Bureaucratisch gezeik met werk&inkomen, ze zijn weer eens papieren kwijt die ik al ingeleverd heb, gisteren opnieuw ingeleverd en ze zijn nu aan het kijken of alles klopt...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bureaucratisch gezeik met werk&inkomen, ze zijn weer eens papieren kwijt die ik al ingeleverd heb, gisteren opnieuw ingeleverd en ze zijn nu aan het kijken of alles klopt...Da's knap vervelend.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoort zo vaak dat ze spullen kwijt raken, helaas ben je daar niet uniek in.![]()
Ga zo bellen (na 9 uur) en ga dan vragen hoe de stand van zaken nu is, en anders maar idd een voorschot..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:24 schreef Papabear het volgende:
Kunnen ze dan geen voorschot overmaken? Je staat daar al in de boeken neem ik aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Dat zal ik van de week wel ff regelen. Eerst stopcontact in de meterkast maken en dan netjes een kabel richting de woonkamer trekkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:19 schreef DJMO het volgende:
net ook online aan de telefoon gehad .. ik mag dus m'n moden aan het israpunt gaan hangen en een langere ethernetkabel verzorgen. eerst dan kunnen ze de vele lijnonderbrekingen goed onderzoeken
Dat dus, ik heb gewoon zin om het slot van het dreunen laatje af te halen.quote:
Als het al is overgemaakt staat het binnen een werkdag op je rekening (ook bij voormalige Postbankrekeningen). Dus vanmiddag of uiterlijk morgenochtend moet je het hebbenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:27 schreef Ireth het volgende:
Oke, goed nieuws en slecht nieuws...
De blokkade is er af! Gisteren al!![]()
Voorschot is niet mogelijk, het gehele bedrag is bij hun al weggesluist, en onderweg naar hier. Moet dus wachten tot het op mijn rekening staat... en daar kan een paar dagen overheen gaan aldus de mevrouw... kan.. hoeft niet, maar kan wel... *sught*
instanties houden altijd een slag om de arm door de termijn van maximaal drie werkdagen aan te houden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:52 schreef Papabear het volgende:
[..]
Als het al is overgemaakt staat het binnen een werkdag op je rekening (ook bij voormalige Postbankrekeningen). Dus vanmiddag of uiterlijk morgenochtend moet je het hebben
In theorie wel, maar de praktijk heeft mij iets te vaak het tegendeel bewezenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:52 schreef Papabear het volgende:
[..]
Als het al is overgemaakt staat het binnen een werkdag op je rekening (ook bij voormalige Postbankrekeningen). Dus vanmiddag of uiterlijk morgenochtend moet je het hebben
Daar kan jij leuk in spelen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:00 schreef Ireth het volgende:
Ik pleur er gewoon even goed nieuws tussendoor hoor.. ze zijn in actie gekomen bij het wijkbureau!!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |