Dat is wel het beste, maar ik blijf echt niet 10 minuten achter zo'n zwerm gespuis dat als een dronken paard over de weg zwalkt hangen. Gewoon meteen er langs, eventuele tegenligger heeft pech of de breedte van de groep fietsers wordt iets ingekrompen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jong geweest of niet het is inderdaad een terechte klacht dat die scholieren weer de wegen onveilig maken met hun fietsen. Elkaar speels duwen op de fietsen, iemand achterop vervoeren zodat de fiets alle kanten op zwaait, elkaar proberen in te halen en noem het maar op. Bijzonder irritant voor automobilisten maar ja, je doet er niets aan. Beste is gewoon om er een eind achter te blijven en in te halen als je echt de ruimte hebt.
Met zulke redenatie kun je alle topics wel opdoeken hier. Verdorie mens, laat me mijn gal spuwen en andere users instemmend zien knikkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:35 schreef Pallas-Athene het volgende:
TS, waarom maak je hier een topic over.]
www.dagboek.nl is de oplossing voor al je problemen.....
Even ingaand op je trieste punten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Met zulke redenatie kun je alle topics wel opdoeken hier. Verdorie mens, laat me mijn gal spuwen en andere users instemmend zien knikken
SP trouwens? Wil je de economie echt kapotkrijgen? Je bent vast weer zo'n wereldverbeterend soosjale wetenschap miepje...
Je wilt toch niet beweren dat de jeugd 30 Jaar geleden net zo gevaarlijk en irritant fietste als nu het geval is?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:56 schreef Paxcon het volgende:
Heb je zelf nooit kind kunnen zijn of zo?
Wat een frustratie
Je ziet het verkeerd, ze heeft gewoon het beste voor met FOK!, hoe hoger de werkloosheid hoe meer pageviews op FOK!.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:38 schreef MAHL het volgende:
SP trouwens? Wil je de economie echt kapotkrijgen? Je bent vast weer zo'n wereldverbeterend soosjale wetenschap miepje...
Weet ik veel, toen was ik nog lang niet geboren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:47 schreef hottentot het volgende:
[..]
Je wilt toch niet beweren dat de jeugd 30 Jaar geleden net zo gevaarlijk en irritant fietste als nu het geval is?
Da’s erg jammer, dan heb je de goede jaren van FC-Groningen ook niet meegemaaktquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Weet ik veel, toen was ik nog lang niet geboren.
Wel een soosjaale wetenschap miep dus? Heb ik toch punten gescoord vandaagquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:44 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Even ingaand op je trieste punten.
Met zulke redenatie kun je alle topics wel opdoeken hier. Verdorie mens, laat me mijn gal spuwen en andere users instemmend zien knikken
-Ga je gelijk halen bij je vriendjes, niet bij mij
-Dat jij niks hebt met de SP is jouw fout, niet de mijne
Hoe jij over me denkt, zal me reet roesten.
Hoewel ik zeker geen perfecte weggebruiker was, hield ik toch zeker meer rekening met mijn medeweggebruikers dan het tuig dat nu de fietspaden en de hele autorijbaan onveilig maakt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:55 schreef msigamer12 het volgende:
Zelf was je ook een kut kind op een klote fiets
Haha en volgende week de vergrijzing al op zijn max...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we ook gewoon doorrijden ja. Stukje natuurlijke selectie in het verkeer herintroduceren.
Idd. Een enkele keer heb je zo'n kind dat dan gaat schreeuwen of ooooooow dat uitdagende toontje om stoer te doen voor zijn brugklasvriendjes en dan stop je gewoon je auto ervoor moet je eens kijken hoe snel ze normaal doenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:04 schreef 2NutZ het volgende:
Ik laat ze altijd even flink schrikken door te toeteren. Maakt ze vaak wel bewust van het gevaar.
Oude mensen in een scootmobiel die diagonaal oversteken 20m van een zebrapad zonder te kijken
Ja iddquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:05 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Idd. Een enkele keer heb je zo'n kind dat dan gaat schreeuwen of ooooooow dat uitdagende toontje om stoer te doen voor zijn brugklasvriendjes en dan stop je gewoon je auto ervoor moet je eens kijken hoe snel ze normaal doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |