Wat een mismaakt ding is het he? Om tegelijkertijd prachtig te zijn vanwege de techniek die het mogelijk maakt dat ding in de lucht te houden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:42 schreef Rucky het volgende:
De Beluga vliegt over Nederland.
[ afbeelding ]
Je vraagt je idd af hoe het mogelijk is dat die kan vliegen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:22 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Wat een mismaakt ding is het he? Om tegelijkertijd prachtig te zijn vanwege de techniek die het mogelijk maakt dat ding in de lucht te houden.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je vraagt je idd af hoe het mogelijk is dat die kan vliegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:54 schreef vannelle het volgende:
[..]Een vliegtuigje van papier vliegt ook en die heeft geen bolle kant boven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
Een vliegtuigje van papier vliegt ook en die heeft geen bolle kant boven.
Maar die vliegt niet lang, die zweeft alleen maar een beetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik maakte met een nietje een haakje en schoot hem weg met een elastiekje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Maar die vliegt niet lang, die zweeft alleen maar een beetje.
Nu dus écht tijd voor een rijbewijs?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
En er rijden tot zeker 18.30 uur geen treinen naar huis. gvd
Koop een fiets Rucky, koop een fiets!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
ik maakte met een nietje een haakje en schoot hem weg met een elastiekje.![]()
En er rijden tot zeker 18.30 uur geen treinen naar huis. gvd
Ik zou ook wel op de fiets willen maar ik heb geen stalling. En een goede fiets laat ik liever niet op de stoep achter.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:29 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Koop een fiets Rucky, koop een fiets!
Wat is er nu weer gebeurd dan? Eentje voorgesprongen ergens?
Ik zet mn fiets ook gewoon in de hal neer bij mn ouders. Mocht vroeger nooit, maar sinds ik een racefiets kocht deden ze daar nooit moeilijk over.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zou ook wel op de fiets willen maar ik heb geen stalling. En een goede fiets laat ik liever niet op de stoep achter.
Er is er dus gewoon weer ergens eentje voor de trein gesprongen.quote:Er is een aanrijding met een persoon geweest. Ik zit nu in de bus, dat hebben ze snel kunnen regelen.
Wat ga jij vanavond eten?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:53 schreef vannelle het volgende:
En heel handig ontwijkt Rucky de vraag over rijbewijs halen.
Als ie al geen fiets kwijt kan, dan gaat ie ook geen (dure) auto voor de deur zetten, dure benzine opstoken om vervolgens erachter te komen dat die fiets van 100 euro die eens in de 2 jaar gejat wordt toch het goedkoopst isquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:53 schreef vannelle het volgende:
En heel handig ontwijkt Rucky de vraag over rijbewijs halen.
Ja, help hem vooral.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:04 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Als ie al geen fiets kwijt kan, dan gaat ie ook geen (dure) auto voor de deur zetten, dure benzine opstoken om vervolgens erachter te komen dat die fiets van 100 euro die eens in de 2 jaar gejat wordt toch het goedkoopst isDie fiets verdient ie al terug door wel kilometervergoeding binnente harken en te besparen op parkeervergunningskosten.
Als ik Rucky was zou ik het wel weten, denk ik. Het is best wel lekker om 's ochtens een stukje te fietsen eigenlijk en het is maar 15km ofzo. Dat is omgerekend zo'n drie kwartier ofzo op je redelijke dooie gemakje. De stad uitkomen, in de file staan en een parkeerplaats vinden kan evenlang duren
quote:
Zullen we een FHF-topic openen voor een leuke damequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:10 schreef Rucky het volgende:
[..]Een rijbewijs heeft nu even geen voorrang. Andere dingen eerst.
Hehe, was dat nou zo moeilijk?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:10 schreef Rucky het volgende:
[..]Een rijbewijs heeft nu even geen voorrang. Andere dingen eerst.
Ik zou zeggen graag, dat lijkt me wel wat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:13 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Zullen we een FHF-topic openen voor een leuke dame
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zou zeggen graag, dat lijkt me wel wat.![]()
Maar die zijn figuurlijk kut. Maar een echte kut-topic heb ik nog niet gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
Doe maar niet, de foksters uit het fhf die vrijgezel zijn worden toch voor mijn neus weggekaapt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:32 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Maar die zijn figuurlijk kut. Maar een echte kut-topic heb ik nog niet gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |