abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116220002
Ook mooi, sta je dik voor. Ik 8-2 Kat, onze Carry iets van 9-1... Gaat onze Nasus ineens zonder reden al zn items verkopen, 6 boots en in enemy base rennen. Vervolgens ineens 4 surrenders (was een 4 man premade) terwijl we minstens 6k voorliepen

Massive trolls :{.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 03:21:23 #122
344797 CyberJesus
The final word.
pi_116220159
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 00:55 schreef Physics het volgende:

[..]

Wat? Ik betaal graag een paar euro extra voor full HD @ 40 inch i.p.v. matige kwaliteit op mijn laptop.
LoL matches kijken in HD en er voor betalen, whoehoe..
dan heb je echt een spannend leven joh.. :')
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
pi_116220169
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 03:21 schreef CyberJesus het volgende:

[..]

Caren om wat andere mensen doen. :') :') :')

Leef en laat leven.
pi_116220224
quote:

[..]

Nou en? En veel streams kan je amper wat zien omdat de geldwolven bij riot je laten betalen ervoor. Ik zie het probleem niet, in Korea draait SC2 gewoon op TV met zelfs erg goede kijkcijfers enzulks.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 04:24:52 #125
344797 CyberJesus
The final word.
pi_116220338
15.gif
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 04:27:15 #126
344797 CyberJesus
The final word.
pi_116220345
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 03:23 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Caren om wat andere mensen doen. :') :') :')

Leef en laat leven.
Overigens care ik niet maar geef ik een mening..
Net als dat ik niet 'care' dat het "leven en laten leven" is..

:)
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:08:45 #127
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_116221914
quote:
5s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 01:31 schreef Jajong het volgende:

[..]

Dat een champ traag schiet maakt niks uit voor last hitten, aangezien de eerste attackanimation nagenoeg 't zelfde is op elke champ (Corki is 't best) En hoezo kapen andere 'laners' jouw cs weg?
Hij is nog geen level 30 dus zijn er nog geen carry + support bot lanes. Dan is 't inderdaad lastig farmen.
pi_116223402
quote:

[..]

Nee jij bent de echte man hier hoor, posten op een gaming forum en anderen belachelijk maken :') . Ik zou het zelf ook niet doen, maar als iemand daar een paar tientjes voor over heeft dan is daar niks mis mee. Houd het vriendelijk hier aub.
pi_116224492
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 09:08 schreef Thanatos45 het volgende:

[..]

Hij is nog geen level 30 dus zijn er nog geen carry + support bot lanes. Dan is 't inderdaad lastig farmen.
Kijk, eindelijk iemand die het begrijpt!
Ik wist wel dat het niet enkel en alleen aan mij lag :)
pi_116224861
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:41 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Kijk, eindelijk iemand die het begrijpt!
Ik wist wel dat het niet enkel en alleen aan mij lag :)
Volgens mij had het wel geholpen indien je bij je eerste post erover even erbij zei dat je nog geen 30 was en geen volledige runepage/masterypage hebt.
pi_116224977
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:54 schreef Speedzor het volgende:

[..]

Volgens mij had het wel geholpen indien je bij je eerste post erover even erbij zei dat je nog geen 30 was en geen volledige runepage/masterypage hebt.
Dat heb ik toch een stuk of 3 keer genoemd in deze topics ;)
pi_116225114
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:57 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Dat heb ik toch een stuk of 3 keer genoemd in deze topics ;)
Zeg het er dan nog maar eens bij wanneer je klaagt over iets, dan had iedereen hier wel kunnen zeggen dat het daar aan lag en niet aan de champion zelf.
pi_116225128
quote:

[..]

Hahaha vent, bemoei jij je met je eigen zaken. Beetje mensen narren op een internet forum, wat voor een leven heb je dan :')
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:26:03 #134
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_116225949
P R O T I P: als je support sona is en de vijandelijke ad doet niet veel schade dan komt dat niet omdat jij zo goed bent maar omdat sona PASSIVE POWERCHORDS HEEFT EN MET NAME OP HAAR W.

met andere woorden; als sona niet aanwezig is kun je NIET de vijandelijke ad 'met hetzelfde gemak' ff soloën.

bedankt voor je tijd.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_116227361
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:26 schreef BaajGuardian het volgende:
P R O T I P: als je support sona is en de vijandelijke ad doet niet veel schade dan komt dat niet omdat jij zo goed bent maar omdat sona PASSIVE POWERCHORDS HEEFT EN MET NAME OP HAAR W.

met andere woorden; als sona niet aanwezig is kun je NIET de vijandelijke ad 'met hetzelfde gemak' ff soloën.

bedankt voor je tijd.
Heb je gister btw nog TSM vs mMe gezien bij de NA Regionals? Daar speelde Aphromoo met Sivir en zijn support met Sona. Ze bliezen Chaox (graves) compleet op in het begin door de passives en powerchords van Sona, de sterke Q van Sivir en de autoattack reset op W. En zodra ze wat terug wilden doen: spellshield en doorbeuken maar. Lategame won TSM alsnog door betere teamfights, maar botlane was echt voor Aphromoo.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_116228028
quote:

[..]

Deze man is gefrusteerd, laatste 9 van de 10 potjes verloren en in werkelijk waar alle potjes aan het feeden geweest

_O-

Lekker afreageren op een forum :')

http://www.lolking.net/summoner/euw/32591967#history

[ Bericht 3% gewijzigd door kensei op 31-08-2012 12:32:36 ]
pi_116228030
quote:

bedankt voor je tijd.
Haar W? Ik dacht altijd dat haar Q zo gevaarlijk is. Waarom oppassen voor haar W?
pi_116228455
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:20 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Haar W? Ik dacht altijd dat haar Q zo gevaarlijk is. Waarom oppassen voor haar W?
Armor aura, die je 15 armor geeft op level 5 :P
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:35:28 #139
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_116228627
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:02 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Heb je gister btw nog TSM vs mMe gezien bij de NA Regionals? Daar speelde Aphromoo met Sivir en zijn support met Sona. Ze bliezen Chaox (graves) compleet op in het begin door de passives en powerchords van Sona, de sterke Q van Sivir en de autoattack reset op W. En zodra ze wat terug wilden doen: spellshield en doorbeuken maar. Lategame won TSM alsnog door betere teamfights, maar botlane was echt voor Aphromoo.
nice, nee niet gezien. Maar ik heb 2 losses te pakken omdat mn team niet begrijpt hoe sona werkt en gewoon alles in jumped wanneer ik er niet bij ben terwijl ik juist stelselmatig singeds slow, corki en jax's dmg debuff en mn team's damage output buff, ze begrijpen het maar niet..
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_116229027
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:02 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Chaox zo verscrhikkelijker overrated ook. Aphromoo is sowieso beter ook :)
pi_116229148
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 01:37 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Oke maar wat doe je dan in de tussentijd, niks? Dan duurt het toch minstens zo lang? Die minions zijn ook telkens 3 minuten bezig met elkaar :P
Je kan proberen de tegenstander te harassen, en veelal ben je rond aan het lopen om mogelijke skillshots lastiger te maken. Ik ben echt begonnen met lasthitten rond level 15-16, daarvoor was ik met name aan het junglen, en ook al kan je een lastige teamup hebben op bottom lane, het is sowieso beter om dat aan te leren dan te autoattacken.

Een vriend van me deed eerst ook heel veel auto attacken, en ja, dan kwam hij al gauw ook 0/7 te staan omdat z'n lane te veel gepushed is. Een gank is dan (bijna) niet meer te ontsnappen.
pi_116229272
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:20 schreef kensei het volgende:

[..]

Deze man is gefrusteerd, laatste 9 van de 10 potjes verloren en in werkelijk waar alle potjes aan het feeden geweest

_O-

Al die games zien er niet goed uit :/

Wel erg weinig cs, en eigenlijk overal een negatieve score.

De runepage ziet er ook nogal raar uit, en niet alle talents zijn gebruikt nog...
pi_116229715
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:45 schreef Autobandje het volgende:

[..]

Chaox zo verscrhikkelijker overrated ook. Aphromoo is sowieso beter ook :)
Mwah Chaox heeft die game daarvoor hard gecarried met iets van 9/1/veel en in die game met Graves kwam hij ook prima terug. Bovendien is het ook een vrij slimme speler. Ik denk zelf dat hij eerder onderschat wordt omdat hij early game nog wel eens overrompeld wordt door Doublelift of Aphromoo die gewoon een veel aggressievere speelstijl hebben.
pi_116229780
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:04 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Mwah Chaox heeft die game daarvoor hard gecarried met iets van 9/1/veel en in die game met Graves kwam hij ook prima terug. Bovendien is het ook een vrij slimme speler. Ik denk zelf dat hij eerder onderschat wordt omdat hij early game nog wel eens overrompeld wordt door Doublelift of Aphromoo die gewoon een veel aggressievere speelstijl hebben.
Je ziet hem heel vaak de lane verliezen en dat ook tegen veel mindere teams. In teamfighting is ie dan wel beter, maar als je gaat verliezen tegen Genja of Yellowpete dan hoef je niet te verwachten dat je ze wel kan outplayen in teamfights. Tis gewoon niet zo'n goeie laner imo (in vergelijking met de absolute top ofc).

Tegen Azubu Blaze werd ie ook helemaal zoekgespeeld.
pi_116230248
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 12:20 schreef kensei het volgende:

[..]

_O-

Als dit echt Cyberjesus is, proest _O- _O- _O-

Feeden als een malle en niet een fatsoenlijke K/D/A in heel zijn history :') :')
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_116232135
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:06 schreef Autobandje het volgende:

[..]

Je ziet hem heel vaak de lane verliezen en dat ook tegen veel mindere teams. In teamfighting is ie dan wel beter, maar als je gaat verliezen tegen Genja of Yellowpete dan hoef je niet te verwachten dat je ze wel kan outplayen in teamfights. Tis gewoon niet zo'n goeie laner imo (in vergelijking met de absolute top ofc).

Tegen Azubu Blaze werd ie ook helemaal zoekgespeeld.
Ik vind dat hij ook vaak de lane verliest omdat TOO zelden bot gankt en de enemy jungler wel. Tevens wordt hij vaak genaaid door lvl 1 fights die slecht zijn bij TSM. Die gozer heeft lange tijd #1 NA gestaan en speelde alleen AD carries, dan behoor je echt wel tot de top lijkt me.
pi_116233944
Net bot-lane volledig gefailed, 0-6 start...

Team deed het wel goed mid/top. We stonden op gegeven moment 23-3X achter qua teamkills en er werden 2 surrender votes gedaan (1-4, 3-2(!!)), maar door goed teamwork uiteindelijk toch nog gewonnen en zelf met 10-9 gefinished :). Haha we hadden dus bijna surrender @ 26 min en 10 min later rapen we ze in scattered fights.
pi_116234088
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 01:15 schreef Jajong het volgende:

[..]

Wat vind je er lastig aan dan? Gewoon Q maxen, daarna W. Boots 3 2xdorans Zerkers BT IE PD LW GA etc etc.
Ik max E juist als 2e, 2 ranks smokescreen omdat je dan op lvl 5 met Q + W casterwave cleared. (lvl mijn skills Q E W Q W, daarna R > Q > E > W)
pi_116234212
quote:

[..]

Jij bent er ook zo een die gaat zitten gniffelen als iemand een boek aan het lezen is en zijn vrienden een elleboog geeft, gaat wijzen en net hard genoeg zegt "kijk die nerd lezen joh, haha". "Nerds" bashen op een internet forum. Goed bezig knul.

Laat mensen toch lekker, wat kan het jou nou weer schelen waar iemand zijn geld aan uitgeeft :')
pi_116234240
quote:

bedankt voor je tijd.
Revolutionair.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')