Vind je mijn hand welgevormdquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
vind het wel opwindend om te zien hoe die stekker in die wandcontactdoos verdwijnt
Jazeker, daar kun je vast wel leuke trucjes mee.quote:
Ik mag graag bitches chokenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jazeker, daar kun je vast wel leuke trucjes mee.
Kijk maar uit dat je de PvdD niet op je dak krijgt dan.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je de PvdD niet op je dak krijgt dan.
wtfquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom heeft Ashlyn uitlopende mascara?
Zou ze slikken?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:09 schreef YOLO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het lijkt me wel spannend als Marianne boos tegen je staat te schreeuwen!
Beestachtig tekeer gaan dit dat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:15 schreef YOLO het volgende:
[..]
Volgens mij doet ze alles wel. Ze is namelijk erg vaak boos, dat moet ergens worden ontladen.
Ik wilde iets zeggen, maar laat maarquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:15 schreef YOLO het volgende:
[..]
Volgens mij doet ze alles wel. Ze is namelijk erg vaak boos, dat moet ergens worden ontladen.
Jacht maakt de natuur leefbaar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:17 schreef Salatrel het volgende:
ach haar vent heeft een jachtvergunning... volgens mij snijd mevrouw Thieme gewoon het vlees aan op zondagavond hoor
Ik ben morgen niet vrij, maar doe het toch.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:22 schreef Allure_ het volgende:
Als ik morgen vrij zou zijn, zou ik zo wasted gaan vanavond. Wa gullie.
Nope.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:22 schreef Allure_ het volgende:
Voiceclip van je 'Ehhhh'. Ik las het met de stem van Quincy uit de Bijlmer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:21 schreef Allure_ het volgende:
Ehhhh die moombah mixtape gaat lekker
Ik ben morgen vrij, maar dat zal wel meevallenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:22 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben al een paar jaar voorbij die fase.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:22 schreef Allure_ het volgende:
Ik kan ook wel zo stoer doen, maar dan ben ik morgen de gehele dag stervende. Dat is het net niet waard.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben morgen niet vrij, maar doe het toch.
Wat is daar stoer aan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kan ook wel zo stoer doen, maar dan ben ik morgen de gehele dag stervende. Dat is het net niet waard.
Swag.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wejema Ally krijgt in 1 klap 5 pop-ups.
Loser.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:23 schreef YOLO het volgende:
[..]
Ik ben al een paar jaar voorbij die fase.
Loser.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben morgen vrij, maar dat zal wel meevallen
Hmm, ik denk dat het een Hef 'Ehhhh' was.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Voiceclip van je 'Ehhhh'. Ik las het met de stem van Quincy uit de Bijlmer.
Loser.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |