En daar heb ik dan weer de kaarten voor in 'pre-order' staan bij de biosquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:02 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Jaaaa staat die al op deel 4 part 1![]()
cool!!
@Ehhe, 4, deel 4 part 2 komt november in de bios
IEUW NEE! das iets heel anders Pulver... Twilight is romantiek, passie, hartstocht.. en dat met vampieren, weerwolven en een mensenmeisjequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:11 schreef Pulver het volgende:
[..]
Oh, dat heet bij ons "buffy the vampire slayer"
De zoveelste kut serie dus.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
IEUW NEE! das iets heel anders Pulver... Twilight is romantiek, passie, hartstocht.. en dat met vampieren, weerwolven en een mensenmeisjeEn Edward Cullen!
En jij denkt dat ik bij Buffy NIET denk aan romantiek, passie en hartstocht?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
IEUW NEE! das iets heel anders Pulver... Twilight is romantiek, passie, hartstocht.. en dat met vampieren, weerwolven en een mensenmeisjeEn Edward Cullen!
Eehh.... nee!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:02 schreef Pulver het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik bij Buffy NIET denk aan romantiek, passie en hartstocht?![]()
Leg eens uit dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik snap dat wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb niet het idee dat dit mijn serie is.quote:
Sja, ik wordt er niet warm of koud van hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik snap dat wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is ook geen serie skat, het zijn 4 boeken, die verfilmd zijn, waarvan het laatste boek in 2 delen komt. Op dat tweede deel zitten we met smart te wachten! Bella als Vampier!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:18 schreef Pulver het volgende:
[..]
Heb niet het idee dat dit mijn serie is.
Tenzij Buffy naast me op de bank gaat zitten met een doosje chocolaatjes.
OEOEOEOEOEOE geef mij die ook maarquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Sja, ik wordt er niet warm of koud van hoor
Geef mij dit maar:
[ afbeelding ]
Ohhhhhhhh, nu snap ik het!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is ook geen serie skat, het zijn 4 boeken, die verfilmd zijn, waarvan het laatste boek in 2 delen komt. Op dat tweede deel zitten we met smart te wachten! Bella als Vampier!
Ja maar dan andersquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:22 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh, nu snap ik het!!
Wij noemen dat hier Lord of the Rings!
is ook goed, elijah, orlando en mevr. tylerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:22 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh, nu snap ik het!!
Wij noemen dat hier Lord of the Rings!
Geen idee, ik heb Lord of the Rings ook nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:25 schreef belle1608 het volgende:
[..]
is ook goed, elijah, orlando en mevr. tyler
wat heb je dan wel gezienquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:27 schreef Pulver het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb Lord of the Rings ook nog nooit gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |