Doe maar zo. :Squote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had dit altijd al willen weten.
Als je horror leuk vind moet je dat sowieso doen. Echt zooooo verrassendquote:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik, maar ik zei het weer eens niet zo.
In koor: vrouwen
There's a fire starting in my heaaaaaaaaartquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoor nog liever Pearl jam dan die rollende walvis.
he pretkroketquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:30 schreef Anthropos het volgende:
Laatste comment in dit topic.
Mensen vinden mij eng... Denk ik.
Whaha, die reactie daarop.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:30 schreef Anthropos het volgende:
Laatste comment in dit topic.
Mensen vinden mij eng... Denk ik.
Mac ben ik ook klaar mee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ga je toch met je mac bij de starbucks zitten
[ afbeelding ]
Vertel me meerquote:
"Het werkt gewoon!"quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mac ben ik ook klaar mee.
Mac ging stuk eind vorige week, start niet op. Data proberen over te zetten. Duurde 2 dagen (weekend aan laten staan), met als gevolg dat de nieuwe ook niet meer opstartecht super, die Apple meuk
Ik kan er ook niet mee overweg nee. Maar het blijft mooi spul.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mac ben ik ook klaar mee.
Mac ging stuk eind vorige week, start niet op. Data proberen over te zetten. Duurde 2 dagen (weekend aan laten staan), met als gevolg dat de nieuwe ook niet meer opstartecht super, die Apple meuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naaisquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je horror leuk vind moet je dat sowieso doen. Echt zooooo verrassend
Alleraardigst van jequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ja ik hou wel van horror
Alleen de manier waarop ik dat kijk is nogal pussy___
Urghhhlllquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:30 schreef Chai het volgende:
[..]
There's a fire starting in my heaaaaaaaaart
ReachING a fever pitch and it's bring me out the dark
Finally I can see you crystal clear
Go aHEAD and sell me out and I'll lay your ship bare
Dat helpt niet btw om niet gay over te komen. just sayinquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:32 schreef BobbyB het volgende:
Anyway, heb nu gewoon oordoppen in met Rebecca Black, Carly Rae en Taylor Swift
Zolang het werkt is het prima, maar owee als het stuk gaat. Je kan er geen fuck meer mee.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:32 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]Mijn laptopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mis hem zo erg.quote:[img[/img]
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2012 17:00:44 ]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat helpt niet btw om niet gay over te komen. just sayin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |