Dat is mij 1 keer gebeurdquote:
Dat is bij mij heel erg afhankelijk van wat voor weer het isquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:23 schreef DJMO het volgende:
nou ja, buitengesloten zijn vind ik niet zo heel erg, buiten wachten en vrij kunnen rondlopen tot de degene met de reservesleutels arriveert, is prettiger dan binnen opgesloten zitten en geen kant opkunnen ..
Mijn deur valt zo in het slot en ik kontroleer het ook wel maar je zult zien dat het een keer gebeurt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:20 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat is mij 1 keer gebeurd. Sindsdien controleer ik elke keer of ik mn sleutels wel bij me heb
Dat lijkt mij ook, thuis heb ik alles wat ik nodig heb.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:24 schreef Ehhe het volgende:
Binnen heb je juist alles bij de hand. Als je dan ff naar de wc moet ofzo kan je gewoon gaan
* Rucky zwaait terug. Hoelang moet je daar zijn?quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:09 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn zwaait even vanuit een heel koud en nat Chester....
Donderdagochtend vlieg ik weer terug.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky zwaait terug. Hoelang moet je daar zijn?
O, even volhouden dus.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:19 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Donderdagochtend vlieg ik weer terug.
Ik heb zat werk te doen om me bezig te houdenquote:
Ow, altijd fijn. Notquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb zat werk te doen om me bezig te houden![]()
heb al een ochtend verprutst omdat mijn werklaptop niet wil meewerken...
Na-aperd..quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:58 schreef Ehhe het volgende:
Ohh mijn schoonouders zijn lief. Schoonvader is heel handig, die gaat onze eettafel en -stoelen onder handen nemen
. Het is nu een beetje onbestemd groen qua kleur en het gaat zwart worden. Met donkerpaars velours op de zittingen van de stoelen.
Ik ben blij!
heb je schoonouders dan???quote:
De mijne konden maar geen kinderen krijgen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:31 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Imaginair, en ze heten Henk en Ingrid
ik d8 dat ingrid met vannelle gingquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:31 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Imaginair, en ze heten Henk en Ingrid
De bijnaam van vannelle is dan ook waarschijnlijk Henk nu.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik d8 dat ingrid met vannelle ging
tis niet zijn irl naam, want die begint met een rquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:49 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
De bijnaam van vannelle is dan ook waarschijnlijk Henk nu.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:51 schreef Inlognaam het volgende:
I know... z'n echte voornaam is wel een mooie
Niet als het een meisje is iddquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:52 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]ik zou mijn kind niet zo noemen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |