Jax.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:26 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Okee dan, Mordekaiser it is
Verder nog aanraders die een gebalanceerde health/attack power hebben? Het liefst melee
wij (ik en mn rl vriend duoq) konden spelen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:08 schreef Xetran het volgende:
waarom zou ik zoiets willen kijken dan als toch niemand kan spelen?
Gewoon populaire top laners spelen. Shen, Irelia, Jax evt Riven. Dan heb je een goede basis.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:39 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Zal ik ook even naar kijken, thanks
Maar die is wel wat moeilijker toch?
Alle toernooien :quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:23 schreef ems. het volgende:
Die crs vs tsm. Leuke afwisseling van champs enzo
En dat chaox zoveel kon doen werd mede mogelijk gemaakt omdat curse het blijkbaar belangrijker vindt om de maokai en nunu te killen ipv ryze en graves
Yi is ook zwaar OP in beginnersmatches omdat ie een hoop damage doet, makkelijk te spelen is en niemand nog echt weet wat ie aan het doen is. Dan is het inderdaad simpel om met Yi alles en iedereen te ownen. Zo gauw je op een wat hoger niveau komt geldt dat allemaal niet meer en is Yi op een enkel jungle avontuur na niet meer viable.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:32 schreef Bitterlemon het volgende:
Niemand die Yi adoreert? Ik heb er als noob nu bijna elk potje tenminste een 10 killstreak mee, en dat als noob
Ik ben nu level 8, maar word ik dan ook ingedeeld bij andere spelers van level 8?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:35 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Yi is ook zwaar OP in beginnersmatches omdat ie een hoop damage doet, makkelijk te spelen is en niemand nog echt weet wat ie aan het doen is. Dan is het inderdaad simpel om met Yi alles en iedereen te ownen. Zo gauw je op een wat hoger niveau komt geldt dat allemaal niet meer en is Yi op een enkel jungle avontuur na niet meer viable.
Ik zie nog genoeg jungle yii's die 4x phantomdancer bouwen met een frozen mallet en 12 kills halen. Teminste, early game. Endgame verliezen ze alsnogquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:35 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Yi is ook zwaar OP in beginnersmatches omdat ie een hoop damage doet, makkelijk te spelen is en niemand nog echt weet wat ie aan het doen is. Dan is het inderdaad simpel om met Yi alles en iedereen te ownen. Zo gauw je op een wat hoger niveau komt geldt dat allemaal niet meer en is Yi op een enkel jungle avontuur na niet meer viable.
Je vergeet Alistar. Permaban of instalock op alle toernooien die ik zie.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:27 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Alle toernooien :
-nunu
-maokai
-gragas
-corki
-ezreal
-morgana
-shen
-blitzcrank
-Shyvana
-rumble
-Sona
-graves
-anivia
-ryze
Volgens mij heb ik ze ondertussen allemaal gehad.
Als het goed is wordt je zo rond spelers van je eigen summoner level ingedeeld ja.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:36 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik ben nu level 8, maar word ik dan ook ingedeeld bij andere spelers van level 8?
Klopt zo ongeveer wel ja. Misschien mag Kog'maw er nog bijquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:27 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Alle toernooien :
-nunu
-maokai
-gragas
-corki
-ezreal
-morgana
-shen
-blitzcrank
-Shyvana
-rumble
-Sona
-graves
-anivia
-ryze
Volgens mij heb ik ze ondertussen allemaal gehad.
Daarom heb ik 'm niet erop gezet. Malphite en alistar zijn gewoon instant pick als ze niet gebanned zijn. Malphite alleen al geeft 55% winchancequote:Op zaterdag 1 september 2012 21:36 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Je vergeet Alistar. Permaban of instalock op alle toernooien die ik zie.
Ja en nee. Soms kom je tegen summoners van level 14. In zeldzame gevallen tegen een level 30 die een premade is met een level 8.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:36 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik ben nu level 8, maar word ik dan ook ingedeeld bij andere spelers van level 8?
Juist ja, ik vat het. Thanks voor de uitlegquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:40 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Ja en nee. Soms kom je tegen summoners van level 14. In zeldzame gevallen tegen een level 30 die een premade is met een level 8.
Verder heeft je level vrij weinig te maken met het niveau van je tegenstander. Hoe meer je wint, hoe meer je moet spelen tegen mensen met skills. Als je verliest kom je tegen slechtere mensen. Hidden elo rating enzo
Ja. Zijn ult bepaalt alles. Daarentegen ben ik nog genoeg AD malphites tegengekomen, schijnt hard te zjin met z'n eigen 20% damage buffquote:
Daartegenover staat trouwens wel dat als je tegen een level 30 moet, er een grote kans is dat je ook samen met een lvl 30 wordt geteamed ter compensatie.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:40 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
In zeldzame gevallen tegen een level 30 die een premade is met een level 8.
Klopt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:43 schreef ems. het volgende:
[..]
Daartegenover staat trouwens wel dat als je tegen een level 30 moet, er een grote kans is dat je ook samen met een lvl 30 wordt geteamed ter compensatie.
Maargoed, ik weet het eigenlijk niet precies want pre-level 30 is zo lang geleden
Hij heeft zijn eigen frozen heart debuff die stackt met frozen heart. Met Randuin's Omen erbij heb je de enemy AD carry voor 6 seconden uitgeschakeld. Dan is een teamfight allang bepaald.quote:
Nunu OP mang.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:58 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik was juist degene die hem verdedigde, maar nu (Game 2 tsm vs crs) werd hij aardig afgeslacht door Cop botlaneWeliswaar mede door de jungler (OddOne moet echt vaker botlane ganken), maar deze game was hij niet top
Ik snap de helft niet, even weer naar dat woordenboek toequote:Op zaterdag 1 september 2012 21:46 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Hij heeft zijn eigen frozen heart debuff die stackt met frozen heart. Met Randuin's Omen erbij heb je de enemy AD carry voor 6 seconden uitgeschakeld. Dan is een teamfight allang bepaald.
Veel malphites nemen ook nog eens wat ability power dat voor 100% met zijn ult stackt. 1 Mal ult op een ad carry geeft genoeg ruimte voor al zijn attacks + die van ej eigen team omdat de vijanden in de lucht vliegen.
Best overpowered dus.
En z'n passive. Teveel sustain, oneindig gratis spells. Enige dat in balans is, is z'n ultimate en E nu ze dat ook hebben generfedquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:49 schreef Thanatos45 het volgende:
Ok, Nunu's blood boil gaat dus wss de nerfbat krijgen
Ik zou zeggen doe dat ranked in ga voor gold ratingquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:13 schreef kensei het volgende:
En het einde van het Malphite mid experiment:
[ afbeelding ]
Conclusie: OP
Hoe retarded je team ook is, je kan ze gewoon altijd carryen![]()
Alles was soloque btw
Helaas is Malphite 99 van de 100 keer gebanned in de rankeds die ik doequote:Op zaterdag 1 september 2012 23:52 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen doe dat ranked in ga voor gold rating
Flat AP Quints, Mpen reds, flat armor yellows & mres/level blues speel ik mee, dat dat werkt prima imoquote:Op zondag 2 september 2012 00:03 schreef Xetran het volgende:
gebruiken jullie ap runes als solo top malphite? ik had er laatst als malphite zijnde een met ap/levels tegen mij en die ap/level glyphs had en die knalde mij toch aardig neer
Zoiets draai ik ook, maar dan met Health quintsquote:Op zondag 2 september 2012 00:06 schreef kensei het volgende:
[..]
Flat AP Quints, Mpen reds, flat armor yellows & mres/level blues speel ik mee, dat dat werkt prima imo
Je moet ook niet traden als je Malphite speelt..quote:Op zondag 2 september 2012 00:09 schreef Xetran het volgende:
[..]
Zoiets draai ik ook, maar dan met Health quintsGaat idd wel goed, alleen lijk trades niet altijd heel goed te kunnen winnen. wellicht is dat ook wel gewenning, heb nog neit heel veel gespeeld
80min gamequote:Op zondag 2 september 2012 02:48 schreef ems. het volgende:
Dignitas die van CLG wint met AP nid en Cait na een hele lange game. Tof hoor.
Dit speel ik ook, en ik trade wel met de meeste champs aangezien je die gewoon wint door je schildjuhquote:Op zondag 2 september 2012 00:06 schreef kensei het volgende:
[..]
Flat AP Quints, Mpen reds, flat armor yellows & mres/level blues speel ik mee, dat dat werkt prima imo
Botlane is veel moeilijker te ganken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:17 schreef BaajGuardian het volgende:
zie het ook in mijn games dat amper bot lane nog geganked wordt, vind ik maar vreemd want dat zijn 2 assists ipv 1.
goeie game was dat ja, heb hem ook gezienquote:Op zondag 2 september 2012 02:48 schreef ems. het volgende:
Dignitas die van CLG wint met AP nid en Cait na een hele lange game. Tof hoor.
Yi kan ook prima op top bij bepaalde tegenstanders. Maar zolang je niet pro of high elo gaat spelens elke champion wel viable. Op Sejuani na danquote:Op zondag 2 september 2012 10:45 schreef Bitterlemon het volgende:
Wel jammer dat Yi dus uiteindelijk vrijwel nutteloos wordt, weer een k/d van 8 en een ace...
Dus uiteindelijk is hij alleen handig om te junglen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |