Van jou komen we idd ook nooit meer afquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
het kan ook wel eens maanden duren idd. Hij komt altijd echter weer boven water![]()
onkruid vergaat niet zeggen ze![]()
kijk maar naar mij![]()
don't you even try itquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Van jou komen we idd ook nooit meer af
Alkmaar is al wel een stukje in de goede richtingquote:
Oei! Beterschap en slaapze!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
Van mij wel, volgens mij moet ik een afspraak regelen bij de tandarts. Auw! Dus nu maar snel slapen want dan voel ik et niet meer.
Ajuuu!
Ik moet toch halen dus ik neem het wel voor je mee.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:14 schreef maffemuts het volgende:
Niemand de deur uit... Wie heeft mijn koffie met melk en suiker gejat?!
ik!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:14 schreef maffemuts het volgende:
Niemand de deur uit... Wie heeft mijn koffie met melk en suiker gejat?!
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:55 schreef maffemuts het volgende:
'K heb de dader gevonden
86cm groot, blond kort haar, blauwe ogen, dader kenmerkt zich met stuiterend gedrag
*note to self, bovenste plank gebruiken voor het wegzetten ipv 3e plank*
Heb je je zoontje uitgeleend?quote:
Lief! Jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:00 schreef Ehhe het volgende:
Goeiemorgen
Yska, gaat het al wat beter met je kiespijn?
oooh ik heb wel zo'n vermoeden wat het is.. Dr zit vast weer een gaatje in.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:05 schreef vannelle het volgende:
Zou ik zeer zeker doen Yska, die pijn zal toch écht wel een oorzaak hebben en wellicht is dat te achterhalen ondanks dat je nu geen pijn meer hebt (gelukkig).
Zul je zien dat het anders op het meest ongelegen moment terug komt. En ja, komt altijd ongelegen.
Ik heb werk maar geen info om het goed te doen en dat is ook irritant.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:12 schreef espri het volgende:
alles goed hier?
ik verveel me grrr, zit al een week op werk te wachten
ow dat is ook balen en zit je daar maar, ik kan hier wel gewoon mn eigen gangetje verder gaan thuis.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb werk maar geen info om het goed te doen en dat is ook irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |