SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok.
Wát?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:44 schreef x-Lily het volgende:
Nu is het natuurlijk wel zo dat fietsen steeds gevaarlijker wordt en de paarden bevuild zijn met zwerfafval en paardenstront.
Ja klopt dat heb ik vandaag vooral in Den Haag en Leiden gemerktquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:50 schreef Lithia het volgende:
Aan de andere kant zijn er gemeenten (of is het gemeentes?) die weinig moeite nemen om fatsoenlijke fietspaden te leggen/.
3km is niksquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:47 schreef Brannagh het volgende:
Ik ben gezegend met mn 3 km, maar met enorme tegenwind, sneeuw, ijsplakkaten en heuvels die je niet opkomt, gevaarlijk verkeer en mongolische fietsers, neem ik af en toe ook liever de bus.
Mijn moeder wilde me ooit voor 3km met de bus sneeuwde toen het sturen. Blij dat ik ben wezen fietsen want op het fietspad was de meeste sneeuw toch gesmoltenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:51 schreef CrashO het volgende:
[..]
3km is niks
zelfs met tegenwind, sneeuw, en een orkaan ga ik liever fietsen dan met de bus voor zo'n afstand.
Als ik moet kiezen tussen:
Op tijd naar de bushalte hobbelen a 5 minuten
Hopen dat bus optijd is en plaatsnemen tussen paupers
Vanaf bushalte nog 5 tot 10 minuten lopen afhankelijk van bestemming.
Of op fietsje stappen
Dan neem ik voor zulke stukjes toch echt de fiets hoor. Zelfs met een orkaan op je smoel moet 3km dan niet langer dan 10-15 min duren, en dan kruip je echt kwa snelheid.
Hele vieze paarden, zitten onder de stront en afval.quote:
Waarom overdrijf jij zo? Zo krijgen dorpelingen dus zo'n negatief beeld van steden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Hele vieze paarden, zitten onder de stront en afval.
OT: ik heb niet eens een fiets, ik ga OF lopen OF met de auto OF met het OV. Je mag hier in de stad blij zijn dat je fiets er nog staat als je gewinkeld hebt en je komt terug...
Zo wel 5 kilometer, sjonge.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:53 schreef Tchock het volgende:
In mijn middelbareschooltijd trouwens zes jaar lang vijf kilometer heen en vijf kilometer terug naar school gefietst, en nooit de bus gepaktNu ik gratis OV heb ben ik wel een stukje luier geworden
5 heen én terug hèquote:
Dat zijn mensen met OV.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het veel is, mensen hier klagen net dat ze voor 3 km de bus pakken.
Moet je eens door arnhemse straten fietsen met ijzel erop. Ik wil je wel is zienquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:51 schreef CrashO het volgende:
[..]
3km is niks
zelfs met tegenwind, sneeuw, en een orkaan ga ik liever fietsen dan met de bus voor zo'n afstand.
Of op fietsje stappen
Dan neem ik voor zulke stukjes toch echt de fiets hoor. Zelfs met een orkaan op je smoel moet 3km dan niet langer dan 10-15 min duren, en dan kruip je echt kwa snelheid.
De plek waar het altijd waait. Den Helderquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:55 schreef Lithia het volgende:
Oh, en ik gok dat mensen sneller lui zijn als ze veel heuvels op moeten fietsen (Limburg). En andere provincies hebben meer problemen met de tegenwind?
Moet je misschien wat minder traag fietsen, als je sommige scholieren soms ziet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:56 schreef Linlinlin het volgende:
Ik heb 7 jaar lang elke schooldag ruim een uur gefietst. En dan inderdaad de klagende mensen dat ze 20 minuutjes fietsen, ook met perfect weer, te ver vinden.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:54 schreef Micson het volgende:
Blijf me verbazen over hoe oninteressant de topics van X-lily altijd weer blijken te zijn.
Dit keer strandde ik trouwens ergens in de inleiding, wegens pijnlijke oogtumoren.
Nice. Krijg je ook commentaar te horen van anderen als je dit meldt?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:56 schreef CrashO het volgende:
[..]
De plek waar het altijd waait. Den Helder
4 jaar 9km heen en 9 terug gedaan, daarna nog 3 jaar lang 20km heen en weer 20km terug.
Tot ik in het laatste jaar een OV kreeg
Waar the fuck woon je dan wel niet als dat de dichtstbijzijnde middelbare school is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:57 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Ik moest elke dag 18 km. fietsen (een uur) om op mijn middelbare school te komen, daar word je een bikkel van.In de winter ging ik wel met de bus maar klasgenoten bleven gewoon fietsen.
![]()
In mijn studententijd stopte ik met fietsen en kwam ik 20 kilo aan.![]()
Niet iedereen woont in de randstad hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar the fuck woon je dan wel niet als dat de dichtstbijzijnde middelbare school is.
Randstadmensenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar the fuck woon je dan wel niet als dat de dichtstbijzijnde middelbare school is.
Brabant, want daaaar brandt nog liiiiiicht...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik woon ook in de provincie, maar alsnog.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:59 schreef CrashO het volgende:
[..]
Niet iedereen woont in de randstad hoor
Eens.quote:
hangt ervanaf waar je woont, op het strand lopen met tegenwind is al zwaar, zeker erlangs fietsen. maar ja, ik ga ook liever met de fiets, de bus is vaak te laat. Of ik rij met een vriendin mee, luxeequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:51 schreef CrashO het volgende:
[..]
3km is niks
Of op fietsje stappen
Nooit begrepen dat liedje. Klinkt mooi en zo, maar of Brabant nou echt een voorbeeld is van een plek waar het 's avonds nog leeft? Ik vraag me als ik dat lied hoor altijd af in wat voor pauperdorp hij dan terecht is gekomen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:59 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Brabant, want daaaar brandt nog liiiiiicht...![]()
![]()
Meteen denken dat ik zo traag fietsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet je misschien wat minder traag fietsen, als je sommige scholieren soms ziet.Die fietsen nog net hard genoeg om te zorgen dat ze niet omvallen.
Ah, je kent TS niet. Ze heeft o-ver-al last van.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:02 schreef Miousana het volgende:
Waarom heb jij er last van als andere mensen met het OV gaan?
Die komen wel droog aan op school dat kan TS niet hebben.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:02 schreef Miousana het volgende:
Waarom heb jij er last van als andere mensen met het OV gaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |