Duhquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het mag van mij best eerder goed zitten.
Nee dat is het niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Duhmisschien gewoon chaggie omdat ze je mist ?
waar vandaan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb 2 haren op de borst/ jaja ik kan het wel lezen
tl;dr :$quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:46 schreef remi1986 het volgende:
Ik vind……eigenlijk…..over het algemeen…alle, vrouwen….KUTHOEREN…Allemaal!! Met ’n vagina..Hej al wel ’s goed bekeken de vagina? Ziet er toch niet uit? Toch allemaal ‘tzelfde...e-en as je die lul van mij ziet, ey eh haal em - haal em - haal em der is allemaal uit man, allemaal anders, allemaal speciaal, ma hm ts, ’s toch helemaal niks man..
Met h’n menstruatie, nee dah moet dan elke maand weer huppakee menstruatie, alsof ’t godverdomme niks kost! Menstruatie..En goor dat dat is! GOOR! En dan op ’n gegeven moment dan zijn ze zwanger, das helemaal goor! Zo’n toeter! En dan in een keer zo FLAP een hoop water en dan BLEEEHH! Of ze menstrueren nooit meer en das ’t ergste wat er is heh, dan zijn ze in de overgang..En das goor heh, vrouw in de overgang..’s goor heh..vrouw in de overgang..die zweten...zweten...overal heh....zweten...verlept-verlept lijf..ja, en slappe tieten, fiew...Ik snap niet dat die tieten eraan blijven hangen na hun vijftigste, waarom heeft een vrouw tieten op na der vijftigste, waarom?! Geen enkele zin, en dan doen bleeh bleeh, helemaal niks, dus dan moet gewoon als ze vijftig wordt, dan zou mooi zijn, je wordt vijftig, FLOEP FLOEP, klaar.
Vrouwen in de overgang die zweten, hebben gewoon een rooie - een rooie kop heh, van de - van de opvliegers - opvliegers, ja opvliegers, dan lopen ze over straat, niks aan de hand, en dan in één keer whooohooohw!! En chagrijnig! Chagrijnig!! Oooohwww! Das ook zoiets, dan licht er dus in je bed, een zwetend wijf, met een rooie kop, en een verlept lijf in bed, te mekkeren, en die vraagt dan: “Vind je me nog aantrekkelijk?”..Wat denk je nou zelf??
Sjongejongejonge zeg..Nee das allemaal heel erg, allemaal heel erg...Overgang, klinkt een beetje als een promotie heh? Maar dah kajje het toch niet echt noemen ofwel? Promotie..Menopauze, oh pauze komt er een tweede bedrijf? Nee ’t is afgelopen mevrouw, fijne tijd heh! Jaaha, maar wees lief, voor je vrouw als ze in de overgang is, kom op, ze heeft al die jaren heeft ze bier voor je gehaald, dan moeje nu ook lief voor der zijn..Ja probeer der dan toch maar een beetje aan te zitten ofzo, BLEEHHW!! Maar dan moet het, in de huwelijkse voorwaarden heh dat dan ehh zo’n iemand van de burgerlijke stand zegt: “En zult u ook in haar nadagen haar dooie jopen blijven kneden?”...
Hey! Weet je wie trouwens wel te gék zijn?! Helemaal te gek! MANNEN!! Mannen zijn te gek!! Als mannen onder mekaar zijn, gaan ze lekker stappen met elkaar, en bier drinken! En als de één een grap maakt, dan doen die andere Haahahahoow!! Heerlijk! En mannen zijn nóóit jaloers! Nóóit! Kenne mannen ie! En vrouwen?? Ohohohohooo!! Loop je met een vrouw over straat en dan komt er een hele andere mooie vrouw aan, die is sexy gekleed, en dan kijkt die vrouw zo: “Nou zo kan ik er ook uitzien.”..NEEJ..Want zij is mooi, en jij bent lelijk!! Mannen zijn nooit jaloers..Als een man met zijn vrouw over straat loopt, en er komt een mooie man langs, dan zal een man tegen zijn vrouw zeggen: “Kijk schat, wat een mooie man.”..Jah! Wil je met em naar bed? Natuurlijk, ik wacht hier wel...Ach hier daar ben je weer och je bent helemaal rood zeg, was het lekker? Harstikke fijn! Oh hallo hallo hallo hallo, wat zeg je? Ja, een-een popeltje ja dat is ze zeker ja, jajajaja, wat, nee dat doet ze bij mij nooit, nee nee, oja gaan jullie, o jullie gaan samen, nee geld ja natuurlijk tuurlijk..Dat zijn mannen...
Ach komt vast wel goed kerelquote:
Didn't read becausequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:46 schreef remi1986 het volgende:
Ik vind……eigenlijk…..over het algemeen…alle, vrouwen….KUTHOEREN…Allemaal!! Met ’n vagina..Hej al wel ’s goed bekeken de vagina? Ziet er toch niet uit? Toch allemaal ‘tzelfde...e-en as je die lul van mij ziet, ey eh haal em - haal em - haal em der is allemaal uit man, allemaal anders, allemaal speciaal, ma hm ts, ’s toch helemaal niks man..
Met h’n menstruatie, nee dah moet dan elke maand weer huppakee menstruatie, alsof ’t godverdomme niks kost! Menstruatie..En goor dat dat is! GOOR! En dan op ’n gegeven moment dan zijn ze zwanger, das helemaal goor! Zo’n toeter! En dan in een keer zo FLAP een hoop water en dan BLEEEHH! Of ze menstrueren nooit meer en das ’t ergste wat er is heh, dan zijn ze in de overgang..En das goor heh, vrouw in de overgang..’s goor heh..vrouw in de overgang..die zweten...zweten...overal heh....zweten...verlept-verlept lijf..ja, en slappe tieten, fiew...Ik snap niet dat die tieten eraan blijven hangen na hun vijftigste, waarom heeft een vrouw tieten op na der vijftigste, waarom?! Geen enkele zin, en dan doen bleeh bleeh, helemaal niks, dus dan moet gewoon als ze vijftig wordt, dan zou mooi zijn, je wordt vijftig, FLOEP FLOEP, klaar.
Vrouwen in de overgang die zweten, hebben gewoon een rooie - een rooie kop heh, van de - van de opvliegers - opvliegers, ja opvliegers, dan lopen ze over straat, niks aan de hand, en dan in één keer whooohooohw!! En chagrijnig! Chagrijnig!! Oooohwww! Das ook zoiets, dan licht er dus in je bed, een zwetend wijf, met een rooie kop, en een verlept lijf in bed, te mekkeren, en die vraagt dan: “Vind je me nog aantrekkelijk?”..Wat denk je nou zelf??
Sjongejongejonge zeg..Nee das allemaal heel erg, allemaal heel erg...Overgang, klinkt een beetje als een promotie heh? Maar dah kajje het toch niet echt noemen ofwel? Promotie..Menopauze, oh pauze komt er een tweede bedrijf? Nee ’t is afgelopen mevrouw, fijne tijd heh! Jaaha, maar wees lief, voor je vrouw als ze in de overgang is, kom op, ze heeft al die jaren heeft ze bier voor je gehaald, dan moeje nu ook lief voor der zijn..Ja probeer der dan toch maar een beetje aan te zitten ofzo, BLEEHHW!! Maar dan moet het, in de huwelijkse voorwaarden heh dat dan ehh zo’n iemand van de burgerlijke stand zegt: “En zult u ook in haar nadagen haar dooie jopen blijven kneden?”...
Hey! Weet je wie trouwens wel te gék zijn?! Helemaal te gek! MANNEN!! Mannen zijn te gek!! Als mannen onder mekaar zijn, gaan ze lekker stappen met elkaar, en bier drinken! En als de één een grap maakt, dan doen die andere Haahahahoow!! Heerlijk! En mannen zijn nóóit jaloers! Nóóit! Kenne mannen ie! En vrouwen?? Ohohohohooo!! Loop je met een vrouw over straat en dan komt er een hele andere mooie vrouw aan, die is sexy gekleed, en dan kijkt die vrouw zo: “Nou zo kan ik er ook uitzien.”..NEEJ..Want zij is mooi, en jij bent lelijk!! Mannen zijn nooit jaloers..Als een man met zijn vrouw over straat loopt, en er komt een mooie man langs, dan zal een man tegen zijn vrouw zeggen: “Kijk schat, wat een mooie man.”..Jah! Wil je met em naar bed? Natuurlijk, ik wacht hier wel...Ach hier daar ben je weer och je bent helemaal rood zeg, was het lekker? Harstikke fijn! Oh hallo hallo hallo hallo, wat zeg je? Ja, een-een popeltje ja dat is ze zeker ja, jajajaja, wat, nee dat doet ze bij mij nooit, nee nee, oja gaan jullie, o jullie gaan samen, nee geld ja natuurlijk tuurlijk..Dat zijn mannen...
maak hem wakkerquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:49 schreef Mozy het volgende:
Mozy slaapt inmiddels al bijna een uur en ik ben nog steeds klaarwakker.
nou en?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Is zielig. Hij had afgelopen week intro.
Was ik dat maar, ik verveel me. En nee wakkermaakseks is geen optie, want eerste dag van tijd vd maand.quote:
ah feestweek.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Was ik dat maar, ik verveel me. En nee wakkermaakseks is geen optie, want eerste dag van tijd vd maand.
Gulpen!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het centrum van zuid limburg
gulpen
Charmeurquote:
Ik ook nietquote:
Ik wil gewoon even rebels overkomen. Laat me.quote:
Dit iddquote:
Nee, ik laat je niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik wil gewoon even rebels overkomen. Laat me.
wat doe jij eigenlijk op fok op een zaterdagavond? geen party?quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik wil gewoon even rebels overkomen. Laat me.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, limburgers haten de rest van nederland ook..
Behalve mensen uit zeeland.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, limburgers haten de rest van nederland ook..
Meh, ik ben net terug van m'n introweek dus vanavond even een avondje bijkomen met een vriend van me.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat doe jij eigenlijk op fok op een zaterdagavond? geen party?
ah oke.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Meh, ik ben net terug van m'n introweek dus vanavond even een avondje bijkomen met een vriend van me.
quote:
weer een foto van vroeger wd?quote:
wtf is datquote:
quote:
teringquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 02:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
tering. Waarom zet iemand zijn beesten in een stuk speelgoed
quote:
Wat denk je dat het is?quote:
bawssquote:Op zondag 26 augustus 2012 05:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
JEEJ
23 uur achter elkaar op.
Niet te geloven__
En ik ben over mijn slaap heen.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 02:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oh nu gaat WH zeker weer een TR maken
dan zou ik ook om 22:30 gaan slapen als ik hem wasquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Was ik dat maar, ik verveel me. En nee wakkermaakseks is geen optie, want eerste dag van tijd vd maand.
quote:
Ik ga pizza eten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:56 schreef gianni61 het volgende:
ik ben blij dat vanmiddag binnen bbqen
Ik was om 9.30 al klaarwakker.quote:
BBQ-enquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:56 schreef gianni61 het volgende:
ik ben blij dat vanmiddag binnen bbqen
quote:
Hallon luchtballon op deze brakke slome zondag.quote:
Gisteren naar de griek geweest.quote:
Tzatziki eroverquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gisteren naar de griek geweest.
Omnomnomnom mixed grill
ook lekkerquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gisteren naar de griek geweest.
Omnomnomnom mixed grill
Ik ga altijd in Duitsland. Bestel ook meestal hetzelfdequote:Op zondag 26 augustus 2012 12:15 schreef Salatrel het volgende:
ik hou wel van lekker grieks eten. ik bestel dan ook altijd hetzelfde voor, hoofd en nagerecht als ik naar de griek ga
quote:
En veel !quote:
Ja heerlijkquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook lekker
hoe was je tripje naar de stad in nog?
Je gaat in Duitsland naar de Griek? Die in Nederland zijn niet goed genoeg?quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:19 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik ga altijd in Duitsland. Bestel ook meestal hetzelfde.
* schopt met mevrouwensneakersquote:
die mooie blauwe?quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* schopt met mevrouwensneakers
nachtbussenquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja heerlijk![]()
Nou iets minder heerlijk.
Er had iemand in de bus gekotst en iemand die dat niet zag ging in de kots zitten_
Verder was het wel leuk
Hier in de buurt zit er maar één. En nee, daar is het eten niet zo lekker. Altijd bij Nostos in Brüggen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je gaat in Duitsland naar de Griek? Die in Nederland zijn niet goed genoeg?
Ze vallen wel op he?quote:
Ja, viessssssquote:
Ze zeiden ook tegen me, ja ik haalde 4e in met karten, want dat zag ik aan de schoenenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze zeiden ook tegen me, ja ik haalde 4e in met karten, want dat zag ik aan de schoenen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat is me echt nog nooit gelukt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, ik heb in mn slaap mijn elleboog zo ongenadig hard aan het kastje gestoten, niet normaal
Ik ben gewoon lompquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is me echt nog nooit gelukt.
maar ja, ik lig dan ook midden in een 2 persoons bed
quote:
Dank jullie wel, het is gewoon waarquote:
quote:
Goeiequote:
deze manquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:43 schreef gianni61 het volgende:
wat is er zo geweldig aan perenijsjes?
Festini, buitenaards lekkerquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:43 schreef gianni61 het volgende:
wat is er zo geweldig aan perenijsjes?
don't care.quote:
Ben & Jerry's zijn ook van die zoete caloriebommen voor de wolvendagenquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
don't care.
ook ben & jerry vind ik niet heel bijzonder.
maar goed, ik eet gewoon nauwelijks ijs
Dunno, laatste keer dat ik het at is alweer een jaar geleden ofzoquote:
Daarom, waterijsjesquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is toch gewoon waterijs?
doe maar een cornetto aardbei
Hebben die geen normaal ijs?quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dunno, laatste keer dat ik het at is alweer een jaar geleden ofzoGeen behoefte aan eigenlijk, vind ook alleen cookie dough en strawberry cheesecake lekker
ik heb hier nog een bakje "oh my, applepie" staan, maar vind hem niet zo lekkerquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dunno, laatste keer dat ik het at is alweer een jaar geleden ofzoGeen behoefte aan eigenlijk, vind ook alleen cookie dough en strawberry cheesecake lekker
Ik haal het sowieso nooit. Doe mij maar normale smaken van Hertog.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
NeeMaar pls, 5 euro voor een bakJE ijs
Raketjequote:Op zondag 26 augustus 2012 13:11 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik haal het sowieso nooit. Doe mij maar normale smaken van Hertog.
Kan ik niet tegen, ik hou niet van chocolade ijs/vla/taart/cake/mousse, en als ik het bijvoorbeeld wel eens at omdat ik gewoon knetterstoned was dan lag ik 10 minuten later met kramp in m'n buikquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:14 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ook prima, maar deze moet ik je toch echt aanbevelen.
[ afbeelding ]
Dat zijn hoofdpijn triggersquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:14 schreef Anthropos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dafuq, allergisch voor chocolade? Uiteindelijk gaat het er toch om dat Hertog ijs lekker, welke smaak dan ookquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan ik niet tegen, ik hou niet van chocolade ijs/vla/taart/cake/mousse, en als ik het bijvoorbeeld wel eens at omdat ik gewoon knetterstoned was dan lag ik 10 minuten later met kramp in m'n buik.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:14 schreef Anthropos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee want ik kan wel rustig een reep chocolade eten zonder er last van te hebben, maar daar ben ik ook niet héél dol op ofzo.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:19 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Dafuq, allergisch voor chocolade? Uiteindelijk gaat het er toch om dat Hertog ijs lekker, welke smaak dan ook.
Wat normale chocolade betreft alleen maar wit.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen idee want ik kan wel rustig een reep chocolade eten zonder er last van te hebben, maar daar ben ik ook niet héél dol op ofzo.
Hoeveel zit erin? Wat kost het? Ziet er wel appetijtelijk uitquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is alles en meer. Die hele bak opeten bij een avondje bankhangen
Dat is herkenbaar. Vind die ook de lekkerste. Alleen mijn interne delen na zo'n bak opetenquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hebben we iets gemist?quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:21 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Hoeveel zit erin? Wat kost het? Ziet er wel appetijtelijk uit.
Oh wacht ik quotede de verkeerdequote:Op zondag 26 augustus 2012 13:22 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik las iets van 5 euro, maar misschien hebben ze verschillende maten?
Hebben we iets gemist?quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:21 schreef Mozy het volgende:
Ik denk dat Ynuhh ons heeft verlaten omdat dwc een enorme aap is.
Ik vind deze zelfs ook lekkerder dan Cookie Dough jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is herkenbaar. Vind die ook de lekkerste. Alleen mijn interne delen na zo'n bak opeten
500 ml, kost 4/5 euro ofzo? Geen idee eigenlijkquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:21 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Hoeveel zit erin? Wat kost het? Ziet er wel appetijtelijk uit.
quote:
Not bad. Als ik erachter ben gekomen waar ik dat kan kopen, zal ik het eens proevenquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
500 ml, kost 4/5 euro ofzo? Geen idee eigenlijk
Albert Heijn.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:24 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Not bad. Als ik erachter ben gekomen waar ik dat kan kopen, zal ik het eens proeven.
Ja bij de XL moet ie wel zijnquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:28 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Die hebben we hier genoeg. In een straal van 10 km liggen er 6 winkels en 1 XL.
dWc was weer eens aan het bashen op wd en vond het niet raar dat Ynuhh hier weg was gegaanquote:
Geen AH in de buurt die tot 22:00 uur of op een zondag open is?quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:31 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Zal wel even duren. Heb 8 september pas een vrije dag, op de zondagen na.
Heb ik dat schouwspel moeten missenquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
dWc was weer eens aan het bashen op wd en vond het niet raar dat Ynuhh hier weg was gegaan
Nog niet gecheckt. Moet ik sowieso een auto kunnen hebben en dinsdag, vrijdag en zaterdag vallen helemaal af. Ook 's avonds heb ik dan geen tijdquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Geen AH in de buurt die tot 22:00 uur of op een zondag open is?
Ik ben het ook nu aan het lezen. Gewoon even bij Dwc in de geschiedenis kijken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ik dat schouwspel moeten missenmaar ga je nou naar Lockdown? Gister toen ik in de kleine tent daar voltt polsbandjes ging halen hadden ze een speciale actie voor alle mensen die daar aanwezig waren; lockdownkaartjes voor 15 euro. Baalde een partij stevig zeg, 20 euro door m'n neus geboord
Zo gaarquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ik dat schouwspel moeten missenmaar ga je nou naar Lockdown? Gister toen ik in de kleine tent daar voltt polsbandjes ging halen hadden ze een speciale actie voor alle mensen die daar aanwezig waren; lockdownkaartjes voor 15 euro. Baalde een partij stevig zeg, 20 euro door m'n neus geboord
Maar alle stages zijn overdekt?quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zo gaarMaar dat kon je van te voren ook niet weten. Maar neh, ik ga niet. Degene met wie ik zou gaan hindert en het weer is kut. So so pussy.
Beetje laat om je chick te back-uppen, nietwaar? Omdat ik zei dat ynuhh weg was gegaan om dat dooiemans gezeik van wd komt Chai totaal onverwachts (alhoewel, FOK! is voor haar serious business) zuur reageren met:quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:21 schreef Mozy het volgende:
Ik denk dat Ynuhh ons heeft verlaten omdat dwc een enorme aap is.
Kom jij out of the blue mij ineens bashen, get the fuck outta here clown.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Klopt. Maar ga niet praten als je niets weet, dat is voor tokkies.
En dan zelf gaan zeiken als iemand je gaat bashenquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beetje laat om je chick te back-uppen, nietwaar? Omdat ik zei dat ynuhh weg was gegaan om dat dooiemans gezeik van wd komt Chai totaal onverwachts (alhoewel, FOK! is voor haar serious business) zuur reageren met:
[..]
Kom jij out of the blue mij ineens bashen, get the fuck outta here clown.
[ afbeelding ]
Als je er zo bijloopt heb je sowieso al geen recht van spreken.
Met het verschil dat ik geen fuck geef, en ik geen relaties (zowel koppels als vrienden) "in real life" buiten FOK! erop na houd. Bovendien waarderen meer mensen wat tegengas, getuige de DM's die ik altijd krijg als ik even rage hier.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En dan zelf gaan zeiken als iemand je gaat bashen
quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Met het verschil dat ik geen fuck geef, en ik geen relaties (zowel koppels als vrienden) "in real life" buiten FOK! erop na houd. Bovendien waarderen meer mensen wat tegengas, getuige de DM's die ik altijd krijg als ik even rage hier.
dWc ga nu even niet zo zielig lopen doen. Internetheldquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beetje laat om je chick te back-uppen, nietwaar? Omdat ik zei dat ynuhh weg was gegaan om dat dooiemans gezeik van wd komt Chai totaal onverwachts (alhoewel, FOK! is voor haar serious business) zuur reageren met:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Hoezo internetheld? Wil het 'm wel in z'n gezicht zeggen hoor, heb alleen niet de behoefte FOK!kers te meeten. Jij wel. Jij hebt dan ook al enkele meets bezocht, en hebt een handvol FOK!kers op Facebook.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dWc ga nu even niet zo zielig lopen doen. Internetheld
Hell naw, als je je irl de hele tijd moet verdedigen dan moet je blijkbaar iets compenseren, maar jij haalt elke keer kleding/uiterlijk/drugsgebruik erbij ofzo op FOK!, internet notabene. Compensatie much? En nu die meets, echt waar heeft dat mee te maken?quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoezo internetheld? Wil het 'm wel in z'n gezicht zeggen hoor, heb alleen niet de behoefte FOK!kers te meeten. Jij wel.
Wild geweest?quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Blauwe schouderbladen, zit niet lekker.
Met wie heb je gemeet?quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hell naw, als je je irl de hele tijd moet verdedigen dan moet je blijkbaar iets compenseren, maar jij haalt elke keer kleding/uiterlijk/drugsgebruik erbij ofzo op FOK!, internet notabene. Compensatie much? En nu die meets, echt waar heeft dat mee te maken?GTFO
Ik weet niet waar jij die conclusies vandaan haalt, maar van psychologie heb jij in ieder geval geen kaas gegeten. En die typische domheid van je, die meets hebben te maken met dat jij afspreekt met FOK!kers. Ik wil best wel de waarheid in Mozy's face vertellen (ik ben immers volgens jou een internetheld), alleen heb ik niet de behoefte om FOK!kers daadwerkelijk te ontmoeten. Jij dus wel. Het is geen rocket science hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hell naw, als je je irl de hele tijd moet verdedigen dan moet je blijkbaar iets compenseren, maar jij haalt elke keer kleding/uiterlijk/drugsgebruik erbij ofzo. Compensatie much? En nu die meets, echt waar heeft dat mee te maken?GTFO
Psychologiequote:Op zondag 26 augustus 2012 14:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij die conclusies vandaan haalt, maar van psychologie heb jij in ieder geval geen kaas gegeten. En die typische domheid van je, die meets hebben te maken met dat jij afspreekt met FOK!kers. Ik wil best wel de waarheid in Mozy's face vertellen (ik ben immers volgens jou een internetheld), alleen heb ik niet de behoefte om FOK!kers daadwerkelijk te ontmoeten. Jij dus wel. Het is geen rocket science hoor.
Enkele mensen uit Fernandes, en uit de KLB SC weet ik van Chai en Mozy in ieder geval (volgens mij beiden). Daarom probeert ze die nu te back-uppenquote:
Ik stel voor dat je vanaf nu jezelf niet meer voor schut zet. Ik studeer commerciële economie, daarvan bestaat een groot deel uit marketing. Dat is onder andere consumentengedrag, oftewel psychologie.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
PsychologieMan je doet een economie opleiding, ga het ajb niet hebben over psychologie.
Ik zou jou inderdaad eerder snoeihard nemen dan die gortdroge kutjes hierquote:
Je benoemt nu ook wel topkwaliteit.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou jou inderdaad eerder snoeihard nemen dan die gortdroge kutjes hier.
Met uitsluiting van Juminelle, uiteraard.
Net op tijd met je editquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
dankje :$quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:05 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Je benoemt nu ook wel topkwaliteit.
Je bent gewoon zwaar gefrustreerd, anders blijf je niet eeuwig doorgaan op zaken. En anderen van stijlloosheid betichten terwijl je zelf een vuilniszakjas hebt gehad, een gouden horloge draagt, je bakkebaarden in een punt scheert en tot slotte een fucking burberrysjaal hebtquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Enkele mensen uit Fernandes, en uit de KLB SC weet ik van Chai en Mozy in ieder geval (volgens mij beiden). Daarom probeert ze die nu te back-uppen. En volgens mij zijn er nog veel meer mensen.
[..]
Ik stel voor dat je vanaf nu jezelf niet meer voor schut zet. Ik studeer commerciële economie, daarvan bestaat een groot deel uit marketing. Dat is onder andere consumentengedrag, oftewel psychologie.
Ja 12e van de15equote:
babey jy bend nooit die b!t$sjy :$ :$quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:07 schreef tliciouz het volgende:
Jezus DWC, je bent nog een ergere bitch dan als ik ongesteld ben
Gouden horloge is wel hard, als het stijlvol is. Niet zo'n reuzenklok.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je bent gewoon zwaar gefrustreerd, anders blijf je niet eeuwig doorgaan op zaken. En anderen van stijlloosheid betichten terwijl je zelf een vuilniszakjas hebt gehad, een gouden horloge draagt, je bakkebaarden in een punt scheert en tot slotte een fucking burberrysjaal hebt
[ afbeelding ]
Wilde gedachtes gaan door mijn hoofd op dit moment.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wilde gedachtes gaan door mijn hoofd op dit moment.I don't share.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teguh jou nooit tok skatjuh :$quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
babey jy bend nooit die b!t$sjy :$ :$
Smerige egoist. Al m'n dromen vallen in duigen nuquote:
Ik blijf doorgaan op triviale zaken omdat ik kan genieten van de reacties die dit teweegbrengt. Ik heb inderdaad een Nickelson-jas gehad, in 2008 welteverstaan. Genoeg complimenten gehad, zelfs een stokoude opa die me becomplimenteerde met m'n bontkraag, een stoer verhaal uit de oorlog erbij vertelde en zei dat hij 'm toentertijd net zo goed zou dragen. Ook over m'n gouden horloge krijg ik nogsteeds complimenten. Het is inderdaad geen lelijke reuzenklok Anthropos, dat is voor tuig inderdaad. Chicks vinden m'n bakkenbaarden sexy, en die Burberry-sjaal heb ik ooit gehad. Waarom zou ik dat niet dragen, omdat enkele individuen op FOK! dat pauper vinden?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je bent gewoon zwaar gefrustreerd, anders blijf je niet eeuwig doorgaan op zaken. En anderen van stijlloosheid betichten terwijl je zelf een vuilniszakjas hebt gehad, een gouden horloge draagt, je bakkebaarden in een punt scheert en tot slotte een fucking burberrysjaal hebt
[ afbeelding ]
Opdonderen ik ben monogaam.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Smerige egoist. Al m'n dromen vallen in duigen nu
wEeT ik toggg xd!!:$quote:
En laat ik deze ook nog een keer quotenquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
PsychologieMan je doet een economie opleiding, ga het ajb niet hebben over psychologie.
Kinderen in Amerika.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geniaal, random inschakelen op Nena - 99 Luftballons.
Ga jij beginnen aan een MMO ja? Heb jij helemaal geen tijd voor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:24 schreef Juminelle het volgende:
Jongunnssss, over 2 dagen de release van Guildwars 2
https://www.google.nl/sea(...)U6UMa4KIe20QXo9YCwBQquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:24 schreef Juminelle het volgende:
Jongunnssss, over 2 dagen de release van Guild Wars 2
Zeeën van tijd heb ik. Beginnen aan een pretstudie, stoppen met werken. So so fijn.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ga jij beginnen aan een MMO ja? Heb jij helemaal geen tijd voor.
Laat mij geeky wezenquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)U6UMa4KIe20QXo9YCwBQ
Wat. Nerd.
Kom ik met je mee spelen, mag je mijn schildmaagd zijn :$quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zeeën van tijd heb ik. Beginnen aan een pretstudie, stoppen met werken. So so fijn.
[..]
Laat mij geeky wezen![]()
![]()
Gaat mijn WoW character niet zo leuk vindenquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:24 schreef Juminelle het volgende:
Jongunnssss, over 2 dagen de release van Guild Wars 2
Is dat een man of een vrouw?quote:
ooohhh shinyquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dunno, die onderkin zit in de weg.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat een man of een vrouw?
Nee hoor ik was me alleen aan het klaarmaken om naar het volgende festival te gaan, beleef heel wat meer avonturen dat jij die met chauffeurskleding in een auto gaat chillen met jonko en bavariaquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Even een shout-out naar Vaseline_ die terecht d'r bek houdt nadat haar de mond is gesnoerd.
Hoe kan ik, zonder zilvere ketting.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ach, internet enzo.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:50 schreef Mozy het volgende:
En ik kwam Chai helemaal niet backen. Ik vind het gewoon grappig dat je denkt dat dat de reden is dat Ynuhh de benen heeft genomen. Je moest eens weten.
Ik dacht omdat er een Krentenbol scenario wasquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:50 schreef Mozy het volgende:
En ik kwam Chai helemaal niet backen. Ik vind het gewoon grappig dat je denkt dat dat de reden is dat Ynuhh de benen heeft genomen. Je moest eens weten.
Een festival, wat een avontuur. Een ware ontplooiing van je intellectuele zelve. Kijk uit voor een overdosis, crackheadquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hoor ik was me alleen aan het klaarmaken om naar het volgende festival te gaan, beleef heel wat meer avonturen dat jij die met chauffeurskleding in een auto gaat chillen met jonko en bavaria
Bavaria
Autochillen
Chauffeurskleding
Koelies
Zo lees ik jouw posts ongeveer, gaat over bla en het interesseert niemand iets.
Ik snap de link niet precies? En bovendien kan het als je het zo bekijkt nog erger, zie S&G en KPD. Dus..?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:53 schreef Mozy het volgende:
Bovendien komisch dat je begint te haten op fok relaties en dergelijken. Terwijl je blote bast verspreiden op fok triestheid ten top is. Is het niet dwc
brb foto makenquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:53 schreef Mozy het volgende:
Bovendien komisch dat je begint te haten op fok relaties en dergelijken. Terwijl je blote bast verspreiden op fok triestheid ten top is. Is het niet dwc
Je vindt het onderhouden van fok relaties vreemd en raar. Maar foto's verspreiden van jezelf met een hand voor je lul is wel normaal?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik snap de link niet precies? En bovendien kan het als je het zo bekijkt nog erger, zie S&G en KPD. Dus..?
Fernandesblikje voor zijn lul, nog erger.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je vindt het onderhouden van fok relaties vreemd en raar. Maar foto's verspreiden van jezelf met een hand voor je lul is wel normaal?
Het was met een blik Fernandes voor m'n lul, in de context van de Fernandes-reeks was dat grappig. Zie ook de reacties erop toen. Wat dat te maken heeft met jouw FOK!relatie en de FOK!kers die jij hebt op Facebook slaat als een lul op een drumstel. Beetje zoals jouw oeuvre dus.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je vindt het onderhouden van fok relaties vreemd en raar. Maar foto's verspreiden van jezelf met een hand voor je lul is wel normaal?
Watquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Whehe, 'sup. Ik zou aanraden het toch te doen ter uwer vermaeck. Het gebrek aan logica en steekhoudende argumenten is weer eens schrijnend. Je zou er bijna plaatsvervangende schaamte van krijgenquote:
De hele dag op WSHH zitten en negermuziek luisteren is goed voor je wil je zeggen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een festival, wat een avontuur. Een ware ontplooiing van je intellectuele zelve. Kijk uit voor een overdosis, crackhead. Dat jij m'n posts zo leest zegt meer over je eigen wereld waarin je leeft, mss kom je eruit als je ooit 100% nuchter bent.
Ik zeg ook niet dat het iets met elkaar te maken heeft. Ik wijs je alleen op het feit dat je bepaalde dingen raar vind, maar vervolgens zelf nog vreemdere dingen doet en dat met het grootste gemak goed praat.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het was met een blik Fernandes voor m'n lul, in de context van de Fernandes-reeks was dat grappig. Zie ook de reacties erop toen. Wat dat te maken heeft met jouw FOK!relatie en de FOK!kers die jij hebt op Facebook slaat als een lul op een drumstel. Beetje zoals jouw oeuvre dus.
Dus toch goed begrepenquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:00 schreef Mozy het volgende:
Trouwens voordat mijn mobiel te pijp uit gaat breek ik je het nieuws nog wel even. Je geliefde Ynuhh was een vent, daarom is hij weg.
doe je niets aanquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:00 schreef Mozy het volgende:
Trouwens voordat mijn mobiel te pijp uit gaat breek ik je het nieuws nog wel even. Je geliefde Ynuhh was een vent, daarom is hij weg.
Ik zit echt een kwartier per dag op WSHH ofzo, dus wéér zo'n onzinargument. Daarnaast heeft voor zover ik weet het luisteren naar negermuziek en "goed voor je" niks met elkaar te maken, dus graag een bron voor deze bewering. Wat leeftijd te maken heeft zou ik niet weten, maar het zal wel weer een van je talloze nutteloze brainfarts zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De hele dag op WSHH zitten en negermuziek luisteren is goed voor je wil je zeggen?Als je 23 bent?
![]()
Hou op met me hoor.
Alles gelezen. Mooi om je all out te zien gaan haha.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whehe, 'sup. Ik zou aanraden het toch te doen ter uwer vermaeck. Het gebrek aan logica en steekhoudende argumenten is weer eens schrijnend. Je zou er bijna plaatsvervangende schaamte van krijgen.
Ik vind m'n actie niet raar, was gewoon spontaan en voor de grap. Duurde alles bij elkaar 2 minuten ofzo? Dat vind ik echt een factor minder vreemd dat je chick via FOK! leren kennen, en mensen van FOK! toevoegen op Facebook c.q. toelaten tot je privésfeer.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het iets met elkaar te maken heeft. Ik wijs je alleen op het feit dat je bepaalde dingen raar vind, maar vervolgens zelf nog vreemdere dingen doet en dat met het grootste gemak goed praat.
Wauw, classyquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
maar ga dan niet op mij ragen omdat jij nooit je vader hebt gekend
Ik heb 0,0 met ynuhh, dus hoezo 'mijn geliefde'? Is misschien wel degene die ik het minste "ken" uit deze SC.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:00 schreef Mozy het volgende:
Het waren geen paddo's, zorg dat je informatie juist is. Toch dWc?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zit echt een kwartier per dag op WSHH ofzo, dus wéér zo'n onzinargument. Daarnaast heeft voor zover ik weet het luisteren naar negermuziek en "goed voor je" niks met elkaar te maken, dus graag een bron voor deze bewering. Wat leeftijd te maken heeft zou ik niet weten, maar het zal wel weer een van je talloze nutteloze brainfarts zijn.
Daarnaast ben je zelf een neger, en tot op het bot verkaasd. Niks mis mee verder, maar ga dan niet op mij ragen omdat jij nooit je vader hebt gekend, of what the fuck ook je onderliggende probleem is m.b.t. negers.
Andersom kan het ook: op je 18e allerlei drugs hebben geprobeerd, voor Fernandes zelfs een paddo-trip hebben op de TinyChat, en dikke hardstyle luisteren is wél goed voor je. Dacht het niet.
Veelvoorkomend verschijnsel hoor, donkere mensen die hun vader niet hebben gekend en zodoende een bepaalde aversie ontwikkelen tegen donkere mannen. Ik verzin dit niet ofzoquote:
Mijn vader is de pijp uit gegaan toen ik 6 was. Goede vent, RIP.quote:
Origineel is ie wel jaquote:
Jij liever dan ik.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik vind m'n actie niet raar, was gewoon spontaan en voor de grap. Duurde alles bij elkaar 2 minuten ofzo? Dat vind ik echt een factor minder vreemd dat je chick via FOK! leren kennen, en mensen van FOK! toevoegen op Facebook c.q. toelaten tot je privésfeer.
Kut voor je. Srs.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Veelvoorkomend verschijnsel hoor, donkere mensen die hun vader niet hebben gekend en zodoende een bepaalde aversie ontwikkelen tegen donkere mannen. Ik verzin dit niet ofzo.
[..]
Mijn vader is de pijp uit gegaan toen ik 6 was. Goede vent, RIP.
Wat dan, XTC? Ik kan me herinneren dat ik het er al eens eerder over had en toen XTC zei, toen begon jij op lange tenen te beweren dat het paddo's waren. Ik doelde op het feit dat je als minderjarige (toen was je dat nog) met allerlei soorten (hard)drugs experimenteerde, lijkt me niet bepaald goed voor je algehele gezondheid en ontwikkeling.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het waren geen paddo's, zorg dat je informatie juist is. Toch dWc?
Maar jij beweert ook weer dat ik een junk ben, ik gebruik het niet eens elke week ofzo dus jouw argumenten slaan ook weer op poep. Zo kraak je mij wel elke keer af als mijn informatie niet helemaal juist is maar als jij het doet moeten we het allemaal goedvinden, ja hoor, dag
Keertje zoiets spontaan doen is helemaal niet raar vind ik.quote:
Insgelijks, jij liever dan ik met een FOK!chick en FOK!kers in je privésfeer. Couldn't care less.quote:
Geloof me, dat heeft er geen balzak mee te maken. Ik vind die negermuziek gewoon nergens op slaan, het gaat over bitches, money en hosselenquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Veelvoorkomend verschijnsel hoor, donkere mensen die hun vader niet hebben gekend en zodoende een bepaalde aversie ontwikkelen tegen donkere mannen. Ik verzin dit niet ofzo.
XTCquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat dan, XTC? Ik kan me herinneren dat ik het er al eens eerder over had en toen XTC zei, toen begon jij op lange tenen te beweren dat het paddo's waren. Ik doelde op het feit dat je als minderjarige (toen was je dat nog) met allerlei soorten (hard)drugs experimenteerde, lijkt me niet bepaald goed voor je algehele gezondheid en ontwikkeling.
Alsof elke van de miljoenen nummers over bitches, money en hosselen gaat. De kortzichtigheidquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geloof me, dat heeft er geen balzak mee te maken. Ik vind die negermuziek gewoon nergens op slaan, het gaat over bitches, money en hosselenEn helaas vind ik ook dat negers over het algemeen teveel bezig zijn met stoerdoen, jij bent er helaas één van.
Ik ben nog een stap verder gegaan dan een FOK!chick, wil je mij ook bashen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Insgelijks, jij liever dan ik met een FOK!chick en FOK!kers in je privésfeer. Couldn't care less.
Sorry dat ik geen kenner ben. Junk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
XTCplease.
Truffels jongen, truffels.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben nog een stap verder gegaan dan een FOK!chick, wil je mij ook bashen?
Hangt ervan af welke.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben nog een stap verder gegaan dan een FOK!chick, wil je mij ook bashen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |