Chalice + Tear als eerste items?quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:29 schreef Berend. het volgende:
Damn wat is het toch vervelend dat als je Anivia bent je soms geen blue krijgt van de jungle'er. Komt Nocture steeds naar mijn blue, pakt die hem steeds met smite terwijl ik hem bijna dood heb. (4 keer)![]()
Ik moet gewoon stoppen met Anivia solo queue te spelen..
Naja, ik had Chalice maar gekocht ja, maja ik moet toch wel wat AP kopen ipv Tear anders doe ik 0 damage.quote:
Anivia heeft belachelijk hoge base stats. Je zou bij wijze van spreken 6 items kunnen halen die geen AP geven en nog weet ik hoeveel damage doen met haar. Chalice -> tear is gewoon goed om te beginnen met Anivia.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:31 schreef Berend. het volgende:
[..]
Naja, ik had Chalice maar gekocht ja, maja ik moet toch wel wat AP kopen ipv Tear anders doe ik 0 damage.
Als je weet dat je geen blue gaat krijgen sure, maar anders echt veel liever Chalice -> RoAquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Anivia heeft belachelijk hoge base stats. Je zou bij wijze van spreken 6 items kunnen halen die geen AP geven en nog weet ik hoeveel damage doen met haar. Chalice -> tear is gewoon goed om te beginnen met Anivia.
Vrijwel altijd geef ik alle blues aan mid als jungler, behalve de eerste dan. Zeker een Anivia heeft een blue heel hard nodig. Als ik zelf een blue wil, jat ik em wel van de tegenstanderquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:29 schreef Berend. het volgende:
Damn wat is het toch vervelend dat als je Anivia bent je soms geen blue krijgt van de jungle'er. Komt Nocture steeds naar mijn blue, pakt die hem steeds met smite terwijl ik hem bijna dood heb. (4 keer)![]()
Ik moet gewoon stoppen met Anivia solo queue te spelen..
Doe dit kinderachtige gedoe even in DM, anders zitten we weer 3 pagina's vast aan puberretoriek.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:12 schreef Jachtgeweer het volgende:
Jullie verwijderen mij op basis van ondertitel. Ik heb je match met Anivia trouwens gezien Jajong, man wat ben jij slecht
. Ik wil weleens een premade met jullie doen, of durf je dat niet aan?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:12 schreef Jachtgeweer het volgende:
Jullie verwijderen mij op basis van ondertitel. Ik heb je match met Anivia trouwens gezien Jajong, man wat ben jij slecht
Je doet je ondertitel eer aan. Ignored foreverzquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:12 schreef Jachtgeweer het volgende:
Ik accepteer het dat je niet durft, laten we het dan maar hierbij houden. Heb aan de ene kant ook geen zin om mijn matches te verzieken met iemand die er niks van bakt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je doet je ondertitel eer aan. Ignored foreverz
met zo'n ondetitel wel ja, daar kan geen kwaliteitsplays van komen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:12 schreef Jachtgeweer het volgende:
Jullie verwijderen mij op basis van ondertitel.
Je klinkt als een leuk en gezellig persoonquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:49 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Ik accepteer het dat je niet durft, laten we het dan maar hierbij houden. Heb aan de ene kant ook geen zin om mijn matches te verzieken met iemand die er niks van bakt.
Ben ik ookquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:50 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Je klinkt als een leuk en gezellig persoon
Jij was lowlevel toch? Mordekaiser is wel leuk op low level, reken er wel op dat het eigenlijk een caster is en geen melee(ook al heeft hij een grote mace) in tegenstelling tot master Yiquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:13 schreef Bitterlemon het volgende:
Is Mordekaiser een aanrader? Ik heb nu Master Yi
Ja, ik ben de noob der noobs, maar dat kan ik nog wel volgen. Ik zag ook dat hij dus health gebruikt voor z'n abilities.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:14 schreef Xetran het volgende:
Pfoe, eindelijk klaar met examens. weer malphite spelen
[..]
Jij was lowlevel toch? Mordekaiser is wel leuk op low level, reken er wel op dat het eigenlijk een caster is en geen melee(ook al heeft hij een grote mace) in tegenstelling tot master Yi
Hij gebruikt health ja, maar feitelijk merk je daar na level 10 niks meer van en zijn je spells eigenlijk no cost. Ik denk dat je Mordekaiser wat leuker zal vinden dan Hecarim, al is die ook wel leuk. Mordekaiser is wat simpeler methinksquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:19 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, ik ben de noob der noobs, maar dat kan ik nog wel volgen. Ik zag ook dat hij dus health gebruikt voor z'n abilities.
Melee lijkt mij toch wel wat leuker en past ook meer bij mij.
Hecarim leek me trouwens ook erg goed, maar hij is zo duur qua IP
Ik had trouwens net een 11 killing spree, da's toch wel heel goed voor mijn doen
Okee dan, Mordekaiser it isquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:22 schreef Xetran het volgende:
[..]
Hij gebruikt health ja, maar feitelijk merk je daar na level 10 niks meer van en zijn je spells eigenlijk no cost. Ik denk dat je Mordekaiser wat leuker zal vinden dan Hecarim, al is die ook wel leuk. Mordekaiser is wat simpeler methinks
Er zijn er zoveelquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:26 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Okee dan, Mordekaiser it is
Verder nog aanraders die een gebalanceerde health/attack power hebben? Het liefst melee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |