Staat in OPquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:55 schreef Jachtgeweer het volgende:
Hoe heten jullie allemaal op LoL dan?
Ja maar ik zie geen Skillstorm, Jajong, of BG staan. Ik wil die juist wel een keertje willen zien spelenquote:
Wtf? Behoor ik in de top 3 famous mensen in dit topic?quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:28 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Ja maar ik zie geen Skillstorm, Jajong, of BG staan. Ik wil die juist wel een keertje willen zien spelen
Naar die twee kijken is toch niet leuk. Die hebben de pech om elk potje iemand te hebben die feed of niet zou luisteren waardoor zij geen goede kills kunnen klappenquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:52 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wtf? Behoor ik in de top 3 famous mensen in dit topic?
Dacht alleen Jajong en BG.
ik add geen randoms, als ik iemand in mn fl list add ik ze uit mezelf wel.quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:46 schreef Xetran het volgende:
Jajong heet gewoon Jajong geloof ik, bg is Ihavepotion(?)
Leuk man, maar daar ging het niet over. En tegenwoordig loop je er toch te koop mee dus net zo lief antwoord ik de man.quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik add geen randoms, als ik iemand in mn fl list add ik ze uit mezelf wel.
Ehh, banshee veil, profit?quote:Op zaterdag 1 september 2012 02:11 schreef dustbrain het volgende:
Niemand maar dan ook niemand weet hoe je leblanc countert.Dit wordt gewoon te makkelijk, zeker 80-90% winrate.
klopt. Niemand doet dat. Niemand weet ook dat leblanc niet kan farmen kan terugteleporteren, 20 sec cd op ult heeft etc etc etc. easyquote:Op zaterdag 1 september 2012 02:46 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Ehh, banshee veil, profit?Zo moeilijk is dat niet.
Galio, Sion, AP Janna.quote:Op zaterdag 1 september 2012 02:11 schreef dustbrain het volgende:
Niemand maar dan ook niemand weet hoe je leblanc countert.Dit wordt gewoon te makkelijk, zeker 80-90% winrate.
btw, ik speel ff weer ahri en verlies keihard. Weet niet zeker of slecht(kan haast niet want ahri speel ik al best lang) of teveel gespeeld of verkeerde teamcomp met ahri.
ah kom op, accept me maar, ik wil je eens spectatenquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik add geen randoms, als ik iemand in mn fl list add ik ze uit mezelf wel.
r o f lquote:Op zaterdag 1 september 2012 09:43 schreef BaajGuardian het volgende:
ik maak wel een nieuwe tab dan voor mensen die enkel willen spectaten.
heb em (als hij het was iig) em er alweer uitgegooid. mensen met "rolstoeljoden vergassen" als ondertitel hoef ik niet in mn fl.quote:
Ik heb een tabje FANS en een tabje HATERSquote:
Mjeh is lastig atm omdat mn internet zwaar fucked is, op random rijden vliegt ie er een uur lang elke 2 minuten af voor een paar minutenquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:44 schreef Autobandje het volgende:
Moeten weer eens een potje doen Jajong, ff kijken hoe je nu speelt
Chalice + Tear als eerste items?quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:29 schreef Berend. het volgende:
Damn wat is het toch vervelend dat als je Anivia bent je soms geen blue krijgt van de jungle'er. Komt Nocture steeds naar mijn blue, pakt die hem steeds met smite terwijl ik hem bijna dood heb. (4 keer)![]()
Ik moet gewoon stoppen met Anivia solo queue te spelen..
Naja, ik had Chalice maar gekocht ja, maja ik moet toch wel wat AP kopen ipv Tear anders doe ik 0 damage.quote:
Anivia heeft belachelijk hoge base stats. Je zou bij wijze van spreken 6 items kunnen halen die geen AP geven en nog weet ik hoeveel damage doen met haar. Chalice -> tear is gewoon goed om te beginnen met Anivia.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:31 schreef Berend. het volgende:
[..]
Naja, ik had Chalice maar gekocht ja, maja ik moet toch wel wat AP kopen ipv Tear anders doe ik 0 damage.
Als je weet dat je geen blue gaat krijgen sure, maar anders echt veel liever Chalice -> RoAquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Anivia heeft belachelijk hoge base stats. Je zou bij wijze van spreken 6 items kunnen halen die geen AP geven en nog weet ik hoeveel damage doen met haar. Chalice -> tear is gewoon goed om te beginnen met Anivia.
Vrijwel altijd geef ik alle blues aan mid als jungler, behalve de eerste dan. Zeker een Anivia heeft een blue heel hard nodig. Als ik zelf een blue wil, jat ik em wel van de tegenstanderquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:29 schreef Berend. het volgende:
Damn wat is het toch vervelend dat als je Anivia bent je soms geen blue krijgt van de jungle'er. Komt Nocture steeds naar mijn blue, pakt die hem steeds met smite terwijl ik hem bijna dood heb. (4 keer)![]()
Ik moet gewoon stoppen met Anivia solo queue te spelen..
Doe dit kinderachtige gedoe even in DM, anders zitten we weer 3 pagina's vast aan puberretoriek.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:12 schreef Jachtgeweer het volgende:
Jullie verwijderen mij op basis van ondertitel. Ik heb je match met Anivia trouwens gezien Jajong, man wat ben jij slecht
. Ik wil weleens een premade met jullie doen, of durf je dat niet aan?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:12 schreef Jachtgeweer het volgende:
Jullie verwijderen mij op basis van ondertitel. Ik heb je match met Anivia trouwens gezien Jajong, man wat ben jij slecht
Je doet je ondertitel eer aan. Ignored foreverzquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:12 schreef Jachtgeweer het volgende:
Ik accepteer het dat je niet durft, laten we het dan maar hierbij houden. Heb aan de ene kant ook geen zin om mijn matches te verzieken met iemand die er niks van bakt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je doet je ondertitel eer aan. Ignored foreverz
met zo'n ondetitel wel ja, daar kan geen kwaliteitsplays van komen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:12 schreef Jachtgeweer het volgende:
Jullie verwijderen mij op basis van ondertitel.
Je klinkt als een leuk en gezellig persoonquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:49 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Ik accepteer het dat je niet durft, laten we het dan maar hierbij houden. Heb aan de ene kant ook geen zin om mijn matches te verzieken met iemand die er niks van bakt.
Ben ik ookquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:50 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Je klinkt als een leuk en gezellig persoon
Jij was lowlevel toch? Mordekaiser is wel leuk op low level, reken er wel op dat het eigenlijk een caster is en geen melee(ook al heeft hij een grote mace) in tegenstelling tot master Yiquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:13 schreef Bitterlemon het volgende:
Is Mordekaiser een aanrader? Ik heb nu Master Yi
Ja, ik ben de noob der noobs, maar dat kan ik nog wel volgen. Ik zag ook dat hij dus health gebruikt voor z'n abilities.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:14 schreef Xetran het volgende:
Pfoe, eindelijk klaar met examens. weer malphite spelen
[..]
Jij was lowlevel toch? Mordekaiser is wel leuk op low level, reken er wel op dat het eigenlijk een caster is en geen melee(ook al heeft hij een grote mace) in tegenstelling tot master Yi
Hij gebruikt health ja, maar feitelijk merk je daar na level 10 niks meer van en zijn je spells eigenlijk no cost. Ik denk dat je Mordekaiser wat leuker zal vinden dan Hecarim, al is die ook wel leuk. Mordekaiser is wat simpeler methinksquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:19 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, ik ben de noob der noobs, maar dat kan ik nog wel volgen. Ik zag ook dat hij dus health gebruikt voor z'n abilities.
Melee lijkt mij toch wel wat leuker en past ook meer bij mij.
Hecarim leek me trouwens ook erg goed, maar hij is zo duur qua IP
Ik had trouwens net een 11 killing spree, da's toch wel heel goed voor mijn doen
Okee dan, Mordekaiser it isquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:22 schreef Xetran het volgende:
[..]
Hij gebruikt health ja, maar feitelijk merk je daar na level 10 niks meer van en zijn je spells eigenlijk no cost. Ik denk dat je Mordekaiser wat leuker zal vinden dan Hecarim, al is die ook wel leuk. Mordekaiser is wat simpeler methinks
Er zijn er zoveelquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:26 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Okee dan, Mordekaiser it is
Verder nog aanraders die een gebalanceerde health/attack power hebben? Het liefst melee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |