abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116266221
Damn wat is het toch vervelend dat als je Anivia bent je soms geen blue krijgt van de jungle'er. Komt Nocture steeds naar mijn blue, pakt die hem steeds met smite terwijl ik hem bijna dood heb. (4 keer) |:(

Ik moet gewoon stoppen met Anivia solo queue te spelen.. :{w
pi_116266229
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 12:29 schreef Berend. het volgende:
Damn wat is het toch vervelend dat als je Anivia bent je soms geen blue krijgt van de jungle'er. Komt Nocture steeds naar mijn blue, pakt die hem steeds met smite terwijl ik hem bijna dood heb. (4 keer) |:(

Chalice + Tear als eerste items?
pi_116266273
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 12:30 schreef Keselo het volgende:

[..]

Chalice + Tear als eerste items?
Naja, ik had Chalice maar gekocht ja, maja ik moet toch wel wat AP kopen ipv Tear anders doe ik 0 damage.
  zaterdag 1 september 2012 @ 12:32:15 #229
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_116266290
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 12:31 schreef Berend. het volgende:

[..]

Naja, ik had Chalice maar gekocht ja, maja ik moet toch wel wat AP kopen ipv Tear anders doe ik 0 damage.
Anivia heeft belachelijk hoge base stats. Je zou bij wijze van spreken 6 items kunnen halen die geen AP geven en nog weet ik hoeveel damage doen met haar. Chalice -> tear is gewoon goed om te beginnen met Anivia.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_116266321
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 september 2012 12:32 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Anivia heeft belachelijk hoge base stats. Je zou bij wijze van spreken 6 items kunnen halen die geen AP geven en nog weet ik hoeveel damage doen met haar. Chalice -> tear is gewoon goed om te beginnen met Anivia.
Als je weet dat je geen blue gaat krijgen sure, maar anders echt veel liever Chalice -> RoA
pi_116266424
Met Anivia kun je op 25 minuten 80 AP hebben en je damage is nog belachelijk. Vaak haal ik in een moeilijke lane Mercs ipv Sorcerers met daarbij Chalice, Tear en Hextech Revolver voordat ik aan een Deathcap ga denken.
pi_116266573
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 12:29 schreef Berend. het volgende:

Vrijwel altijd geef ik alle blues aan mid als jungler, behalve de eerste dan. Zeker een Anivia heeft een blue heel hard nodig. Als ik zelf een blue wil, jat ik em wel van de tegenstander :P
  zaterdag 1 september 2012 @ 14:12:01 #233
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_116269015
Jullie verwijderen mij op basis van ondertitel :'). Ik heb je match met Anivia trouwens gezien Jajong, man wat ben jij slecht :'). Ik wil weleens een premade met jullie doen, of durf je dat niet aan?
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
pi_116270133
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 14:12 schreef Jachtgeweer het volgende:
Jullie verwijderen mij op basis van ondertitel :'). Ik heb je match met Anivia trouwens gezien Jajong, man wat ben jij slecht :'). Ik wil weleens een premade met jullie doen, of durf je dat niet aan?
Doe dit kinderachtige gedoe even in DM, anders zitten we weer 3 pagina's vast aan puberretoriek.
Conscience do cost.
  zaterdag 1 september 2012 @ 14:49:34 #235
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_116270165
quote:
:').
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_116270463
Net een potje dominion op bizarre manier verloren. Ik begon goed met een quadra kill en zat na een tijdje op 16-2-X legendary, roflstompte ze early-mid game. Toen wilde bot van zijn lane af en nam ik bot over. Enfin, daar kwam ik vayne tegen. Die kon ik door hard te pushen en af en toe een kill dwingen hulp te nemen, dus vaak 2v1 bot en nog verliezen ze top :'). Echt de tering, was gewoon letterlijk onmogelijk om met dit team te winnen, kom je ook niet vaak tegen.
pi_116271204
quote:
Je doet je ondertitel eer aan. Ignored foreverz
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  zaterdag 1 september 2012 @ 15:49:01 #238
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_116271681
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 september 2012 15:30 schreef Jajong het volgende:

[..]

Je doet je ondertitel eer aan. Ignored foreverz
Ik accepteer het dat je niet durft, laten we het dan maar hierbij houden. Heb aan de ene kant ook geen zin om mijn matches te verzieken met iemand die er niks van bakt.
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
  zaterdag 1 september 2012 @ 16:37:07 #239
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_116273198
quote:
Jullie verwijderen mij op basis van ondertitel :').
met zo'n ondetitel wel ja, daar kan geen kwaliteitsplays van komen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_116273681
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 15:49 schreef Jachtgeweer het volgende:

[..]

Ik accepteer het dat je niet durft, laten we het dan maar hierbij houden. Heb aan de ene kant ook geen zin om mijn matches te verzieken met iemand die er niks van bakt.
Je klinkt als een leuk en gezellig persoon :)
  zaterdag 1 september 2012 @ 16:59:29 #241
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_116274009
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 16:50 schreef Autobandje het volgende:

[..]

Je klinkt als een leuk en gezellig persoon :)
Ben ik ook :)
pi_116274792
Malphite mid is zo retarded OP :')

Ik had zonder deaths kunnen spelen, maar als ik 4/5 man bij elkaar zie moet ik er altijd in ulten :P

pi_116274817
foutje
pi_116276420
Is Mordekaiser een aanrader? Ik heb nu Master Yi
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
pi_116276442
Pfoe, eindelijk klaar met examens. weer malphite spelen :)
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 18:13 schreef Bitterlemon het volgende:
Is Mordekaiser een aanrader? Ik heb nu Master Yi
Jij was lowlevel toch? Mordekaiser is wel leuk op low level, reken er wel op dat het eigenlijk een caster is en geen melee(ook al heeft hij een grote mace) in tegenstelling tot master Yi
pi_116276562
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 september 2012 18:14 schreef Xetran het volgende:
Pfoe, eindelijk klaar met examens. weer malphite spelen :)

[..]

Jij was lowlevel toch? Mordekaiser is wel leuk op low level, reken er wel op dat het eigenlijk een caster is en geen melee(ook al heeft hij een grote mace) in tegenstelling tot master Yi
Ja, ik ben de noob der noobs, maar dat kan ik nog wel volgen. Ik zag ook dat hij dus health gebruikt voor z'n abilities.
Melee lijkt mij toch wel wat leuker en past ook meer bij mij.

Hecarim leek me trouwens ook erg goed, maar hij is zo duur qua IP :P

Ik had trouwens net een 11 killing spree, da's toch wel heel goed voor mijn doen :7
pi_116276646
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 18:19 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Ja, ik ben de noob der noobs, maar dat kan ik nog wel volgen. Ik zag ook dat hij dus health gebruikt voor z'n abilities.
Melee lijkt mij toch wel wat leuker en past ook meer bij mij.

Hecarim leek me trouwens ook erg goed, maar hij is zo duur qua IP :P

Ik had trouwens net een 11 killing spree, da's toch wel heel goed voor mijn doen :7
Hij gebruikt health ja, maar feitelijk merk je daar na level 10 niks meer van en zijn je spells eigenlijk no cost. Ik denk dat je Mordekaiser wat leuker zal vinden dan Hecarim, al is die ook wel leuk. Mordekaiser is wat simpeler methinks :P
pi_116276737
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 september 2012 18:22 schreef Xetran het volgende:

[..]

Hij gebruikt health ja, maar feitelijk merk je daar na level 10 niks meer van en zijn je spells eigenlijk no cost. Ik denk dat je Mordekaiser wat leuker zal vinden dan Hecarim, al is die ook wel leuk. Mordekaiser is wat simpeler methinks :P
Okee dan, Mordekaiser it is :)

Verder nog aanraders die een gebalanceerde health/attack power hebben? Het liefst melee
pi_116276815
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 september 2012 18:26 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Okee dan, Mordekaiser it is :)

Verder nog aanraders die een gebalanceerde health/attack power hebben? Het liefst melee
Er zijn er zoveel :P Beste wat ik je kan aanraden is gewoon wat guides op te zoeken (van champs waar je bijvoorbeeld tegen gespeeld hebten die je leuk leken) en daar te kijken wat hun speelstijl inhoudt. Vaak hebben goede guides ook een videovoorbeeld erbij zodat je alvast kan zien hoe je het ongeveer moet spelen.
Conscience do cost.
  zaterdag 1 september 2012 @ 18:37:24 #250
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_116277025
*League of wie heeft de mongolide disconnectenden, ikweetniethoeikryzemoetspelen en dergerlijke mentaal gehandicapten in het team*

http://www.leaguereplays.com/replays/match/1906555/
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')