abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:00:06 #26
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_116234579
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:29 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maakt het er denk ik niet beter op :')
MTA en ik gaan al langer terug, die mag me wel "beledigen".
pi_116234689
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 15:00 schreef eefje801 het volgende:

[..]

MTA en ik gaan al langer terug, die mag me wel "beledigen".
Dit :D
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116235206
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:13 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dat is echt exact hetzelfde ja. :')
Nope.. niet hetzelfde maar ik word er wel heel erg blij van *O*
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_116248708
Lexa is eng, allemaal interesse meldingen van vijftigplussers met kort haar. :{
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_116248801
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 21:11 schreef ChocolateJesus. het volgende:
zeker scary hehe
pi_116248875
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 21:13 schreef schrikbarend het volgende:

[..]

zeker scary hehe
Had mijn moeder kunnen zijn :'(
Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
pi_116248977
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 21:14 schreef ChocolateJesus. het volgende:

[..]

Had mijn moeder kunnen zijn :'(
_O- zo sneu
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 21:54:13 #33
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_116250906
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:05 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Haha.... zie er maar eens eentje te vinden van 30+ die geen kinderen heeft _O-

Ooh ja... en zonder andere bagage natuurlijk en andere 'defecten', nee natuurlijk gaat dat niet lukken.

Goede matches zijn net als parkeerplaatsen.... alleen de invalide plaatsen zijn beschikbaar :')
Geeft niet, ik krijg steeds meer het idee dat jij daar mag parkeren.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_116251722
:'( Na al 2 weken erg leuk mailcontact met een meid op Paiq, de laatste 2x wat te bot en geïrriteerd gereageerd van mij kant, ze zei namelijk dat ze nog niet wou afspreken,en dacht pff we hebben alles wel besproken of ik stop of anders is het ook voor niets. Nu heeft ze me geblokt, voel me zwaar KUT.
Iedere dag erin gestoken 2 weken lang + vond haar al zowat leuk te vinden, maar het is maar een online profiel, je weet natuurlijk totaal niet wat voor iemand aan de andere kant zit. Maar baal wel, erg leuke gesprekken en nu bam eruit gekickt!
pi_116251898
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:11 schreef faf het volgende:
:'( Na al 2 weken erg leuk mailcontact met een meid op Paiq, de laatste 2x wat te bot en geïrriteerd gereageerd van mij kant, ze zei namelijk dat ze nog niet wou afspreken,en dacht pff we hebben alles wel besproken of ik stop of anders is het ook voor niets. Nu heeft ze me geblokt, voel me zwaar KUT.
Iedere dag erin gestoken 2 weken lang + vond haar al zowat leuk te vinden, maar het is maar een online profiel, je weet natuurlijk totaal niet wat voor iemand aan de andere kant zit. Maar baal wel, erg leuke gesprekken en nu bam eruit gekickt!
dat is kut maar ja, zo gaan die dingen blijkbaar
pi_116252058
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:14 schreef schrikbarend het volgende:

[..]

dat is kut maar ja, zo gaan die dingen blijkbaar
Whahah voel mezelf ook wel een sukkel die erin trapt, je weet natuurlijk totaal niet wie aan de andere kant van het scherm zit. Maar vanzelf bouw je toch wel een klein beetje een band op zelfs via een toetsenbord :P.
pi_116252429
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:18 schreef faf het volgende:

[..]

Whahah voel mezelf ook wel een sukkel die erin trapt, je weet natuurlijk totaal niet wie aan de andere kant van het scherm zit. Maar vanzelf bouw je toch wel een klein beetje een band op zelfs via een toetsenbord :P.
klopt, beetje triest ook om iemand meteen te blokken maar goed, dan niet he
pi_116255988
Ik heb eens een vraag voor de vrouwen die op Badoo zitten. Het eerste waar jullie naar kijken, is dat nou meteen het uiterlijk van een jongen?

Ik ben zelf ook lid van Badoo en ben heel eerlijk gezegd ook niets speciaals. Maar ik doe verder wel normaal tegen de vrouwen en zeg geen vreemde dingen. Het valt me dan ook op dat misschien van de 10 vrouwen maar van 1 reactie krijg en dat gesprek is dan in de helft van de gevallen ook nog eens snel afgelopen.

Is het nou gewoon dat vrouwen het over het algemeen heel erg druk hebben op deze site? Of is het misschien beter om in plaats van "Hoi/Hey/ect" een heel verhaal in de openingszin te typen? Of zijn er misschien nog andere dingen die ik vergeet te doen/zeggen?
pi_116256493
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:37 schreef Kiekmieg het volgende:
Ik heb eens een vraag voor de vrouwen die op Badoo zitten. Het eerste waar jullie naar kijken, is dat nou meteen het uiterlijk van een jongen?

Ik ben zelf ook lid van Badoo en ben heel eerlijk gezegd ook niets speciaals. Maar ik doe verder wel normaal tegen de vrouwen en zeg geen vreemde dingen. Het valt me dan ook op dat misschien van de 10 vrouwen maar van 1 reactie krijg en dat gesprek is dan in de helft van de gevallen ook nog eens snel afgelopen.

Is het nou gewoon dat vrouwen het over het algemeen heel erg druk hebben op deze site? Of is het misschien beter om in plaats van "Hoi/Hey/ect" een heel verhaal in de openingszin te typen? Of zijn er misschien nog andere dingen die ik vergeet te doen/zeggen?
Ja, vrouwen op de site worden doodgegooid met berichten, vooral zodra je online komt.
Ja, volgens mij kijkt iedereen eerst naar het uiterlijk. Dat hoeft niet te betekenen dat iedereen bloedmooi moet zijn. Maar de foto moet je op een bepaalde manier wel aanspreken zodat je ook de rest van het profiel gaat lezen. Wat dat betreft zijn vrouwen niet anders dan mannen.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 23:50:23 #40
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_116256563
Ik ga binnenkort mijn eerste date afspreken! Ben heel benieuwd! Heb zoiets nog nooit gedaan, behalve een speed date bij de intreeweek van de UvA dan...
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 23:52:44 #41
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116256662
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:50 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Ik ga binnenkort mijn eerste date afspreken! Ben heel benieuwd! Heb zoiets nog nooit gedaan, behalve een speed date bij de intreeweek van de UvA dan...
Wat ga je doen met haar dan?
we dan
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 23:54:33 #42
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_116256729
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Wat ga je doen met haar dan?
Gewoon wat drinken. We zitten allebei op de HvA ( toevalligerwijs ) dus dat wordt een datum prikken en dan wat drinken in Casa Rosso :P
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 23:56:16 #43
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116256798
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:54 schreef Uitstekelbaars het volgende:

[..]

Gewoon wat drinken. We zitten allebei op de HvA ( toevalligerwijs ) dus dat wordt een datum prikken en dan wat drinken in Casa Rosso :P
Waarom niet poolen ofzo? :p drinken samen moet je wel echt wat weten te praten want je zit steeds tegenover elkaar. Voor eerste date beter poolen ofzo denk ik. Kan je ondertussen ook wat anders doen, geen ongemakkelijke stiltes enzo. Of je moet een gladde prater zijn van nature 8-)
we dan
pi_116257065
Ik heb morgen ook een date.. ofja misschien is een meet een beter woord, aangezien we beiden niet veel tijd hebben maar toch het feit dat we tegelijk in dezelfde stad zijn niet voorbij willen laten gaan. Ben benieuwd want we hebben erg leuk contact, even afwachten..

en ik zit er wel een beetje mee dat ik zondag een 2e date heb, voel me er een beetje schuldig onder. Terecht?
  zaterdag 1 september 2012 @ 00:06:36 #45
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116257286
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 00:01 schreef maen het volgende:
Ik heb morgen ook een date.. ofja misschien is een meet een beter woord, aangezien we beiden niet veel tijd hebben maar toch het feit dat we tegelijk in dezelfde stad zijn niet voorbij willen laten gaan. Ben benieuwd want we hebben erg leuk contact, even afwachten..

en ik zit er wel een beetje mee dat ik zondag een 2e date heb, voel me er een beetje schuldig onder. Terecht?
Als het zo loopt dan loopt het zo als vrijgezel zijnde. Beetje rare situatie misschien en niet leuk voor de eerste als je de tweede leuker blijkt te vinden (of vica versa) maar schuldig als je vrijgezel bent.. neeeh..
we dan
pi_116257302
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 00:01 schreef maen het volgende:

Ik snap het wel...heb dat ook een keer gehad. Als die eerste date niet zo heel erg leuk is, gaat dat schuldgevoel snel genoeg weer weg.

Veel plezier iig! Op beide dates ;)
  zaterdag 1 september 2012 @ 00:25:51 #47
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_116258084
quote:
6s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:56 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Waarom niet poolen ofzo? :p drinken samen moet je wel echt wat weten te praten want je zit steeds tegenover elkaar. Voor eerste date beter poolen ofzo denk ik. Kan je ondertussen ook wat anders doen, geen ongemakkelijke stiltes enzo. Of je moet een gladde prater zijn van nature 8-)
Ach, ik zal maar zo denken: als we niet in staat zijn om samen een gesprek op gang te houden en/of van eventuele stiltes niet ongemakkelijk te worden, zullen we het waarschijnlijk ook niet jarenlang uit houden met zn tweeën. :P Verder praat ik vrij makkelijk en heb ik hetzelfde idee van haar.
  zaterdag 1 september 2012 @ 00:28:04 #48
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116258172
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 00:25 schreef Uitstekelbaars het volgende:

[..]

Ach, ik zal maar zo denken: als we niet in staat zijn om samen een gesprek op gang te houden en/of van eventuele stiltes niet ongemakkelijk te worden, zullen we het waarschijnlijk ook niet jarenlang uit houden met zn tweeën. :P Verder praat ik vrij makkelijk en heb ik hetzelfde idee van haar.
Nou ja dat je in het begin met daten niet weet wat je moet zeggen betekent niet dat je in een relatie later niet meer naar buiten durft te treden he :p drogreden ontmaskert 8-) maar als je beide gewoon wel weet te praten is er niks mis met drinken c_/
we dan
pi_116259730
quote:
9s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 21:11 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Hoe oud ben je zelf dan? Ik had nu iemand die precies 2 keer zo oud was als ik. :{

Gelukkig ook nog iemand van drie jaar jonger die wel heel leuk lijkt. En dan is er nog het Paiq-meisje uit de stad dat superleuk is, maar nooit op dezelfde tijd online, dus dat schiet ook nog niet echt op.
"a cracked smile and a silent shout"
pi_116260598
Saai avondje :(
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')