Wow wat valsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo zou je Adele ook kunnen zien ja
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hij heeft op het strand gezeten niet op jou hoor
quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hij heeft op het strand gezeten niet op jou hoor
Jaquote:
Aansteller.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja![]()
Kerst 2011, skyradio en Adele
Traumatische ervaring
NOOIT MEER
Ik weet niet wie BR isquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Aansteller.Bianca Ryan, Kerst 2008, 2009, 2010 en 2011. Maar die hoor je gelukkig niet met andere muziek.
Dit is nog wel het mooistequote:
quote:Nu in het gras aan het wachten tot mijn moeder me ophaalt. Niet verwacht dat dit mij ooit zou overkomen.
Kwam hem net tegen in poeptopic en wou hem toch nog even posten voor als iemand gemist heeftquote:
Jammerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja en dan die foto erbij met zijn volle sok met vliegen eropquote:
quote:
Nu weet ik weer wie dat is.quote:
Thnxquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kwam hem net tegen in poeptopic en wou hem toch nog even posten voor als iemand gemist heeft
Wow, het volume stond net iets te hard.quote:
Ja bah bahquote:
fucking hell ik had nog niet verder gekeken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja en dan die foto erbij met zijn volle sok met vliegen erop_______!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |