quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
fucking hell ik had nog niet verder gekeken.
nu vraag ik mezelf af: WAAAROM?!?!
[ afbeelding ]
Die reclames hebben ze niet meer. Nu hebben ze ieder jaar een andere artiest die Shake Up Christmas zingt. Dit jaar Carly Rae misschienquote:
Of adele...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die reclames hebben ze niet meer. Nu hebben ze ieder jaar een andere artiest die Shake Up Christmas zingt. Dit jaar Carly Rae misschien
augustus/september begint dat meestal wel weer.... al koop ik meestal chocoladekruidnotenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ZO!
Heeft er iemand al pepernoten gekocht?
quote:
Ze liggen er al hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
augustus/september begint dat meestal wel weer.... al koop ik meestal chocoladekruidnoten
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:05 schreef Chai het volgende:
Eerste keer dat ik dit hoorde snapte ik het Vlaamse woord poep nog niet helemaal.
Nu dusquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
augustus/september begint dat meestal wel weer.... al koop ik meestal chocoladekruidnoten
Bij ons sinds vrijdag alquote:
Welke?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:06 schreef Salatrel het volgende:
we hebben er trouwens weer een supermarkt bij hier in het dorp
Jawelquote:
Dadelijk dus 3 jumbo'squote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:06 schreef Salatrel het volgende:
we hebben al een AH, 2x Bas van der Heijden een Jumbo (hallo jumbo) een Aldi, een Lidl en 2x een C1000
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JammerOver jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Hier twee AH's die nog geen 250 meter van elkaar afliggen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:06 schreef Salatrel het volgende:
we hebben al een AH, 2x Bas van der Heijden een Jumbo (hallo jumbo) een Aldi, een Lidl en 2x een C1000
Het is: hallo jumpowwquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:06 schreef Salatrel het volgende:
Oh ja, ik ben wel een beetje jammer ja.quote:
Laatst een kwartier lang ruzie gehad met een klant aan de telefoon. Greep een verzorger in, bleek hij Alzheimer te hebben.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het mooie van alzheimer is dat je vergeet dat je er last van hebt
Ik heb al alzheimer zolang ik me kan herinnerenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het mooie van alzheimer is dat je vergeet dat je er last van hebt
Oepsiequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Laatst een kwartier lang ruzie gehad met een klant aan de telefoon. Greep een verzorger in, bleek hij Alzheimer te hebben.
Ja en nu gaan we van een flat afspringen, doe je mee 4ebe?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh gaan we opnoemen wat we aan supermarkten hebben?
Een AH, Lidl, Jumpoww en een aldi, allemaal binnen 1 km![]()
Oh en een heleboel turkenwinkeltjes waar ik nooit kom.
IK HEB JE 10 MINUTEN GELEDEN OOK AL VERTELD DAT... oh...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Laatst een kwartier lang ruzie gehad met een klant aan de telefoon. Greep een verzorger in, bleek hij Alzheimer te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja en nu gaan we van een flat afspringen, doe je mee 4ebe?
Dames gaan voorquote:
quote:
Nogal.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben wel een beetje jammer ja.
Bedankt voor de bevestiging, dat had ik even nodigquote:
quote:“Ongelofelijk hoe dit heeft kunnen gebeuren. Wij dragen al meerdere seizoenen dit uniform: laarsjes of afgetrapte Converse All Stars, een kort tweedehands spijkerbroekje, een loszittend hemdje van dun materiaal en Ray Ban zonnebril. Om het hoofd wordt een haarband gewikkeld, of het lid draagt een strohoedje. Als je weigert er uit te zien als een sexy hedonistisch hippiemeisje ga je maar lekker met je knorrige vriendinnetjes in Bos en Lommer wonen.
Geen dank.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedankt voor de bevestiging, dat had ik even nodig
blijkbaar zien die hippies eruit als krakers... terechte ontruiming dusquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:15 schreef Chai het volgende:
http://www.speld.nl/?p=30713&preview=true
[..]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:15 schreef Chai het volgende:
http://www.speld.nl/?p=30713&preview=true
[..]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:21 schreef Salatrel het volgende:
http://www.speld.nl/2012/(...)anlanding-inleveren/
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:21 schreef Salatrel het volgende:
http://www.speld.nl/2012/(...)anlanding-inleveren/
Iedereen heeft die.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb ook afgetrapte converse, ben ik nou ook een hipster?
rustig zoals je merktquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:43 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vertrek morgen naar de Full Moon partyzin innnn.
Hoe is het hier?
Is meer dat de kantoormensen nu weer naar huis zijn ipv zich op hun werk aan het vervelen zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is ook etenstijd natuurlijk.. Ik moet hier weer bijna naar bed joh!
Oeh, dan krijgen ze natuurlijk weer koekjes op het werkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:43 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vertrek morgen naar de Full Moon partyzin innnn.
Hoe is het hier?
Ik vind van wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die hoort niet in dit topic
Ik vind jou niet zo leuk meer denk ikquote:
Heel slecht.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:33 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die hoort niet in dit topic
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:33 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het origineel is 18+ hahaquote:
Ik heb er een voor jequote:
teeringquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:33 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt hè.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Vraag me af waar die foto's van zijn.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:45 schreef YOLO het volgende:
http://tinypic.com/player.php?v=2poccwk&s=6
Wat vinden jullie van deze beat, die ik heb gemaakt met mijn stopcontact?
Eerlijkheid wordt gewaardeerd.
vind het wel opwindend om te zien hoe die stekker in die wandcontactdoos verdwijntquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:45 schreef YOLO het volgende:
http://tinypic.com/player.php?v=2poccwk&s=6
Wat vinden jullie van deze beat, die ik heb gemaakt met mijn stopcontact?
Eerlijkheid wordt gewaardeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |