Waar haal je die post nou ineens vandaan?quote:
Wel handig ja bij pallets sorterenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Op het werk hebben we een multikar, en die is best handig
Dan is het ook echt goed fucked ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zolang het werkt is het prima, maar owee als het stuk gaat. Je kan er geen fuck meer mee.
een multicarly voor je werkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Op het werk hebben we een multikar, en die is best handig
TriCarly.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een multicarly voor je werk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HUH?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waar haal je die post nou ineens vandaan?
Klopt. Is net als Italiaanse auto's. Zien er mooi uit, betaald er veel te veel voor en het is allemaal zo kapot.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet mee overweg nee. Maar het blijft mooi spul.
Jazekerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel handig ja bij pallets post sorteren
Werkt dat?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind Lancia's alles behalve mooi.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt. Is net als Italiaanse auto's. Zien er mooi uit, betaald er veel te veel voor en het is allemaal zo kapot.
Mutantenquotes.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HUH?![]()
Nee he.. niet weer die gesloopte quotes__
Ik deed niets..
Bedoelde Alfa's en Ferrari'squote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind Lancia's alles behalve mooi.
En dan zoiets schrijvenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mutantenquotes.Ik dacht al, ik ben wel heel snel vergeten dat ik dat geschreven had.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt. Is net als Italiaanse auto's. Zien er mooi uit, betaald er veel te veel voor en het is allemaal zo kapot.
Haal een teiltje en een plastic zeilquote:
Ik dacht dat jij van de Seats was. Ik beloof je, begin er niet aan. Tenzij je een goede band met je garagehouder wilt hebben.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haal een teiltje en een plastic zeil![]()
![]()
Ja ook. ik vind het beiden erg mooie auto'squote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij van de Seats was. Ik beloof je, begin er niet aan. Tenzij je een goede band met je garagehouder wilt hebben.
Ik had het over Alfa he. Seat is gewoon van Volkswagen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:42 schreef Salatrel het volgende:
Seat is gewoon een audi met een ander labeltje hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |