nu.
55 als je 24 bent. :') En ze was serieus?
"a cracked smile and a silent shout"
pi_116275461
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 15:06 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Kwetsbaarheid zit tussen je oren, hoe kan jouw zoektocht naar de liefde je nu kwetsbaar maken voor je collega's?

Dat kan alleen maar gebeuren als ze daadwerkelijk met je willen gaan daten toch :)
Waarschijnlijk heb je ergens gelijk, maar ik wil werk en prive gewoon gescheiden houden. Ik zou het denk ik ook niet trekken om iemand van kantoor te daten. Het kan goed gaan, maar ook heel erg fout zie ik wel eens om me heen.
pi_116275672
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 14:11 schreef maen het volgende:

[..]

Als de eerste heel leuk is, zeg je de tweede toch af?

Als je het goed communiceert kan je het ook gewoon vertellen aan je dates. Dat geeft ze alleen maar een prikkel om beter hun best te gaan doen.
pi_116275721
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 17:45 schreef Doum het volgende:

[..]

Als de eerste heel leuk is, zeg je de tweede toch af?

Als je het goed communiceert kan je het ook gewoon vertellen aan je dates. Dat geeft ze alleen maar een prikkel om beter hun best te gaan doen.
:')

Gast :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 1 september 2012 @ 18:26:08 #77
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116276729
Hahaha :')

"Ik vond het een hele leuke date. Supergezellig. Maar het zoenen, daar kun je nog aan werken. Daarom heb ik besloten om nog met iemand anders te daten. Niet omdat ik diegene leuk vind, nee, zie dit als een prikkel voor jou. Een extra motivatie, zodat jij de volgende keer...als ik eventueel nog zin heb om je te zien...beter je best gaat doen. Nou succes, oefen ze deze week en toi toi he!"
Gourmetten of steengrillen?
pi_116277010
"ja, nou, eeeuh, ja. Ik bedoel daar dus verder niks mee ofzo. No pressure at all... Maar ja hij heeft een uur de krampen in zn kaken gewerkt daarbeneden gisteren... Maar joh, als jij Jenga wilt spelen, doen we dat toch. Ook haske leuk!"
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zaterdag 1 september 2012 @ 18:43:03 #79
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_116277191
Hahaha
Gourmetten of steengrillen?
pi_116278571
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 17:45 schreef Doum het volgende:
Geintje zeker? Als iemand mij zoiets vertelt dan ben ik er meteen klaar mee.
pi_116278601
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 18:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
"ja, nou, eeeuh, ja. Ik bedoel daar dus verder niks mee ofzo. No pressure at all... Maar ja hij heeft een uur de krampen in zn kaken gewerkt daarbeneden gisteren... Maar joh, als jij Jenga wilt spelen, doen we dat toch. Ook haske leuk!"
*)
pi_116278967
eerlijk zullen we alles delen, ik een beetje meer dan jullie
pi_116279097
Maar je gaat echt niet afzeggen als je date een andere eerste date heeft in dezelfde week. Dan kan je alles wel bij voorbaat afkappen.

Een beetje relax over doen.
pi_116280383
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 17:06 schreef cassettebandje het volgende:

[..]

55 als je 24 bent. :') En ze was serieus?
Volgens haar ben ik wel een schattige jonge man. Ik voel me vies ;(
pi_116281426
Speeddate bijna klaar, zegt ze: "bezoek is er, ik moet er echt vandoor fijn weekend nog!"

echt..... why do I even try :')

verdomme van mijn 2 kansen per dag ook nog :P
YouTube
pi_116284130
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 20:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
Speeddate bijna klaar, zegt ze: "bezoek is er, ik moet er echt vandoor fijn weekend nog!"

echt..... why do I even try :')

verdomme van mijn 2 kansen per dag ook nog :P
Whaha, probeer ook wat one-liners te sture[n, nadat je foto's heb beoordeeld stat er rechts beste paiq score, de eerste is soms zelfs gratis of maar 1 credit.
pi_116286770
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:36 schreef faf het volgende:

[..]

Whaha, probeer ook wat one-liners te sture[n, nadat je foto's heb beoordeeld stat er rechts beste paiq score, de eerste is soms zelfs gratis of maar 1 credit.
Bij mij echt allemaal 6 credits en up

voorlopig met roemeense op chatroulette :')

is getreurd omdat ik facebook niet wil geven :')
YouTube
pi_116290228
Gisteren trouwens een zeer geslaagde date gehad :) :Y
pi_116294569
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:44 schreef Mystikvm het volgende:
Mooi. Ik heb er maandag weer één waar ik niks minder van verwacht. :)
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_116295653
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 02:00 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Mooi. Ik heb er maandag weer één waar ik niks minder van verwacht. :)
Doen jullie wel erg goed! Heb in totaal al 30 contacten op Paiq gehad, maar nog geen date :(, moet dus duidelijk iets fout gaan in mijn chat/communicatie vaardigheid.

Gaat hieronder iets fout..
pi_116295654
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 03:01 schreef faf het volgende:

[..]

Doen jullie wel erg goed! Heb in totaal al 30 contacten op Paiq gehad, maar nog geen date :(, moet dus duidelijk iets fout gaan in mijn chat/communicatie vaardigheid.
pi_116295659
...
pi_116295660
.....
  zondag 2 september 2012 @ 05:35:51 #94
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116296165
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:44 schreef Mystikvm het volgende:
klinkt goed! Wat hebben jullie gedaan?
pi_116296673
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 05:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Met haar gewoon in de stad waar ze woont op stap geweest. Wat gegeten, wat gedronken, uiteindelijk nog een tof bandje gekeken. Niet heel bijzonder, maar wel erg leuk. Zo leuk dat ik ben blijven slapen omdat ik niet met de laatste trein terug wilde :)

Jij had toch ook een date vrijdag? Was dat wat?
  zondag 2 september 2012 @ 09:25:58 #96
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_116296679
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 03:01 schreef faf het volgende:

[..]

Gaat hieronder iets fout..
Ik geloof dat het een Fok! date is. ;)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  zondag 2 september 2012 @ 09:26:15 #97
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_116296684
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 05:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoe was jou date?
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  zondag 2 september 2012 @ 09:53:52 #98
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116296887
quote:
6s.gif Op zondag 2 september 2012 09:24 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Met haar gewoon in de stad waar ze woont op stap geweest. Wat gegeten, wat gedronken, uiteindelijk nog een tof bandje gekeken. Niet heel bijzonder, maar wel erg leuk. Zo leuk dat ik ben blijven slapen omdat ik niet met de laatste trein terug wilde :)

Jij had toch ook een date vrijdag? Was dat wat?
klinkt goed! Gaat er een vervolg date inzitten?

Ook @splash aangezien dubbel quoten op mobiel niet gaat.

Mijn date was verrassend leuk. Hij zag er beter uit dan op de fotos die ik gezien had. Daarbij klikte het verder ook erg goed. Dus al met al was t een geslaagde date!
pi_116297834
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 09:53 schreef Cue_ het volgende:

[..]

klinkt goed! Gaat er een vervolg date inzitten?

Ook @splash aangezien dubbel quoten op mobiel niet gaat.

Mijn date was verrassend leuk. Hij zag er beter uit dan op de fotos die ik gezien had. Daarbij klikte het verder ook erg goed. Dus al met al was t een geslaagde date!
Leuk om te lezen :)

Verrassend leuk is ook wel zoals je de mijne kunt omschrijven. Was zonder al te veel verwachtingen gegaan (dat lukt me ook niet vaak :o ) en dat pakte dus heel goed uit.

Zit wel een vervolg in ja. Althans, wat mij betreft wel :)
pi_116297989
Jeetje, van die mensen die in de eerste 5 minuten van de speeddate al beginnen "hoe zie je er uit"? Gaaaaaaah, koop credits dan debiel en cheat lekker foto...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')