Dat is mij 1 keer gebeurdquote:
Dat is bij mij heel erg afhankelijk van wat voor weer het isquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:23 schreef DJMO het volgende:
nou ja, buitengesloten zijn vind ik niet zo heel erg, buiten wachten en vrij kunnen rondlopen tot de degene met de reservesleutels arriveert, is prettiger dan binnen opgesloten zitten en geen kant opkunnen ..
Mijn deur valt zo in het slot en ik kontroleer het ook wel maar je zult zien dat het een keer gebeurt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:20 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat is mij 1 keer gebeurd. Sindsdien controleer ik elke keer of ik mn sleutels wel bij me heb
Dat lijkt mij ook, thuis heb ik alles wat ik nodig heb.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:24 schreef Ehhe het volgende:
Binnen heb je juist alles bij de hand. Als je dan ff naar de wc moet ofzo kan je gewoon gaan
* Rucky zwaait terug. Hoelang moet je daar zijn?quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:09 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn zwaait even vanuit een heel koud en nat Chester....
Donderdagochtend vlieg ik weer terug.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky zwaait terug. Hoelang moet je daar zijn?
O, even volhouden dus.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:19 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Donderdagochtend vlieg ik weer terug.
Ik heb zat werk te doen om me bezig te houdenquote:
Ow, altijd fijn. Notquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb zat werk te doen om me bezig te houden![]()
heb al een ochtend verprutst omdat mijn werklaptop niet wil meewerken...
Na-aperd..quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:58 schreef Ehhe het volgende:
Ohh mijn schoonouders zijn lief. Schoonvader is heel handig, die gaat onze eettafel en -stoelen onder handen nemen
. Het is nu een beetje onbestemd groen qua kleur en het gaat zwart worden. Met donkerpaars velours op de zittingen van de stoelen.
Ik ben blij!
heb je schoonouders dan???quote:
De mijne konden maar geen kinderen krijgen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:31 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Imaginair, en ze heten Henk en Ingrid
ik d8 dat ingrid met vannelle gingquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:31 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Imaginair, en ze heten Henk en Ingrid
De bijnaam van vannelle is dan ook waarschijnlijk Henk nu.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik d8 dat ingrid met vannelle ging
tis niet zijn irl naam, want die begint met een rquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:49 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
De bijnaam van vannelle is dan ook waarschijnlijk Henk nu.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:51 schreef Inlognaam het volgende:
I know... z'n echte voornaam is wel een mooie
Niet als het een meisje is iddquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:52 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]ik zou mijn kind niet zo noemen
quote:
Nee, jij zou je kindje Flipper noemer.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:52 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]ik zou mijn kind niet zo noemen
noemer?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:57 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nee, jij zou je kindje Flipper noemer.
Ja, dat is hetzelfde als noemen met een spelfout.quote:
Ligt wel lekker in de mondquote:nee, joh... ik vind Willy leuker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
Een Y als laatste letter hebben is wel extra mooi.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:09 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
noemer?
nee, joh... ik vind Willy leuker
Oh god, jij gaat Roemer stemmenquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
Een R als laatste letter hebben is wel extra mooi.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:11 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja, dat is hetzelfde als noemen met een spelfout.
[..]
Ligt wel lekker in de mond
omg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
Ik bedoelde een Y.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:12 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Oh god, jij gaat Roemer stemmen
Ik zeg wel vaker dingen die ik anders bedoel. Soms bespaard me dat een knal voor mijn kop en komt het wel goed uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:36 schreef Inlognaam het volgende:
* Inlognaam was een beetje traag van begrip
Als Dolfi dr kindje Willy zou noemen... wie zou dan de vader zijn?Ik snap hem nie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Je bent niet de enige.quote:
Dolfina is een dolfijnemeisjequote:
Precies!quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:51 schreef Inlognaam het volgende:
I know... z'n echte voornaam is wel een mooie
Hankquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:10 schreef vannelle het volgende:
[..]
Precies!
Henk was de naam van mijn vader alleen schreef je dat als Hank.
Half doodgebloed van jezelf en dan ook nog eens bloedzuigers van kleutertjesquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:15 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Jep & een korte nacht gehad en iets met iets maandelijks... dus 't gaat lekker
hahaquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Half doodgebloed van jezelf en dan ook nog eens bloedzuigers van kleutertjes![]()
Hehehehe, op zo'n moment zijn kleutertjes toch wel leuk
quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:15 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zo veel fietsenwinkels heb je niet in Canada.
Is ie ook vrachtwagenchauffeur geweest? Kan ik ff vergelijken.quote:
foeiquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:43 schreef DJMO het volgende:
Volgens Jan en Geert is een Glijbaan niet om te glijden![]()
Ik zie ze anders wel glijdenquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:43 schreef DJMO het volgende:
Volgens Jan en Geert is een Glijbaan niet om te glijden![]()
uhuh, maar die klauteraars klimmen er liever tegenopquote:
Ze weten gewoon niet hoe een trap werktquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
uhuh, maar die klauteraars klimmen er liever tegenop
ze zijn slim genoeg om dat te voelen en het dan wel uit hun kop te latenquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:55 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ze weten gewoon niet hoe een trap werkt
Wat ze nu doen, moet je trouwens laten doen als het zonnetje flink erop heeft geschenen. Verbranden ze dr poten
Ik had een kappotte harde schijf aangesloten om te kontroleren. Misschien daardoor. Maar ik heb mijn pc een dreun gegeven, wie niet luisteren wil moet maar voelen. En nu doet hij het weer.quote:
ah, m'n hd is dus verrot. doet de externe behuizing het nog wel dan? of ook niet?quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik had een kappotte harde schijf aangesloten om te kontroleren. Misschien daardoor. Maar ik heb mijn pc een dreun gegeven, wie niet luisteren wil moet maar voelen. En nu doet hij het weer.
[ afbeelding ]
Zo snel geef ik niet op.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
ah, m'n hd is dus verrot. doet de externe behuizing het nog wel dan? of ook niet?
Ja, sorry, heeft even geduurd. Maar bij een dolfijnenmeisje verwacht ik een klein dolfijnenkindje. Geen orca kindjequote:Op maandag 27 augustus 2012 21:59 schreef dolfina-chica het volgende:
zooo goede morgen inlog, ik ben blij dat je kwartje valt!!
Waarom dan Willy? dat is unisex!! Flipper niet
Sorryquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:19 schreef dolfina-chica het volgende:
Geeft niets hoor... merk het al... scherpheid is niet weggelegd voor je
willy of willie zit nogal een verschil in
Ik snap hem nog steeds niequote:Op maandag 27 augustus 2012 16:47 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dolfina is een dolfijnemeisje
maar Willy is een Orca: zwart en wit.
Het witte van Dolfina, het zwarte van...
Dolfi goes black![]()
Als Dolfi nu een dolfijnemeisje is en in verwachting is van een klein lief koterkadootje...quote:
Nee dan krijg je Frank Boeijen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:12 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Als Dolfi nu een dolfijnemeisje is en in verwachting is van een klein lief koterkadootje...
Dat kadootje krijgt de naam Willy, naar de orca Willy.
Een orca is zwart/wit.
Wie is dan de papa met wie Dolfi heeft lopen rollebollen???
Is dat dan een blanke God, of is het doorsmeerPiet geweest die voor het kadootje heeft gezorgd?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:12 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Als Dolfi nu een dolfijnemeisje is en in verwachting is van een klein lief koterkadootje...
Dat kadootje krijgt de naam Willy, naar de orca Willy.
Een orca is zwart/wit.
Wie is dan de papa met wie Dolfi heeft lopen rollebollen???
Is dat dan een blanke God, of is het doorsmeerPiet geweest die mede voor het kadootje heeft gezorgd?Ah zo!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ah zo!!!Wie, ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of jij die 'm niet snapte?
Of, degene die een kotertje Willy noemt?Ook hoi !
Alledrie volgens mijquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:23 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Wie, ik?
Of jij die 'm niet snapte?
Of, degene die een kotertje Willy noemt?
Niet over mijn opa en oma beginnen nuquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:23 schreef Inlognaam het volgende:
Of, degene die een kotertje Willy noemt?
Vroeger... vroeger was alles altijd anders. En kon je je kind nog met een gerust hart Willy, Jan, Piet of misschien wel Frederik noemen. Maar nu, tegenwoordig? Ik vind het nogal oubollig?quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:26 schreef frederik het volgende:
[..]
Niet over mijn opa en oma beginnen nu
Ik zal daar over niet beginnen maar dat je nog steeds geen avatar hebt is nog steeds jammer.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:26 schreef frederik het volgende:
[..]
Niet over mijn opa en oma beginnen nu
Liever oudbollig dan die kindernamen van tegenwoordig.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:29 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Vroeger... vroeger was alles altijd anders. En kon je je kind nog met een gerust hart Willy, Jan, Piet of misschien wel Frederik noemen. Maar nu, tegenwoordig? Ik vind het nogal oubollig?
Hij heeft het avatar-loze-plaatje" als avatar... snap dat nou gewoon!quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zal daar over niet beginnen maar dat je nog steeds geen avatar hebt is nog steeds jammer.
ben en blijf hardleersquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zal daar over niet beginnen maar dat je nog steeds geen avatar hebt is nog steeds jammer.
Dat zeg ikquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:31 schreef frederik het volgende:
[..]
ben en blijf hardleers
Geef niets om die dingen. En op een gegeven moment ben ik de enige zonder, en is dat gezichtje automatisch mijn avatar
Als er hier een 2e kindje was gekomen en het was een jochie geweest had ie Willem gehetenquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:34 schreef frederik het volgende:
Om terug te komen op oubollig, willy is niet eens zo erg van vroeger hoor. Daarvoor zou het wilhelmina voor een vrouw, of willem voor een man geweest zijn. Willy was al weer een stuk moderner
Ik zag net een zwarte Piet voorbij komen. Die vind ik wel passend voor Frederikquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:36 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik zag net een zwarte Piet voorbij komen. Die vind ik wel passend voor FrederikHij heeft al wat mensen heel spontaan blij gemaakt.
Das waar. Sommige namen van tegenwoordig getuigen nu niet bepaald van een hoog opleidingsniveau van de ouders. Dan heb je bij voorbaat al medelijden met het kind alleen al om de naamquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
Liever oudbollig dan die kindernamen van tegenwoordig.
Hup daar is Willem met de waterpomptang, de nijptang en combinatietangquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als er hier een 2e kindje was gekomen en het was een jochie geweest had ie Willem geheten
En dat de ouders het verdedigen met; ja maar in Griekenland is het een populaire naam.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:37 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Das waar. Sommige namen van tegenwoordig getuigen nu niet bepaald van een hoog opleidingsniveau van de ouders. Dan heb je bij voorbaat al medelijden met het kind alleen al om de naam
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:38 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Hup daar is Willem met de waterpomptang, de nijptang en combinatietang
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:38 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Hup daar is Willem met de waterpomptang, de nijptang en combinatietang
maar datzekfde verhaal was toch ook toen de namen die je nu wel als normaal beschouwd in gebruik kwamen naats dirk, henk en jan enzoquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:39 schreef Rucky het volgende:
[..]
En dat de ouders het verdedigen met; ja maar in Griekenland is het een populaire naam.
Zometeen worden kinderen vernoemt naar users namen, wedden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:43 schreef gomi het volgende:
[..]
maar datzekfde verhaal was toch ook toen de namen die je nu wel als normaal beschouwd in gebruik kwamen naats dirk, henk en jan enzo
Mwah, een meisje met de naam Ireth vind ik niet eens zo'n heel gekke naamquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zometeen worden kinderen vernoemt naar users namen, wedden.![]()
![]()
Als je maar niet je zoontje Rucky gaat noemen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:48 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Mwah, een meisje met de naam Ireth vind ik niet eens zo'n heel gekke naam
lol idd. een penisbaard ofzo bvquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zometeen worden kinderen vernoemt naar users namen, wedden.![]()
![]()
Of je hoort, Inlognaam je eten staat klaar, door de straat.quote:
Morge.quote:
Bureaucratisch gezeik met werk&inkomen, ze zijn weer eens papieren kwijt die ik al ingeleverd heb, gisteren opnieuw ingeleverd en ze zijn nu aan het kijken of alles klopt...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bureaucratisch gezeik met werk&inkomen, ze zijn weer eens papieren kwijt die ik al ingeleverd heb, gisteren opnieuw ingeleverd en ze zijn nu aan het kijken of alles klopt...Da's knap vervelend.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoort zo vaak dat ze spullen kwijt raken, helaas ben je daar niet uniek in.![]()
Ga zo bellen (na 9 uur) en ga dan vragen hoe de stand van zaken nu is, en anders maar idd een voorschot..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:24 schreef Papabear het volgende:
Kunnen ze dan geen voorschot overmaken? Je staat daar al in de boeken neem ik aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Dat zal ik van de week wel ff regelen. Eerst stopcontact in de meterkast maken en dan netjes een kabel richting de woonkamer trekkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:19 schreef DJMO het volgende:
net ook online aan de telefoon gehad .. ik mag dus m'n moden aan het israpunt gaan hangen en een langere ethernetkabel verzorgen. eerst dan kunnen ze de vele lijnonderbrekingen goed onderzoeken
Dat dus, ik heb gewoon zin om het slot van het dreunen laatje af te halen.quote:
Als het al is overgemaakt staat het binnen een werkdag op je rekening (ook bij voormalige Postbankrekeningen). Dus vanmiddag of uiterlijk morgenochtend moet je het hebbenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:27 schreef Ireth het volgende:
Oke, goed nieuws en slecht nieuws...
De blokkade is er af! Gisteren al!![]()
Voorschot is niet mogelijk, het gehele bedrag is bij hun al weggesluist, en onderweg naar hier. Moet dus wachten tot het op mijn rekening staat... en daar kan een paar dagen overheen gaan aldus de mevrouw... kan.. hoeft niet, maar kan wel... *sught*
instanties houden altijd een slag om de arm door de termijn van maximaal drie werkdagen aan te houden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:52 schreef Papabear het volgende:
[..]
Als het al is overgemaakt staat het binnen een werkdag op je rekening (ook bij voormalige Postbankrekeningen). Dus vanmiddag of uiterlijk morgenochtend moet je het hebben
In theorie wel, maar de praktijk heeft mij iets te vaak het tegendeel bewezenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:52 schreef Papabear het volgende:
[..]
Als het al is overgemaakt staat het binnen een werkdag op je rekening (ook bij voormalige Postbankrekeningen). Dus vanmiddag of uiterlijk morgenochtend moet je het hebben
Daar kan jij leuk in spelen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:00 schreef Ireth het volgende:
Ik pleur er gewoon even goed nieuws tussendoor hoor.. ze zijn in actie gekomen bij het wijkbureau!!
[ afbeelding ]
Wat een gedoequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:27 schreef Ireth het volgende:
Oke, goed nieuws en slecht nieuws...
De blokkade is er af! Gisteren al!![]()
Voorschot is niet mogelijk, het gehele bedrag is bij hun al weggesluist, en onderweg naar hier. Moet dus wachten tot het op mijn rekening staat... en daar kan een paar dagen overheen gaan aldus de mevrouw... kan.. hoeft niet, maar kan wel... *sught*
Ow god zo herkenbaar!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:06 schreef Ehhe het volgende:
En mn kat heeft net zitten baggeren... My god, die lucht.
Kattenbak beneden neerzetten dusquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow god zo herkenbaar!Hier staat de kattenbak boven aan het trapgat, als er daar 1 in is geweest meurt de hele benedenverdieping er naar?
En boven ruik je niks?
Hij kan niet beneden, dan gaat Joep (hond) hem leegvretenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:14 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Kattenbak beneden neerzetten dus. Hier staat de bak in de gang, met de deur open. Oi oi oi. Hij komt wel buiten maar gaat speciaal naar binnen om te poepen
Wij hebben een 'open' bak, als er een deurtje voor zit gaan ze er niet opquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:21 schreef maffemuts het volgende:
Kattenbakfilter even door een dettoloplossing gooien deed hier wonderen. (En natuurlijk regelmatig uitscheppen) staat hier in de woonkamer...
Ja, moet ff uitgeschept worden maar ik ben een beetje luiquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:21 schreef maffemuts het volgende:
Kattenbakfilter even door een dettoloplossing gooien deed hier wonderen. (En natuurlijk regelmatig uitscheppen) staat hier in de woonkamer...
Aaah gatverdarrie dat is zoooo smerig! Onze vroegere hond at ook kattenstrontquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij kan niet beneden, dan gaat Joep (hond) hem leegvreten
Onze katten komen dus niet buiten (1 is er blind, die mag niet, dus blijft de ander ook binnen)
Leuk!!!! Staat de datum nu trouwens al vast???quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
Jeeeej wij worden geinterviewd voor de aftermovie dankzij het huwelijkksaanzoek :p
Wat leuk!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
Jeeeej wij worden geinterviewd voor de aftermovie dankzij het huwelijkksaanzoek :p
Haha nee.. Ik heb afgelopen weekend me wel w at meer verdiept in hoe en wat. Ik had iets gevonden dat vod ik in juni al tof. Ik vond afgelopen weekend de prijs hahahahaha 4750 euries. Lama :p maargoed wat het is ze ik niet want ik wil niet alles online hebben staanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Leuk!!!! Staat de datum nu trouwens al vast???
Nomnomnomquote:
Man, wat voor een rare knobbel zit daar op!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:42 schreef Rucky het volgende:
De Beluga vliegt over Nederland.
[ afbeelding ]
Die is speciaal gebouwd om de onderdelen voor de airbus op te halen zodat ze samen gebouwd kunnen worden in Toulousse. De onderdelen worden door meerdere landen gemaakt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Man, wat voor een rare knobbel zit daar op!
Volgens mij heb ik er wel eens een docu over gezien. Weet niet of het ook daadwerkelijk over de airbus ging maar wel over vliegtuigonderdelen die in veel verschillende landen werd gemaakt. Ik heb toen niet meegekregen dat de onderdelen in de vervoerd werden per vliegtuig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die is speciaal gebouwd om de onderdelen voor de airbus op te halen zodat ze samen gebouwd kunnen worden in Toulousse. De onderdelen worden door meerdere landen gemaakt.
Beluga is een walvissoort met een bult op zijn hoofd vandaar de naam.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er wel eens een docu over gezien. Weet niet of het ook daadwerkelijk over de airbus ging maar wel over vliegtuigonderdelen die in veel verschillende landen werd gemaakt. Ik heb toen niet meegekregen dat de onderdelen in de vervoerd werden per vliegtuig.
De beluga lijkt wel een beetje op een dolfijn
Dan kun je extra centjes eisenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:27 schreef maffemuts het volgende:
'Fijn' om te lezen dat ik niet de enige ben met bureaucratische terreur!
Mijn (ex)werkgever is al 3 weken te laat met betalen... En natuurlijk is de salarisadministratie/P&O en alle overige verantwoordelijken niet bereikbaar voor toelichting/commentaar(en ja heb al aangetekende brief verstuurd etc, maar daarmee he'k nog geen brood op de plank...
Hmm , 4750 euroquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Haha nee.. Ik heb afgelopen weekend me wel w at meer verdiept in hoe en wat. Ik had iets gevonden dat vod ik in juni al tof. Ik vond afgelopen weekend de prijs hahahahaha 4750 euries. Lama :p maargoed wat het is ze ik niet want ik wil niet alles online hebben staan
Wat een mismaakt ding is het he? Om tegelijkertijd prachtig te zijn vanwege de techniek die het mogelijk maakt dat ding in de lucht te houden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:42 schreef Rucky het volgende:
De Beluga vliegt over Nederland.
[ afbeelding ]
Je vraagt je idd af hoe het mogelijk is dat die kan vliegen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:22 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Wat een mismaakt ding is het he? Om tegelijkertijd prachtig te zijn vanwege de techniek die het mogelijk maakt dat ding in de lucht te houden.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je vraagt je idd af hoe het mogelijk is dat die kan vliegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:54 schreef vannelle het volgende:
[..]Een vliegtuigje van papier vliegt ook en die heeft geen bolle kant boven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
Een vliegtuigje van papier vliegt ook en die heeft geen bolle kant boven.
Maar die vliegt niet lang, die zweeft alleen maar een beetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik maakte met een nietje een haakje en schoot hem weg met een elastiekje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Maar die vliegt niet lang, die zweeft alleen maar een beetje.
Nu dus écht tijd voor een rijbewijs?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
En er rijden tot zeker 18.30 uur geen treinen naar huis. gvd
Koop een fiets Rucky, koop een fiets!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
ik maakte met een nietje een haakje en schoot hem weg met een elastiekje.![]()
En er rijden tot zeker 18.30 uur geen treinen naar huis. gvd
Ik zou ook wel op de fiets willen maar ik heb geen stalling. En een goede fiets laat ik liever niet op de stoep achter.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:29 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Koop een fiets Rucky, koop een fiets!
Wat is er nu weer gebeurd dan? Eentje voorgesprongen ergens?
Ik zet mn fiets ook gewoon in de hal neer bij mn ouders. Mocht vroeger nooit, maar sinds ik een racefiets kocht deden ze daar nooit moeilijk over.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zou ook wel op de fiets willen maar ik heb geen stalling. En een goede fiets laat ik liever niet op de stoep achter.
Er is er dus gewoon weer ergens eentje voor de trein gesprongen.quote:Er is een aanrijding met een persoon geweest. Ik zit nu in de bus, dat hebben ze snel kunnen regelen.
Wat ga jij vanavond eten?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:53 schreef vannelle het volgende:
En heel handig ontwijkt Rucky de vraag over rijbewijs halen.
Als ie al geen fiets kwijt kan, dan gaat ie ook geen (dure) auto voor de deur zetten, dure benzine opstoken om vervolgens erachter te komen dat die fiets van 100 euro die eens in de 2 jaar gejat wordt toch het goedkoopst isquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:53 schreef vannelle het volgende:
En heel handig ontwijkt Rucky de vraag over rijbewijs halen.
Ja, help hem vooral.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:04 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Als ie al geen fiets kwijt kan, dan gaat ie ook geen (dure) auto voor de deur zetten, dure benzine opstoken om vervolgens erachter te komen dat die fiets van 100 euro die eens in de 2 jaar gejat wordt toch het goedkoopst isDie fiets verdient ie al terug door wel kilometervergoeding binnente harken en te besparen op parkeervergunningskosten.
Als ik Rucky was zou ik het wel weten, denk ik. Het is best wel lekker om 's ochtens een stukje te fietsen eigenlijk en het is maar 15km ofzo. Dat is omgerekend zo'n drie kwartier ofzo op je redelijke dooie gemakje. De stad uitkomen, in de file staan en een parkeerplaats vinden kan evenlang duren
quote:
Zullen we een FHF-topic openen voor een leuke damequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:10 schreef Rucky het volgende:
[..]Een rijbewijs heeft nu even geen voorrang. Andere dingen eerst.
Hehe, was dat nou zo moeilijk?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:10 schreef Rucky het volgende:
[..]Een rijbewijs heeft nu even geen voorrang. Andere dingen eerst.
Ik zou zeggen graag, dat lijkt me wel wat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:13 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Zullen we een FHF-topic openen voor een leuke dame
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zou zeggen graag, dat lijkt me wel wat.![]()
Maar die zijn figuurlijk kut. Maar een echte kut-topic heb ik nog niet gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
Doe maar niet, de foksters uit het fhf die vrijgezel zijn worden toch voor mijn neus weggekaapt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:32 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Maar die zijn figuurlijk kut. Maar een echte kut-topic heb ik nog niet gezien.
Degene die over zijn die zijn dan vast en zeker mannelijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:41 schreef Inlognaam het volgende:
Als de kapers reeds bezet zijn, dan valt er niets meer weg te kapen
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:19 schreef Ireth het volgende:
Ruck? Had je dit al gelezen? Had je niet alleen vertraging met de trein gehad maar misschien ook nog eens hier van
Meter of 800 hier vandaan hemelsbreed (en niks geen luchtalarm gehoord hequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Degene die over zijn die zijn dan vast en zeker mannelijk.
[..]Gelukkig ging ik nooit via de Amsterdamsestraatweg naar huis. Ik denk dat jij er dichterbij woont.
Dr zijn ook lezers op FHF die niet meeposten maar toch vrouwelijk van geslacht zijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Degene die over zijn die zijn dan vast en zeker mannelijk.
[..]
Dus we gooien Ruck in de aanbieding???quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:25 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dr zijn ook lezers op FHF die niet meeposten maar toch vrouwelijk van geslacht zijn
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus we gooien Ruck in de aanbieding???
Als ze niet posten hoe krijg ik dan kontakt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:25 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dr zijn ook lezers op FHF die niet meeposten maar toch vrouwelijk van geslacht zijn
Volgens mij meer richting Zuilen aan de foto's te zien, luchtalarm zal wel niet nodig zijn geweest.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Meter of 800 hier vandaan hemelsbreed (en niks geen luchtalarm gehoord he)
Kruising ASW / Lessepstraat, en volgens het nieuwsbericht is het luchtalarm wel afgegaan..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als ze niet posten hoe krijg ik dan kontakt.
[..]
Volgens mij meer richting Zuilen aan de foto's te zien, luchtalarm zal wel niet nodig zijn geweest.
Volgende week, dezelfde tijd?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:23 schreef Inlognaam het volgende:
Het zou zomaar een gesprek tussen hoer en klant kunnen zijn, maar:
Hoi, ik kom even binnenwippen!
En dag! Want ik ga gelijk weer weg
Je hebt me toch niet ergens in de aanbieding geflikkerd hoop ik.quote:
Lekker..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:30 schreef Ireth het volgende:
* Ireth moet even eehh... koffie zetten... bbl!!!
Beetje late reactie, maar alla.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:27 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Aaah gatverdarrie dat is zoooo smerig! Onze vroegere hond at ook kattenstront
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:30 schreef Ireth het volgende:
* Ireth moet even eehh... koffie zetten... bbl!!!
Die hond is al 14 jaar dood, dus denk dat dat een beetje een kansloos verhaal wordtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:46 schreef Pulver het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar alla.
Misschien denk ik wat praktisch, maar is dat niet juist een voordeel?
- Je hoeft alleen maar de kat te voeren, want de hond haalt zijn voedingstoffen wel uit de kattenpoep.
- Je hoeft de kattenbak ook niet meer leeg te scheppen.
Win/win situatie
Kan hier ook wel een recycle project op bedenken, maar dat zal na 14 jaar geen zin meer hebbenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:49 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Die hond is al 14 jaar dood, dus denk dat dat een beetje een kansloos verhaal wordt
Ze is zelfs gecremeerd geloof ik, of ter destructie afgevoerd.. Daar is echt niks meer van over iigquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:57 schreef Pulver het volgende:
[..]
Kan hier ook wel een recycle project op bedenken, maar dat zal na 14 jaar geen zin meer hebben
Ja, opvallend is dat!quote:
Whoewhahahaaa!! Hijs goed hequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:03 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ja, opvallend is dat!
Eerst zet Ireth PURE PORNO op d'r FaceBook en dan is ze ineens 'koffie zetten'
Dat het van FaceBook mag blijven staan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Whoewhahahaaa!! Hijs goed he
(maar ik was er niet!)
* Ireth kijkt angstvallig naar Ehhe... jij al iets??
Nog een rede om ver van FaceBook weg te blijven.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:10 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat het van FaceBook mag blijven staan.
Het zijn best wel zeikers, wat dat betreft.
Niet echt he...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:59 schreef Ehhe het volgende:
Het is nou ook niet zo dat ik 1000-en pm's heb
Het viel te proberen!quote:
Hoeveel twilights zijn er eigenlijk?quote:
Geen idee.quote:
Oh ja, dat was het.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:08 schreef frederik het volgende:
[..]
was dat geen serie illegale CD's (of was het al in het dvd tijdperk)?
Oh, dat heet bij ons "buffy the vampire slayer"quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:09 schreef belle1608 het volgende:
Een serie over vampiers (daar waar Ireth haar ondertitel & avatar van heeft)
Nee dat is het nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:11 schreef Pulver het volgende:
[..]
Oh, dat heet bij ons "buffy the vampire slayer"
Ik zie alleen maar belle als ik naar de winkel ga.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:22 schreef belle1608 het volgende:
[..]
ja dat zag ik ook vanmiddag dat ze daar tussen stonden haha
Ik zie haar bijna nooitquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:28 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar belle als ik naar de winkel ga.
Ze hing als poster bij de zeeman waar ik elke dag langskom.quote:
met alleen belle erop?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ze hing als poster bij de zeeman waar ik elke dag langskom.
Ik dacht van wel maar ik sla niet alles in mijn geheugen op.quote:
die wil ik!! voor op mn kamerdeurquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:51 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik dacht van wel maar ik sla niet alles in mijn geheugen op.
En daar heb ik dan weer de kaarten voor in 'pre-order' staan bij de biosquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:02 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Jaaaa staat die al op deel 4 part 1![]()
cool!!
@Ehhe, 4, deel 4 part 2 komt november in de bios
IEUW NEE! das iets heel anders Pulver... Twilight is romantiek, passie, hartstocht.. en dat met vampieren, weerwolven en een mensenmeisjequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:11 schreef Pulver het volgende:
[..]
Oh, dat heet bij ons "buffy the vampire slayer"
De zoveelste kut serie dus.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
IEUW NEE! das iets heel anders Pulver... Twilight is romantiek, passie, hartstocht.. en dat met vampieren, weerwolven en een mensenmeisjeEn Edward Cullen!
En jij denkt dat ik bij Buffy NIET denk aan romantiek, passie en hartstocht?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
IEUW NEE! das iets heel anders Pulver... Twilight is romantiek, passie, hartstocht.. en dat met vampieren, weerwolven en een mensenmeisjeEn Edward Cullen!
Eehh.... nee!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:02 schreef Pulver het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik bij Buffy NIET denk aan romantiek, passie en hartstocht?![]()
Leg eens uit dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik snap dat wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb niet het idee dat dit mijn serie is.quote:
Sja, ik wordt er niet warm of koud van hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik snap dat wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is ook geen serie skat, het zijn 4 boeken, die verfilmd zijn, waarvan het laatste boek in 2 delen komt. Op dat tweede deel zitten we met smart te wachten! Bella als Vampier!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:18 schreef Pulver het volgende:
[..]
Heb niet het idee dat dit mijn serie is.
Tenzij Buffy naast me op de bank gaat zitten met een doosje chocolaatjes.
OEOEOEOEOEOE geef mij die ook maarquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Sja, ik wordt er niet warm of koud van hoor
Geef mij dit maar:
[ afbeelding ]
Ohhhhhhhh, nu snap ik het!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is ook geen serie skat, het zijn 4 boeken, die verfilmd zijn, waarvan het laatste boek in 2 delen komt. Op dat tweede deel zitten we met smart te wachten! Bella als Vampier!
Ja maar dan andersquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:22 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh, nu snap ik het!!
Wij noemen dat hier Lord of the Rings!
is ook goed, elijah, orlando en mevr. tylerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:22 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh, nu snap ik het!!
Wij noemen dat hier Lord of the Rings!
Geen idee, ik heb Lord of the Rings ook nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:25 schreef belle1608 het volgende:
[..]
is ook goed, elijah, orlando en mevr. tyler
wat heb je dan wel gezienquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:27 schreef Pulver het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb Lord of the Rings ook nog nooit gezien.
En dies ook voor 12 jaar en ouder... dus een kinderserie!quote:
Eigenlijk ken ik het ook alleen maar van het voorbij zappen hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
En dies ook voor 12 jaar en ouder... dus een kinderserie!
Niets mis met kinder series.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
En dies ook voor 12 jaar en ouder... dus een kinderserie!
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:31 schreef belle1608 het volgende:
[..]
haha dat ken ik dan weer niet, ja van naam
Die komt weer terug zag ik van de week een voorstukje van?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:37 schreef Pulver het volgende:
Waar zijn de echte series, als Magnum, Dallas of Columbo gebleven?
Volgens mij wel ja...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die komt weer terug zag ik van de week een voorstukje van?
Bring him back alive, schimanski, the hulk. million dollar man etc....quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:37 schreef Pulver het volgende:
Deze is lang niet meer langs geweest...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:41 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 een poging gaat doen om te gaan slapen...
13th streetquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:37 schreef Pulver het volgende:
* belle1608 die doek hard nodig heeft vandaag..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:43 schreef Pulver het volgende:
[..]
Deze is lang niet meer langs geweest...
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Als het niet lukt dan geef ik je wel en dreuntje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:41 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 een poging gaat doen om te gaan slapen...
mwa meer behoefte aan een knuffel..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als het niet lukt dan geef ik je wel en dreuntje.
Ik wil je er wel één geven maar ik denk dat je hem liever van iemand anders hebt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:44 schreef belle1608 het volgende:
[..]
mwa meer behoefte aan een knuffel..
ja uiteraard helaas is dat nog een dag of 2 niet mogelijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:51 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik wil je er wel één geven maar ik denk dat je hem liever van iemand anders hebt.
Columbo is op 13th street te bekijken. Of ben k nu spuit elfquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:37 schreef Pulver het volgende:
Ik zal je nooit spuit 11 noemen, maar volgens mij zijn het twee verschillende series.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Columbo is op 13th street te bekijken. Of ben k nu spuit elf
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:12 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik zal je nooit spuit 11 noemen, maar volgens mij zijn het twee verschillende series.
Edit: oh nee, 13nogwat IS geen serie! (ik ben spuit 11)
Naar mijn weten komt AH welk vaker pas na 2 weken weer aanwaaien.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:48 schreef Leandra het volgende:
Ik had Asfalthooligan een dm gestuurd ivm wat spullen die ik voor hem heb, maar inmiddels is hij al bijna 5 dagen niet meer online geweest, en voor mijn gevoel is dat vrij uitzonderlijk...
Iemand die weet hoe het met hem is?
het kan ook wel eens maanden duren idd. Hij komt altijd echter weer boven waterquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Naar mijn weten komt AH welk vaker pas na 2 weken weer aanwaaien.
Van jou komen we idd ook nooit meer afquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
het kan ook wel eens maanden duren idd. Hij komt altijd echter weer boven water![]()
onkruid vergaat niet zeggen ze![]()
kijk maar naar mij![]()
don't you even try itquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Van jou komen we idd ook nooit meer af
Alkmaar is al wel een stukje in de goede richtingquote:
Oei! Beterschap en slaapze!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
Van mij wel, volgens mij moet ik een afspraak regelen bij de tandarts. Auw! Dus nu maar snel slapen want dan voel ik et niet meer.
Ajuuu!
Ik moet toch halen dus ik neem het wel voor je mee.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:14 schreef maffemuts het volgende:
Niemand de deur uit... Wie heeft mijn koffie met melk en suiker gejat?!
ik!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:14 schreef maffemuts het volgende:
Niemand de deur uit... Wie heeft mijn koffie met melk en suiker gejat?!
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:55 schreef maffemuts het volgende:
'K heb de dader gevonden
86cm groot, blond kort haar, blauwe ogen, dader kenmerkt zich met stuiterend gedrag
*note to self, bovenste plank gebruiken voor het wegzetten ipv 3e plank*
Heb je je zoontje uitgeleend?quote:
Lief! Jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:00 schreef Ehhe het volgende:
Goeiemorgen
Yska, gaat het al wat beter met je kiespijn?
oooh ik heb wel zo'n vermoeden wat het is.. Dr zit vast weer een gaatje in.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:05 schreef vannelle het volgende:
Zou ik zeer zeker doen Yska, die pijn zal toch écht wel een oorzaak hebben en wellicht is dat te achterhalen ondanks dat je nu geen pijn meer hebt (gelukkig).
Zul je zien dat het anders op het meest ongelegen moment terug komt. En ja, komt altijd ongelegen.
Ik heb werk maar geen info om het goed te doen en dat is ook irritant.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:12 schreef espri het volgende:
alles goed hier?
ik verveel me grrr, zit al een week op werk te wachten
ow dat is ook balen en zit je daar maar, ik kan hier wel gewoon mn eigen gangetje verder gaan thuis.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb werk maar geen info om het goed te doen en dat is ook irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |