O.a. door mensen als wij, want het bestaat al sinds 2004quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:51 schreef Allure_ het volgende:
Toch vind ik YOLO een vette uitspraak. Alleen hij is nu al verpest
.
Goed teken, anders zou ik me zorgen gaan maken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet niet eens wat het betekent eerlijk gezegd
Ze is ook gewoon 15, maar doet net alsof ze ouder is om zich te beschermen tegen pedo'squote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:51 schreef YOLO het volgende:
[..]
Jij lijkt echt in alles op een 15-jarig meisje, misschien dat ik me daarom zo tot je voel aangetrokken.
Ik leef mijn leven volgens hierna genoemde wijze uitspraak; 'Ignorance is a bliss'quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:51 schreef YOLO het volgende:
[..]
Jij lijkt echt in alles op een 15-jarig meisje, misschien dat ik me daarom zo tot je voel aangetrokken.
Ze zat al op haar 8e op FOK!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze is ook gewoon 15, maar doet net alsof ze ouder is om zich te beschermen tegen pedo's
You Only Love Oreosquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet niet eens wat het betekent eerlijk gezegd
Gaderdammequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:58 schreef YOLO het volgende:
[..]
Ze zat al op haar 8e op FOK!?
Classy, overigens.
Chicks die hun bil bedekken als ze je passeren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:00 schreef YOLO het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik altijd op de fiets.
quote:
Ik word daar altijd lichtelijk agressief van, ze dwingen me om mezelf een viespeuk te voelen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Chicks die hun bil bedekken als ze je passeren.
Vorig jaar topic over geopend.
Bij dikke wijven heb ik dat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:00 schreef YOLO het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heb ik altijd op de fiets.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:51 schreef Allure_ het volgende:
Toch vind ik YOLO een vette uitspraak. Alleen hij is nu al verpest
.
Geen idee, ik was aan het tumblren. Ze doet me wel denken aan Adriana Lima.quote:
Daar zei ik niets over.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:51 schreef YOLO het volgende:
[..]
Inderdaad, Lot is totaal niet het toonbeeld van burgerlijkheid.
Je doet natuurlijk altijd je bestquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:47 schreef Chai het volgende:
Discussies in OUD.Al die ouders helemaal geilen op hun kinderen (zijn allemaal hoogbegaafd toevallig) en vinden hun aanpak altijd het beste wat ze in hun geval hadden kunnen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |