abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:52:38 #151
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_116234280
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:51 schreef Keselo het volgende:

[..]

Revolutionair.
jah.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_116234415
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:52 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

jah.
Alle gekheid op een stokje, W powerchord is sterk maar vaak ben je met een Q powerchord beter af. Als je enkel wilt poken, gewoon Q doen (dubbele damage), als je een engage hebt W powerchord.

Altijd Q als eerste maxen als sona. R > Q > W > E, E pas op level 8, op lvl 4 2e rank W en gebruik maken van de belachelijk zieke poke die je doet. Niet te agressief spelen voor level 3 (weinig damage, je wint je trades vaak niet), begin items: Faerie, 3 wards, 1 hp pot, 2 mana pots. Hp pot om een mislukte trade op lvl 1 of slechte golems camp te compenseren, mana pots zijn verder op op Sona, vooral omdat je met W jezelf ook altijd wel healed.

Sona is waarschijnlijk na Taric atm de sterkste support.

Verder nog brotip, in de fountain op lvl 1 nooit je passive volledig stacken. Als je team Blue bent (linksonder) maar 1 charge, zodat je golems een Q kan geven en dan kan helpen met damage zonder je powerchord te verliezen. Als je purple bent 2 stacks, zodat je met blue kan helpen zonder je powerchord te verliezen. Zie veel Sona's dit vaak fout doen.

Waarom deze mini guide? Geen idee :')

Edit: na je post nog een keer te hebben gelezen, je had het over de passives op haar spells of niet? Klopt inderdaad dat die enorm sterk zijn. Op level 1 kun je ook altijd mensen trollen in fountain, je geeft ze namelijk 4 ap met je Q. Gebeurt snel dat mensen zoiets hebben van: "Wat, 4 ap? KUT verkeerde runepage. :( "
pi_116234587
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:00 schreef Speedzor het volgende:

[..]

Zeg het er dan nog maar eens bij wanneer je klaagt over iets, dan had iedereen hier wel kunnen zeggen dat het daar aan lag en niet aan de champion zelf.
Hoe vaak moet ik in herhaling vallen dan, ik heb het toch echt regelmatig genoemd. Of lezen jullie soms niet meer dan 1-2 posts terug? :')
pi_116234848
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:55 schreef Keselo het volgende:

[..]

Alle gekheid op een stokje, W powerchord is sterk maar vaak ben je met een Q powerchord beter af. Als je enkel wilt poken, gewoon Q doen (dubbele damage), als je een engage hebt W powerchord.

Altijd Q als eerste maxen als sona. R > Q > W > E, E pas op level 8, op lvl 4 2e rank W en gebruik maken van de belachelijk zieke poke die je doet. Niet te agressief spelen voor level 3 (weinig damage, je wint je trades vaak niet), begin items: Faerie, 3 wards, 1 hp pot, 2 mana pots. Hp pot om een mislukte trade op lvl 1 of slechte golems camp te compenseren, mana pots zijn verder op op Sona, vooral omdat je met W jezelf ook altijd wel healed.

Verder nog brotip, in de fountain op lvl 1 nooit je passive volledig stacken. Als je team Blue bent (linksonder) maar 1 charge, zodat je golems een Q kan geven en dan kan helpen met damage zonder je powerchord te verliezen. Als je purple bent 2 stacks, zodat je met blue kan helpen zonder je powerchord te verliezen. Zie veel Sona's dit vaak fout doen.

Edit: na je post nog een keer te hebben gelezen, je had het over de passives op haar spells of niet? Klopt inderdaad dat die enorm sterk zijn. Op level 1 kun je ook altijd mensen trollen in fountain, je geeft ze namelijk 4 ap met je Q. Gebeurt snel dat mensen zoiets hebben van: "Wat, 4 ap? KUT verkeerde runepage. :( "
Leuk om te lezen :) Ik krijg bijna zin om Sona eens uit te proberen ondanks dat support me nog niet echt aantrekt. Wat is precies de funfactor in het spelen van een support champ? Ik bedoel je maakt nauwelijks kills, toch?
pi_116235712
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 15:06 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Leuk om te lezen :) Ik krijg bijna zin om Sona eens uit te proberen ondanks dat support me nog niet echt aantrekt. Wat is precies de funfactor in het spelen van een support champ? Ik bedoel je maakt nauwelijks kills, toch?
Als iemand die support mained op 1800 Elo kan ik het je wel uitleggen denk ik :D

Mijn favoriete rollen zijn Support en Jungle, imo de minst passieve rollen (zeker de eerste 20 minuten).

Als Support ben je constant bezig met je AD te helpen, dit kan zijn door puur beschermend (passief) te spelen, denk hierbij aan champions als Soraka en Janna. De minst leuke manier om Support te spelen is dit zeker. Je bent nauwelijks bezig en na 2 games krijg je het idee dat Support saai is en krijg je net als 95% van de LoL playerbase het idee dat Support de kutste rol is om te spelen.

De reden dat ik Support leuk vind is omdat ik de agressievere supports speel. Lulu, Sona, Taric (en soms experimenteel dingen als Lux, Morgana, Fiddlesticks). Als support ben je dan constant bezig te zoeken naar openingen om kills op te zetten. Dit is de eerste paar levels vooral poken (erg goed hierin zijn Lulu en Sona, Taric is meer een all-in support, leg ik zo wel uit). Ideale tijd om te poken is wanneer een minion aan jouw kant laag is. Dan moet de AD van de tegenstander kiezen, last hit of traden? Als hij met je trade poke je en ga je direct terug, als hij een last hit haalt kun je er vaak nog 1 of 2 auto attacks extra in krijgen. Probeer vooral te wennen dat je de AD van de tegenstander zo vaak als je maar kunt met een Auto attack poked. Het lijkt misschien niet veel, maar als je in een minuut tijd 10 auto attacks van 40 damage op hem krijgt is dat toch alweer 400 damage.

Je hebt naast de Ranged supports, die met hun Auto Attack veel kunnen poken, ook de all-in supports. Die hebben vaak een CC of jump om bij de tegenstander te komen en gebruiken dan direct al hun skills (en eventueel exhaust) om een kill op te zetten. Het moment dat je iemand vangt is het minstens de bedoeling dat je een Flash burned. Denk hierbij aan Taric (stun -> shatter en radiance op level 6), Blitzcrank (Pull -> powerfist en overdrive om zoveel mogelijk auto attacks eraf te krijgen, op lvl 6 nog meer burst met zijn ult) en Leona (Zenith blade waarmee ze naar haar target teleporteert met vervolgens een AoE damage, een stun en op lvl 6 een long range stun). Deze champions werken vaak het beste met AD casters (Graves, Corki, Ezreal en Tristana). Dit zijn de AD's die early game meer damage doen dan de gemiddelde AD omdat ze 2 of meer spells hebben die goede base damage hebben + een jump om snel te volgen als de Support iemand vangt.

Als je vaker Support speelt leer je ook efficiënt om te gaan met je wards. Ik zie soms supports met 3 wards hun lane in gaan en deze direct alle 3 gebruiken. Enorme verspilling van 225 goud, grote kans namelijk dat je de ward die je in tribush (het bosje rechts van de golems van Blue) niet nodig had tot anderhalve minuut later. Of supports die direct een lanebrush warden en vervolgens 3 minuten lang voorbij dat bosje pushen en dus die ward absoluut niet nuttig maken. Je bent als support meer aan het nadenken hoe je alles zo efficiënt mogelijk kan doen. Denk bijvoorbeeld wat een realistische tijd is dat de jungler van de tegenstander jouw lane wilt ganken.
Ben je team purple (rechtsboven) en zit je tegen Lee Sin, kans bestaat dat hij je op lvl 2 wilt ganken, early ward in tribrush of botbrush van de tegenstander is handig. Zit je als Purple tegen een jungler die op blue buff begint, dan hoef je vaak pas vanaf 3:50 tribush te warden. Ben je team Blue (linksonder) en zit je tegen een jungler die bij red begint (shaco, lee, shyv, mundo) op 2:50 dragon warden. Zit je tegen een blue buff starter, op 4:30 dragon warden.
Zo ook tegen bepaalde supports. Tegen Leona, Blitzcrank en Taric zijn wards in de botbrush essentieel, tenzij dat je de lane continu pushed, dan is het zaak om de rivier goed warded te houden.

Hierop aansluitend is map awareness ook erg belangrijk als support. Je AD en andere teamleden zijn vaak zo gefocust op het last hitten dat zij zelfs tegenstanders die recht door wards lopen niet zien. Het is jouw taak om iedere 3 seconde wel even naar je mini map te kijken, zie je iemand in de buurt van een lane, dan ping je die persoon of backping (v) je de lane in kwestie even, vaak al genoeg om een teammaat te redden.

Nu is het wel zo dat je als support sterk afhankelijk bent van je AD. Als je een AD hebt die duidelijk slechter is dan jij kan het frustrerend zijn. Niets is echter leuker dan na 15 minuten 0/0/10 staan en een AD hebben die 8 kills heeft.

Tevens is het jouw taak om de jungler succesvolle ganks te laten maken. Als de jungler in een bosje staat te wachten is het jouw taak om de tegenstander te baiten (doen alsof je een slechte trade/poke wilt maken, hopen dat ze veel spells op je verspillen en vervolgens cc'en zodat je jungler ze kan pakken).

tl;dr: Als support hoef je minder saai te farmen, je bent vanaf het begin al bezig met kills opzetten. Speel een agressieve support en ping altijd de tegenstander even als je erin gaat, ADs letten vaak voor geen zak op.
pi_116235795
Chaox is idd niet de beste AD in lane, maar in teamfights schaar ik hem toch met Yellowpete en Genja als een van de besten. Aphromoo en Doublelift moeten het duidelijk meer van hun laning hebben. Daarbij is botlane bij TSM vooral Xpecial die het zware werk doet. Xpecial is de beste defensive support en Krepo / Gosupepper de beste offensive supports. Imo
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:31:24 #157
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_116235859
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 14:55 schreef Keselo het volgende:

[..]

sona is 10x zo squishie als taric, maar haar W debuff is echt wel beter dan een Q harass hoor, daarmee disable je gewoon 100% de enemy adc, en is makkelijk snel weer terug te qeue'en met wat cdr.

quote:
oh je had het niet goed gelezen, en ja is wel grappig als ze dan denken verkeerde runes te hebben indd :D
pi_116235880
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 15:31 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

sona is 10x zo squishie als taric, maar haar W debuff is echt wel beter dan een Q harass hoor, daarmee disable je gewoon 100% de enemy adc, en is makkelijk snel weer terug te qeue'en met wat cdr.
Als je toch geen engage opzet, doe ik liever extra damage dan dat ik een debuff geef.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:33:03 #159
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_116235898
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 15:32 schreef Keselo het volgende:

[..]

Als je toch geen engage opzet, doe ik liever extra damage dan dat ik een debuff geef.
In harass wel maar in trade/fight niet.
pi_116235941
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 15:33 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

In harass wel maar in trade/fight niet.
Absoluut. In fights W tenzij dat je een chase hebt, dan is E enorm sterk. W op bruisers die op je AD zitten is behoorlijk goed. Als je je W powerchord op de AD van de tegenstander wilt gooien ben je vaak al dood voordat je ook maar in de buurt bent.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:35:15 #161
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_116235962
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 15:34 schreef Keselo het volgende:

[..]

Absoluut. In fights W tenzij dat je een chase hebt, dan is E enorm sterk.
thanks capt :P
pi_116235968
quote:
17s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 15:35 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

thanks capt :P
pi_116236077
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 15:06 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Het gaat niet om kills maken. Hoe sneller je je daar vanaf zet hoe eerder je beter gaat worden in LoL ;)

Daarnaast vind ik mooie assists net zo fijn als mooie kills.
Conscience do cost.
  † In Memoriam † vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:43:49 #164
230491 Zith
pls tip
pi_116236228
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:53 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Al die games zien er niet goed uit :/

Wel erg weinig cs, en eigenlijk overal een negatieve score.

De runepage ziet er ook nogal raar uit, en niet alle talents zijn gebruikt nog...
Die mid Diana met 15 cs... Fiddle jungle met 6 cs...

Zeker na 3 minuten 0/3 gegaan en toen AFK/RAGE!
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_116236697
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:45 schreef Autobandje het volgende:

[..]

Chaox zo verscrhikkelijker overrated ook. Aphromoo is sowieso beter ook :)
Wat een ontzettende lariekoek :D.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 16:04:59 #166
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_116236957
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 15:39 schreef ems. het volgende:

[..]

Het gaat niet om kills maken. Hoe sneller je je daar vanaf zet hoe eerder je beter gaat worden in LoL ;)

Daarnaast vind ik mooie assists net zo fijn als mooie kills.
sterven om je adc 2 kills te securen is ook niet verkeerd <3
pi_116237193
Die gast heeft niet meer gepost sinds die link is gedropped hier, hahahah
pi_116237420
Hmm toen ik laatste game bot verloor had ik Nunu als support (die niet erg veel deed) en als enemy Sona/Ezreal met een offensieve Sona. Ik kon echt niks doen, Ezreal outranged me en Sona hield me via brush op afstand.

Wat doe je in zo'n geval? Pushen was dus niet mogelijk, en terugvallen naar tower ging ook niet want Ezreal deed alleen late last-hits..

Moet ook wel zeggen dat ik af en toe niet oplette aangezien twee van mijn team elkaar aan het flamen waren. Irelia top was wel goed op zich, alleen echt een flamer eerste klas. 1st pick summoner gaf hem al zijn zin met top en toen jungler kwam ganken en een kill kreeg werd hij voor retard uitgemaakt, zo'n 20 keer :').
pi_116237494
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 16:16 schreef Physics het volgende:
Moet ook wel zeggen dat ik af en toe niet oplette aangezien twee van mijn team elkaar aan het flamen waren. Irelia top was wel goed op zich, alleen echt een flamer eerste klas. 1st pick summoner gaf hem al zijn zin met top en toen jungler kwam ganken en een kill kreeg werd hij voor retard uitgemaakt, zo'n 20 keer :').
Ik doe het ook steeds minder, anderen hun zin geven wat betreft lanes of champs. Werkt vaak alleen maar in MIJN nadeel. Dus als ze iets van mij willen zeg ik pech gehad, had je maar sneller moeten wezen :W
pi_116238267
quote:
Hmm toen ik laatste game bot verloor had ik Nunu als support (die niet erg veel deed) en als enemy Sona/Ezreal met een offensieve Sona. Ik kon echt niks doen, Ezreal outranged me en Sona hield me via brush op afstand.

Wat doe je in zo'n geval? Pushen was dus niet mogelijk, en terugvallen naar tower ging ook niet want Ezreal deed alleen late last-hits..

Welke champ was je zelf? Enige wat je kan doen is je wave hard doorpushen met AoE naar hun tower of afwachten.
pi_116239198
+ dat ezreal ERG squichy is. Zorg dat er 1 minion tussen jou en EZ staat en hij kan je niet harassen met zijn Q. Dan win je pokes hard. Zijn e gebruiken om recht voor je neus te belanden zal hij niet snel doen.

Mocht hij dat wel doen is een nunu stun genoeg om Ezreal te killen. Zeker als hij geen flash heeft.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_116239834
Ik speelde Graves. Net weer een matchup Ezreal/Sona, met fiddlesticks :') als support. Was een trollpick I guess

Ezreal is niet squishy met een Sona babysit
  † In Memoriam † vrijdag 31 augustus 2012 @ 17:41:03 #173
230491 Zith
pls tip
pi_116240709
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 17:21 schreef Physics het volgende:
Ik speelde Graves. Net weer een matchup Ezreal/Sona, met fiddlesticks :') als support. Was een trollpick I guess

Heb zelf wel eens fiddle gesupped, weloverwogen en volgens mij staat hij 2-1 ofzo. De early harrass met de silence is best sterk, lategame breng je naar de tafel : een 3sec fear met 6 sec cd en een silence die 5 man kan silencen.

Maar goed, ik heb bijv ook al leblanc gesupped :') (en dat gaat ook goed weet ik van die 2-3 games, silence slow stun flash en een van deze 2x tegelijk).
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_116240711
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 17:21 schreef Physics het volgende:

Ezreal is niet squishy met een Sona babysit
Niet als je elke keer een beetje schade doet en sona het weer terughealed. Je bent "squishy" als je snel dood gaat, al heb je 4 sona's in je team, dat maakt ezreal nog niet minder squishy :P
Conscience do cost.
pi_116241055
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 17:41 schreef ems. het volgende:

[..]

Niet als je elke keer een beetje schade doet en sona het weer terughealed. Je bent "squishy" als je snel dood gaat, al heb je 4 sona's in je team, dat maakt ezreal nog niet minder squishy :P
4 w aura's :7
pi_116241676
-

[ Bericht 100% gewijzigd door 2Happy4U op 18-01-2015 19:42:24 ]
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
pi_116241735
Net even op de vorige pagina gekeken en ik kan constateren dat ik er geen ene kut van begrijp :D

Level 6 trouwens.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 18:13:47 #178
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_116241752
quote:

ik had net sona+corki (wij) tegen leona + ashe.

ik was zowat instant dood als leona dr snare hitte, en corki ook.

die corki was een van mn friendlist, 1900 elo dude waar ik al heel lang mee speelde, al bijna vanaf het begin.. delete hij me ook nog.. naja his loss :/
pi_116243799
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 18:13 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

die corki was een van mn friendlist, 1900 elo dude waar ik al heel lang mee speelde, al bijna vanaf het begin.. delete hij me ook nog.. naja his loss :/
Maar jouw ELO is maar 1500. En als je dan faalt met Sona snap ik zijn reactie wel.
Extremistisch gematigd.
pi_116244449
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 19:16 schreef P8 het volgende:

[..]

Maar jouw ELO is maar 1500. En als je dan faalt met Sona snap ik zijn reactie wel.
Iemand verwijderen? Beetje drama om niks.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 19:36:10 #181
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_116244517
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 19:16 schreef P8 het volgende:

[..]

nou sorry maar ik ken hem al een eeuwigheid en heb nognooit eerder 'gefaald' in games met em, speelde ook geregeld top als ik met hem normals deed. Ook nooit probleem.

belachelijk dus.
pi_116244588
Wil je weer een potje LoL spelen, moet-ie eerst een fokking grote update doen...
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 20:17:23 #183
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_116246234
weet je het interreseert me niet eens meer als ik weer van die 100 elo 5 IQ figuren in mn team heb, vanaf nu ga ik dan mee-falen.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 20:18:05 #184
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_116246258
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 20:17 schreef BaajGuardian het volgende:
weet je het interreseert me niet eens meer als ik weer van die 100 elo 5 IQ figuren in mn team heb, vanaf nu ga ik dan mee-falen.
Je speelt met z'n vijven.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_116246338
quote:
3s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 20:18 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Je speelt met z'n vijven.
5 IQ niet 5 figuren ;)
pi_116247075
quote:

[..]

Ik zou juist blij zijn, hoef je het zelf niet te doen.
pi_116248018
Wtf is Garen opeens OP na die rework, ik sta met Nasus top, heb chainvest + 2 cloth armor: 150+ armor

1 keer E + Q + ult en ik ben dood :')

Terwijl hij alleen boots en phage had...
pi_116249389
Is er nergens een LoL woordenboek ofzo?

Ik begrijp hier namelijk niks van :P
pi_116249414
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 21:25 schreef Bitterlemon het volgende:
Is er nergens een LoL woordenboek ofzo?

Ik begrijp hier namelijk niks van :P
Even googlen doet wonderen.
pi_116250732
Ik wou dat ze een kleine tweak maakte voor leblanc. Je cloon kan bestuurd worden met alt+click maar wanneer die clone gemaakt wordt ben je maar 0.5 seconden stealth. Wanneer je dan klikt weten enemies meteen dat jij de echte leblanc bent omdat een stealth van 0.5 sec zo verrekte kort en onverwachts is en, de leblanc die als eerst beweegt is dus de echte leblanc.

Nu zou ik graag willen dat als je alt+click gebruikt je niet meer loopt en het dus alleen voor cloons en pets is (logisch eigenlijk, :')) en je dus alt click kan spammen wanneer je denkt dat de cloon komt. Zou echt een hele goede tweak zijn.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_116250818
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 21:25 schreef Xetran het volgende:

[..]

Even googlen doet wonderen.
Had al een keer gezocht, kon toen niets vinden.
pi_116250898
quote:
^O^

Thanks!
pi_116251204
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 21:50 schreef dustbrain het volgende:
Ik wou dat ze een kleine tweak maakte voor leblanc. Je cloon kan bestuurd worden met alt+click maar wanneer die clone gemaakt wordt ben je maar 0.5 seconden stealth. Wanneer je dan klikt weten enemies meteen dat jij de echte leblanc bent omdat een stealth van 0.5 sec zo verrekte kort en onverwachts is en, de leblanc die als eerst beweegt is dus de echte leblanc.

Nu zou ik graag willen dat als je alt+click gebruikt je niet meer loopt en het dus alleen voor cloons en pets is (logisch eigenlijk, :')) en je dus alt click kan spammen wanneer je denkt dat de cloon komt. Zou echt een hele goede tweak zijn.
Je clone goed gebruiken onderscheid goede van matige LB spelers. Daarom is LBs skillcap hoog.

Iedereen kan LB spelen maar een goede LB is een heel ander verhaal.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_116251677
lb is trash yo. Altijd legendary binnen 10 minuten en toch verliezen
pi_116251817
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:10 schreef Jajong het volgende:
LB kan lategame ook nog perfect de rol van Assassin spelen. Je hangt een beetje rond op de flanken en wacht tot de engage komt, dan probeer je mbv je w in de buurt van de AD/AP te komen, DFG Q R E en je hebt vaak gewoon een kill.
pi_116253110
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 21:59 schreef znarch het volgende:

[..]

Je clone goed gebruiken onderscheid goede van matige LB spelers. Daarom is LBs skillcap hoog.

Iedereen kan LB spelen maar een goede LB is een heel ander verhaal.
Vraag: Waarom zou leblanc moeten lopen als je alt inhoud vlak voor je clone komt? Dat heeft niks met de intentie dat skill vereist is te maken.

quote:
10s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 22:10 schreef Jajong het volgende:
Leblancs' E is een hele goed killgrand ability.
pi_116253654
quote:

[..]

:') !!!!!
pi_116254993
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 21:50 schreef dustbrain het volgende:

Heel simpel. Men drukt op 'S" en je laat je clone wegrennen. Genoeg wukong spelers gezien die anderen op die manier knetterhard outplayen. "OMG, dit is zijn clone.. doorrennen!" om vervolgens de stilstaande 'clone' weg te zien rennen :')
pi_116255188
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:16 schreef Suncatcher het volgende:

[..]

Heel simpel. Men drukt op 'S" en je laat je clone wegrennen. Genoeg wukong spelers gezien die anderen op die manier knetterhard outplayen. "OMG, dit is zijn clone.. doorrennen!" om vervolgens de stilstaande 'clone' weg te zien rennen :')
Omg, IDD. Dat ik daar niet op kwam, echt nice ty.
pi_116255359
-wrong topic-
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 23:55:18 #202
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_116256759
Hoe heten jullie allemaal op LoL dan?
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
pi_116258142
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:55 schreef Jachtgeweer het volgende:
Hoe heten jullie allemaal op LoL dan?
Staat in OP
  zaterdag 1 september 2012 @ 00:28:32 #204
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_116258189
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 september 2012 00:27 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Staat in OP
Ja maar ik zie geen Skillstorm, Jajong, of BG staan. Ik wil die juist wel een keertje willen zien spelen :')
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
pi_116258853
Jajong heet gewoon Jajong geloof ik, bg is Ihavepotion(?)
pi_116259071
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 00:28 schreef Jachtgeweer het volgende:

[..]

Ja maar ik zie geen Skillstorm, Jajong, of BG staan. Ik wil die juist wel een keertje willen zien spelen :')
Wtf? Behoor ik in de top 3 famous mensen in dit topic?

Dacht alleen Jajong en BG.
pi_116259131
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 00:52 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Wtf? Behoor ik in de top 3 famous mensen in dit topic?

Dacht alleen Jajong en BG.
Naar die twee kijken is toch niet leuk. Die hebben de pech om elk potje iemand te hebben die feed of niet zou luisteren waardoor zij geen goede kills kunnen klappen :P
pi_116259159
Ik had net ranked potje gedaan, taric disconnect voor de eerste 5 minuten. Zat alleen op de lane tegen een Ez en Nunu.

Toch nog gewonnen toen hij later terugkwam. :')
pi_116259176
ik heb net 8x achter elkaar gewonnen met leblanc.
pi_116259204
Heb laatste tijd ook vaak 4v5's als ik op Malphite zit. gewoon goede initiate momenten vinden zoals als iemand toevallig net op top zit en knallen maar :')
  zaterdag 1 september 2012 @ 01:02:27 #211
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_116259350
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 september 2012 00:46 schreef Xetran het volgende:
Jajong heet gewoon Jajong geloof ik, bg is Ihavepotion(?)
ik add geen randoms, als ik iemand in mn fl list add ik ze uit mezelf wel.
pi_116259450
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 01:02 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Leuk man, maar daar ging het niet over. En tegenwoordig loop je er toch te koop mee dus net zo lief antwoord ik de man.
pi_116260936
Niemand maar dan ook niemand weet hoe je leblanc countert. ;( Dit wordt gewoon te makkelijk, zeker 80-90% winrate.

btw, ik speel ff weer ahri en verlies keihard. Weet niet zeker of slecht(kan haast niet want ahri speel ik al best lang) of teveel gespeeld of verkeerde teamcomp met ahri. :')

[ Bericht 40% gewijzigd door dustbrain op 01-09-2012 03:04:50 ]
  zaterdag 1 september 2012 @ 02:46:09 #214
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_116261529
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 02:11 schreef dustbrain het volgende:
Niemand maar dan ook niemand weet hoe je leblanc countert. ;( Dit wordt gewoon te makkelijk, zeker 80-90% winrate.
Ehh, banshee veil, profit? :P Zo moeilijk is dat niet.
pi_116261710
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 02:46 schreef Thanatos45 het volgende:

[..]

Ehh, banshee veil, profit? :P Zo moeilijk is dat niet.
klopt. Niemand doet dat. Niemand weet ook dat leblanc niet kan farmen kan terugteleporteren, 20 sec cd op ult heeft etc etc etc. easy
pi_116262865
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 02:11 schreef dustbrain het volgende:

btw, ik speel ff weer ahri en verlies keihard. Weet niet zeker of slecht(kan haast niet want ahri speel ik al best lang) of teveel gespeeld of verkeerde teamcomp met ahri. :')
Galio, Sion, AP Janna.

Alles wat hard kan pushen met shields/hoge resists.
  zaterdag 1 september 2012 @ 09:38:03 #217
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_116263231
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 01:02 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

ah kom op, accept me maar, ik wil je eens spectaten :)
  zaterdag 1 september 2012 @ 09:43:15 #218
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_116263277
ik maak wel een nieuwe tab dan voor mensen die enkel willen spectaten.
pi_116263958
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 09:43 schreef BaajGuardian het volgende:
ik maak wel een nieuwe tab dan voor mensen die enkel willen spectaten.
r o f l
  zaterdag 1 september 2012 @ 10:51:36 #220
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_116264115
0/6 botlane in 5 minuten die dan leaved *O*.
  zaterdag 1 september 2012 @ 11:17:48 #221
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_116264522
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 10:39 schreef Jajong het volgende:

[..]

r o f l
heb em (als hij het was iig) em er alweer uitgegooid. mensen met "rolstoeljoden vergassen" als ondertitel hoef ik niet in mn fl.

zonet iig eindelijk eens iemand met verstand als mn adc, was geen makkelijk potje want onze mid feedde enemy katarina en een fed katarina is niet geweldig om tegen te spelen, helemaal niet als ze ook nog eens darius en corki in het team hebben (wie focus je dan he).

Maar we outplayden ze, wss door mijn pings want mn team volgde die op en daardoor kregen we baron en wonnen we een paar pushes.

http://www.leaguereplays.com/replays/match/1903186/
de plays van zonet.

ff de namen opgezocht, mn tegenstander corki (die ik nogal wegharassde/killde ook nog ;l) was 1800 elo. zn support 1400 (derp) kat ook 1400, darius 1300 (typisch he, low elo playen darius) en jungler xin 1500.

ons team:
ik (atm) 1500, mn adc 1800, mid 1500 (duoq) 1st time ahri lol, onze failsin jungler 1600, en onze top 1400.

redelijk balanced dus wat dat betreft.

(en ja ik rond elo's altijd naar boven af ja, oftewel ceiling afronden)

[ Bericht 17% gewijzigd door BaajGuardian op 01-09-2012 11:23:41 ]
pi_116264805
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 10:39 schreef Jajong het volgende:

[..]

r o f l
Heb jij dat niet ofzo dan :') ?

:D :D
pi_116264976
Wat betreft die gast deleten heb je wel gelijk, toen ik zijn 'ondertitel' zag heb ik 'm ook verwijderd :).

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 11:33 schreef Autobandje het volgende:

[..]

Heb jij dat niet ofzo dan :') ?

:D :D
Ik heb een tabje FANS en een tabje HATERS
pi_116265040
Moeten weer eens een potje doen Jajong, ff kijken hoe je nu speelt :)
pi_116266059
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 11:44 schreef Autobandje het volgende:
Moeten weer eens een potje doen Jajong, ff kijken hoe je nu speelt :)
Mjeh is lastig atm omdat mn internet zwaar fucked is, op random rijden vliegt ie er een uur lang elke 2 minuten af voor een paar minuten ;(. Maar woensdag komt een monteur!
pi_116266221
Damn wat is het toch vervelend dat als je Anivia bent je soms geen blue krijgt van de jungle'er. Komt Nocture steeds naar mijn blue, pakt die hem steeds met smite terwijl ik hem bijna dood heb. (4 keer) |:(

Ik moet gewoon stoppen met Anivia solo queue te spelen.. :{w
pi_116266229
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 12:29 schreef Berend. het volgende:
Damn wat is het toch vervelend dat als je Anivia bent je soms geen blue krijgt van de jungle'er. Komt Nocture steeds naar mijn blue, pakt die hem steeds met smite terwijl ik hem bijna dood heb. (4 keer) |:(

Chalice + Tear als eerste items?
pi_116266273
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 12:30 schreef Keselo het volgende:

[..]

Chalice + Tear als eerste items?
Naja, ik had Chalice maar gekocht ja, maja ik moet toch wel wat AP kopen ipv Tear anders doe ik 0 damage.
  zaterdag 1 september 2012 @ 12:32:15 #229
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_116266290
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 12:31 schreef Berend. het volgende:

[..]

Naja, ik had Chalice maar gekocht ja, maja ik moet toch wel wat AP kopen ipv Tear anders doe ik 0 damage.
Anivia heeft belachelijk hoge base stats. Je zou bij wijze van spreken 6 items kunnen halen die geen AP geven en nog weet ik hoeveel damage doen met haar. Chalice -> tear is gewoon goed om te beginnen met Anivia.
pi_116266321
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 september 2012 12:32 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Anivia heeft belachelijk hoge base stats. Je zou bij wijze van spreken 6 items kunnen halen die geen AP geven en nog weet ik hoeveel damage doen met haar. Chalice -> tear is gewoon goed om te beginnen met Anivia.
Als je weet dat je geen blue gaat krijgen sure, maar anders echt veel liever Chalice -> RoA
pi_116266424
Met Anivia kun je op 25 minuten 80 AP hebben en je damage is nog belachelijk. Vaak haal ik in een moeilijke lane Mercs ipv Sorcerers met daarbij Chalice, Tear en Hextech Revolver voordat ik aan een Deathcap ga denken.
pi_116266573
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 12:29 schreef Berend. het volgende:

Vrijwel altijd geef ik alle blues aan mid als jungler, behalve de eerste dan. Zeker een Anivia heeft een blue heel hard nodig. Als ik zelf een blue wil, jat ik em wel van de tegenstander :P
  zaterdag 1 september 2012 @ 14:12:01 #233
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_116269015
Jullie verwijderen mij op basis van ondertitel :'). Ik heb je match met Anivia trouwens gezien Jajong, man wat ben jij slecht :'). Ik wil weleens een premade met jullie doen, of durf je dat niet aan?
pi_116270133
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 14:12 schreef Jachtgeweer het volgende:
Jullie verwijderen mij op basis van ondertitel :'). Ik heb je match met Anivia trouwens gezien Jajong, man wat ben jij slecht :'). Ik wil weleens een premade met jullie doen, of durf je dat niet aan?
Doe dit kinderachtige gedoe even in DM, anders zitten we weer 3 pagina's vast aan puberretoriek.
Conscience do cost.
  zaterdag 1 september 2012 @ 14:49:34 #235
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_116270165
quote:
:').
pi_116270463
Net een potje dominion op bizarre manier verloren. Ik begon goed met een quadra kill en zat na een tijdje op 16-2-X legendary, roflstompte ze early-mid game. Toen wilde bot van zijn lane af en nam ik bot over. Enfin, daar kwam ik vayne tegen. Die kon ik door hard te pushen en af en toe een kill dwingen hulp te nemen, dus vaak 2v1 bot en nog verliezen ze top :'). Echt de tering, was gewoon letterlijk onmogelijk om met dit team te winnen, kom je ook niet vaak tegen.
pi_116271204
quote:
Je doet je ondertitel eer aan. Ignored foreverz
  zaterdag 1 september 2012 @ 15:49:01 #238
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_116271681
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 september 2012 15:30 schreef Jajong het volgende:

[..]

Je doet je ondertitel eer aan. Ignored foreverz
Ik accepteer het dat je niet durft, laten we het dan maar hierbij houden. Heb aan de ene kant ook geen zin om mijn matches te verzieken met iemand die er niks van bakt.
  zaterdag 1 september 2012 @ 16:37:07 #239
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_116273198
quote:
Jullie verwijderen mij op basis van ondertitel :').
met zo'n ondetitel wel ja, daar kan geen kwaliteitsplays van komen.
pi_116273681
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 15:49 schreef Jachtgeweer het volgende:

[..]

Ik accepteer het dat je niet durft, laten we het dan maar hierbij houden. Heb aan de ene kant ook geen zin om mijn matches te verzieken met iemand die er niks van bakt.
Je klinkt als een leuk en gezellig persoon :)
  zaterdag 1 september 2012 @ 16:59:29 #241
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_116274009
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 16:50 schreef Autobandje het volgende:

[..]

Je klinkt als een leuk en gezellig persoon :)
Ben ik ook :)
pi_116274792
Malphite mid is zo retarded OP :')

Ik had zonder deaths kunnen spelen, maar als ik 4/5 man bij elkaar zie moet ik er altijd in ulten :P

pi_116274817
foutje
pi_116276420
Is Mordekaiser een aanrader? Ik heb nu Master Yi
pi_116276442
Pfoe, eindelijk klaar met examens. weer malphite spelen :)
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 18:13 schreef Bitterlemon het volgende:
Is Mordekaiser een aanrader? Ik heb nu Master Yi
Jij was lowlevel toch? Mordekaiser is wel leuk op low level, reken er wel op dat het eigenlijk een caster is en geen melee(ook al heeft hij een grote mace) in tegenstelling tot master Yi
pi_116276562
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 september 2012 18:14 schreef Xetran het volgende:
Pfoe, eindelijk klaar met examens. weer malphite spelen :)

[..]

Jij was lowlevel toch? Mordekaiser is wel leuk op low level, reken er wel op dat het eigenlijk een caster is en geen melee(ook al heeft hij een grote mace) in tegenstelling tot master Yi
Ja, ik ben de noob der noobs, maar dat kan ik nog wel volgen. Ik zag ook dat hij dus health gebruikt voor z'n abilities.
Melee lijkt mij toch wel wat leuker en past ook meer bij mij.

Hecarim leek me trouwens ook erg goed, maar hij is zo duur qua IP :P

Ik had trouwens net een 11 killing spree, da's toch wel heel goed voor mijn doen :7
pi_116276646
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 18:19 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Ja, ik ben de noob der noobs, maar dat kan ik nog wel volgen. Ik zag ook dat hij dus health gebruikt voor z'n abilities.
Melee lijkt mij toch wel wat leuker en past ook meer bij mij.

Hecarim leek me trouwens ook erg goed, maar hij is zo duur qua IP :P

Ik had trouwens net een 11 killing spree, da's toch wel heel goed voor mijn doen :7
Hij gebruikt health ja, maar feitelijk merk je daar na level 10 niks meer van en zijn je spells eigenlijk no cost. Ik denk dat je Mordekaiser wat leuker zal vinden dan Hecarim, al is die ook wel leuk. Mordekaiser is wat simpeler methinks :P
pi_116276737
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 september 2012 18:22 schreef Xetran het volgende:

[..]

Hij gebruikt health ja, maar feitelijk merk je daar na level 10 niks meer van en zijn je spells eigenlijk no cost. Ik denk dat je Mordekaiser wat leuker zal vinden dan Hecarim, al is die ook wel leuk. Mordekaiser is wat simpeler methinks :P
Okee dan, Mordekaiser it is :)

Verder nog aanraders die een gebalanceerde health/attack power hebben? Het liefst melee
pi_116276815
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 18:26 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Verder nog aanraders die een gebalanceerde health/attack power hebben? Het liefst melee
Er zijn er zoveel :P Beste wat ik je kan aanraden is gewoon wat guides op te zoeken (van champs waar je bijvoorbeeld tegen gespeeld hebten die je leuk leken) en daar te kijken wat hun speelstijl inhoudt. Vaak hebben goede guides ook een videovoorbeeld erbij zodat je alvast kan zien hoe je het ongeveer moet spelen.
Conscience do cost.
  zaterdag 1 september 2012 @ 18:37:24 #250
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_116277025
*League of wie heeft de mongolide disconnectenden, ikweetniethoeikryzemoetspelen en dergerlijke mentaal gehandicapten in het team*

http://www.leaguereplays.com/replays/match/1906555/
pi_116278016
waarom zou ik zoiets willen kijken dan als toch niemand kan spelen? :')
  zaterdag 1 september 2012 @ 19:24:02 #252
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_116278481
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 18:26 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Jax.
  zaterdag 1 september 2012 @ 19:24:39 #253
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_116278501
Net twee potjes Graves gespeeld. Denk dat dat de volgende aankoop wordt. Een van de betere AD's.

Oh en Arcade Sona gehaald. Vetste skin die ik heb denk ik.
pi_116278713
Arcade Sona _O_
  zaterdag 1 september 2012 @ 19:33:08 #255
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_116278786
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 september 2012 19:08 schreef Xetran het volgende:
waarom zou ik zoiets willen kijken dan als toch niemand kan spelen? :')
wij (ik en mn rl vriend duoq) konden spelen.
pi_116278987
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 september 2012 19:24 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Jax.
Zal ik ook even naar kijken, thanks :)

Maar die is wel wat moeilijker toch?
pi_116279646
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 19:39 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Zal ik ook even naar kijken, thanks :)

Maar die is wel wat moeilijker toch?
Gewoon populaire top laners spelen. Shen, Irelia, Jax evt Riven. Dan heb je een goede basis.
pi_116280729
Irelia OP.
pi_116280774
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 september 2012 20:27 schreef Jajong het volgende:
Irelia OP.
Better nerf Irelia
pi_116282653
-edit-

[ Bericht 95% gewijzigd door Morpheus2002 op 02-09-2012 00:05:56 ]
pi_116283172
Ik snap nooit waarom mensen altijd zo aan de pik van doublelift zitten, ja hij is mechanisch misschien wel de beste maar results wise vrij unimpressive.
pi_116283467
Die crs vs tsm. Leuke afwisseling van champs enzo :')

En dat chaox zoveel kon doen werd mede mogelijk gemaakt omdat curse het blijkbaar belangrijker vindt om de maokai en nunu te killen ipv ryze en graves :P
Conscience do cost.
pi_116283620
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:23 schreef ems. het volgende:
Die crs vs tsm. Leuke afwisseling van champs enzo :')

En dat chaox zoveel kon doen werd mede mogelijk gemaakt omdat curse het blijkbaar belangrijker vindt om de maokai en nunu te killen ipv ryze en graves :P
Alle toernooien :

-nunu
-maokai
-gragas
-corki
-ezreal
-morgana
-shen
-blitzcrank
-Shyvana
-rumble
-Sona
-graves
-anivia
-ryze

Volgens mij heb ik ze ondertussen allemaal gehad. :')
pi_116283919
Niemand die Yi adoreert? Ik heb er als noob nu bijna elk potje tenminste een 10 killstreak mee, en dat als noob :P
  zaterdag 1 september 2012 @ 21:35:51 #265
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_116284077
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:32 schreef Bitterlemon het volgende:
Niemand die Yi adoreert? Ik heb er als noob nu bijna elk potje tenminste een 10 killstreak mee, en dat als noob :P
Yi is ook zwaar OP in beginnersmatches omdat ie een hoop damage doet, makkelijk te spelen is en niemand nog echt weet wat ie aan het doen is. Dan is het inderdaad simpel om met Yi alles en iedereen te ownen. Zo gauw je op een wat hoger niveau komt geldt dat allemaal niet meer en is Yi op een enkel jungle avontuur na niet meer viable.
pi_116284134
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:35 schreef Thanatos45 het volgende:

[..]

Yi is ook zwaar OP in beginnersmatches omdat ie een hoop damage doet, makkelijk te spelen is en niemand nog echt weet wat ie aan het doen is. Dan is het inderdaad simpel om met Yi alles en iedereen te ownen. Zo gauw je op een wat hoger niveau komt geldt dat allemaal niet meer en is Yi op een enkel jungle avontuur na niet meer viable.
Ik ben nu level 8, maar word ik dan ook ingedeeld bij andere spelers van level 8?
pi_116284139
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:35 schreef Thanatos45 het volgende:

[..]

Ik zie nog genoeg jungle yii's die 4x phantomdancer bouwen met een frozen mallet en 12 kills halen. Teminste, early game. Endgame verliezen ze alsnog :')
  zaterdag 1 september 2012 @ 21:36:46 #268
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_116284140
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:27 schreef Suncatcher het volgende:

[..]

Alle toernooien :

-nunu
-maokai
-gragas
-corki
-ezreal
-morgana
-shen
-blitzcrank
-Shyvana
-rumble
-Sona
-graves
-anivia
-ryze

Je vergeet Alistar. Permaban of instalock op alle toernooien die ik zie.

quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:36 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Ik ben nu level 8, maar word ik dan ook ingedeeld bij andere spelers van level 8?
Als het goed is wordt je zo rond spelers van je eigen summoner level ingedeeld ja.
pi_116284175
In aram daarintegen is Yi heer en meester 8-)

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:27 schreef Suncatcher het volgende:

[..]

Alle toernooien :

-nunu
-maokai
-gragas
-corki
-ezreal
-morgana
-shen
-blitzcrank
-Shyvana
-rumble
-Sona
-graves
-anivia
-ryze

Klopt zo ongeveer wel ja. Misschien mag Kog'maw er nog bij :P
Conscience do cost.
pi_116284184
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:36 schreef Thanatos45 het volgende:

[..]

Je vergeet Alistar. Permaban of instalock op alle toernooien die ik zie.
Daarom heb ik 'm niet erop gezet. Malphite en alistar zijn gewoon instant pick als ze niet gebanned zijn. Malphite alleen al geeft 55% winchance
pi_116284325
Die Brolaf skin _O-
pi_116284336
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:36 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Ja en nee. Soms kom je tegen summoners van level 14. In zeldzame gevallen tegen een level 30 die een premade is met een level 8.

Verder heeft je level vrij weinig te maken met het niveau van je tegenstander. Hoe meer je wint, hoe meer je moet spelen tegen mensen met skills. Als je verliest kom je tegen slechtere mensen. Hidden elo rating enzo
pi_116284404
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:40 schreef Suncatcher het volgende:

[..]

Ja en nee. Soms kom je tegen summoners van level 14. In zeldzame gevallen tegen een level 30 die een premade is met een level 8.

Verder heeft je level vrij weinig te maken met het niveau van je tegenstander. Hoe meer je wint, hoe meer je moet spelen tegen mensen met skills. Als je verliest kom je tegen slechtere mensen. Hidden elo rating enzo
Juist ja, ik vat het. Thanks voor de uitleg :)
pi_116284410
Is Malphite nou echt zo OP dan?
pi_116284449
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:41 schreef Bitterlemon het volgende:
Ja. Zijn ult bepaalt alles. Daarentegen ben ik nog genoeg AD malphites tegengekomen, schijnt hard te zjin met z'n eigen 20% damage buff
pi_116284529
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:40 schreef Suncatcher het volgende:

[..]
In zeldzame gevallen tegen een level 30 die een premade is met een level 8.
Daartegenover staat trouwens wel dat als je tegen een level 30 moet, er een grote kans is dat je ook samen met een lvl 30 wordt geteamed ter compensatie.

Maargoed, ik weet het eigenlijk niet precies want pre-level 30 is zo lang geleden :+
Conscience do cost.
pi_116284606
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:43 schreef ems. het volgende:

[..]

Daartegenover staat trouwens wel dat als je tegen een level 30 moet, er een grote kans is dat je ook samen met een lvl 30 wordt geteamed ter compensatie.

Maargoed, ik weet het eigenlijk niet precies want pre-level 30 is zo lang geleden :+
Klopt.
pi_116284681
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:41 schreef Bitterlemon het volgende:
Hij heeft zijn eigen frozen heart debuff die stackt met frozen heart. Met Randuin's Omen erbij heb je de enemy AD carry voor 6 seconden uitgeschakeld. Dan is een teamfight allang bepaald.
Veel malphites nemen ook nog eens wat ability power dat voor 100% met zijn ult stackt. 1 Mal ult op een ad carry geeft genoeg ruimte voor al zijn attacks + die van ej eigen team omdat de vijanden in de lucht vliegen.

Best overpowered dus. :D
pi_116285553
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:58 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Ik was juist degene die hem verdedigde, maar nu (Game 2 tsm vs crs) werd hij aardig afgeslacht door Cop botlane :P Weliswaar mede door de jungler (OddOne moet echt vaker botlane ganken), maar deze game was hij niet top :P
Nunu OP mang.
  zaterdag 1 september 2012 @ 22:17:24 #280
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_116286361
zie het ook in mijn games dat amper bot lane nog geganked wordt, vind ik maar vreemd want dat zijn 2 assists ipv 1.
pi_116286674
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:46 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Hij heeft zijn eigen frozen heart debuff die stackt met frozen heart. Met Randuin's Omen erbij heb je de enemy AD carry voor 6 seconden uitgeschakeld. Dan is een teamfight allang bepaald.
Veel malphites nemen ook nog eens wat ability power dat voor 100% met zijn ult stackt. 1 Mal ult op een ad carry geeft genoeg ruimte voor al zijn attacks + die van ej eigen team omdat de vijanden in de lucht vliegen.

Best overpowered dus. :D
Ik snap de helft niet, even weer naar dat woordenboek toe :P
pi_116286900
Yay. 56 normal wins in de plus *O*
  zaterdag 1 september 2012 @ 22:49:49 #283
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_116287869
Ok, Nunu's blood boil gaat dus wss de nerfbat krijgen :P
pi_116287938
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:49 schreef Thanatos45 het volgende:
Ok, Nunu's blood boil gaat dus wss de nerfbat krijgen :P
En z'n passive. Teveel sustain, oneindig gratis spells. Enige dat in balans is, is z'n ultimate en E nu ze dat ook hebben generfed
pi_116288889
En het einde van het Malphite mid experiment:

Conclusie: OP

Hoe retarded je team ook is, je kan ze gewoon altijd carryen :')

Alles was soloque btw
  zaterdag 1 september 2012 @ 23:39:08 #286
344797 CyberJesus
The final word.
pi_116290008
Jezus.. doe allemaa ff relaxed man.
Ik wou alleen zeggen dat ik dat levenloos vind, meer niet..

En ja ik ben dat, en nu?

Wtf boys.....
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
pi_116290515
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:13 schreef kensei het volgende:
En het einde van het Malphite mid experiment:

[ afbeelding ]

Conclusie: OP

Hoe retarded je team ook is, je kan ze gewoon altijd carryen :')

Alles was soloque btw
Ik zou zeggen doe dat ranked in ga voor gold rating :+
Vicariously I live while the whole world dies
pi_116290937
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:52 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Ik zou zeggen doe dat ranked in ga voor gold rating :+
Helaas is Malphite 99 van de 100 keer gebanned in de rankeds die ik doe :P
pi_116290978
gebruiken jullie ap runes als solo top malphite? ik had er laatst als malphite zijnde een met ap/levels tegen mij en die ap/level glyphs had en die knalde mij toch aardig neer :P
pi_116291131
quote:
7s.gif Op zondag 2 september 2012 00:03 schreef Xetran het volgende:
gebruiken jullie ap runes als solo top malphite? ik had er laatst als malphite zijnde een met ap/levels tegen mij en die ap/level glyphs had en die knalde mij toch aardig neer :P
Flat AP Quints, Mpen reds, flat armor yellows & mres/level blues speel ik mee, dat dat werkt prima imo
pi_116291230
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 00:06 schreef kensei het volgende:

[..]

Flat AP Quints, Mpen reds, flat armor yellows & mres/level blues speel ik mee, dat dat werkt prima imo
Zoiets draai ik ook, maar dan met Health quints :P Gaat idd wel goed, alleen lijk trades niet altijd heel goed te kunnen winnen. wellicht is dat ook wel gewenning, heb nog neit heel veel gespeeld
pi_116291755
quote:
7s.gif Op zondag 2 september 2012 00:09 schreef Xetran het volgende:

[..]

Zoiets draai ik ook, maar dan met Health quints :P Gaat idd wel goed, alleen lijk trades niet altijd heel goed te kunnen winnen. wellicht is dat ook wel gewenning, heb nog neit heel veel gespeeld
Je moet ook niet traden als je Malphite speelt..

De bedoeling is om constant te harassen met je Q en steeds weer weglopen/verder farmen na je Q gegooid hebt, tot de tegenstander half/low hp is dan REQ ignite en je hebt een kill :P

Of als een tegenstander dom is en met low hp in de lane blijft voor level 6: flash EQ ignite = vaak first blood voor mij :P
pi_116292529
Health quints is wel een goed idee, misschien moet ik dat ook eens proberen :Y
pi_116295509
Dignitas die van CLG wint met AP nid en Cait na een hele lange game. Tof hoor.
Conscience do cost.
  † In Memoriam † zondag 2 september 2012 @ 02:48:48 #295
230491 Zith
pls tip
pi_116295520
quote:
14s.gif Op zondag 2 september 2012 02:48 schreef ems. het volgende:
80min game :D

Kut CLG teams met hun late-game farm comps.
pi_116295851
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 00:06 schreef kensei het volgende:

[..]

Dit speel ik ook, en ik trade wel met de meeste champs aangezien je die gewoon wint door je schildjuh
pi_116295859
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:17 schreef BaajGuardian het volgende:
zie het ook in mijn games dat amper bot lane nog geganked wordt, vind ik maar vreemd want dat zijn 2 assists ipv 1.
Botlane is veel moeilijker te ganken.
pi_116296321
quote:
14s.gif Op zondag 2 september 2012 02:48 schreef ems. het volgende:
goeie game was dat ja, heb hem ook gezien
Vicariously I live while the whole world dies
pi_116297528
Wel jammer dat Yi dus uiteindelijk vrijwel nutteloos wordt, weer een k/d van 8 en een ace...

Dus uiteindelijk is hij alleen handig om te junglen?
pi_116298015
quote:
10s.gif Op zondag 2 september 2012 10:45 schreef Bitterlemon het volgende:
Wel jammer dat Yi dus uiteindelijk vrijwel nutteloos wordt, weer een k/d van 8 en een ace...

Dus uiteindelijk is hij alleen handig om te junglen?
Yi kan ook prima op top bij bepaalde tegenstanders. Maar zolang je niet pro of high elo gaat spelens elke champion wel viable. Op Sejuani na dan :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')