Ik blijf eraan werkenquote:
Graves is de enige AD die ik speel omdat ie zo makkelijk isquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:36 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik blijf eraan werkenmoet denk ik ook een beetje geluk hebben earlygame. Kon in de laatste pot ook totaal niet farmen de eerste 15 minuten omdat ik constant terug moest vallen.
Ja blijkbaar, zeiden die commentators ook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
TSM's teamfighting is mijlenver boven iedereen in NA.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:49 schreef Physics het volgende:
Ik vind LoL tot nu toe een van de leukste games om te kijken.. Als ze een HD tv zender zouden maken zou ik een abo nemen
Wat? Ik betaal graag een paar euro extra voor full HD @ 40 inch i.p.v. matige kwaliteit op mijn laptop.quote:
Dat is leuk alleen heb ik niet zoveel aan die infoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Graves is de enige AD die ik speel omdat ie zo makkelijk is.
Ach, iedereen speelt anders.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:11 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dat is leuk alleen heb ik niet zoveel aan die infoik vind m namelijk totaal niet makkelijk.
Wat vind je er lastig aan dan? Gewoon Q maxen, daarna W. Boots 3 2xdorans Zerkers BT IE PD LW GA etc etc.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:11 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dat is leuk alleen heb ik niet zoveel aan die infoik vind m namelijk totaal niet makkelijk.
Ik kom niet door earlygame heen met hem, ik moet farmen farmen en nog eens farmen maar minions worden altijd voor de neus weggekaapt door andere laners. Dat kan omdat Graves zo traag schiet. Ook moet ik constant terugvallen omdat 1 vijandelijk schot gelijk een kwart van mijn hp is. Als een vijand mij weet te stunnen dan ben ik er sowieso geweest. En omdat het mij dus niet lukt fatsoenlijk te farmen earlygame lig ik midgame (ver) achterop en ben ik feedmateriaal gedurende het hele potje. Ik had net een potje van 66 (!!!) minuten en pas na 50 min. had ik mijn volledige gearset bijelkaar gesprokkelt. Ja toen ging het wel lekker ja, maar daarvoor ging het kutter dan kut.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat vind je er lastig aan dan? Gewoon Q maxen, daarna W. Boots 3 2xdorans Zerkers BT IE PD LW GA etc etc.
Dat een champ traag schiet maakt niks uit voor last hitten, aangezien de eerste attackanimation nagenoeg 't zelfde is op elke champ (Corki is 't best) En hoezo kapen andere 'laners' jouw cs weg?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:26 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik kom niet door earlygame heen met hem, ik moet farmen farmen en nog eens farmen maar minions worden altijd voor de neus weggekaapt door andere laners. Dat kan omdat Graves zo traag schiet. Ook moet ik constant terugvallen omdat 1 vijandelijk schot gelijk een kwart van mijn hp is. Als een vijand mij weet te stunnen dan ben ik er sowieso geweest. En omdat het mij dus niet lukt fatsoenlijk te farmen earlygame lig ik midgame (ver) achterop en ben ik feedmateriaal gedurende het hele potje. Ik had net een potje van 66 (!!!) minuten en pas na een uur had ik mijn volledige gearset bijelkaar gesprokkelt. Ja toen ging het wel lekker ja, maar daarvoor ging het kutter dan kut.
Echt, ik zie het potentieel er wel in maar das enkel wanneer alles meezit, en dat gebeurt gewoon niet zovaak. Maar het zal er wel aan liggen dat ik nog geen lvl 30 ben ofzo
Profiteurs. Ik doe al het werk en dan is een minion bijna kapot en pakken hun de last hit. Weg cash, weg moeite. Ik deed net botlane met Diana en die flikte dat bij bijna alle minions, tja met zo'n laner sta ik dus al gelijk 1-0 achterquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat een champ traag schiet maakt niks uit voor last hitten, aangezien de eerste attackanimation nagenoeg 't zelfde is op elke champ (Corki is 't best) En hoezo kapen andere 'laners' jouw cs weg?
Oh ja, maar dat zal waarschijnlijk aan low level liggen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:33 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Profiteurs. Ik doe al het werk en dan is een minion bijna kapot en pakken hun de last hit. Weg cash, weg moeite. Ik deed net botlane met Diana en die flikte dat bij bijna alle minions, tja met zo'n laner sta ik dus al gelijk 1-0 achteren zo kom ik ze eigelijk alleen maar tegen.
Als ik 't goed begrijp ben jij een auto-attacker... Tja dan is er weinig hoop voor je totdat je gaat last hitten. M.a.w. alleen de laatste hit geven op een minion en jouw minions de rest laten doen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:33 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Profiteurs. Ik doe al het werk en dan is een minion bijna kapot en pakken hun de last hit. Weg cash, weg moeite. Ik deed net botlane met Diana en die flikte dat bij bijna alle minions, tja met zo'n laner sta ik dus al gelijk 1-0 achteren zo kom ik ze eigelijk alleen maar tegen.
Oke maar wat doe je dan in de tussentijd, niks? Dan duurt het toch minstens zo lang? Die minions zijn ook telkens 3 minuten bezig met elkaarquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als ik 't goed begrijp ben jij een auto-attacker... Tja dan is er weinig hoop voor je totdat je gaat last hitten. M.a.w. alleen de laatste hit geven op een minion en jouw minions de rest laten doen.
Dat is hem al meerdere malen verteld. Lijkt het niet aan te willen nemen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als ik 't goed begrijp ben jij een auto-attacker... Tja dan is er weinig hoop voor je totdat je gaat last hitten. M.a.w. alleen de laatste hit geven op een minion en jouw minions de rest laten doen.
Rondlopen zodat je niet perongeluk auto attacked. En proberen je tegenstander te harnassen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:37 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Oke maar wat doe je dan in de tussentijd, niks? Dan duurt het toch minstens zo lang? Die minions zijn ook telkens 3 minuten bezig met elkaar
Luister nou maar gewoon. Kijk voor de grap es wat streams van AD carries. Hier: Kijk dit en leer:quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:37 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Oke maar wat doe je dan in de tussentijd, niks? Dan duurt het toch minstens zo lang? Die minions zijn ook telkens 3 minuten bezig met elkaar
LoL matches kijken in HD en er voor betalen, whoehoe..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:55 schreef Physics het volgende:
[..]
Wat? Ik betaal graag een paar euro extra voor full HD @ 40 inch i.p.v. matige kwaliteit op mijn laptop.
Caren om wat andere mensen doen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 03:21 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
LoL matches kijken in HD en er voor betalen, whoehoe..
dan heb je echt een spannend leven joh..
Nou en? En veel streams kan je amper wat zien omdat de geldwolven bij riot je laten betalen ervoor. Ik zie het probleem niet, in Korea draait SC2 gewoon op TV met zelfs erg goede kijkcijfers enzulks.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 03:21 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Overigens care ik niet maar geef ik een mening..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 03:23 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Caren om wat andere mensen doen.![]()
![]()
![]()
Leef en laat leven.
Hij is nog geen level 30 dus zijn er nog geen carry + support bot lanes. Dan is 't inderdaad lastig farmen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat een champ traag schiet maakt niks uit voor last hitten, aangezien de eerste attackanimation nagenoeg 't zelfde is op elke champ (Corki is 't best) En hoezo kapen andere 'laners' jouw cs weg?
Nee jij bent de echte man hier hoor, posten op een gaming forum en anderen belachelijk makenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 03:21 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Kijk, eindelijk iemand die het begrijpt!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:08 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Hij is nog geen level 30 dus zijn er nog geen carry + support bot lanes. Dan is 't inderdaad lastig farmen.
Volgens mij had het wel geholpen indien je bij je eerste post erover even erbij zei dat je nog geen 30 was en geen volledige runepage/masterypage hebt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:41 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Kijk, eindelijk iemand die het begrijpt!
Ik wist wel dat het niet enkel en alleen aan mij lag
Dat heb ik toch een stuk of 3 keer genoemd in deze topicsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:54 schreef Speedzor het volgende:
[..]
Volgens mij had het wel geholpen indien je bij je eerste post erover even erbij zei dat je nog geen 30 was en geen volledige runepage/masterypage hebt.
Zeg het er dan nog maar eens bij wanneer je klaagt over iets, dan had iedereen hier wel kunnen zeggen dat het daar aan lag en niet aan de champion zelf.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:57 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dat heb ik toch een stuk of 3 keer genoemd in deze topics
Hahaha vent, bemoei jij je met je eigen zaken. Beetje mensen narren op een internet forum, wat voor een leven heb je danquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 03:21 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Heb je gister btw nog TSM vs mMe gezien bij de NA Regionals? Daar speelde Aphromoo met Sivir en zijn support met Sona. Ze bliezen Chaox (graves) compleet op in het begin door de passives en powerchords van Sona, de sterke Q van Sivir en de autoattack reset op W. En zodra ze wat terug wilden doen: spellshield en doorbeuken maar. Lategame won TSM alsnog door betere teamfights, maar botlane was echt voor Aphromoo.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:26 schreef BaajGuardian het volgende:
P R O T I P: als je support sona is en de vijandelijke ad doet niet veel schade dan komt dat niet omdat jij zo goed bent maar omdat sona PASSIVE POWERCHORDS HEEFT EN MET NAME OP HAAR W.
met andere woorden; als sona niet aanwezig is kun je NIET de vijandelijke ad 'met hetzelfde gemak' ff soloën.
bedankt voor je tijd.
Deze man is gefrusteerd, laatste 9 van de 10 potjes verloren en in werkelijk waar alle potjes aan het feeden geweestquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 03:21 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Haar W? Ik dacht altijd dat haar Q zo gevaarlijk is. Waarom oppassen voor haar W?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:26 schreef BaajGuardian het volgende:
P R O T I P: als je support sona is en de vijandelijke ad doet niet veel schade dan komt dat niet omdat jij zo goed bent maar omdat sona PASSIVE POWERCHORDS HEEFT EN MET NAME OP HAAR W.
met andere woorden; als sona niet aanwezig is kun je NIET de vijandelijke ad 'met hetzelfde gemak' ff soloën.
bedankt voor je tijd.
Armor aura, die je 15 armor geeft op level 5quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:20 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Haar W? Ik dacht altijd dat haar Q zo gevaarlijk is. Waarom oppassen voor haar W?
nice, nee niet gezien. Maar ik heb 2 losses te pakken omdat mn team niet begrijpt hoe sona werkt en gewoon alles in jumped wanneer ik er niet bij ben terwijl ik juist stelselmatig singeds slow, corki en jax's dmg debuff en mn team's damage output buff, ze begrijpen het maar niet..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:02 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Heb je gister btw nog TSM vs mMe gezien bij de NA Regionals? Daar speelde Aphromoo met Sivir en zijn support met Sona. Ze bliezen Chaox (graves) compleet op in het begin door de passives en powerchords van Sona, de sterke Q van Sivir en de autoattack reset op W. En zodra ze wat terug wilden doen: spellshield en doorbeuken maar. Lategame won TSM alsnog door betere teamfights, maar botlane was echt voor Aphromoo.
Chaox zo verscrhikkelijker overrated ook. Aphromoo is sowieso beter ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:02 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Heb je gister btw nog TSM vs mMe gezien bij de NA Regionals? Daar speelde Aphromoo met Sivir en zijn support met Sona. Ze bliezen Chaox (graves) compleet op in het begin door de passives en powerchords van Sona, de sterke Q van Sivir en de autoattack reset op W. En zodra ze wat terug wilden doen: spellshield en doorbeuken maar. Lategame won TSM alsnog door betere teamfights, maar botlane was echt voor Aphromoo.
Je kan proberen de tegenstander te harassen, en veelal ben je rond aan het lopen om mogelijke skillshots lastiger te maken. Ik ben echt begonnen met lasthitten rond level 15-16, daarvoor was ik met name aan het junglen, en ook al kan je een lastige teamup hebben op bottom lane, het is sowieso beter om dat aan te leren dan te autoattacken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:37 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Al die games zien er niet goed uit :/quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:20 schreef kensei het volgende:
[..]
Deze man is gefrusteerd, laatste 9 van de 10 potjes verloren en in werkelijk waar alle potjes aan het feeden geweest![]()
Lekker afreageren op een forum
http://www.lolking.net/summoner/euw/32591967#history
Mwah Chaox heeft die game daarvoor hard gecarried met iets van 9/1/veel en in die game met Graves kwam hij ook prima terug. Bovendien is het ook een vrij slimme speler. Ik denk zelf dat hij eerder onderschat wordt omdat hij early game nog wel eens overrompeld wordt door Doublelift of Aphromoo die gewoon een veel aggressievere speelstijl hebben.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:45 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Chaox zo verscrhikkelijker overrated ook. Aphromoo is sowieso beter ook
Je ziet hem heel vaak de lane verliezen en dat ook tegen veel mindere teams. In teamfighting is ie dan wel beter, maar als je gaat verliezen tegen Genja of Yellowpete dan hoef je niet te verwachten dat je ze wel kan outplayen in teamfights. Tis gewoon niet zo'n goeie laner imo (in vergelijking met de absolute top ofc).quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:04 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Mwah Chaox heeft die game daarvoor hard gecarried met iets van 9/1/veel en in die game met Graves kwam hij ook prima terug. Bovendien is het ook een vrij slimme speler. Ik denk zelf dat hij eerder onderschat wordt omdat hij early game nog wel eens overrompeld wordt door Doublelift of Aphromoo die gewoon een veel aggressievere speelstijl hebben.
Als dit echt Cyberjesus is, proestquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:20 schreef kensei het volgende:
[..]
Deze man is gefrusteerd, laatste 9 van de 10 potjes verloren en in werkelijk waar alle potjes aan het feeden geweest![]()
Lekker afreageren op een forum
http://www.lolking.net/summoner/euw/32591967#history
Ik vind dat hij ook vaak de lane verliest omdat TOO zelden bot gankt en de enemy jungler wel. Tevens wordt hij vaak genaaid door lvl 1 fights die slecht zijn bij TSM. Die gozer heeft lange tijd #1 NA gestaan en speelde alleen AD carries, dan behoor je echt wel tot de top lijkt me.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:06 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Je ziet hem heel vaak de lane verliezen en dat ook tegen veel mindere teams. In teamfighting is ie dan wel beter, maar als je gaat verliezen tegen Genja of Yellowpete dan hoef je niet te verwachten dat je ze wel kan outplayen in teamfights. Tis gewoon niet zo'n goeie laner imo (in vergelijking met de absolute top ofc).
Tegen Azubu Blaze werd ie ook helemaal zoekgespeeld.
Ik max E juist als 2e, 2 ranks smokescreen omdat je dan op lvl 5 met Q + W casterwave cleared. (lvl mijn skills Q E W Q W, daarna R > Q > E > W)quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat vind je er lastig aan dan? Gewoon Q maxen, daarna W. Boots 3 2xdorans Zerkers BT IE PD LW GA etc etc.
Jij bent er ook zo een die gaat zitten gniffelen als iemand een boek aan het lezen is en zijn vrienden een elleboog geeft, gaat wijzen en net hard genoeg zegt "kijk die nerd lezen joh, haha". "Nerds" bashen op een internet forum. Goed bezig knul.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 03:21 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Revolutionair.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:26 schreef BaajGuardian het volgende:
bedankt voor je tijd.
Alle gekheid op een stokje, W powerchord is sterk maar vaak ben je met een Q powerchord beter af. Als je enkel wilt poken, gewoon Q doen (dubbele damage), als je een engage hebt W powerchord.quote:
Hoe vaak moet ik in herhaling vallen dan, ik heb het toch echt regelmatig genoemd. Of lezen jullie soms niet meer dan 1-2 posts terug?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:00 schreef Speedzor het volgende:
[..]
Zeg het er dan nog maar eens bij wanneer je klaagt over iets, dan had iedereen hier wel kunnen zeggen dat het daar aan lag en niet aan de champion zelf.
Leuk om te lezenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:55 schreef Keselo het volgende:
[..]
Alle gekheid op een stokje, W powerchord is sterk maar vaak ben je met een Q powerchord beter af. Als je enkel wilt poken, gewoon Q doen (dubbele damage), als je een engage hebt W powerchord.
Altijd Q als eerste maxen als sona. R > Q > W > E, E pas op level 8, op lvl 4 2e rank W en gebruik maken van de belachelijk zieke poke die je doet. Niet te agressief spelen voor level 3 (weinig damage, je wint je trades vaak niet), begin items: Faerie, 3 wards, 1 hp pot, 2 mana pots. Hp pot om een mislukte trade op lvl 1 of slechte golems camp te compenseren, mana pots zijn verder op op Sona, vooral omdat je met W jezelf ook altijd wel healed.
Sona is waarschijnlijk na Taric atm de sterkste support.
Verder nog brotip, in de fountain op lvl 1 nooit je passive volledig stacken. Als je team Blue bent (linksonder) maar 1 charge, zodat je golems een Q kan geven en dan kan helpen met damage zonder je powerchord te verliezen. Als je purple bent 2 stacks, zodat je met blue kan helpen zonder je powerchord te verliezen. Zie veel Sona's dit vaak fout doen.
Waarom deze mini guide? Geen idee
Edit: na je post nog een keer te hebben gelezen, je had het over de passives op haar spells of niet? Klopt inderdaad dat die enorm sterk zijn. Op level 1 kun je ook altijd mensen trollen in fountain, je geeft ze namelijk 4 ap met je Q. Gebeurt snel dat mensen zoiets hebben van: "Wat, 4 ap? KUT verkeerde runepage."
Als iemand die support mained op 1800 Elo kan ik het je wel uitleggen denk ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:06 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Leuk om te lezenIk krijg bijna zin om Sona eens uit te proberen ondanks dat support me nog niet echt aantrekt. Wat is precies de funfactor in het spelen van een support champ? Ik bedoel je maakt nauwelijks kills, toch?
sona is 10x zo squishie als taric, maar haar W debuff is echt wel beter dan een Q harass hoor, daarmee disable je gewoon 100% de enemy adc, en is makkelijk snel weer terug te qeue'en met wat cdr.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:55 schreef Keselo het volgende:
[..]
Alle gekheid op een stokje, W powerchord is sterk maar vaak ben je met een Q powerchord beter af. Als je enkel wilt poken, gewoon Q doen (dubbele damage), als je een engage hebt W powerchord.
Altijd Q als eerste maxen als sona. R > Q > W > E, E pas op level 8, op lvl 4 2e rank W en gebruik maken van de belachelijk zieke poke die je doet. Niet te agressief spelen voor level 3 (weinig damage, je wint je trades vaak niet), begin items: Faerie, 3 wards, 1 hp pot, 2 mana pots. Hp pot om een mislukte trade op lvl 1 of slechte golems camp te compenseren, mana pots zijn verder op op Sona, vooral omdat je met W jezelf ook altijd wel healed.
Sona is waarschijnlijk na Taric atm de sterkste support.
Verder nog brotip, in de fountain op lvl 1 nooit je passive volledig stacken. Als je team Blue bent (linksonder) maar 1 charge, zodat je golems een Q kan geven en dan kan helpen met damage zonder je powerchord te verliezen. Als je purple bent 2 stacks, zodat je met blue kan helpen zonder je powerchord te verliezen. Zie veel Sona's dit vaak fout doen.
Waarom deze mini guide? Geen idee
oh je had het niet goed gelezen, en ja is wel grappig als ze dan denken verkeerde runes te hebben inddquote:Edit: na je post nog een keer te hebben gelezen, je had het over de passives op haar spells of niet? Klopt inderdaad dat die enorm sterk zijn. Op level 1 kun je ook altijd mensen trollen in fountain, je geeft ze namelijk 4 ap met je Q. Gebeurt snel dat mensen zoiets hebben van: "Wat, 4 ap? KUT verkeerde runepage."
Als je toch geen engage opzet, doe ik liever extra damage dan dat ik een debuff geef.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
sona is 10x zo squishie als taric, maar haar W debuff is echt wel beter dan een Q harass hoor, daarmee disable je gewoon 100% de enemy adc, en is makkelijk snel weer terug te qeue'en met wat cdr.
In harass wel maar in trade/fight niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:32 schreef Keselo het volgende:
[..]
Als je toch geen engage opzet, doe ik liever extra damage dan dat ik een debuff geef.
Absoluut. In fights W tenzij dat je een chase hebt, dan is E enorm sterk. W op bruisers die op je AD zitten is behoorlijk goed. Als je je W powerchord op de AD van de tegenstander wilt gooien ben je vaak al dood voordat je ook maar in de buurt bent.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
In harass wel maar in trade/fight niet.
thanks captquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:34 schreef Keselo het volgende:
[..]
Absoluut. In fights W tenzij dat je een chase hebt, dan is E enorm sterk.
Het gaat niet om kills maken. Hoe sneller je je daar vanaf zet hoe eerder je beter gaat worden in LoLquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:06 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Leuk om te lezenIk krijg bijna zin om Sona eens uit te proberen ondanks dat support me nog niet echt aantrekt. Wat is precies de funfactor in het spelen van een support champ? Ik bedoel je maakt nauwelijks kills, toch?
Die mid Diana met 15 cs... Fiddle jungle met 6 cs...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:53 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Al die games zien er niet goed uit :/
Wel erg weinig cs, en eigenlijk overal een negatieve score.
De runepage ziet er ook nogal raar uit, en niet alle talents zijn gebruikt nog...
Wat een ontzettende lariekoekquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:45 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Chaox zo verscrhikkelijker overrated ook. Aphromoo is sowieso beter ook
sterven om je adc 2 kills te securen is ook niet verkeerd <3quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:39 schreef ems. het volgende:
[..]
Het gaat niet om kills maken. Hoe sneller je je daar vanaf zet hoe eerder je beter gaat worden in LoL
Daarnaast vind ik mooie assists net zo fijn als mooie kills.
Ik doe het ook steeds minder, anderen hun zin geven wat betreft lanes of champs. Werkt vaak alleen maar in MIJN nadeel. Dus als ze iets van mij willen zeg ik pech gehad, had je maar sneller moeten wezenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:16 schreef Physics het volgende:
Moet ook wel zeggen dat ik af en toe niet oplette aangezien twee van mijn team elkaar aan het flamen waren. Irelia top was wel goed op zich, alleen echt een flamer eerste klas. 1st pick summoner gaf hem al zijn zin met top en toen jungler kwam ganken en een kill kreeg werd hij voor retard uitgemaakt, zo'n 20 keer.
Welke champ was je zelf? Enige wat je kan doen is je wave hard doorpushen met AoE naar hun tower of afwachten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:16 schreef Physics het volgende:
Hmm toen ik laatste game bot verloor had ik Nunu als support (die niet erg veel deed) en als enemy Sona/Ezreal met een offensieve Sona. Ik kon echt niks doen, Ezreal outranged me en Sona hield me via brush op afstand.
Wat doe je in zo'n geval? Pushen was dus niet mogelijk, en terugvallen naar tower ging ook niet want Ezreal deed alleen late last-hits..
Moet ook wel zeggen dat ik af en toe niet oplette aangezien twee van mijn team elkaar aan het flamen waren. Irelia top was wel goed op zich, alleen echt een flamer eerste klas. 1st pick summoner gaf hem al zijn zin met top en toen jungler kwam ganken en een kill kreeg werd hij voor retard uitgemaakt, zo'n 20 keer.
Heb zelf wel eens fiddle gesupped, weloverwogen en volgens mij staat hij 2-1 ofzo. De early harrass met de silence is best sterk, lategame breng je naar de tafel : een 3sec fear met 6 sec cd en een silence die 5 man kan silencen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:21 schreef Physics het volgende:
Ik speelde Graves. Net weer een matchup Ezreal/Sona, met fiddlesticksals support. Was een trollpick I guess
Niet als je elke keer een beetje schade doet en sona het weer terughealed. Je bent "squishy" als je snel dood gaat, al heb je 4 sona's in je team, dat maakt ezreal nog niet minder squishyquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:21 schreef Physics het volgende:
Ezreal is niet squishy met een Sona babysit
4 w aura'squote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:41 schreef ems. het volgende:
[..]
Niet als je elke keer een beetje schade doet en sona het weer terughealed. Je bent "squishy" als je snel dood gaat, al heb je 4 sona's in je team, dat maakt ezreal nog niet minder squishy
ik had net sona+corki (wij) tegen leona + ashe.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:16 schreef Physics het volgende:
Hmm toen ik laatste game bot verloor had ik Nunu als support (die niet erg veel deed) en als enemy Sona/Ezreal met een offensieve Sona. Ik kon echt niks doen, Ezreal outranged me en Sona hield me via brush op afstand.
Wat doe je in zo'n geval? Pushen was dus niet mogelijk, en terugvallen naar tower ging ook niet want Ezreal deed alleen late last-hits..
Maar jouw ELO is maar 1500. En als je dan faalt met Sona snap ik zijn reactie wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik had net sona+corki (wij) tegen leona + ashe.
ik was zowat instant dood als leona dr snare hitte, en corki ook.
die corki was een van mn friendlist, 1900 elo dude waar ik al heel lang mee speelde, al bijna vanaf het begin.. delete hij me ook nog.. naja his loss :/
Iemand verwijderen? Beetje drama om niks.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:16 schreef P8 het volgende:
[..]
Maar jouw ELO is maar 1500. En als je dan faalt met Sona snap ik zijn reactie wel.
nou sorry maar ik ken hem al een eeuwigheid en heb nognooit eerder 'gefaald' in games met em, speelde ook geregeld top als ik met hem normals deed. Ook nooit probleem.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:16 schreef P8 het volgende:
[..]
Maar jouw ELO is maar 1500. En als je dan faalt met Sona snap ik zijn reactie wel.
Je speelt met z'n vijven.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:17 schreef BaajGuardian het volgende:
weet je het interreseert me niet eens meer als ik weer van die 100 elo 5 IQ figuren in mn team heb, vanaf nu ga ik dan mee-falen.
Ik zou juist blij zijn, hoef je het zelf niet te doen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
die corki was een van mn friendlist, 1900 elo dude waar ik al heel lang mee speelde, al bijna vanaf het begin.. delete hij me ook nog.. naja his loss :/
Even googlen doet wonderen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:25 schreef Bitterlemon het volgende:
Is er nergens een LoL woordenboek ofzo?
Ik begrijp hier namelijk niks van
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:27 schreef Keselo het volgende:
http://leagueoflegends.wi(...)_Legends_terminology
Jij vraagt wij draaien.
Je clone goed gebruiken onderscheid goede van matige LB spelers. Daarom is LBs skillcap hoog.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:50 schreef dustbrain het volgende:
Ik wou dat ze een kleine tweak maakte voor leblanc. Je cloon kan bestuurd worden met alt+click maar wanneer die clone gemaakt wordt ben je maar 0.5 seconden stealth. Wanneer je dan klikt weten enemies meteen dat jij de echte leblanc bent omdat een stealth van 0.5 sec zo verrekte kort en onverwachts is en, de leblanc die als eerst beweegt is dus de echte leblanc.
Nu zou ik graag willen dat als je alt+click gebruikt je niet meer loopt en het dus alleen voor cloons en pets is (logisch eigenlijk,) en je dus alt click kan spammen wanneer je denkt dat de cloon komt. Zou echt een hele goede tweak zijn.
LB kan lategame ook nog perfect de rol van Assassin spelen. Je hangt een beetje rond op de flanken en wacht tot de engage komt, dan probeer je mbv je w in de buurt van de AD/AP te komen, DFG Q R E en je hebt vaak gewoon een kill.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:10 schreef Jajong het volgende:
lb is trash yo. Altijd legendary binnen 10 minuten en toch verliezen
Vraag: Waarom zou leblanc moeten lopen als je alt inhoud vlak voor je clone komt? Dat heeft niks met de intentie dat skill vereist is te maken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:59 schreef znarch het volgende:
[..]
Je clone goed gebruiken onderscheid goede van matige LB spelers. Daarom is LBs skillcap hoog.
Iedereen kan LB spelen maar een goede LB is een heel ander verhaal.
Leblancs' E is een hele goed killgrand ability.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:10 schreef Jajong het volgende:
lb is trash yo. Altijd legendary binnen 10 minuten en toch verliezen
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |