Is ook best leuk eigenlijk. Ik erger me alleen aan wat voor een sukkels de meeste types zijn die daar komenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:49 schreef Physics het volgende:
Ik vind LoL tot nu toe een van de leukste games om te kijken.. Als ze een HD tv zender zouden maken zou ik een abo nemen
Goed, ik zie het potentieel van Graves nu. Zojuist een 5/6 gehaald. Wel apart dat eerst de 6 deaths kwamen voordat de 5 kills kwamen. Hij is lategame inderdaad erg sterk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:31 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Beginnen met 3x heal pots + boots, dan dorans' blade -> berserker greaves -> dorans' blade -> infinity edge -> phantom dancer. Daarna hangt het ervanaf hoe de match zich ontwikkelt, maar meestal is je volgende item een Bloodthirster.
TSM's teamfighting is mijlenver boven iedereen in NA.quote:
Graves is echt faceroll bro.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:33 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Goed, ik zie het potentieel van Graves nu. Zojuist een 5/6 gehaald. Wel apart dat eerst de 6 deaths kwamen voordat de 5 kills kwamen. Hij is lategame inderdaad erg sterk.
Maar earlygame vind ik het nog altijd 3 keer niksmijn god wat ligt dat kreng snel op z'n cape
Ik blijf eraan werkenquote:
Graves is de enige AD die ik speel omdat ie zo makkelijk isquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:36 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik blijf eraan werkenmoet denk ik ook een beetje geluk hebben earlygame. Kon in de laatste pot ook totaal niet farmen de eerste 15 minuten omdat ik constant terug moest vallen.
Ja blijkbaar, zeiden die commentators ook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
TSM's teamfighting is mijlenver boven iedereen in NA.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:49 schreef Physics het volgende:
Ik vind LoL tot nu toe een van de leukste games om te kijken.. Als ze een HD tv zender zouden maken zou ik een abo nemen
Wat? Ik betaal graag een paar euro extra voor full HD @ 40 inch i.p.v. matige kwaliteit op mijn laptop.quote:
Dat is leuk alleen heb ik niet zoveel aan die infoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Graves is de enige AD die ik speel omdat ie zo makkelijk is.
Ach, iedereen speelt anders.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:11 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dat is leuk alleen heb ik niet zoveel aan die infoik vind m namelijk totaal niet makkelijk.
Wat vind je er lastig aan dan? Gewoon Q maxen, daarna W. Boots 3 2xdorans Zerkers BT IE PD LW GA etc etc.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:11 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dat is leuk alleen heb ik niet zoveel aan die infoik vind m namelijk totaal niet makkelijk.
Ik kom niet door earlygame heen met hem, ik moet farmen farmen en nog eens farmen maar minions worden altijd voor de neus weggekaapt door andere laners. Dat kan omdat Graves zo traag schiet. Ook moet ik constant terugvallen omdat 1 vijandelijk schot gelijk een kwart van mijn hp is. Als een vijand mij weet te stunnen dan ben ik er sowieso geweest. En omdat het mij dus niet lukt fatsoenlijk te farmen earlygame lig ik midgame (ver) achterop en ben ik feedmateriaal gedurende het hele potje. Ik had net een potje van 66 (!!!) minuten en pas na 50 min. had ik mijn volledige gearset bijelkaar gesprokkelt. Ja toen ging het wel lekker ja, maar daarvoor ging het kutter dan kut.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat vind je er lastig aan dan? Gewoon Q maxen, daarna W. Boots 3 2xdorans Zerkers BT IE PD LW GA etc etc.
Dat een champ traag schiet maakt niks uit voor last hitten, aangezien de eerste attackanimation nagenoeg 't zelfde is op elke champ (Corki is 't best) En hoezo kapen andere 'laners' jouw cs weg?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:26 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik kom niet door earlygame heen met hem, ik moet farmen farmen en nog eens farmen maar minions worden altijd voor de neus weggekaapt door andere laners. Dat kan omdat Graves zo traag schiet. Ook moet ik constant terugvallen omdat 1 vijandelijk schot gelijk een kwart van mijn hp is. Als een vijand mij weet te stunnen dan ben ik er sowieso geweest. En omdat het mij dus niet lukt fatsoenlijk te farmen earlygame lig ik midgame (ver) achterop en ben ik feedmateriaal gedurende het hele potje. Ik had net een potje van 66 (!!!) minuten en pas na een uur had ik mijn volledige gearset bijelkaar gesprokkelt. Ja toen ging het wel lekker ja, maar daarvoor ging het kutter dan kut.
Echt, ik zie het potentieel er wel in maar das enkel wanneer alles meezit, en dat gebeurt gewoon niet zovaak. Maar het zal er wel aan liggen dat ik nog geen lvl 30 ben ofzo
Profiteurs. Ik doe al het werk en dan is een minion bijna kapot en pakken hun de last hit. Weg cash, weg moeite. Ik deed net botlane met Diana en die flikte dat bij bijna alle minions, tja met zo'n laner sta ik dus al gelijk 1-0 achterquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat een champ traag schiet maakt niks uit voor last hitten, aangezien de eerste attackanimation nagenoeg 't zelfde is op elke champ (Corki is 't best) En hoezo kapen andere 'laners' jouw cs weg?
Oh ja, maar dat zal waarschijnlijk aan low level liggen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:33 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Profiteurs. Ik doe al het werk en dan is een minion bijna kapot en pakken hun de last hit. Weg cash, weg moeite. Ik deed net botlane met Diana en die flikte dat bij bijna alle minions, tja met zo'n laner sta ik dus al gelijk 1-0 achteren zo kom ik ze eigelijk alleen maar tegen.
Als ik 't goed begrijp ben jij een auto-attacker... Tja dan is er weinig hoop voor je totdat je gaat last hitten. M.a.w. alleen de laatste hit geven op een minion en jouw minions de rest laten doen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:33 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Profiteurs. Ik doe al het werk en dan is een minion bijna kapot en pakken hun de last hit. Weg cash, weg moeite. Ik deed net botlane met Diana en die flikte dat bij bijna alle minions, tja met zo'n laner sta ik dus al gelijk 1-0 achteren zo kom ik ze eigelijk alleen maar tegen.
Oke maar wat doe je dan in de tussentijd, niks? Dan duurt het toch minstens zo lang? Die minions zijn ook telkens 3 minuten bezig met elkaarquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als ik 't goed begrijp ben jij een auto-attacker... Tja dan is er weinig hoop voor je totdat je gaat last hitten. M.a.w. alleen de laatste hit geven op een minion en jouw minions de rest laten doen.
Dat is hem al meerdere malen verteld. Lijkt het niet aan te willen nemen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als ik 't goed begrijp ben jij een auto-attacker... Tja dan is er weinig hoop voor je totdat je gaat last hitten. M.a.w. alleen de laatste hit geven op een minion en jouw minions de rest laten doen.
Rondlopen zodat je niet perongeluk auto attacked. En proberen je tegenstander te harnassen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:37 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Oke maar wat doe je dan in de tussentijd, niks? Dan duurt het toch minstens zo lang? Die minions zijn ook telkens 3 minuten bezig met elkaar
Luister nou maar gewoon. Kijk voor de grap es wat streams van AD carries. Hier: Kijk dit en leer:quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:37 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Oke maar wat doe je dan in de tussentijd, niks? Dan duurt het toch minstens zo lang? Die minions zijn ook telkens 3 minuten bezig met elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |