Doe maar zo. :Squote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had dit altijd al willen weten.
Als je horror leuk vind moet je dat sowieso doen. Echt zooooo verrassendquote:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik, maar ik zei het weer eens niet zo.
In koor: vrouwen
There's a fire starting in my heaaaaaaaaartquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoor nog liever Pearl jam dan die rollende walvis.
he pretkroketquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:30 schreef Anthropos het volgende:
Laatste comment in dit topic.
Mensen vinden mij eng... Denk ik.
Whaha, die reactie daarop.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:30 schreef Anthropos het volgende:
Laatste comment in dit topic.
Mensen vinden mij eng... Denk ik.
Mac ben ik ook klaar mee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ga je toch met je mac bij de starbucks zitten
[ afbeelding ]
Vertel me meerquote:
"Het werkt gewoon!"quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mac ben ik ook klaar mee.
Mac ging stuk eind vorige week, start niet op. Data proberen over te zetten. Duurde 2 dagen (weekend aan laten staan), met als gevolg dat de nieuwe ook niet meer opstartecht super, die Apple meuk
Ik kan er ook niet mee overweg nee. Maar het blijft mooi spul.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mac ben ik ook klaar mee.
Mac ging stuk eind vorige week, start niet op. Data proberen over te zetten. Duurde 2 dagen (weekend aan laten staan), met als gevolg dat de nieuwe ook niet meer opstartecht super, die Apple meuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naaisquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je horror leuk vind moet je dat sowieso doen. Echt zooooo verrassend
Alleraardigst van jequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ja ik hou wel van horror
Alleen de manier waarop ik dat kijk is nogal pussy___
Urghhhlllquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:30 schreef Chai het volgende:
[..]
There's a fire starting in my heaaaaaaaaart
ReachING a fever pitch and it's bring me out the dark
Finally I can see you crystal clear
Go aHEAD and sell me out and I'll lay your ship bare
Dat helpt niet btw om niet gay over te komen. just sayinquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:32 schreef BobbyB het volgende:
Anyway, heb nu gewoon oordoppen in met Rebecca Black, Carly Rae en Taylor Swift
Zolang het werkt is het prima, maar owee als het stuk gaat. Je kan er geen fuck meer mee.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:32 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]Mijn laptopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mis hem zo erg.quote:[img[/img]
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2012 17:00:44 ]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat helpt niet btw om niet gay over te komen. just sayin
Waar haal je die post nou ineens vandaan?quote:
Wel handig ja bij pallets sorterenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Op het werk hebben we een multikar, en die is best handig
Dan is het ook echt goed fucked ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zolang het werkt is het prima, maar owee als het stuk gaat. Je kan er geen fuck meer mee.
een multicarly voor je werkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Op het werk hebben we een multikar, en die is best handig
TriCarly.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een multicarly voor je werk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HUH?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waar haal je die post nou ineens vandaan?
Klopt. Is net als Italiaanse auto's. Zien er mooi uit, betaald er veel te veel voor en het is allemaal zo kapot.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet mee overweg nee. Maar het blijft mooi spul.
Jazekerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel handig ja bij pallets post sorteren
Werkt dat?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind Lancia's alles behalve mooi.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt. Is net als Italiaanse auto's. Zien er mooi uit, betaald er veel te veel voor en het is allemaal zo kapot.
Mutantenquotes.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HUH?![]()
Nee he.. niet weer die gesloopte quotes__
Ik deed niets..
Bedoelde Alfa's en Ferrari'squote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind Lancia's alles behalve mooi.
En dan zoiets schrijvenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mutantenquotes.Ik dacht al, ik ben wel heel snel vergeten dat ik dat geschreven had.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt. Is net als Italiaanse auto's. Zien er mooi uit, betaald er veel te veel voor en het is allemaal zo kapot.
Haal een teiltje en een plastic zeilquote:
Ik dacht dat jij van de Seats was. Ik beloof je, begin er niet aan. Tenzij je een goede band met je garagehouder wilt hebben.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haal een teiltje en een plastic zeil![]()
![]()
Ja ook. ik vind het beiden erg mooie auto'squote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij van de Seats was. Ik beloof je, begin er niet aan. Tenzij je een goede band met je garagehouder wilt hebben.
Ik had het over Alfa he. Seat is gewoon van Volkswagen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:42 schreef Salatrel het volgende:
Seat is gewoon een audi met een ander labeltje hoor
Wat overigens ook niks zegt want daar kun je ook zat ellende mee hebbenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik had het over Alfa he. Seat is gewoon van Volkswagen.
en Alfa is van Fiatquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik had het over Alfa he. Seat is gewoon van Volkswagen.
Ik ben een tokkie.quote:
Okequote:
Ferrari ook, dus eigenlijk kunnen we 1 schuldige aanwijzen.quote:
quote:
idd 4ebequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ferrari ook, dus eigenlijk kunnen we 1 schuldige aanwijzen.
hahaha trutje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja alles is mijn schuld![]()
Ik wist het
Dat dacht ik ook al.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan zoiets schrijven![]()
![]()
Niets voor jou
Niet alles. Dat wd nu weg is is niet jouw schuld maar van Zosk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja alles is mijn schuld![]()
Ik wist het
Ik had gewoon airco in mijn kever hoor. en mp3 en cassettebandjesquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:51 schreef Salatrel het volgende:
ach in een kever kun je ook airco inbouwen...
Wat moet je met mp3 en nav, daar heb je je telefoon toch ook al voor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:50 schreef BobbyB het volgende:
De mooiste auto's vind ik nog steeds deze modellen.
[ afbeelding ]
Maar ja zit geen MP3, Nav en Airco in he
Ja maar das logisch, die heeft zand in z'n kont.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet alles. Dat wd nu weg is is niet jouw schuld maar van Zosk.
Klooien met losse apparatenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat moet je met mp3 en nav, daar heb je je telefoon toch ook al voor.
Dan zou ie naar vis moeten ruiken.quote:
Zo zou je Adele ook kunnen zien jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:53 schreef 2NutZ het volgende:
ik lees die tt aldoor als rottende walvissen
hij heeft op het strand gezeten niet op jou hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan zou ie naar vis moeten ruiken.
Wow wat valsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo zou je Adele ook kunnen zien ja
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hij heeft op het strand gezeten niet op jou hoor
quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hij heeft op het strand gezeten niet op jou hoor
Jaquote:
Aansteller.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja![]()
Kerst 2011, skyradio en Adele
Traumatische ervaring
NOOIT MEER
Ik weet niet wie BR isquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Aansteller.Bianca Ryan, Kerst 2008, 2009, 2010 en 2011. Maar die hoor je gelukkig niet met andere muziek.
Dit is nog wel het mooistequote:
quote:Nu in het gras aan het wachten tot mijn moeder me ophaalt. Niet verwacht dat dit mij ooit zou overkomen.
Kwam hem net tegen in poeptopic en wou hem toch nog even posten voor als iemand gemist heeftquote:
Jammerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja en dan die foto erbij met zijn volle sok met vliegen eropquote:
quote:
Nu weet ik weer wie dat is.quote:
Thnxquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kwam hem net tegen in poeptopic en wou hem toch nog even posten voor als iemand gemist heeft
Wow, het volume stond net iets te hard.quote:
Ja bah bahquote:
fucking hell ik had nog niet verder gekeken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja en dan die foto erbij met zijn volle sok met vliegen erop_______!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
fucking hell ik had nog niet verder gekeken.
nu vraag ik mezelf af: WAAAROM?!?!
[ afbeelding ]
Die reclames hebben ze niet meer. Nu hebben ze ieder jaar een andere artiest die Shake Up Christmas zingt. Dit jaar Carly Rae misschienquote:
Of adele...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die reclames hebben ze niet meer. Nu hebben ze ieder jaar een andere artiest die Shake Up Christmas zingt. Dit jaar Carly Rae misschien
augustus/september begint dat meestal wel weer.... al koop ik meestal chocoladekruidnotenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ZO!
Heeft er iemand al pepernoten gekocht?
quote:
Ze liggen er al hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
augustus/september begint dat meestal wel weer.... al koop ik meestal chocoladekruidnoten
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:05 schreef Chai het volgende:
Eerste keer dat ik dit hoorde snapte ik het Vlaamse woord poep nog niet helemaal.
Nu dusquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
augustus/september begint dat meestal wel weer.... al koop ik meestal chocoladekruidnoten
Bij ons sinds vrijdag alquote:
Welke?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:06 schreef Salatrel het volgende:
we hebben er trouwens weer een supermarkt bij hier in het dorp
Jawelquote:
Dadelijk dus 3 jumbo'squote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:06 schreef Salatrel het volgende:
we hebben al een AH, 2x Bas van der Heijden een Jumbo (hallo jumbo) een Aldi, een Lidl en 2x een C1000
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JammerOver jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Hier twee AH's die nog geen 250 meter van elkaar afliggen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:06 schreef Salatrel het volgende:
we hebben al een AH, 2x Bas van der Heijden een Jumbo (hallo jumbo) een Aldi, een Lidl en 2x een C1000
Het is: hallo jumpowwquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:06 schreef Salatrel het volgende:
Oh ja, ik ben wel een beetje jammer ja.quote:
Laatst een kwartier lang ruzie gehad met een klant aan de telefoon. Greep een verzorger in, bleek hij Alzheimer te hebben.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het mooie van alzheimer is dat je vergeet dat je er last van hebt
Ik heb al alzheimer zolang ik me kan herinnerenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het mooie van alzheimer is dat je vergeet dat je er last van hebt
Oepsiequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Laatst een kwartier lang ruzie gehad met een klant aan de telefoon. Greep een verzorger in, bleek hij Alzheimer te hebben.
Ja en nu gaan we van een flat afspringen, doe je mee 4ebe?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh gaan we opnoemen wat we aan supermarkten hebben?
Een AH, Lidl, Jumpoww en een aldi, allemaal binnen 1 km![]()
Oh en een heleboel turkenwinkeltjes waar ik nooit kom.
IK HEB JE 10 MINUTEN GELEDEN OOK AL VERTELD DAT... oh...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Laatst een kwartier lang ruzie gehad met een klant aan de telefoon. Greep een verzorger in, bleek hij Alzheimer te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja en nu gaan we van een flat afspringen, doe je mee 4ebe?
Dames gaan voorquote:
quote:
Nogal.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben wel een beetje jammer ja.
Bedankt voor de bevestiging, dat had ik even nodigquote:
quote:“Ongelofelijk hoe dit heeft kunnen gebeuren. Wij dragen al meerdere seizoenen dit uniform: laarsjes of afgetrapte Converse All Stars, een kort tweedehands spijkerbroekje, een loszittend hemdje van dun materiaal en Ray Ban zonnebril. Om het hoofd wordt een haarband gewikkeld, of het lid draagt een strohoedje. Als je weigert er uit te zien als een sexy hedonistisch hippiemeisje ga je maar lekker met je knorrige vriendinnetjes in Bos en Lommer wonen.
Geen dank.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedankt voor de bevestiging, dat had ik even nodig
blijkbaar zien die hippies eruit als krakers... terechte ontruiming dusquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:15 schreef Chai het volgende:
http://www.speld.nl/?p=30713&preview=true
[..]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:15 schreef Chai het volgende:
http://www.speld.nl/?p=30713&preview=true
[..]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:21 schreef Salatrel het volgende:
http://www.speld.nl/2012/(...)anlanding-inleveren/
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:21 schreef Salatrel het volgende:
http://www.speld.nl/2012/(...)anlanding-inleveren/
Iedereen heeft die.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb ook afgetrapte converse, ben ik nou ook een hipster?
rustig zoals je merktquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:43 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vertrek morgen naar de Full Moon partyzin innnn.
Hoe is het hier?
Is meer dat de kantoormensen nu weer naar huis zijn ipv zich op hun werk aan het vervelen zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is ook etenstijd natuurlijk.. Ik moet hier weer bijna naar bed joh!
Oeh, dan krijgen ze natuurlijk weer koekjes op het werkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:43 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vertrek morgen naar de Full Moon partyzin innnn.
Hoe is het hier?
Ik vind van wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die hoort niet in dit topic
Ik vind jou niet zo leuk meer denk ikquote:
Heel slecht.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:33 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die hoort niet in dit topic
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:33 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het origineel is 18+ hahaquote:
Ik heb er een voor jequote:
teeringquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:33 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt hè.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Vraag me af waar die foto's van zijn.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:45 schreef YOLO het volgende:
http://tinypic.com/player.php?v=2poccwk&s=6
Wat vinden jullie van deze beat, die ik heb gemaakt met mijn stopcontact?
Eerlijkheid wordt gewaardeerd.
vind het wel opwindend om te zien hoe die stekker in die wandcontactdoos verdwijntquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:45 schreef YOLO het volgende:
http://tinypic.com/player.php?v=2poccwk&s=6
Wat vinden jullie van deze beat, die ik heb gemaakt met mijn stopcontact?
Eerlijkheid wordt gewaardeerd.
Waarom heeft Ashlyn uitlopende mascara?quote:
Vind je mijn hand welgevormdquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
vind het wel opwindend om te zien hoe die stekker in die wandcontactdoos verdwijnt
Jazeker, daar kun je vast wel leuke trucjes mee.quote:
Ik mag graag bitches chokenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jazeker, daar kun je vast wel leuke trucjes mee.
Kijk maar uit dat je de PvdD niet op je dak krijgt dan.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je de PvdD niet op je dak krijgt dan.
wtfquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom heeft Ashlyn uitlopende mascara?
Zou ze slikken?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:09 schreef YOLO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het lijkt me wel spannend als Marianne boos tegen je staat te schreeuwen!
Beestachtig tekeer gaan dit dat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:15 schreef YOLO het volgende:
[..]
Volgens mij doet ze alles wel. Ze is namelijk erg vaak boos, dat moet ergens worden ontladen.
Ik wilde iets zeggen, maar laat maarquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:15 schreef YOLO het volgende:
[..]
Volgens mij doet ze alles wel. Ze is namelijk erg vaak boos, dat moet ergens worden ontladen.
Jacht maakt de natuur leefbaar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:17 schreef Salatrel het volgende:
ach haar vent heeft een jachtvergunning... volgens mij snijd mevrouw Thieme gewoon het vlees aan op zondagavond hoor
Ik ben morgen niet vrij, maar doe het toch.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:22 schreef Allure_ het volgende:
Als ik morgen vrij zou zijn, zou ik zo wasted gaan vanavond. Wa gullie.
Nope.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:22 schreef Allure_ het volgende:
Voiceclip van je 'Ehhhh'. Ik las het met de stem van Quincy uit de Bijlmer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:21 schreef Allure_ het volgende:
Ehhhh die moombah mixtape gaat lekker
Ik ben morgen vrij, maar dat zal wel meevallenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:22 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben al een paar jaar voorbij die fase.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:22 schreef Allure_ het volgende:
Ik kan ook wel zo stoer doen, maar dan ben ik morgen de gehele dag stervende. Dat is het net niet waard.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben morgen niet vrij, maar doe het toch.
Wat is daar stoer aan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kan ook wel zo stoer doen, maar dan ben ik morgen de gehele dag stervende. Dat is het net niet waard.
Swag.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wejema Ally krijgt in 1 klap 5 pop-ups.
Loser.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:23 schreef YOLO het volgende:
[..]
Ik ben al een paar jaar voorbij die fase.
Loser.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben morgen vrij, maar dat zal wel meevallen
Hmm, ik denk dat het een Hef 'Ehhhh' was.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Voiceclip van je 'Ehhhh'. Ik las het met de stem van Quincy uit de Bijlmer.
Loser.quote:
Echt een 1984 functie trouwens, hoe kan je die omzeilen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wejema Ally krijgt in 1 klap 5 pop-ups.
Oh, vandaar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Alcohol consumeren = stoer.
Dat snap je toch wel
Kotsen in de pauzequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:25 schreef Juminelle het volgende:
Met je veel te brakke hoofd naar werk/school gaan is zo gaar
Lot heeft vrijstellingquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Swag.
[..]
Loser.
[..]
Loser.
[..]
Hmm, ik denk dat het een Hef 'Ehhhh' was.
[..]
Loser.
True that.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Lot heeft vrijstelling![]()
En dank je
Dat moment had ik vandaag serieus evenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:26 schreef YOLO het volgende:
[..]
Kotsen in de pauze!
Gewoon die leven.
Hoe was de patiënt eronder?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat moment had ik vandaag serieus evenKon ook geen kanker vinden dus toen was ik al helemaal gaar en heb ik tranen met tuiten gehuild in het eetcafé.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:28 schreef Allure_ het volgende:
Hahaha ik kon geen kanker vinden. Waarom moet ik hier om lachen. Zo twisted
.
Geen kanker vinden is toch juist positiefquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat moment had ik vandaag serieus evenKon ook geen kanker vinden dus toen was ik al helemaal gaar en heb ik tranen met tuiten gehuild in het eetcafé.
Ik leefde mee juist.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]Laat me. Ik moet nog bijkomen.
O gelukkigquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
True that.
Sorry, dat neem ik terug hoor. Had even niet gezien dat jij het was
.
Zelden zo'n saaie grap gezien.quote:
Wat bedoelde ik danquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O gelukkig![]()
Ik denk overigens wel dat ik wat ga drinken voor de verandering, maar dat is niet wat je bedoelde
Jij vindt het lachen om positief te testen voor kanker?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Geen kanker vinden is toch juist positief
Allure vanavond.quote:Op woensdag 10 november 2010 01:22 schreef woozi het volgende:
Morgen lekker vrij, chillend mixie erbij
[ http://img248.imageshack.us/img248/650/afb191.jpg (copy/paste deze link) ]
Dan kom ik wel even langs, wordt het iets minder rustigquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
pls![]()
Al zou ik wel in m'n eentje rustig een drankje doen, ja.
graag gedaanquote:
minder inkomstenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Geen kanker vinden is toch juist positief
Boefje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:33 schreef YOLO het volgende:
[..]
Dan kom ik wel even langs, wordt het iets minder rustig.
Veel drinkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zelden zo'n saaie grap gezien.
[..]
Wat bedoelde ik dan?
YOLO, waarom heb je geen baan?quote:
Dat is inderdaad wat ik zeg.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:30 schreef YOLO het volgende:
[..]
Jij vindt het lachen om positief te testen voor kanker?
Klopt =$.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:39 schreef YOLO het volgende:
[..]
Ik ben wel in de stemming voor wat kinky shit.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:43 schreef YOLO het volgende:
[..]
YOLO, waarom heb je geen baan?
YOLO, waarom heb je geen vriendin?
YOLO, waarom heb je geen toekomst?
YOLO, waarom heb je geen UI?
Deze vragen maken mij misselijk.
Kun je morgen in je pauze gaan kotsen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:43 schreef YOLO het volgende:
[..]
Hahaha.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kun je morgen in je pauze gaan kotsen.
Beantwoord ze eens danquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:43 schreef YOLO het volgende:
[..]
Vreemde opmerking.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kun je morgen in je pauze gaan kotsen.
Ga eens niet overal serieus op in, hoe lang loop je hier nu al rond?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je zei net:
[..]
Het was vriendelijk bedoeld
Waarom heb je geen UI?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:49 schreef YOLO het volgende:
[..]
Drie van de vier zijn met hetzelfde antwoord te beantwoorden.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom heb je geen UI?
-YOLO
Wil je JB niet zo plagen? Anders krijg je met mij te maken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:50 schreef YOLO het volgende:
[..]
Ga eens niet overal serieus op in, hoe lang loop je hier nu al rond?
Jij lijkt echt in alles op een 15-jarig meisje, misschien dat ik me daarom zo tot je voel aangetrokken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:51 schreef Allure_ het volgende:
Toch vind ik YOLO een vette uitspraak. Alleen hij is nu al verpest
.
Ga jij eens leren dat ik het meestal niet zo serieus bedoel, hoe lang loop ik hier nu al rond?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:50 schreef YOLO het volgende:
[..]
Ga eens niet overal serieus op in, hoe lang loop je hier nu al rond?
O.a. door mensen als wij, want het bestaat al sinds 2004quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:51 schreef Allure_ het volgende:
.
Goed teken, anders zou ik me zorgen gaan maken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet niet eens wat het betekent eerlijk gezegd
Ze is ook gewoon 15, maar doet net alsof ze ouder is om zich te beschermen tegen pedo'squote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:51 schreef YOLO het volgende:
[..]
Jij lijkt echt in alles op een 15-jarig meisje, misschien dat ik me daarom zo tot je voel aangetrokken.
Ik leef mijn leven volgens hierna genoemde wijze uitspraak; 'Ignorance is a bliss'quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:51 schreef YOLO het volgende:
[..]
Jij lijkt echt in alles op een 15-jarig meisje, misschien dat ik me daarom zo tot je voel aangetrokken.
Ze zat al op haar 8e op FOK!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze is ook gewoon 15, maar doet net alsof ze ouder is om zich te beschermen tegen pedo's
You Only Love Oreosquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet niet eens wat het betekent eerlijk gezegd
Gaderdammequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:58 schreef YOLO het volgende:
[..]
Ze zat al op haar 8e op FOK!?
Classy, overigens.
Chicks die hun bil bedekken als ze je passeren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:00 schreef YOLO het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik altijd op de fiets.
quote:
Ik word daar altijd lichtelijk agressief van, ze dwingen me om mezelf een viespeuk te voelen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Chicks die hun bil bedekken als ze je passeren.
Vorig jaar topic over geopend.
Bij dikke wijven heb ik dat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:00 schreef YOLO het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik altijd op de fiets.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:51 schreef Allure_ het volgende:
.
Geen idee, ik was aan het tumblren. Ze doet me wel denken aan Adriana Lima.quote:
Daar zei ik niets over.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:51 schreef YOLO het volgende:
[..]
Inderdaad, Lot is totaal niet het toonbeeld van burgerlijkheid.
Je doet natuurlijk altijd je bestquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:47 schreef Chai het volgende:
Discussies in OUD.Al die ouders helemaal geilen op hun kinderen (zijn allemaal hoogbegaafd toevallig) en vinden hun aanpak altijd het beste wat ze in hun geval hadden kunnen doen.
Lijkt me vrij terecht, als ik je hier zo hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je doet natuurlijk altijd je best![]()
Ben zelf eigenlijk eerder bang dat ik t niet goed aanpak, dan dat ik overtuigd ben van mijn kunde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |