LoL matches kijken in HD en er voor betalen, whoehoe..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:55 schreef Physics het volgende:
[..]
Wat? Ik betaal graag een paar euro extra voor full HD @ 40 inch i.p.v. matige kwaliteit op mijn laptop.
Caren om wat andere mensen doen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 03:21 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
LoL matches kijken in HD en er voor betalen, whoehoe..
dan heb je echt een spannend leven joh..
Nou en? En veel streams kan je amper wat zien omdat de geldwolven bij riot je laten betalen ervoor. Ik zie het probleem niet, in Korea draait SC2 gewoon op TV met zelfs erg goede kijkcijfers enzulks.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 03:21 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Overigens care ik niet maar geef ik een mening..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 03:23 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Caren om wat andere mensen doen.![]()
![]()
![]()
Leef en laat leven.
Hij is nog geen level 30 dus zijn er nog geen carry + support bot lanes. Dan is 't inderdaad lastig farmen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat een champ traag schiet maakt niks uit voor last hitten, aangezien de eerste attackanimation nagenoeg 't zelfde is op elke champ (Corki is 't best) En hoezo kapen andere 'laners' jouw cs weg?
Nee jij bent de echte man hier hoor, posten op een gaming forum en anderen belachelijk makenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 03:21 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Kijk, eindelijk iemand die het begrijpt!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:08 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Hij is nog geen level 30 dus zijn er nog geen carry + support bot lanes. Dan is 't inderdaad lastig farmen.
Volgens mij had het wel geholpen indien je bij je eerste post erover even erbij zei dat je nog geen 30 was en geen volledige runepage/masterypage hebt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:41 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Kijk, eindelijk iemand die het begrijpt!
Ik wist wel dat het niet enkel en alleen aan mij lag
Dat heb ik toch een stuk of 3 keer genoemd in deze topicsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:54 schreef Speedzor het volgende:
[..]
Volgens mij had het wel geholpen indien je bij je eerste post erover even erbij zei dat je nog geen 30 was en geen volledige runepage/masterypage hebt.
Zeg het er dan nog maar eens bij wanneer je klaagt over iets, dan had iedereen hier wel kunnen zeggen dat het daar aan lag en niet aan de champion zelf.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:57 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dat heb ik toch een stuk of 3 keer genoemd in deze topics
Hahaha vent, bemoei jij je met je eigen zaken. Beetje mensen narren op een internet forum, wat voor een leven heb je danquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 03:21 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Heb je gister btw nog TSM vs mMe gezien bij de NA Regionals? Daar speelde Aphromoo met Sivir en zijn support met Sona. Ze bliezen Chaox (graves) compleet op in het begin door de passives en powerchords van Sona, de sterke Q van Sivir en de autoattack reset op W. En zodra ze wat terug wilden doen: spellshield en doorbeuken maar. Lategame won TSM alsnog door betere teamfights, maar botlane was echt voor Aphromoo.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:26 schreef BaajGuardian het volgende:
P R O T I P: als je support sona is en de vijandelijke ad doet niet veel schade dan komt dat niet omdat jij zo goed bent maar omdat sona PASSIVE POWERCHORDS HEEFT EN MET NAME OP HAAR W.
met andere woorden; als sona niet aanwezig is kun je NIET de vijandelijke ad 'met hetzelfde gemak' ff soloën.
bedankt voor je tijd.
Deze man is gefrusteerd, laatste 9 van de 10 potjes verloren en in werkelijk waar alle potjes aan het feeden geweestquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 03:21 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Haar W? Ik dacht altijd dat haar Q zo gevaarlijk is. Waarom oppassen voor haar W?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:26 schreef BaajGuardian het volgende:
P R O T I P: als je support sona is en de vijandelijke ad doet niet veel schade dan komt dat niet omdat jij zo goed bent maar omdat sona PASSIVE POWERCHORDS HEEFT EN MET NAME OP HAAR W.
met andere woorden; als sona niet aanwezig is kun je NIET de vijandelijke ad 'met hetzelfde gemak' ff soloën.
bedankt voor je tijd.
Armor aura, die je 15 armor geeft op level 5quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:20 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Haar W? Ik dacht altijd dat haar Q zo gevaarlijk is. Waarom oppassen voor haar W?
nice, nee niet gezien. Maar ik heb 2 losses te pakken omdat mn team niet begrijpt hoe sona werkt en gewoon alles in jumped wanneer ik er niet bij ben terwijl ik juist stelselmatig singeds slow, corki en jax's dmg debuff en mn team's damage output buff, ze begrijpen het maar niet..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:02 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Heb je gister btw nog TSM vs mMe gezien bij de NA Regionals? Daar speelde Aphromoo met Sivir en zijn support met Sona. Ze bliezen Chaox (graves) compleet op in het begin door de passives en powerchords van Sona, de sterke Q van Sivir en de autoattack reset op W. En zodra ze wat terug wilden doen: spellshield en doorbeuken maar. Lategame won TSM alsnog door betere teamfights, maar botlane was echt voor Aphromoo.
Chaox zo verscrhikkelijker overrated ook. Aphromoo is sowieso beter ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:02 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Heb je gister btw nog TSM vs mMe gezien bij de NA Regionals? Daar speelde Aphromoo met Sivir en zijn support met Sona. Ze bliezen Chaox (graves) compleet op in het begin door de passives en powerchords van Sona, de sterke Q van Sivir en de autoattack reset op W. En zodra ze wat terug wilden doen: spellshield en doorbeuken maar. Lategame won TSM alsnog door betere teamfights, maar botlane was echt voor Aphromoo.
Je kan proberen de tegenstander te harassen, en veelal ben je rond aan het lopen om mogelijke skillshots lastiger te maken. Ik ben echt begonnen met lasthitten rond level 15-16, daarvoor was ik met name aan het junglen, en ook al kan je een lastige teamup hebben op bottom lane, het is sowieso beter om dat aan te leren dan te autoattacken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:37 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Oke maar wat doe je dan in de tussentijd, niks? Dan duurt het toch minstens zo lang? Die minions zijn ook telkens 3 minuten bezig met elkaar
Al die games zien er niet goed uit :/quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:20 schreef kensei het volgende:
[..]
Deze man is gefrusteerd, laatste 9 van de 10 potjes verloren en in werkelijk waar alle potjes aan het feeden geweest![]()
Lekker afreageren op een forum
http://www.lolking.net/summoner/euw/32591967#history
Mwah Chaox heeft die game daarvoor hard gecarried met iets van 9/1/veel en in die game met Graves kwam hij ook prima terug. Bovendien is het ook een vrij slimme speler. Ik denk zelf dat hij eerder onderschat wordt omdat hij early game nog wel eens overrompeld wordt door Doublelift of Aphromoo die gewoon een veel aggressievere speelstijl hebben.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:45 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Chaox zo verscrhikkelijker overrated ook. Aphromoo is sowieso beter ook
Je ziet hem heel vaak de lane verliezen en dat ook tegen veel mindere teams. In teamfighting is ie dan wel beter, maar als je gaat verliezen tegen Genja of Yellowpete dan hoef je niet te verwachten dat je ze wel kan outplayen in teamfights. Tis gewoon niet zo'n goeie laner imo (in vergelijking met de absolute top ofc).quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:04 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Mwah Chaox heeft die game daarvoor hard gecarried met iets van 9/1/veel en in die game met Graves kwam hij ook prima terug. Bovendien is het ook een vrij slimme speler. Ik denk zelf dat hij eerder onderschat wordt omdat hij early game nog wel eens overrompeld wordt door Doublelift of Aphromoo die gewoon een veel aggressievere speelstijl hebben.
Als dit echt Cyberjesus is, proestquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:20 schreef kensei het volgende:
[..]
Deze man is gefrusteerd, laatste 9 van de 10 potjes verloren en in werkelijk waar alle potjes aan het feeden geweest![]()
Lekker afreageren op een forum
http://www.lolking.net/summoner/euw/32591967#history
Ik vind dat hij ook vaak de lane verliest omdat TOO zelden bot gankt en de enemy jungler wel. Tevens wordt hij vaak genaaid door lvl 1 fights die slecht zijn bij TSM. Die gozer heeft lange tijd #1 NA gestaan en speelde alleen AD carries, dan behoor je echt wel tot de top lijkt me.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:06 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Je ziet hem heel vaak de lane verliezen en dat ook tegen veel mindere teams. In teamfighting is ie dan wel beter, maar als je gaat verliezen tegen Genja of Yellowpete dan hoef je niet te verwachten dat je ze wel kan outplayen in teamfights. Tis gewoon niet zo'n goeie laner imo (in vergelijking met de absolute top ofc).
Tegen Azubu Blaze werd ie ook helemaal zoekgespeeld.
Ik max E juist als 2e, 2 ranks smokescreen omdat je dan op lvl 5 met Q + W casterwave cleared. (lvl mijn skills Q E W Q W, daarna R > Q > E > W)quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat vind je er lastig aan dan? Gewoon Q maxen, daarna W. Boots 3 2xdorans Zerkers BT IE PD LW GA etc etc.
Jij bent er ook zo een die gaat zitten gniffelen als iemand een boek aan het lezen is en zijn vrienden een elleboog geeft, gaat wijzen en net hard genoeg zegt "kijk die nerd lezen joh, haha". "Nerds" bashen op een internet forum. Goed bezig knul.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 03:21 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Revolutionair.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:26 schreef BaajGuardian het volgende:
bedankt voor je tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |