SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok.
Wát?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:44 schreef x-Lily het volgende:
Nu is het natuurlijk wel zo dat fietsen steeds gevaarlijker wordt en de paarden bevuild zijn met zwerfafval en paardenstront.
Ja klopt dat heb ik vandaag vooral in Den Haag en Leiden gemerktquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:50 schreef Lithia het volgende:
Aan de andere kant zijn er gemeenten (of is het gemeentes?) die weinig moeite nemen om fatsoenlijke fietspaden te leggen/.
3km is niksquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:47 schreef Brannagh het volgende:
Ik ben gezegend met mn 3 km, maar met enorme tegenwind, sneeuw, ijsplakkaten en heuvels die je niet opkomt, gevaarlijk verkeer en mongolische fietsers, neem ik af en toe ook liever de bus.
Mijn moeder wilde me ooit voor 3km met de bus sneeuwde toen het sturen. Blij dat ik ben wezen fietsen want op het fietspad was de meeste sneeuw toch gesmoltenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:51 schreef CrashO het volgende:
[..]
3km is niks
zelfs met tegenwind, sneeuw, en een orkaan ga ik liever fietsen dan met de bus voor zo'n afstand.
Als ik moet kiezen tussen:
Op tijd naar de bushalte hobbelen a 5 minuten
Hopen dat bus optijd is en plaatsnemen tussen paupers
Vanaf bushalte nog 5 tot 10 minuten lopen afhankelijk van bestemming.
Of op fietsje stappen
Dan neem ik voor zulke stukjes toch echt de fiets hoor. Zelfs met een orkaan op je smoel moet 3km dan niet langer dan 10-15 min duren, en dan kruip je echt kwa snelheid.
Hele vieze paarden, zitten onder de stront en afval.quote:
Waarom overdrijf jij zo? Zo krijgen dorpelingen dus zo'n negatief beeld van steden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Hele vieze paarden, zitten onder de stront en afval.
OT: ik heb niet eens een fiets, ik ga OF lopen OF met de auto OF met het OV. Je mag hier in de stad blij zijn dat je fiets er nog staat als je gewinkeld hebt en je komt terug...
Zo wel 5 kilometer, sjonge.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:53 schreef Tchock het volgende:
In mijn middelbareschooltijd trouwens zes jaar lang vijf kilometer heen en vijf kilometer terug naar school gefietst, en nooit de bus gepaktNu ik gratis OV heb ben ik wel een stukje luier geworden
5 heen én terug hèquote:
Dat zijn mensen met OV.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het veel is, mensen hier klagen net dat ze voor 3 km de bus pakken.
Moet je eens door arnhemse straten fietsen met ijzel erop. Ik wil je wel is zienquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:51 schreef CrashO het volgende:
[..]
3km is niks
zelfs met tegenwind, sneeuw, en een orkaan ga ik liever fietsen dan met de bus voor zo'n afstand.
Of op fietsje stappen
Dan neem ik voor zulke stukjes toch echt de fiets hoor. Zelfs met een orkaan op je smoel moet 3km dan niet langer dan 10-15 min duren, en dan kruip je echt kwa snelheid.
De plek waar het altijd waait. Den Helderquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:55 schreef Lithia het volgende:
Oh, en ik gok dat mensen sneller lui zijn als ze veel heuvels op moeten fietsen (Limburg). En andere provincies hebben meer problemen met de tegenwind?
Moet je misschien wat minder traag fietsen, als je sommige scholieren soms ziet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:56 schreef Linlinlin het volgende:
Ik heb 7 jaar lang elke schooldag ruim een uur gefietst. En dan inderdaad de klagende mensen dat ze 20 minuutjes fietsen, ook met perfect weer, te ver vinden.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:54 schreef Micson het volgende:
Blijf me verbazen over hoe oninteressant de topics van X-lily altijd weer blijken te zijn.
Dit keer strandde ik trouwens ergens in de inleiding, wegens pijnlijke oogtumoren.
Nice. Krijg je ook commentaar te horen van anderen als je dit meldt?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:56 schreef CrashO het volgende:
[..]
De plek waar het altijd waait. Den Helder
4 jaar 9km heen en 9 terug gedaan, daarna nog 3 jaar lang 20km heen en weer 20km terug.
Tot ik in het laatste jaar een OV kreeg
Waar the fuck woon je dan wel niet als dat de dichtstbijzijnde middelbare school is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:57 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Ik moest elke dag 18 km. fietsen (een uur) om op mijn middelbare school te komen, daar word je een bikkel van.In de winter ging ik wel met de bus maar klasgenoten bleven gewoon fietsen.
![]()
In mijn studententijd stopte ik met fietsen en kwam ik 20 kilo aan.![]()
Niet iedereen woont in de randstad hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar the fuck woon je dan wel niet als dat de dichtstbijzijnde middelbare school is.
Randstadmensenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar the fuck woon je dan wel niet als dat de dichtstbijzijnde middelbare school is.
Brabant, want daaaar brandt nog liiiiiicht...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik woon ook in de provincie, maar alsnog.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:59 schreef CrashO het volgende:
[..]
Niet iedereen woont in de randstad hoor
Eens.quote:
hangt ervanaf waar je woont, op het strand lopen met tegenwind is al zwaar, zeker erlangs fietsen. maar ja, ik ga ook liever met de fiets, de bus is vaak te laat. Of ik rij met een vriendin mee, luxeequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:51 schreef CrashO het volgende:
[..]
3km is niks
Of op fietsje stappen
Nooit begrepen dat liedje. Klinkt mooi en zo, maar of Brabant nou echt een voorbeeld is van een plek waar het 's avonds nog leeft? Ik vraag me als ik dat lied hoor altijd af in wat voor pauperdorp hij dan terecht is gekomen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:59 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Brabant, want daaaar brandt nog liiiiiicht...![]()
![]()
Meteen denken dat ik zo traag fietsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet je misschien wat minder traag fietsen, als je sommige scholieren soms ziet.Die fietsen nog net hard genoeg om te zorgen dat ze niet omvallen.
Ah, je kent TS niet. Ze heeft o-ver-al last van.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:02 schreef Miousana het volgende:
Waarom heb jij er last van als andere mensen met het OV gaan?
Die komen wel droog aan op school dat kan TS niet hebben.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:02 schreef Miousana het volgende:
Waarom heb jij er last van als andere mensen met het OV gaan?
Meteen denken dat ik dat dacht.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:02 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Meteen denken dat ik zo traag fiets
Sommigen doen dat wel inderdaad, mijn school was gewoon een eind weg.
quote:mis·schien (bijwoord)
1
wellicht, mogelijk: misschien komt hij nog de kans bestaat dat hij nog komt
En TS haar stank valt extra op.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Die komen wel droog aan op school dat kan TS niet hebben.
Geen idee, dat dorp ligt dus duidelijk niet in Brabant anders zou er wel licht branden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Nooit begrepen dat liedje. Klinkt mooi en zo, maar of Brabant nou echt een voorbeeld is van een plek waar het 's avonds nog leeft? Ik vraag me als ik dat lied hoor altijd af in wat voor pauperdorp hij dan terecht is gekomen.
Nee, TS heeft er last van dat deze luie mensen met gym ook 0 inzet vertonen doordat ze lui gedrag gewend zijn. Moet de klas rondjes rennen voor de meester rent TS bijna tegen iedereen aan.quote:
Wat voor een blinde mongool is TS wel niet dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:07 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Nee, TS heeft er last van dat deze luie mensen met gym ook 0 inzet vertonen doordat ze lui gedrag gewend zijn. Moet de klas rondjes rennen voor de meester rent TS bijna tegen iedereen aan.
Je moet ook met de klok méé rennen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:07 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Nee, TS heeft er last van dat deze luie mensen met gym ook 0 inzet vertonen doordat ze lui gedrag gewend zijn. Moet de klas rondjes rennen voor de meester rent TS bijna tegen iedereen aan.
We moeten achter elkaar lopen en inhalen mag nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat voor een blinde mongool is TS wel niet dan.![]()
Oh zo'n erge mongool die over zichzelf in de derde persoon spreekt zeker.
Ik had iemand in mijn klas die iedere dag twee uur naar en van school fietste en nog moddervet wasquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:08 schreef Paxcon het volgende:
Ik had klasgenoten die gewoon elke dag 45 minuten heen en 45 minuten terug moesten fietsen. Mensen moeten inderdaad minder lui worden en dat dikke lichaam eens in beweging zetten.
Hij deed er gewoon 2 uur over vanwege zijn stop van een half uur bij de snackbar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had iemand in mijn klas die iedere dag twee uur naar en van school fietste en nog moddervet was![]()
Dan zal die wel op een tempo'tje van 5km/u ofzo hebben gefietstquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had iemand in mijn klas die iedere dag twee uur naar en van school fietste en nog moddervet was![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:08 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Je moet ook met de klok méé rennen.
Zou dat z'n punt zijn? Want anders snap ik er echt niks van.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:07 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Geen idee, dat dorp ligt dus duidelijk niet in Brabant anders zou er wel licht branden.
Tevens Eindhoven = lichtstad want Philips
Meester.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:07 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Ik begin ook steeds meer benieuwd te raken naar hoe TS in het leven staat. Wordt er nog wel eens gelachen vraag je je soms af, of druipt het azijnzuur van haar gezicht?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:09 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik heb het topic niet gelezen, maar klaag je thuis ook zo veel? Anders heb ik wel medelijden met je ouders, dat die elke dag zo'n gezeur moeten aanhoren.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij deed er gewoon 2 uur over vanwege zijn stop van een half uur bij de snackbar.
Nee, het was echt 35 km per dagquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan zal die wel op een tempo'tje van 5km/u ofzo hebben gefietst
Volgens mij zei TS eens dat ze 24 wasquote:
quote:
okquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij zei TS eens dat ze 24 was
Dat kunnne de meeste mensen niet eens..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan zal die wel op een tempo'tje van 5km/u ofzo hebben gefietst
Het is 'kunnen'.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:15 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dat kunnne de meeste mensen niet eens..
Hier in het oosten niet. Ja middelbare school misschien nog, want dan was het OV sowieso niet sneller.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:14 schreef Moos. het volgende:
Zal wel liggen aan je omgeving. Hier in het oosten is het normaal als je bij 16< km gaat fietsen, alhoewel dat ook aan het bagger OV hier kan liggen.
Ik dacht altijd dat ze een 17jarige VWO-er was maar pin me er niet op vast.quote:
Geil man, dat gehakt grillen dan. Het zijn nou eenmaal kwalitatief goeden topics.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:16 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ze een 17jarige VWO-er was maar pin me er niet op vast.
Wie kan je nog vertrouwen op FOK!? Straks gaan de mensen nog denken dat ik geen echte gehaktgriller ben...
Wie ze ook is, ook dit tering topic zit weer over de 80 posts. Geen idee hoe ze dat altijd weer doet...
Talentquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:16 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Wie ze ook is, ook dit tering topic zit weer over de 80 posts. Geen idee hoe ze dat altijd weer doet...
Volgens mij is het wel gewoon 'wát' ...quote:
Jij doet iedere dag een uur over 16 km?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:16 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik fiets elke ochtend een uur
MOET 16/17 KM fietsen naar school, en dan ook terug..
Maar na een tijdje raak je het gewend. en het is ook goed voor je conditie.
Ik meestal ook. Met stoplichten n shit.quote:
HMmm, ok. Met veel stoplichten is het nog wel redelijk dan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik meestal ook. Met stoplichten n shit.
QFTquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:47 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Terechte klacht....
There....
...I said it....
Ook met wind tegen?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:58 schreef CrashO het volgende:
[..]
HMmm, ok. Met veel stoplichten is het nog wel redelijk dan.
Ik had een route naar school van 20km met welgetelt, 1 stoplicht.Fietste altijd wel lekker door
een reactie typen zodat iemand het kan lezenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 03:58 schreef Xetran het volgende:
een fuck geven om wat iemand anders doet
Fietsen is sowieso kut. Gewoon alleen al zo'n zadel in je reetquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hoewel ik als automobilist eigenlijk het liefste zoveel mogelijk scholieren met de bus zie gaan dan met de fiets - de reden mag duidelijk zijn - is het wel een terechte klacht dat men al te lui is om 2 kilometer te fietsen. Negen van de tien keer zijn dat ook van die types die nooit mee doen met gym omdat ze altijd wel ergens een pijntje hebben. Dit gedrag kost de maatschappij redelijk wat euro's omdat men samen met dit ook ongezonder eet op de scholen.
Wtf dat is niet eens waarquote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:26 schreef GSbrder het volgende:
Het is ook zielig als een kind uit Wassenaar naar het VMBO moet.
Nog los van dat fietsen.
Ook als mensen naar school fietsen is TS nog niet blij blijkbaar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:31 schreef x-Lily het volgende:
Ja vandaag fietste er een brugger voor me het fietspad is al zo breed en die brugger raakte ik pas kwijt toen ik me fietst stalde op school
Welk topic?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ook als mensen naar school fietsen is TS nog niet blij blijkbaar.
Dat ijsberen linkshandig zijnquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:54 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Wat leuk om te weten Lil, heb je nog meer leuke feitjes die je met ons wil delen?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:05 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Het heeft ook te maken met je kut...
Praktijkschool toch?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:06 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Wat maken ze jou daar toch allemaal wijs op het vmbo?
Is het bestuderen van ijsberen daar een vast onderdeel van? En wat deed hij dan met links? Jullie achtergelaten lege blikjes energiedrank uit zijn hok verwijderen?quote:
Apathisch zijnquote:Op woensdag 29 augustus 2012 03:58 schreef Xetran het volgende:
een fuck geven om wat iemand anders doet
nee, een autist zijn en iedereen je mening hun strot in willen dauwenquote:
TS gaat zelf met de busquote:Op zondag 2 september 2012 23:32 schreef x-Lily het volgende:
Ik ging vrijdag met de bus naar school omdat het fucking hard regende. Op de terugweg zat ik in een bussie vol met die amerikaanse school kids. Niemand sprak Nederlands echte multikulti
Goed ontmoedigingsbeleid bedankt morgen fietsen.
denk je ik ga met dat weer van vrijdag fietsen met twee tassen (volle boekentas en een gymtas)quote:
Ik ben vrijdag gewoon naar mijn werk gefietst en 's middags terug.quote:Op zondag 2 september 2012 23:36 schreef x-Lily het volgende:
[..]
denk je ik ga met dat weer van vrijdag fietsen met twee tassen (volle boekentas en een gymtas)
Sowieso de veolia bus
'dat weer van vrijdag' is nogal nietszeggend.quote:Op zondag 2 september 2012 23:36 schreef x-Lily het volgende:
[..]
denk je ik ga met dat weer van vrijdag fietsen met twee tassen (volle boekentas en een gymtas)
Sowieso de veolia bus
harde wind grote regendruppels. Dan maar voor doe ene keer met de bus die maar eens in het half uur komtquote:Op zondag 2 september 2012 23:37 schreef Renn het volgende:
[..]
'dat weer van vrijdag' is nogal nietszeggend.
in de middag was het ook beter weerquote:Op zondag 2 september 2012 23:36 schreef Renn het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag gewoon naar mijn werk gefietst en 's middags terug.
paard?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:42 schreef Omatj het volgende:
Wie gaat er nou rijden op een paard dat bevuild is met zwerfafval en paardenstront. Die eigenaar is een beetje gek in z'n hoofd. En oh ja, even on topic: laat ie dikkerds toch. Hoe zij naar school gaan, is hun zaak niet de jouwe.
eerst zeur je over mensen die met de bus gaan en nu zeur je dat de bus maar eens in het half uur gaat?quote:Op zondag 2 september 2012 23:38 schreef x-Lily het volgende:
[..]
harde wind grote regendruppels. Dan maar voor doe ene keer met de bus die maar eens in het half uur komt
En dan zeiken over mensen die met de bus gaan.quote:Op zondag 2 september 2012 23:38 schreef x-Lily het volgende:
[..]
harde wind grote regendruppels. Dan maar voor doe ene keer met de bus die maar eens in het half uur komt
Dat is echt sneu ..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:34 schreef BundyChen het volgende:
Een niet nader te noemen vrouw in mijn directe omgeving neemt serieus de auto naar haar part-time baan (15 u / week oid) op een afstand van 500m lopen...
Enige argument is dat ze er weleens boodschappen mee gaat doen o.O
Nee ze is echt bijzonder knap en slankquote:Op maandag 3 september 2012 15:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is echt sneu ..Die is zeker ook 3 meter breed ondertussen?
Een half uur lopenquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:02 schreef cool15 het volgende:
Als het minderdan een half uur lopen is loop ik er ook gewoon heen, anders neem ik de tram
Kun je geen fiets betalen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:02 schreef cool15 het volgende:
Als het minderdan een half uur lopen is loop ik er ook gewoon heen, anders neem ik de tram
haha zoiets hoor je wel vaker. Kids die gewoon naar de meest dichtsbijzijdd shool gaan terwijl 2 straten verder fietsen er een veel betere en leukere s hool is.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik woon vlak bij een middelbare school (vmbo-t - vwo) en een paar vrienden zijn er heen gegaan omdat het zo dichtbij was. In werkelijkheid is het gewoon een pauperschool.
En dan vinden ze het raar dat ik er voor kies om wel 10(!) minuten op de fiets te zitten.
Niks mis mee doe ik zo vaak (om vervolgens lekker lui de trein te pakken).quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |