paard?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:42 schreef Omatj het volgende:
Wie gaat er nou rijden op een paard dat bevuild is met zwerfafval en paardenstront. Die eigenaar is een beetje gek in z'n hoofd. En oh ja, even on topic: laat ie dikkerds toch. Hoe zij naar school gaan, is hun zaak niet de jouwe.
eerst zeur je over mensen die met de bus gaan en nu zeur je dat de bus maar eens in het half uur gaat?quote:Op zondag 2 september 2012 23:38 schreef x-Lily het volgende:
[..]
harde wind grote regendruppels. Dan maar voor doe ene keer met de bus die maar eens in het half uur komt
En dan zeiken over mensen die met de bus gaan.quote:Op zondag 2 september 2012 23:38 schreef x-Lily het volgende:
[..]
harde wind grote regendruppels. Dan maar voor doe ene keer met de bus die maar eens in het half uur komt
Dat is echt sneu ..quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:34 schreef BundyChen het volgende:
Een niet nader te noemen vrouw in mijn directe omgeving neemt serieus de auto naar haar part-time baan (15 u / week oid) op een afstand van 500m lopen...
Enige argument is dat ze er weleens boodschappen mee gaat doen o.O
Nee ze is echt bijzonder knap en slankquote:Op maandag 3 september 2012 15:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is echt sneu ..Die is zeker ook 3 meter breed ondertussen?
Een half uur lopenquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:02 schreef cool15 het volgende:
Als het minderdan een half uur lopen is loop ik er ook gewoon heen, anders neem ik de tram
Kun je geen fiets betalen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:02 schreef cool15 het volgende:
Als het minderdan een half uur lopen is loop ik er ook gewoon heen, anders neem ik de tram
haha zoiets hoor je wel vaker. Kids die gewoon naar de meest dichtsbijzijdd shool gaan terwijl 2 straten verder fietsen er een veel betere en leukere s hool is.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik woon vlak bij een middelbare school (vmbo-t - vwo) en een paar vrienden zijn er heen gegaan omdat het zo dichtbij was. In werkelijkheid is het gewoon een pauperschool.
En dan vinden ze het raar dat ik er voor kies om wel 10(!) minuten op de fiets te zitten.
Niks mis mee doe ik zo vaak (om vervolgens lekker lui de trein te pakken).quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |