abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116213750
Eerst een kut potje waar onze toplane 12 kills feedde in 10 minuten. Daarna een potje waarin ik lekker iedereen kon outplayen. Matchmaking is echt kut, moet ook altijd een stomme pot spelen om een leuke pot te krijgen
pi_116214099
Ik vind LoL tot nu toe een van de leukste games om te kijken.. Als ze een HD tv zender zouden maken zou ik een abo nemen :P
pi_116215865
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 23:49 schreef Physics het volgende:
Ik vind LoL tot nu toe een van de leukste games om te kijken.. Als ze een HD tv zender zouden maken zou ik een abo nemen :P
Is ook best leuk eigenlijk. Ik erger me alleen aan wat voor een sukkels de meeste types zijn die daar komen :P
pi_116216635
Holy fuck Chaox... 9-0-5
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_116216850
Eindigt als 12-0-7 o.i.d. bijna ongekend op dat niveau, en hij bouwt niet eens een GA, like a boss
pi_116216851
mme werd gewoon geroflstomped
pi_116216870
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 23:31 schreef Thanatos45 het volgende:

[..]

Beginnen met 3x heal pots + boots, dan dorans' blade -> berserker greaves -> dorans' blade -> infinity edge -> phantom dancer. Daarna hangt het ervanaf hoe de match zich ontwikkelt, maar meestal is je volgende item een Bloodthirster.
Goed, ik zie het potentieel van Graves nu. Zojuist een 5/6 gehaald. Wel apart dat eerst de 6 deaths kwamen voordat de 5 kills kwamen. Hij is lategame inderdaad erg sterk.

Maar earlygame vind ik het nog altijd 3 keer niks :N mijn god wat ligt dat kreng snel op z'n cape
pi_116216878
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 00:32 schreef Physics het volgende:
mme werd gewoon geroflstomped
TSM's teamfighting is mijlenver boven iedereen in NA.
pi_116216894
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 00:33 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Goed, ik zie het potentieel van Graves nu. Zojuist een 5/6 gehaald. Wel apart dat eerst de 6 deaths kwamen voordat de 5 kills kwamen. Hij is lategame inderdaad erg sterk.

Maar earlygame vind ik het nog altijd 3 keer niks :N mijn god wat ligt dat kreng snel op z'n cape
Graves is echt faceroll bro.
pi_116216969
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 00:34 schreef Jajong het volgende:

[..]

Graves is echt faceroll bro.
Ik blijf eraan werken ;) moet denk ik ook een beetje geluk hebben earlygame. Kon in de laatste pot ook totaal niet farmen de eerste 15 minuten omdat ik constant terug moest vallen.
pi_116217010
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 00:36 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ik blijf eraan werken ;) moet denk ik ook een beetje geluk hebben earlygame. Kon in de laatste pot ook totaal niet farmen de eerste 15 minuten omdat ik constant terug moest vallen.
Graves is de enige AD die ik speel omdat ie zo makkelijk is :').
pi_116217021
Ziggs gekocht, hij is wel leuk. Vooral W en E om een zone af te sluiten of te warden. :P
Die ult is ook gewoon mooi in teamfights.
pi_116217442
Dit wordt surrender@20

quote:
7s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 00:33 schreef Jajong het volgende:

[..]

TSM's teamfighting is mijlenver boven iedereen in NA.
Ja blijkbaar, zeiden die commentators ook.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 00:49:39 #104
344797 CyberJesus
The final word.
pi_116217491
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 23:49 schreef Physics het volgende:
:')
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
pi_116217721
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 00:49 schreef CyberJesus het volgende:

[..]

:')
Wat? Ik betaal graag een paar euro extra voor full HD @ 40 inch i.p.v. matige kwaliteit op mijn laptop.
pi_116218226
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 00:37 schreef Jajong het volgende:

[..]

Graves is de enige AD die ik speel omdat ie zo makkelijk is :').
Dat is leuk alleen heb ik niet zoveel aan die info ;) ik vind m namelijk totaal niet makkelijk.
Nu staat het namelijk alweer 2/7 :?
pi_116218248
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 01:11 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Dat is leuk alleen heb ik niet zoveel aan die info ;) ik vind m namelijk totaal niet makkelijk.
Ach, iedereen speelt anders.
pi_116218340
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 01:11 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Wat vind je er lastig aan dan? Gewoon Q maxen, daarna W. Boots 3 2xdorans Zerkers BT IE PD LW GA etc etc.
pi_116218356
En qua speelstijl... Tja, aggressief spelen, werkt goed met een Blitz of een Taric.
pi_116218601
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 01:15 schreef Jajong het volgende:

[..]

Wat vind je er lastig aan dan? Gewoon Q maxen, daarna W. Boots 3 2xdorans Zerkers BT IE PD LW GA etc etc.
Ik kom niet door earlygame heen met hem, ik moet farmen farmen en nog eens farmen maar minions worden altijd voor de neus weggekaapt door andere laners. Dat kan omdat Graves zo traag schiet. Ook moet ik constant terugvallen omdat 1 vijandelijk schot gelijk een kwart van mijn hp is. Als een vijand mij weet te stunnen dan ben ik er sowieso geweest. En omdat het mij dus niet lukt fatsoenlijk te farmen earlygame lig ik midgame (ver) achterop en ben ik feedmateriaal gedurende het hele potje. Ik had net een potje van 66 (!!!) minuten en pas na 50 min. had ik mijn volledige gearset bijelkaar gesprokkelt. Ja toen ging het wel lekker ja, maar daarvoor ging het kutter dan kut.

Echt, ik zie het potentieel er wel in maar das enkel wanneer alles meezit, en dat gebeurt gewoon niet zovaak. Maar het zal er wel aan liggen dat ik nog geen lvl 30 ben ofzo :)
pi_116218607
Had een vriend, zo lang heb ik hem vergeven elke keer dat hij mij verrot schold bij elk potje LoL dat we deden. (lees elk potje, echt)

Gister was ik er klaar mee, ignored, verwijderd, die hoef ik niet meer te zien, zowel online als in real life. :W

Even vrienden verrot schelden vanwege een spel, prioriteiten heeft die jongen niet. :')
pi_116218715
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 01:26 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ik kom niet door earlygame heen met hem, ik moet farmen farmen en nog eens farmen maar minions worden altijd voor de neus weggekaapt door andere laners. Dat kan omdat Graves zo traag schiet. Ook moet ik constant terugvallen omdat 1 vijandelijk schot gelijk een kwart van mijn hp is. Als een vijand mij weet te stunnen dan ben ik er sowieso geweest. En omdat het mij dus niet lukt fatsoenlijk te farmen earlygame lig ik midgame (ver) achterop en ben ik feedmateriaal gedurende het hele potje. Ik had net een potje van 66 (!!!) minuten en pas na een uur had ik mijn volledige gearset bijelkaar gesprokkelt. Ja toen ging het wel lekker ja, maar daarvoor ging het kutter dan kut.

Echt, ik zie het potentieel er wel in maar das enkel wanneer alles meezit, en dat gebeurt gewoon niet zovaak. Maar het zal er wel aan liggen dat ik nog geen lvl 30 ben ofzo :)
Dat een champ traag schiet maakt niks uit voor last hitten, aangezien de eerste attackanimation nagenoeg 't zelfde is op elke champ (Corki is 't best) En hoezo kapen andere 'laners' jouw cs weg?
pi_116218746
quote:
5s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 01:31 schreef Jajong het volgende:

[..]

Dat een champ traag schiet maakt niks uit voor last hitten, aangezien de eerste attackanimation nagenoeg 't zelfde is op elke champ (Corki is 't best) En hoezo kapen andere 'laners' jouw cs weg?
Profiteurs. Ik doe al het werk en dan is een minion bijna kapot en pakken hun de last hit. Weg cash, weg moeite. Ik deed net botlane met Diana en die flikte dat bij bijna alle minions, tja met zo'n laner sta ik dus al gelijk 1-0 achter ;) en zo kom ik ze eigelijk alleen maar tegen.
pi_116218756
Hebben jullie dat ook dat als je iemand ziet wegrennen, dat je dan al voorspelt welk pad hij gaat nemen?

Heb dat best vaak. :Y

Denk dat het een vereiste is om beter te worden. :+
pi_116218767
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 01:33 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Profiteurs. Ik doe al het werk en dan is een minion bijna kapot en pakken hun de last hit. Weg cash, weg moeite. Ik deed net botlane met Diana en die flikte dat bij bijna alle minions, tja met zo'n laner sta ik dus al gelijk 1-0 achter ;) en zo kom ik ze eigelijk alleen maar tegen.
Oh ja, maar dat zal waarschijnlijk aan low level liggen.
pi_116218801
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 01:33 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Als ik 't goed begrijp ben jij een auto-attacker... Tja dan is er weinig hoop voor je totdat je gaat last hitten. M.a.w. alleen de laatste hit geven op een minion en jouw minions de rest laten doen.
pi_116218831
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 01:36 schreef Jajong het volgende:

[..]

Als ik 't goed begrijp ben jij een auto-attacker... Tja dan is er weinig hoop voor je totdat je gaat last hitten. M.a.w. alleen de laatste hit geven op een minion en jouw minions de rest laten doen.
Oke maar wat doe je dan in de tussentijd, niks? Dan duurt het toch minstens zo lang? Die minions zijn ook telkens 3 minuten bezig met elkaar :P
pi_116218848
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 01:36 schreef Jajong het volgende:

[..]

Dat is hem al meerdere malen verteld. Lijkt het niet aan te willen nemen.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_116218864
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 01:37 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Oke maar wat doe je dan in de tussentijd, niks? Dan duurt het toch minstens zo lang? Die minions zijn ook telkens 3 minuten bezig met elkaar :P
Rondlopen zodat je niet perongeluk auto attacked. En proberen je tegenstander te harnassen.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_116218902
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 01:37 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Luister nou maar gewoon. Kijk voor de grap es wat streams van AD carries. Hier: Kijk dit en leer:

http://nl.twitch.tv/aphromoo/b/329273539

Grapje misschien niet deze VOD aangezien hij hier ineens support speelt :P.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')