Alle gekheid op een stokje, W powerchord is sterk maar vaak ben je met een Q powerchord beter af. Als je enkel wilt poken, gewoon Q doen (dubbele damage), als je een engage hebt W powerchord.quote:
Hoe vaak moet ik in herhaling vallen dan, ik heb het toch echt regelmatig genoemd. Of lezen jullie soms niet meer dan 1-2 posts terug?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:00 schreef Speedzor het volgende:
[..]
Zeg het er dan nog maar eens bij wanneer je klaagt over iets, dan had iedereen hier wel kunnen zeggen dat het daar aan lag en niet aan de champion zelf.
Leuk om te lezenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:55 schreef Keselo het volgende:
[..]
Alle gekheid op een stokje, W powerchord is sterk maar vaak ben je met een Q powerchord beter af. Als je enkel wilt poken, gewoon Q doen (dubbele damage), als je een engage hebt W powerchord.
Altijd Q als eerste maxen als sona. R > Q > W > E, E pas op level 8, op lvl 4 2e rank W en gebruik maken van de belachelijk zieke poke die je doet. Niet te agressief spelen voor level 3 (weinig damage, je wint je trades vaak niet), begin items: Faerie, 3 wards, 1 hp pot, 2 mana pots. Hp pot om een mislukte trade op lvl 1 of slechte golems camp te compenseren, mana pots zijn verder op op Sona, vooral omdat je met W jezelf ook altijd wel healed.
Sona is waarschijnlijk na Taric atm de sterkste support.
Verder nog brotip, in de fountain op lvl 1 nooit je passive volledig stacken. Als je team Blue bent (linksonder) maar 1 charge, zodat je golems een Q kan geven en dan kan helpen met damage zonder je powerchord te verliezen. Als je purple bent 2 stacks, zodat je met blue kan helpen zonder je powerchord te verliezen. Zie veel Sona's dit vaak fout doen.
Waarom deze mini guide? Geen idee
Edit: na je post nog een keer te hebben gelezen, je had het over de passives op haar spells of niet? Klopt inderdaad dat die enorm sterk zijn. Op level 1 kun je ook altijd mensen trollen in fountain, je geeft ze namelijk 4 ap met je Q. Gebeurt snel dat mensen zoiets hebben van: "Wat, 4 ap? KUT verkeerde runepage."
Als iemand die support mained op 1800 Elo kan ik het je wel uitleggen denk ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:06 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Leuk om te lezenIk krijg bijna zin om Sona eens uit te proberen ondanks dat support me nog niet echt aantrekt. Wat is precies de funfactor in het spelen van een support champ? Ik bedoel je maakt nauwelijks kills, toch?
sona is 10x zo squishie als taric, maar haar W debuff is echt wel beter dan een Q harass hoor, daarmee disable je gewoon 100% de enemy adc, en is makkelijk snel weer terug te qeue'en met wat cdr.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:55 schreef Keselo het volgende:
[..]
Alle gekheid op een stokje, W powerchord is sterk maar vaak ben je met een Q powerchord beter af. Als je enkel wilt poken, gewoon Q doen (dubbele damage), als je een engage hebt W powerchord.
Altijd Q als eerste maxen als sona. R > Q > W > E, E pas op level 8, op lvl 4 2e rank W en gebruik maken van de belachelijk zieke poke die je doet. Niet te agressief spelen voor level 3 (weinig damage, je wint je trades vaak niet), begin items: Faerie, 3 wards, 1 hp pot, 2 mana pots. Hp pot om een mislukte trade op lvl 1 of slechte golems camp te compenseren, mana pots zijn verder op op Sona, vooral omdat je met W jezelf ook altijd wel healed.
Sona is waarschijnlijk na Taric atm de sterkste support.
Verder nog brotip, in de fountain op lvl 1 nooit je passive volledig stacken. Als je team Blue bent (linksonder) maar 1 charge, zodat je golems een Q kan geven en dan kan helpen met damage zonder je powerchord te verliezen. Als je purple bent 2 stacks, zodat je met blue kan helpen zonder je powerchord te verliezen. Zie veel Sona's dit vaak fout doen.
Waarom deze mini guide? Geen idee
oh je had het niet goed gelezen, en ja is wel grappig als ze dan denken verkeerde runes te hebben inddquote:Edit: na je post nog een keer te hebben gelezen, je had het over de passives op haar spells of niet? Klopt inderdaad dat die enorm sterk zijn. Op level 1 kun je ook altijd mensen trollen in fountain, je geeft ze namelijk 4 ap met je Q. Gebeurt snel dat mensen zoiets hebben van: "Wat, 4 ap? KUT verkeerde runepage."
Als je toch geen engage opzet, doe ik liever extra damage dan dat ik een debuff geef.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
sona is 10x zo squishie als taric, maar haar W debuff is echt wel beter dan een Q harass hoor, daarmee disable je gewoon 100% de enemy adc, en is makkelijk snel weer terug te qeue'en met wat cdr.
In harass wel maar in trade/fight niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:32 schreef Keselo het volgende:
[..]
Als je toch geen engage opzet, doe ik liever extra damage dan dat ik een debuff geef.
Absoluut. In fights W tenzij dat je een chase hebt, dan is E enorm sterk. W op bruisers die op je AD zitten is behoorlijk goed. Als je je W powerchord op de AD van de tegenstander wilt gooien ben je vaak al dood voordat je ook maar in de buurt bent.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
In harass wel maar in trade/fight niet.
thanks captquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:34 schreef Keselo het volgende:
[..]
Absoluut. In fights W tenzij dat je een chase hebt, dan is E enorm sterk.
Het gaat niet om kills maken. Hoe sneller je je daar vanaf zet hoe eerder je beter gaat worden in LoLquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:06 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Leuk om te lezenIk krijg bijna zin om Sona eens uit te proberen ondanks dat support me nog niet echt aantrekt. Wat is precies de funfactor in het spelen van een support champ? Ik bedoel je maakt nauwelijks kills, toch?
Die mid Diana met 15 cs... Fiddle jungle met 6 cs...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:53 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Al die games zien er niet goed uit :/
Wel erg weinig cs, en eigenlijk overal een negatieve score.
De runepage ziet er ook nogal raar uit, en niet alle talents zijn gebruikt nog...
Wat een ontzettende lariekoekquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:45 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Chaox zo verscrhikkelijker overrated ook. Aphromoo is sowieso beter ook
sterven om je adc 2 kills te securen is ook niet verkeerd <3quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:39 schreef ems. het volgende:
[..]
Het gaat niet om kills maken. Hoe sneller je je daar vanaf zet hoe eerder je beter gaat worden in LoL
Daarnaast vind ik mooie assists net zo fijn als mooie kills.
Ik doe het ook steeds minder, anderen hun zin geven wat betreft lanes of champs. Werkt vaak alleen maar in MIJN nadeel. Dus als ze iets van mij willen zeg ik pech gehad, had je maar sneller moeten wezenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:16 schreef Physics het volgende:
Moet ook wel zeggen dat ik af en toe niet oplette aangezien twee van mijn team elkaar aan het flamen waren. Irelia top was wel goed op zich, alleen echt een flamer eerste klas. 1st pick summoner gaf hem al zijn zin met top en toen jungler kwam ganken en een kill kreeg werd hij voor retard uitgemaakt, zo'n 20 keer.
Welke champ was je zelf? Enige wat je kan doen is je wave hard doorpushen met AoE naar hun tower of afwachten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:16 schreef Physics het volgende:
Hmm toen ik laatste game bot verloor had ik Nunu als support (die niet erg veel deed) en als enemy Sona/Ezreal met een offensieve Sona. Ik kon echt niks doen, Ezreal outranged me en Sona hield me via brush op afstand.
Wat doe je in zo'n geval? Pushen was dus niet mogelijk, en terugvallen naar tower ging ook niet want Ezreal deed alleen late last-hits..
Moet ook wel zeggen dat ik af en toe niet oplette aangezien twee van mijn team elkaar aan het flamen waren. Irelia top was wel goed op zich, alleen echt een flamer eerste klas. 1st pick summoner gaf hem al zijn zin met top en toen jungler kwam ganken en een kill kreeg werd hij voor retard uitgemaakt, zo'n 20 keer.
Heb zelf wel eens fiddle gesupped, weloverwogen en volgens mij staat hij 2-1 ofzo. De early harrass met de silence is best sterk, lategame breng je naar de tafel : een 3sec fear met 6 sec cd en een silence die 5 man kan silencen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:21 schreef Physics het volgende:
Ik speelde Graves. Net weer een matchup Ezreal/Sona, met fiddlesticksals support. Was een trollpick I guess
Niet als je elke keer een beetje schade doet en sona het weer terughealed. Je bent "squishy" als je snel dood gaat, al heb je 4 sona's in je team, dat maakt ezreal nog niet minder squishyquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:21 schreef Physics het volgende:
Ezreal is niet squishy met een Sona babysit
4 w aura'squote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:41 schreef ems. het volgende:
[..]
Niet als je elke keer een beetje schade doet en sona het weer terughealed. Je bent "squishy" als je snel dood gaat, al heb je 4 sona's in je team, dat maakt ezreal nog niet minder squishy
ik had net sona+corki (wij) tegen leona + ashe.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:16 schreef Physics het volgende:
Hmm toen ik laatste game bot verloor had ik Nunu als support (die niet erg veel deed) en als enemy Sona/Ezreal met een offensieve Sona. Ik kon echt niks doen, Ezreal outranged me en Sona hield me via brush op afstand.
Wat doe je in zo'n geval? Pushen was dus niet mogelijk, en terugvallen naar tower ging ook niet want Ezreal deed alleen late last-hits..
Maar jouw ELO is maar 1500. En als je dan faalt met Sona snap ik zijn reactie wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik had net sona+corki (wij) tegen leona + ashe.
ik was zowat instant dood als leona dr snare hitte, en corki ook.
die corki was een van mn friendlist, 1900 elo dude waar ik al heel lang mee speelde, al bijna vanaf het begin.. delete hij me ook nog.. naja his loss :/
Iemand verwijderen? Beetje drama om niks.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:16 schreef P8 het volgende:
[..]
Maar jouw ELO is maar 1500. En als je dan faalt met Sona snap ik zijn reactie wel.
nou sorry maar ik ken hem al een eeuwigheid en heb nognooit eerder 'gefaald' in games met em, speelde ook geregeld top als ik met hem normals deed. Ook nooit probleem.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:16 schreef P8 het volgende:
[..]
Maar jouw ELO is maar 1500. En als je dan faalt met Sona snap ik zijn reactie wel.
Je speelt met z'n vijven.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:17 schreef BaajGuardian het volgende:
weet je het interreseert me niet eens meer als ik weer van die 100 elo 5 IQ figuren in mn team heb, vanaf nu ga ik dan mee-falen.
Ik zou juist blij zijn, hoef je het zelf niet te doen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
die corki was een van mn friendlist, 1900 elo dude waar ik al heel lang mee speelde, al bijna vanaf het begin.. delete hij me ook nog.. naja his loss :/
Even googlen doet wonderen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:25 schreef Bitterlemon het volgende:
Is er nergens een LoL woordenboek ofzo?
Ik begrijp hier namelijk niks van
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:27 schreef Keselo het volgende:
http://leagueoflegends.wi(...)_Legends_terminology
Jij vraagt wij draaien.
Je clone goed gebruiken onderscheid goede van matige LB spelers. Daarom is LBs skillcap hoog.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:50 schreef dustbrain het volgende:
Ik wou dat ze een kleine tweak maakte voor leblanc. Je cloon kan bestuurd worden met alt+click maar wanneer die clone gemaakt wordt ben je maar 0.5 seconden stealth. Wanneer je dan klikt weten enemies meteen dat jij de echte leblanc bent omdat een stealth van 0.5 sec zo verrekte kort en onverwachts is en, de leblanc die als eerst beweegt is dus de echte leblanc.
Nu zou ik graag willen dat als je alt+click gebruikt je niet meer loopt en het dus alleen voor cloons en pets is (logisch eigenlijk,) en je dus alt click kan spammen wanneer je denkt dat de cloon komt. Zou echt een hele goede tweak zijn.
LB kan lategame ook nog perfect de rol van Assassin spelen. Je hangt een beetje rond op de flanken en wacht tot de engage komt, dan probeer je mbv je w in de buurt van de AD/AP te komen, DFG Q R E en je hebt vaak gewoon een kill.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:10 schreef Jajong het volgende:
lb is trash yo. Altijd legendary binnen 10 minuten en toch verliezen
Vraag: Waarom zou leblanc moeten lopen als je alt inhoud vlak voor je clone komt? Dat heeft niks met de intentie dat skill vereist is te maken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:59 schreef znarch het volgende:
[..]
Je clone goed gebruiken onderscheid goede van matige LB spelers. Daarom is LBs skillcap hoog.
Iedereen kan LB spelen maar een goede LB is een heel ander verhaal.
Leblancs' E is een hele goed killgrand ability.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:10 schreef Jajong het volgende:
lb is trash yo. Altijd legendary binnen 10 minuten en toch verliezen
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Heel simpel. Men drukt op 'S" en je laat je clone wegrennen. Genoeg wukong spelers gezien die anderen op die manier knetterhard outplayen. "OMG, dit is zijn clone.. doorrennen!" om vervolgens de stilstaande 'clone' weg te zien rennenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:50 schreef dustbrain het volgende:
Ik wou dat ze een kleine tweak maakte voor leblanc. Je cloon kan bestuurd worden met alt+click maar wanneer die clone gemaakt wordt ben je maar 0.5 seconden stealth. Wanneer je dan klikt weten enemies meteen dat jij de echte leblanc bent omdat een stealth van 0.5 sec zo verrekte kort en onverwachts is en, de leblanc die als eerst beweegt is dus de echte leblanc.
Nu zou ik graag willen dat als je alt+click gebruikt je niet meer loopt en het dus alleen voor cloons en pets is (logisch eigenlijk,) en je dus alt click kan spammen wanneer je denkt dat de cloon komt. Zou echt een hele goede tweak zijn.
Omg, IDD. Dat ik daar niet op kwam, echt nice ty.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:16 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Heel simpel. Men drukt op 'S" en je laat je clone wegrennen. Genoeg wukong spelers gezien die anderen op die manier knetterhard outplayen. "OMG, dit is zijn clone.. doorrennen!" om vervolgens de stilstaande 'clone' weg te zien rennen
Staat in OPquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:55 schreef Jachtgeweer het volgende:
Hoe heten jullie allemaal op LoL dan?
Ja maar ik zie geen Skillstorm, Jajong, of BG staan. Ik wil die juist wel een keertje willen zien spelenquote:
Wtf? Behoor ik in de top 3 famous mensen in dit topic?quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:28 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Ja maar ik zie geen Skillstorm, Jajong, of BG staan. Ik wil die juist wel een keertje willen zien spelen
Naar die twee kijken is toch niet leuk. Die hebben de pech om elk potje iemand te hebben die feed of niet zou luisteren waardoor zij geen goede kills kunnen klappenquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:52 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wtf? Behoor ik in de top 3 famous mensen in dit topic?
Dacht alleen Jajong en BG.
ik add geen randoms, als ik iemand in mn fl list add ik ze uit mezelf wel.quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:46 schreef Xetran het volgende:
Jajong heet gewoon Jajong geloof ik, bg is Ihavepotion(?)
Leuk man, maar daar ging het niet over. En tegenwoordig loop je er toch te koop mee dus net zo lief antwoord ik de man.quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik add geen randoms, als ik iemand in mn fl list add ik ze uit mezelf wel.
Ehh, banshee veil, profit?quote:Op zaterdag 1 september 2012 02:11 schreef dustbrain het volgende:
Niemand maar dan ook niemand weet hoe je leblanc countert.Dit wordt gewoon te makkelijk, zeker 80-90% winrate.
klopt. Niemand doet dat. Niemand weet ook dat leblanc niet kan farmen kan terugteleporteren, 20 sec cd op ult heeft etc etc etc. easyquote:Op zaterdag 1 september 2012 02:46 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Ehh, banshee veil, profit?Zo moeilijk is dat niet.
Galio, Sion, AP Janna.quote:Op zaterdag 1 september 2012 02:11 schreef dustbrain het volgende:
Niemand maar dan ook niemand weet hoe je leblanc countert.Dit wordt gewoon te makkelijk, zeker 80-90% winrate.
btw, ik speel ff weer ahri en verlies keihard. Weet niet zeker of slecht(kan haast niet want ahri speel ik al best lang) of teveel gespeeld of verkeerde teamcomp met ahri.
ah kom op, accept me maar, ik wil je eens spectatenquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik add geen randoms, als ik iemand in mn fl list add ik ze uit mezelf wel.
r o f lquote:Op zaterdag 1 september 2012 09:43 schreef BaajGuardian het volgende:
ik maak wel een nieuwe tab dan voor mensen die enkel willen spectaten.
heb em (als hij het was iig) em er alweer uitgegooid. mensen met "rolstoeljoden vergassen" als ondertitel hoef ik niet in mn fl.quote:
Ik heb een tabje FANS en een tabje HATERSquote:
Mjeh is lastig atm omdat mn internet zwaar fucked is, op random rijden vliegt ie er een uur lang elke 2 minuten af voor een paar minutenquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:44 schreef Autobandje het volgende:
Moeten weer eens een potje doen Jajong, ff kijken hoe je nu speelt
Chalice + Tear als eerste items?quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:29 schreef Berend. het volgende:
Damn wat is het toch vervelend dat als je Anivia bent je soms geen blue krijgt van de jungle'er. Komt Nocture steeds naar mijn blue, pakt die hem steeds met smite terwijl ik hem bijna dood heb. (4 keer)![]()
Ik moet gewoon stoppen met Anivia solo queue te spelen..
Naja, ik had Chalice maar gekocht ja, maja ik moet toch wel wat AP kopen ipv Tear anders doe ik 0 damage.quote:
Anivia heeft belachelijk hoge base stats. Je zou bij wijze van spreken 6 items kunnen halen die geen AP geven en nog weet ik hoeveel damage doen met haar. Chalice -> tear is gewoon goed om te beginnen met Anivia.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:31 schreef Berend. het volgende:
[..]
Naja, ik had Chalice maar gekocht ja, maja ik moet toch wel wat AP kopen ipv Tear anders doe ik 0 damage.
Als je weet dat je geen blue gaat krijgen sure, maar anders echt veel liever Chalice -> RoAquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Anivia heeft belachelijk hoge base stats. Je zou bij wijze van spreken 6 items kunnen halen die geen AP geven en nog weet ik hoeveel damage doen met haar. Chalice -> tear is gewoon goed om te beginnen met Anivia.
Vrijwel altijd geef ik alle blues aan mid als jungler, behalve de eerste dan. Zeker een Anivia heeft een blue heel hard nodig. Als ik zelf een blue wil, jat ik em wel van de tegenstanderquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:29 schreef Berend. het volgende:
Damn wat is het toch vervelend dat als je Anivia bent je soms geen blue krijgt van de jungle'er. Komt Nocture steeds naar mijn blue, pakt die hem steeds met smite terwijl ik hem bijna dood heb. (4 keer)![]()
Ik moet gewoon stoppen met Anivia solo queue te spelen..
Doe dit kinderachtige gedoe even in DM, anders zitten we weer 3 pagina's vast aan puberretoriek.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:12 schreef Jachtgeweer het volgende:
Jullie verwijderen mij op basis van ondertitel. Ik heb je match met Anivia trouwens gezien Jajong, man wat ben jij slecht
. Ik wil weleens een premade met jullie doen, of durf je dat niet aan?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:12 schreef Jachtgeweer het volgende:
Jullie verwijderen mij op basis van ondertitel. Ik heb je match met Anivia trouwens gezien Jajong, man wat ben jij slecht
Je doet je ondertitel eer aan. Ignored foreverzquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:12 schreef Jachtgeweer het volgende:
Ik accepteer het dat je niet durft, laten we het dan maar hierbij houden. Heb aan de ene kant ook geen zin om mijn matches te verzieken met iemand die er niks van bakt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je doet je ondertitel eer aan. Ignored foreverz
met zo'n ondetitel wel ja, daar kan geen kwaliteitsplays van komen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:12 schreef Jachtgeweer het volgende:
Jullie verwijderen mij op basis van ondertitel.
Je klinkt als een leuk en gezellig persoonquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:49 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Ik accepteer het dat je niet durft, laten we het dan maar hierbij houden. Heb aan de ene kant ook geen zin om mijn matches te verzieken met iemand die er niks van bakt.
Ben ik ookquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:50 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Je klinkt als een leuk en gezellig persoon
Jij was lowlevel toch? Mordekaiser is wel leuk op low level, reken er wel op dat het eigenlijk een caster is en geen melee(ook al heeft hij een grote mace) in tegenstelling tot master Yiquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:13 schreef Bitterlemon het volgende:
Is Mordekaiser een aanrader? Ik heb nu Master Yi
Ja, ik ben de noob der noobs, maar dat kan ik nog wel volgen. Ik zag ook dat hij dus health gebruikt voor z'n abilities.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:14 schreef Xetran het volgende:
Pfoe, eindelijk klaar met examens. weer malphite spelen
[..]
Jij was lowlevel toch? Mordekaiser is wel leuk op low level, reken er wel op dat het eigenlijk een caster is en geen melee(ook al heeft hij een grote mace) in tegenstelling tot master Yi
Hij gebruikt health ja, maar feitelijk merk je daar na level 10 niks meer van en zijn je spells eigenlijk no cost. Ik denk dat je Mordekaiser wat leuker zal vinden dan Hecarim, al is die ook wel leuk. Mordekaiser is wat simpeler methinksquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:19 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, ik ben de noob der noobs, maar dat kan ik nog wel volgen. Ik zag ook dat hij dus health gebruikt voor z'n abilities.
Melee lijkt mij toch wel wat leuker en past ook meer bij mij.
Hecarim leek me trouwens ook erg goed, maar hij is zo duur qua IP
Ik had trouwens net een 11 killing spree, da's toch wel heel goed voor mijn doen
Okee dan, Mordekaiser it isquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:22 schreef Xetran het volgende:
[..]
Hij gebruikt health ja, maar feitelijk merk je daar na level 10 niks meer van en zijn je spells eigenlijk no cost. Ik denk dat je Mordekaiser wat leuker zal vinden dan Hecarim, al is die ook wel leuk. Mordekaiser is wat simpeler methinks
Er zijn er zoveelquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:26 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Okee dan, Mordekaiser it is
Verder nog aanraders die een gebalanceerde health/attack power hebben? Het liefst melee
Jax.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:26 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Okee dan, Mordekaiser it is
Verder nog aanraders die een gebalanceerde health/attack power hebben? Het liefst melee
wij (ik en mn rl vriend duoq) konden spelen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:08 schreef Xetran het volgende:
waarom zou ik zoiets willen kijken dan als toch niemand kan spelen?
Gewoon populaire top laners spelen. Shen, Irelia, Jax evt Riven. Dan heb je een goede basis.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:39 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Zal ik ook even naar kijken, thanks
Maar die is wel wat moeilijker toch?
Alle toernooien :quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:23 schreef ems. het volgende:
Die crs vs tsm. Leuke afwisseling van champs enzo
En dat chaox zoveel kon doen werd mede mogelijk gemaakt omdat curse het blijkbaar belangrijker vindt om de maokai en nunu te killen ipv ryze en graves
Yi is ook zwaar OP in beginnersmatches omdat ie een hoop damage doet, makkelijk te spelen is en niemand nog echt weet wat ie aan het doen is. Dan is het inderdaad simpel om met Yi alles en iedereen te ownen. Zo gauw je op een wat hoger niveau komt geldt dat allemaal niet meer en is Yi op een enkel jungle avontuur na niet meer viable.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:32 schreef Bitterlemon het volgende:
Niemand die Yi adoreert? Ik heb er als noob nu bijna elk potje tenminste een 10 killstreak mee, en dat als noob
Ik ben nu level 8, maar word ik dan ook ingedeeld bij andere spelers van level 8?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:35 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Yi is ook zwaar OP in beginnersmatches omdat ie een hoop damage doet, makkelijk te spelen is en niemand nog echt weet wat ie aan het doen is. Dan is het inderdaad simpel om met Yi alles en iedereen te ownen. Zo gauw je op een wat hoger niveau komt geldt dat allemaal niet meer en is Yi op een enkel jungle avontuur na niet meer viable.
Ik zie nog genoeg jungle yii's die 4x phantomdancer bouwen met een frozen mallet en 12 kills halen. Teminste, early game. Endgame verliezen ze alsnogquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:35 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Yi is ook zwaar OP in beginnersmatches omdat ie een hoop damage doet, makkelijk te spelen is en niemand nog echt weet wat ie aan het doen is. Dan is het inderdaad simpel om met Yi alles en iedereen te ownen. Zo gauw je op een wat hoger niveau komt geldt dat allemaal niet meer en is Yi op een enkel jungle avontuur na niet meer viable.
Je vergeet Alistar. Permaban of instalock op alle toernooien die ik zie.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:27 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Alle toernooien :
-nunu
-maokai
-gragas
-corki
-ezreal
-morgana
-shen
-blitzcrank
-Shyvana
-rumble
-Sona
-graves
-anivia
-ryze
Volgens mij heb ik ze ondertussen allemaal gehad.
Als het goed is wordt je zo rond spelers van je eigen summoner level ingedeeld ja.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:36 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik ben nu level 8, maar word ik dan ook ingedeeld bij andere spelers van level 8?
Klopt zo ongeveer wel ja. Misschien mag Kog'maw er nog bijquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:27 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Alle toernooien :
-nunu
-maokai
-gragas
-corki
-ezreal
-morgana
-shen
-blitzcrank
-Shyvana
-rumble
-Sona
-graves
-anivia
-ryze
Volgens mij heb ik ze ondertussen allemaal gehad.
Daarom heb ik 'm niet erop gezet. Malphite en alistar zijn gewoon instant pick als ze niet gebanned zijn. Malphite alleen al geeft 55% winchancequote:Op zaterdag 1 september 2012 21:36 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Je vergeet Alistar. Permaban of instalock op alle toernooien die ik zie.
Ja en nee. Soms kom je tegen summoners van level 14. In zeldzame gevallen tegen een level 30 die een premade is met een level 8.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:36 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik ben nu level 8, maar word ik dan ook ingedeeld bij andere spelers van level 8?
Juist ja, ik vat het. Thanks voor de uitlegquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:40 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Ja en nee. Soms kom je tegen summoners van level 14. In zeldzame gevallen tegen een level 30 die een premade is met een level 8.
Verder heeft je level vrij weinig te maken met het niveau van je tegenstander. Hoe meer je wint, hoe meer je moet spelen tegen mensen met skills. Als je verliest kom je tegen slechtere mensen. Hidden elo rating enzo
Ja. Zijn ult bepaalt alles. Daarentegen ben ik nog genoeg AD malphites tegengekomen, schijnt hard te zjin met z'n eigen 20% damage buffquote:
Daartegenover staat trouwens wel dat als je tegen een level 30 moet, er een grote kans is dat je ook samen met een lvl 30 wordt geteamed ter compensatie.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:40 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
In zeldzame gevallen tegen een level 30 die een premade is met een level 8.
Klopt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:43 schreef ems. het volgende:
[..]
Daartegenover staat trouwens wel dat als je tegen een level 30 moet, er een grote kans is dat je ook samen met een lvl 30 wordt geteamed ter compensatie.
Maargoed, ik weet het eigenlijk niet precies want pre-level 30 is zo lang geleden
Hij heeft zijn eigen frozen heart debuff die stackt met frozen heart. Met Randuin's Omen erbij heb je de enemy AD carry voor 6 seconden uitgeschakeld. Dan is een teamfight allang bepaald.quote:
Nunu OP mang.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:58 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik was juist degene die hem verdedigde, maar nu (Game 2 tsm vs crs) werd hij aardig afgeslacht door Cop botlaneWeliswaar mede door de jungler (OddOne moet echt vaker botlane ganken), maar deze game was hij niet top
Ik snap de helft niet, even weer naar dat woordenboek toequote:Op zaterdag 1 september 2012 21:46 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Hij heeft zijn eigen frozen heart debuff die stackt met frozen heart. Met Randuin's Omen erbij heb je de enemy AD carry voor 6 seconden uitgeschakeld. Dan is een teamfight allang bepaald.
Veel malphites nemen ook nog eens wat ability power dat voor 100% met zijn ult stackt. 1 Mal ult op een ad carry geeft genoeg ruimte voor al zijn attacks + die van ej eigen team omdat de vijanden in de lucht vliegen.
Best overpowered dus.
En z'n passive. Teveel sustain, oneindig gratis spells. Enige dat in balans is, is z'n ultimate en E nu ze dat ook hebben generfedquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:49 schreef Thanatos45 het volgende:
Ok, Nunu's blood boil gaat dus wss de nerfbat krijgen
Ik zou zeggen doe dat ranked in ga voor gold ratingquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:13 schreef kensei het volgende:
En het einde van het Malphite mid experiment:
[ afbeelding ]
Conclusie: OP
Hoe retarded je team ook is, je kan ze gewoon altijd carryen![]()
Alles was soloque btw
Helaas is Malphite 99 van de 100 keer gebanned in de rankeds die ik doequote:Op zaterdag 1 september 2012 23:52 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen doe dat ranked in ga voor gold rating
Flat AP Quints, Mpen reds, flat armor yellows & mres/level blues speel ik mee, dat dat werkt prima imoquote:Op zondag 2 september 2012 00:03 schreef Xetran het volgende:
gebruiken jullie ap runes als solo top malphite? ik had er laatst als malphite zijnde een met ap/levels tegen mij en die ap/level glyphs had en die knalde mij toch aardig neer
Zoiets draai ik ook, maar dan met Health quintsquote:Op zondag 2 september 2012 00:06 schreef kensei het volgende:
[..]
Flat AP Quints, Mpen reds, flat armor yellows & mres/level blues speel ik mee, dat dat werkt prima imo
Je moet ook niet traden als je Malphite speelt..quote:Op zondag 2 september 2012 00:09 schreef Xetran het volgende:
[..]
Zoiets draai ik ook, maar dan met Health quintsGaat idd wel goed, alleen lijk trades niet altijd heel goed te kunnen winnen. wellicht is dat ook wel gewenning, heb nog neit heel veel gespeeld
80min gamequote:Op zondag 2 september 2012 02:48 schreef ems. het volgende:
Dignitas die van CLG wint met AP nid en Cait na een hele lange game. Tof hoor.
Dit speel ik ook, en ik trade wel met de meeste champs aangezien je die gewoon wint door je schildjuhquote:Op zondag 2 september 2012 00:06 schreef kensei het volgende:
[..]
Flat AP Quints, Mpen reds, flat armor yellows & mres/level blues speel ik mee, dat dat werkt prima imo
Botlane is veel moeilijker te ganken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:17 schreef BaajGuardian het volgende:
zie het ook in mijn games dat amper bot lane nog geganked wordt, vind ik maar vreemd want dat zijn 2 assists ipv 1.
goeie game was dat ja, heb hem ook gezienquote:Op zondag 2 september 2012 02:48 schreef ems. het volgende:
Dignitas die van CLG wint met AP nid en Cait na een hele lange game. Tof hoor.
Yi kan ook prima op top bij bepaalde tegenstanders. Maar zolang je niet pro of high elo gaat spelens elke champion wel viable. Op Sejuani na danquote:Op zondag 2 september 2012 10:45 schreef Bitterlemon het volgende:
Wel jammer dat Yi dus uiteindelijk vrijwel nutteloos wordt, weer een k/d van 8 en een ace...
Dus uiteindelijk is hij alleen handig om te junglen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |