Ik hou maar weer even op met de muziek want die tyfus mongool van boven trapt bijna door mijn plafond heen.quote:
Je hoeft het toch niet zo hard aan te zetten dat je buren er last van hebben?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik hou maar weer even op met de muziek want die tyfus mongool van boven trapt bijna door mijn plafond heen.
En mijn volume staat nog maar op 5%.![]()
Mijn buren weten dat ze mij mogen aanspreken als ik overlast geef. Ik kan dat ook niet altijd weten. Nooit last gehad met buren alleen met deze mongool.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:19 schreef Pulver het volgende:
[..]
Je hoeft het toch niet zo hard aan te zetten dat je buren er last van hebben?
Blijkbaar reageert ie er wel op. En ik neem aan dat het een buur is en niet vijf straten heeft gereden om tegen je plafond te beukenquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mijn buren weten dat ze mij mogen aanspreken als ik overlast geef. Ik kan dat ook niet altijd weten. Nooit last gehad met buren alleen met deze mongool.
Misschien is die pisnicht wel uit bed geflikkerd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:26 schreef Pulver het volgende:
[..]
Blijkbaar reageert ie er wel op. En ik neem aan dat het een buur is en niet vijf straten heeft gereden om tegen je plafond te beuken
Om deze tijd wil ook niets meer van me buren horen hoor!quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Misschien is die pisnicht wel uit bed geflikkerd.
Maar ik houd rekening met de buren maar als ze bij het minst of gerinkste lopen te mekkeren.
Dat hangt er vanaf of je Gerard de Vries Draaitquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:41 schreef Rucky het volgende:
Tussen horen en overlast zit wel een verschil.
Ik heb zin om Gerard de Vries op te zetten met mijn volume op 100% en dan nog een slinger te geven.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:44 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf of je Gerard de Vries Draait
Misschien wil ik je wel in mijn bed.quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:58 schreef Pulver het volgende:
Volgens mij wil je mij ook niet als buurman hebben
quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:16 schreef Pulver het volgende:
Okee.
Maar dan wil ik wel m'n snikkel zonder spuug in je ongeschoren reet proppen.
En niet achteraf zeiken dat het zeer doet
Met een vuistfuck uiteraardquote:Op maandag 27 augustus 2012 01:17 schreef Rucky het volgende:
[..]Wel na afloop mijn sterretje masseren.
quote:
Aardige meisjes bestaan ook nog wel.quote:
Moet ik naar haar aanwijzen of haar nog een keer posten.quote:
Zolang je je instructeurskaart niet laat verlopen (5 jaar geldig ofzo?), en je de beschikking hebt over een auto met dubbele bediening kan je toch blijven bijbeunenquote:
Nou inderdaad..quote:Op maandag 27 augustus 2012 06:27 schreef belle1608 het volgende:
terug naar een beschaafde maandagochtend
* belle1608 koffie, thee en overige ontbijtspullen op tafel zet
en mijn hemel wat is het koud..
Gelukkig, of jammergenoeg naar je werk?quote:Op maandag 27 augustus 2012 07:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou inderdaad..
5u 's ochtends is mij wat te vroeg trouwens brr :p naja zo maar douchen en dan richting werk. Ik moet na bijna 3u inmiddels wel wakker zijn.
Het is nog steeds niet zeker over hoe en wat. Ik zal vandaag wel meer horen. Maar de zin is ver te zoeken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 07:44 schreef frederik het volgende:
[..]
Gelukkig, of jammergenoeg naar je werk?
Het spande er toch om, ook of je zelf nog zou willen?
*zet verse koffie neer*quote:Op maandag 27 augustus 2012 06:27 schreef belle1608 het volgende:
terug naar een beschaafde maandagochtend
* belle1608 koffie, thee en overige ontbijtspullen op tafel zet
en mijn hemel wat is het koud..
Om kwart voor 1 's nachts zit daar voor mij geen verschil tussen! Dan wil ik echt geen muziek horen van mijn buurman! (feestjes uitgezonderd, mits niet elke weekquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:41 schreef Rucky het volgende:
Tussen horen en overlast zit wel een verschil.
neem jij vanavond dat spul voor die vloerwisser ook mee?? even de vloer grondig doenquote:
Ik kom sowieso eerst naar jou en daarna zal ik het wel ophalenquote:Op maandag 27 augustus 2012 08:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
neem jij vanavond dat spul voor die vloerwisser ook mee?? even de vloer grondig doen
En als je klaar bent en je verveelt je nog dan mag je mij wel een seintje geven.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:33 schreef maffemuts het volgende:
Pfff stomme foon zei dat het plaatsen van het bericht mislukt was, druk op verzenden en dan blijkt het er toch al te staan
Goed, iedereen gewassen en aangekleed, gegeten en gedronken, oudste op school gebracht, kamer 1 opgeruimd, wasmachine en droger aangeslingerd,vaatwasser uit- en ingeruimd, journaal gekeken, boodschappenlijst gemaakt. Zo kamer 2,3 en 4 opruimen en de badkamer+wc en dan vind ik t mooi geweest voor vandaag, dan is het tijd om te koken enzo hahaha
Ah, je mag blijven. Gefeliciteerd voor wat het waard is dan maar!quote:Op maandag 27 augustus 2012 07:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou inderdaad..
5u 's ochtends is mij wat te vroeg trouwens brr :p naja zo maar douchen en dan richting werk. Ik moet na bijna 3u inmiddels wel wakker zijn.
Save the wale?quote:
Alkmaar #60: voor de verandering regen met de kermisquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:03 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Save the wale?
Eerste wat bij me opkwam toen ik het berichtje lasMaar uh, gered waarmee, waarvan?
Hoe krijg je het weer voor elkaar?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Alkmaar #60: voor de verandering regen met de kermis
dat moet je aan papabear vragenquote:
Je had je vrijheid in huis nog. Hij had je ook aan het aanrecht kunnen ketenen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat moet je aan papabear vragenhij sloot me op
quote:
1e reactiequote:
Ik voorzie een FP berichtquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Alkmaar #60: voor de verandering regen met de kermis
als het alkmaar topic niet zo snel hulp had geboden, had ik 0900-tuig gebeldquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:17 schreef maffemuts het volgende:
[..]
1e reactie
2e reactie deze actie werd u aangeboden dankzij FOK!
3e reactie ook de redding kwam via FOK!
maybe , maar niet door mijquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik voorzie een FP bericht"Fok!ker redt door Fok!ker opgesloten Fok!ker"
Dat gaat mij nog eens gebeuren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:18 schreef Ehhe het volgende:
Je kan beter opgesloten zitten in je huis dan buitengesloten zijn denk ik dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |