abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116009140

nino.jpg2duw8k3.gifui.giftestivatar.jpg3421_MK.jpgavas.jpgmouzerx.gifui%20skylark.pngrosieui.gifqA8fI2.gifani_2plant2.gifavaado.jpg
taylor.gifblackswan.gifkatebushava3.pngUI3.pngmegan2.pngCavia.gifah.gifperfectsun2.jpgkityt.jpgavaw.jpg20h8yh2.gifkleiner.gifava.png
NgcgM.gifJOHNAVA.jpg2u4q0w5.png324.gifGoede%20lollerpwn.gifludo.gifAlbums.gifaka4k1.gifPink%20floyd%20ava.jpgBardot.jpggizmo.gifhond3.gif
devvie.gifUntitled.pngbeer.jpgtiii.jpgmypictr_60x60.jpgcat6060.gif1821501-1665.jpg2720562ymN3Q3fT.gifhondje.pngfortheloveofgod.gifChester.jpg eHn17.png8978981.gif.jpg

Deel vol? De OP vind je hier.
De laatste poster opent in principe het nieuwe topic, als dat niet binnen een minuut of vijf gebeurt is het eerste reekstopic dat daarna wordt geopend het volgende deel, eventueel andere geopende KLB SC-topics gaan dicht.

KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen slowchatten, wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:

Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.

Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).

Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
.

pi_116009151
Fipo.
 | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | 
pi_116009155
terechte tt
pi_116009175
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:42 schreef Zosk het volgende:

[..]

Het mag van mij best eerder goed zitten. :')
Duh :') misschien gewoon chaggie omdat ze je mist ?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_116009176
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:44 schreef AppleOcean het volgende:
Fipo.
:W
pi_116009183
TERING HE
pi_116009194
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:45 schreef AppelCake het volgende:

[..]

Hoi appel :W
pi_116009203
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:45 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Duh :') misschien gewoon chaggie omdat ze je mist ?
Nee dat is het niet. :')
Welkom op FOK!
pi_116009222
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:45 schreef AppelCake het volgende:

[..]

14 jarige uit zuid limburg?
pi_116009233
Ik vind……eigenlijk…..over het algemeen…alle, vrouwen….KUTHOEREN…Allemaal!! Met ’n vagina..Hej al wel ’s goed bekeken de vagina? Ziet er toch niet uit? Toch allemaal ‘tzelfde...e-en as je die lul van mij ziet, ey eh haal em - haal em - haal em der is allemaal uit man, allemaal anders, allemaal speciaal, ma hm ts, ’s toch helemaal niks man..

Met h’n menstruatie, nee dah moet dan elke maand weer huppakee menstruatie, alsof ’t godverdomme niks kost! Menstruatie..En goor dat dat is! GOOR! En dan op ’n gegeven moment dan zijn ze zwanger, das helemaal goor! Zo’n toeter! En dan in een keer zo FLAP een hoop water en dan BLEEEHH! Of ze menstrueren nooit meer en das ’t ergste wat er is heh, dan zijn ze in de overgang..En das goor heh, vrouw in de overgang..’s goor heh..vrouw in de overgang..die zweten...zweten...overal heh....zweten...verlept-verlept lijf..ja, en slappe tieten, fiew...Ik snap niet dat die tieten eraan blijven hangen na hun vijftigste, waarom heeft een vrouw tieten op na der vijftigste, waarom?! Geen enkele zin, en dan doen bleeh bleeh, helemaal niks, dus dan moet gewoon als ze vijftig wordt, dan zou mooi zijn, je wordt vijftig, FLOEP FLOEP, klaar.

Vrouwen in de overgang die zweten, hebben gewoon een rooie - een rooie kop heh, van de - van de opvliegers - opvliegers, ja opvliegers, dan lopen ze over straat, niks aan de hand, en dan in één keer whooohooohw!! En chagrijnig! Chagrijnig!! Oooohwww! Das ook zoiets, dan licht er dus in je bed, een zwetend wijf, met een rooie kop, en een verlept lijf in bed, te mekkeren, en die vraagt dan: “Vind je me nog aantrekkelijk?”..Wat denk je nou zelf??

Sjongejongejonge zeg..Nee das allemaal heel erg, allemaal heel erg...Overgang, klinkt een beetje als een promotie heh? Maar dah kajje het toch niet echt noemen ofwel? Promotie..Menopauze, oh pauze komt er een tweede bedrijf? Nee ’t is afgelopen mevrouw, fijne tijd heh! Jaaha, maar wees lief, voor je vrouw als ze in de overgang is, kom op, ze heeft al die jaren heeft ze bier voor je gehaald, dan moeje nu ook lief voor der zijn..Ja probeer der dan toch maar een beetje aan te zitten ofzo, BLEEHHW!! Maar dan moet het, in de huwelijkse voorwaarden heh dat dan ehh zo’n iemand van de burgerlijke stand zegt: “En zult u ook in haar nadagen haar dooie jopen blijven kneden?”...

Hey! Weet je wie trouwens wel te gék zijn?! Helemaal te gek! MANNEN!! Mannen zijn te gek!! Als mannen onder mekaar zijn, gaan ze lekker stappen met elkaar, en bier drinken! En als de één een grap maakt, dan doen die andere Haahahahoow!! Heerlijk! En mannen zijn nóóit jaloers! Nóóit! Kenne mannen ie! En vrouwen?? Ohohohohooo!! Loop je met een vrouw over straat en dan komt er een hele andere mooie vrouw aan, die is sexy gekleed, en dan kijkt die vrouw zo: “Nou zo kan ik er ook uitzien.”..NEEJ..Want zij is mooi, en jij bent lelijk!! Mannen zijn nooit jaloers..Als een man met zijn vrouw over straat loopt, en er komt een mooie man langs, dan zal een man tegen zijn vrouw zeggen: “Kijk schat, wat een mooie man.”..Jah! Wil je met em naar bed? Natuurlijk, ik wacht hier wel...Ach hier daar ben je weer och je bent helemaal rood zeg, was het lekker? Harstikke fijn! Oh hallo hallo hallo hallo, wat zeg je? Ja, een-een popeltje ja dat is ze zeker ja, jajajaja, wat, nee dat doet ze bij mij nooit, nee nee, oja gaan jullie, o jullie gaan samen, nee geld ja natuurlijk tuurlijk..Dat zijn mannen...
pi_116009238
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:44 schreef gianni61 het volgende:
terechte tt
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
pi_116009246
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:46 schreef gianni61 het volgende:

[..]

14 jarige uit zuid limburg?
Ik heb 2 haren op de borst/ jaja ik kan het wel lezen
pi_116009282
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:47 schreef AppelCake het volgende:

[..]

Ik heb 2 haren op de borst/ jaja ik kan het wel lezen
waar vandaan?
pi_116009300
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:48 schreef gianni61 het volgende:

[..]

waar vandaan?
Meerssen... :o :') hoezo?
pi_116009319
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:46 schreef Juminelle het volgende:

[..]

WAT NOU.
Welkom op FOK!
pi_116009327
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:46 schreef remi1986 het volgende:
Ik vind……eigenlijk…..over het algemeen…alle, vrouwen….KUTHOEREN…Allemaal!! Met ’n vagina..Hej al wel ’s goed bekeken de vagina? Ziet er toch niet uit? Toch allemaal ‘tzelfde...e-en as je die lul van mij ziet, ey eh haal em - haal em - haal em der is allemaal uit man, allemaal anders, allemaal speciaal, ma hm ts, ’s toch helemaal niks man..

Met h’n menstruatie, nee dah moet dan elke maand weer huppakee menstruatie, alsof ’t godverdomme niks kost! Menstruatie..En goor dat dat is! GOOR! En dan op ’n gegeven moment dan zijn ze zwanger, das helemaal goor! Zo’n toeter! En dan in een keer zo FLAP een hoop water en dan BLEEEHH! Of ze menstrueren nooit meer en das ’t ergste wat er is heh, dan zijn ze in de overgang..En das goor heh, vrouw in de overgang..’s goor heh..vrouw in de overgang..die zweten...zweten...overal heh....zweten...verlept-verlept lijf..ja, en slappe tieten, fiew...Ik snap niet dat die tieten eraan blijven hangen na hun vijftigste, waarom heeft een vrouw tieten op na der vijftigste, waarom?! Geen enkele zin, en dan doen bleeh bleeh, helemaal niks, dus dan moet gewoon als ze vijftig wordt, dan zou mooi zijn, je wordt vijftig, FLOEP FLOEP, klaar.

Vrouwen in de overgang die zweten, hebben gewoon een rooie - een rooie kop heh, van de - van de opvliegers - opvliegers, ja opvliegers, dan lopen ze over straat, niks aan de hand, en dan in één keer whooohooohw!! En chagrijnig! Chagrijnig!! Oooohwww! Das ook zoiets, dan licht er dus in je bed, een zwetend wijf, met een rooie kop, en een verlept lijf in bed, te mekkeren, en die vraagt dan: “Vind je me nog aantrekkelijk?”..Wat denk je nou zelf??

Sjongejongejonge zeg..Nee das allemaal heel erg, allemaal heel erg...Overgang, klinkt een beetje als een promotie heh? Maar dah kajje het toch niet echt noemen ofwel? Promotie..Menopauze, oh pauze komt er een tweede bedrijf? Nee ’t is afgelopen mevrouw, fijne tijd heh! Jaaha, maar wees lief, voor je vrouw als ze in de overgang is, kom op, ze heeft al die jaren heeft ze bier voor je gehaald, dan moeje nu ook lief voor der zijn..Ja probeer der dan toch maar een beetje aan te zitten ofzo, BLEEHHW!! Maar dan moet het, in de huwelijkse voorwaarden heh dat dan ehh zo’n iemand van de burgerlijke stand zegt: “En zult u ook in haar nadagen haar dooie jopen blijven kneden?”...

Hey! Weet je wie trouwens wel te gék zijn?! Helemaal te gek! MANNEN!! Mannen zijn te gek!! Als mannen onder mekaar zijn, gaan ze lekker stappen met elkaar, en bier drinken! En als de één een grap maakt, dan doen die andere Haahahahoow!! Heerlijk! En mannen zijn nóóit jaloers! Nóóit! Kenne mannen ie! En vrouwen?? Ohohohohooo!! Loop je met een vrouw over straat en dan komt er een hele andere mooie vrouw aan, die is sexy gekleed, en dan kijkt die vrouw zo: “Nou zo kan ik er ook uitzien.”..NEEJ..Want zij is mooi, en jij bent lelijk!! Mannen zijn nooit jaloers..Als een man met zijn vrouw over straat loopt, en er komt een mooie man langs, dan zal een man tegen zijn vrouw zeggen: “Kijk schat, wat een mooie man.”..Jah! Wil je met em naar bed? Natuurlijk, ik wacht hier wel...Ach hier daar ben je weer och je bent helemaal rood zeg, was het lekker? Harstikke fijn! Oh hallo hallo hallo hallo, wat zeg je? Ja, een-een popeltje ja dat is ze zeker ja, jajajaja, wat, nee dat doet ze bij mij nooit, nee nee, oja gaan jullie, o jullie gaan samen, nee geld ja natuurlijk tuurlijk..Dat zijn mannen...
tl;dr :$
Welkom op FOK!
pi_116009333
dese is voor alle hoere

If not now, then when.
pi_116009339
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:46 schreef Zosk het volgende:

[..]

Nee dat is het niet. :')
Ach komt vast wel goed kerel
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_116009341
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:46 schreef remi1986 het volgende:

Didn't read because

pi_116009345
Mozy slaapt inmiddels al bijna een uur en ik ben nog steeds klaarwakker.
pi_116009346
quote:
6s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:48 schreef AppelCake het volgende:

[..]

Meerssen... :o :') hoezo?
das niet ver weg
pi_116009362
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:49 schreef gianni61 het volgende:

[..]

das niet ver weg
Ok ok. *O*
pi_116009368
quote:
18s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:49 schreef Mozy het volgende:
Mozy slaapt inmiddels al bijna een uur en ik ben nog steeds klaarwakker.
maak hem wakker
pi_116009400
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:50 schreef gianni61 het volgende:

[..]

maak hem wakker
Is zielig. Hij had afgelopen week intro.
pi_116009408
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:49 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ach komt vast wel goed kerel
We zullen zien. :7
Welkom op FOK!
pi_116009409
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:49 schreef Zosk het volgende:

[..]

WAT NOU.
Smerige wezens.
pi_116009424
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:51 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Smerige wezens.
Wat is deze.
Welkom op FOK!
pi_116009427
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:51 schreef Mozy het volgende:

[..]

Is zielig. Hij had afgelopen week intro.
nou en?

waarom ben jij niet moe dan?
pi_116009494
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:52 schreef gianni61 het volgende:

[..]

nou en?

waarom ben jij moe dan?
Was ik dat maar, ik verveel me. En nee wakkermaakseks is geen optie, want eerste dag van tijd vd maand.
pi_116009519
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:54 schreef Mozy het volgende:

[..]

Was ik dat maar, ik verveel me. En nee wakkermaakseks is geen optie, want eerste dag van tijd vd maand.
ah feestweek.
ach ja, dan maar fokken
pi_116009532
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:49 schreef gianni61 het volgende:

[..]

das niet ver weg
Waar woon jij dan? ;)
pi_116009556
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:55 schreef AppelCake het volgende:

[..]

Waar woon jij dan? ;)
het centrum van zuid limburg :')
gulpen
pi_116009591
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:55 schreef gianni61 het volgende:

[..]

het centrum van zuid limburg :')
gulpen
Gulpen! :D :') *O*
pi_116009655
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:51 schreef Zosk het volgende:

[..]

We zullen zien. :7
Charmeur ;)
pi_116009689
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:58 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Charmeur ;)
Nou, niet echt. :')
Welkom op FOK!
pi_116009707
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:59 schreef Zosk het volgende:

[..]

Ik ook niet :')
pi_116009724
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:58 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Charmeur ;)
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:59 schreef Zosk het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:00 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ik ook niet :')
-O-
pi_116009733
quote:
13s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:00 schreef AppelCake het volgende:

[..]

[..]

[..]

-O-
Lekker belangrijk wat jij denkt. :')
Welkom op FOK!
pi_116009737
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:52 schreef Zosk het volgende:

[..]

Wat is deze.
Ik wil gewoon even rebels overkomen. Laat me.
pi_116009743
quote:
14 Jarige uit Zuid-Limburg.
:')
Welkom op FOK!
pi_116009745
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:00 schreef Zosk het volgende:

[..]

Lekker belangrijk wat jij denkt. :')
Dit idd
pi_116009758
quote:
9s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:00 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Nee, ik laat je niet.
Welkom op FOK!
pi_116009768
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:01 schreef Zosk het volgende:

[..]

Haten op Zuid-Limburg. :')
pi_116009820
quote:
13s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:01 schreef AppelCake het volgende:

[..]

Haten op Limburg 10.gif
Fixed.
Welkom op FOK!
pi_116009825
quote:
9s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:00 schreef Juminelle het volgende:

[..]

wat doe jij eigenlijk op fok op een zaterdagavond? geen party?

ik las vanmiddag trouwens iets over thrillogy, komen daar nog klb'ers?
pi_116009853
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:02 schreef Zosk het volgende:

[..]

Fixed.
ach ja, limburgers haten de rest van nederland ook.. :D
pi_116009858
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:03 schreef gianni61 het volgende:

[..]

:D :')
Welkom op FOK!
pi_116009882
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:03 schreef gianni61 het volgende:

[..]

Behalve mensen uit zeeland. :{w *O*
pi_116009931
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:02 schreef gianni61 het volgende:

[..]

wat doe jij eigenlijk op fok op een zaterdagavond? geen party?

Meh, ik ben net terug van m'n introweek dus vanavond even een avondje bijkomen met een vriend van me.
pi_116009971
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:05 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Meh, ik ben net terug van m'n introweek dus vanavond even een avondje bijkomen met een vriend van me.
ah oke.

welke studie ga je nu doen? je wilde toch eigenlijk iets van geneeskunde gaan doen he?
pi_116010483
topickill, sorry
pi_116011734
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:22 schreef gianni61 het volgende:
topickill, sorry
10.gif
pi_116012345
Ik dacht al, wat stinkt er zo in de bus.
Had er iemand gekotst over de zitting van een busstoel en op de grond..
En toen ging er iemand in zitten :') _!!!

Sorry voor deze brainfart :') !
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_116012364
Noodweer hier btw :') _!
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_116012667
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_116012694
BOB dvd 1 :9
pi_116012821
pi_116012930
quote:
weer een foto van vroeger wd?
pi_116012948
quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2012 02:08 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

weer een foto van vroeger wd?

whaddup bro
pi_116012980
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 02:09 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
whaddup bro
wtf is dat :')
pi_116012984

pi_116013010
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 02:11 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

pi_116013019
pi_116013080
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 02:13 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_116013090
quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2012 02:18 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_116013102
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 02:18 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
tering :'). Waarom zet iemand zijn beesten in een stuk speelgoed :')
pi_116013123
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 02:19 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

tering :'). Waarom zet iemand zijn beesten in een stuk speelgoed :')

under construction
pi_116013180

just chillin' w/ teh boyz
pi_116013181

pi_116013213
Oh nu gaat WH zeker weer een TR maken :')
pi_116013216
quote:
pi_116013229
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 02:27 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
pi_116013270

Leuk zo'n intro week :')
pi_116013340
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 02:28 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

_O-
  zondag 26 augustus 2012 @ 02:40:42 #76
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_116013401
Fabulousssss
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_116013482
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 02:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]

pi_116013934
quote:
14s.gif Op zondag 26 augustus 2012 02:47 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Wat denk je dat het is?
pi_116014435
JEEJ

23 uur achter elkaar op.
Niet te geloven :') __
En ik ben over mijn slaap heen.
pi_116014516
quote:
9s.gif Op zondag 26 augustus 2012 05:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
JEEJ

23 uur achter elkaar op.
Niet te geloven :') __
En ik ben over mijn slaap heen.
bawss
Ja nee
pi_116014531
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 02:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oh nu gaat WH zeker weer een TR maken :')
:') Alsof ik TRs maak :D
Ja nee
pi_116015067
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:54 schreef Mozy het volgende:

[..]

dan zou ik ook om 22:30 gaan slapen als ik hem was :')
pi_116015313
Goedemorgen :)
pi_116015794
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 02:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]

Vind ik leuk :).
  zondag 26 augustus 2012 @ 10:32:22 #85
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_116015840
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_116016049
mogguh :W
  zondag 26 augustus 2012 @ 10:50:23 #87
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_116016134
Hoi monsters
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_116016174
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2012 10:50 schreef Moeraskat het volgende:
Hoi monsters
hai poezebeest
  zondag 26 augustus 2012 @ 10:53:17 #89
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_116016188
Hoi :)
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_116016249
ik ben blij dat vanmiddag binnen bbqen :)
pi_116016374
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 10:56 schreef gianni61 het volgende:
Ik ga pizza eten.
  zondag 26 augustus 2012 @ 11:07:03 #92
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_116016467
Beroemd

doen alsof je een celeb ben, en hele mute mensen die dat geloven en je kennen van dingen. Sta je voor lul dan. Als toeschouwer haha
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  zondag 26 augustus 2012 @ 11:13:05 #93
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_116016570
quote:
14s.gif Op zondag 26 augustus 2012 11:01 schreef Anthropos het volgende:

[..]

Ik ga pizza eten.
Ik ook
pi_116017172
spaghett i
  zondag 26 augustus 2012 @ 11:56:49 #95
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_116017621
VIVA LA ASSANGE¡
pi_116017756
quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2012 05:59 schreef WAHRHEIT het volgende:

[..]

bawss
Ik was om 9.30 al klaarwakker.
Uitslapen is er dus ook al niet meer bij :D

Jij hebt wel enigszins een ritme gekregen nietwaar? :P
pi_116017771
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 10:56 schreef gianni61 het volgende:
BBQ-en :9~
  zondag 26 augustus 2012 @ 12:04:56 #98
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_116017835
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

VIVA LA ASSANGE¡
pi_116017836
quote:
17s.gif Op zondag 26 augustus 2012 11:56 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
pi_116017864
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2012 10:53 schreef Moeraskat het volgende:
Hoi :)
Hallon luchtballon op deze brakke slome zondag. :W w/
pi_116017888
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

vlees :9~
pi_116017907
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2012 11:13 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

Ik ook
Nice, welke?
pi_116017913
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:06 schreef gianni61 het volgende:

[..]

vlees :9~
Gisteren naar de griek geweest.
Omnomnomnom mixed grill :9~
pi_116017924
Vandaag maar even wat gezonder eten :') :@
pi_116017955
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Tzatziki erover :~.
pi_116017974
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

ook lekker

hoe was je tripje naar de stad in nog?
pi_116018116
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:08 schreef Anthropos het volgende:

[..]

lekker uit je ben meuren :9~
pi_116018157
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:13 schreef Salatrel het volgende:

[..]

Geeft niet :9.
pi_116018167
dat zeg ik ook niet :@
pi_116018192
ik hou wel van lekker grieks eten. ik bestel dan ook altijd hetzelfde voor, hoofd en nagerecht als ik naar de griek ga _O-
pi_116018320
quote:
14s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:15 schreef Salatrel het volgende:
ik hou wel van lekker grieks eten. ik bestel dan ook altijd hetzelfde voor, hoofd en nagerecht als ik naar de griek ga _O-
Ik ga altijd in Duitsland. Bestel ook meestal hetzelfde :').
pi_116018325
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:08 schreef Anthropos het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:13 schreef Salatrel het volgende:

[..]

En veel !
pi_116018341
klein meisje, groot bord :D
pi_116018349
onee kleine mevrouw
pi_116018366
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:08 schreef gianni61 het volgende:

[..]

ook lekker

hoe was je tripje naar de stad in nog?
Ja heerlijk :9

Nou iets minder heerlijk.
Er had iemand in de bus gekotst en iemand die dat niet zag ging in de kots zitten :') _

Verder was het wel leuk :D
pi_116018369
quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:19 schreef Anthropos het volgende:

[..]

Ik ga altijd in Duitsland. Bestel ook meestal hetzelfde :').
Je gaat in Duitsland naar de Griek? Die in Nederland zijn niet goed genoeg?
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_116018377
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:20 schreef Salatrel het volgende:
onee kleine mevrouw
* schopt met mevrouwensneakers
pi_116018393
quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

* schopt met mevrouwensneakers
die mooie blauwe?
pi_116018429
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ja heerlijk :9

Nou iets minder heerlijk.
Er had iemand in de bus gekotst en iemand die dat niet zag ging in de kots zitten :') _

Verder was het wel leuk :D
nachtbussen :')
pi_116018477
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:21 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Je gaat in Duitsland naar de Griek? Die in Nederland zijn niet goed genoeg?
Hier in de buurt zit er maar één. En nee, daar is het eten niet zo lekker. Altijd bij Nostos in Brüggen.
pi_116018500
nachttreinen _O_ mensen die met nachtnet naar schiphol gaan omdat ze 's nachts vliegen _O- die mensen gaan daarna nooit meer met de trein :D :D xD
pi_116018557
quote:
9s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:22 schreef Salatrel het volgende:

[..]

die mooie blauwe?
Ze vallen wel op he? :@
pi_116018562
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ze vallen wel op he? :@
zeker wel ja
pi_116018579
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:23 schreef gianni61 het volgende:

[..]

nachtbussen :')
Ja, viessssss :')
En ik had nog niet eens de echte nachtbus..
  zondag 26 augustus 2012 @ 12:28:53 #125
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_116018607
VIVA LA ASSANGE¡
pi_116018608
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:27 schreef Salatrel het volgende:

[..]

zeker wel ja
Ze zeiden ook tegen me, ja ik haalde 4e in met karten, want dat zag ik aan de schoenen

:') :|W
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_116018638
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ze zeiden ook tegen me, ja ik haalde 4e in met karten, want dat zag ik aan de schoenen

:') :|W
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
pi_116018662
Zo, ik heb in mn slaap mijn elleboog zo ongenadig hard aan het kastje gestoten, niet normaal :')
pi_116018778
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, ik heb in mn slaap mijn elleboog zo ongenadig hard aan het kastje gestoten, niet normaal :')
dat is me echt nog nooit gelukt.

maar ja, ik lig dan ook midden in een 2 persoons bed :')
pi_116018815
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:33 schreef gianni61 het volgende:

[..]

dat is me echt nog nooit gelukt.

maar ja, ik lig dan ook midden in een 2 persoons bed :')
Ik ben gewoon lomp :') :P
pi_116018829
quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik ben gewoon lomp :') :P
dit geloof ik best :)
pi_116018844
heel aannemelijk idd
pi_116018847
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:35 schreef Salatrel het volgende:
heel aannemelijk idd
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:34 schreef gianni61 het volgende:

[..]

dit geloof ik best :)
Dank jullie wel, het is gewoon waar :')
pi_116018922
"Let me loooooveeee youuuu."
pi_116018934
quote:
17s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Let me loooooveeee youuuu."
oke, dat mag
pi_116018938
Boodschappen doen :') :r
pi_116018947
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:38 schreef gianni61 het volgende:

[..]

oke, dat mag
pi_116018959
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Boodschappen doen :') :r
neem perenijsjes mee
pi_116018976
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:39 schreef Salatrel het volgende:

[..]

neem perenijsjes mee
Goeie :9
pi_116019003
alleen maar goeie ideeën hier
pi_116019036
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:39 schreef Salatrel het volgende:

[..]

neem perenijsjes mee
Ik las penisijsjes :').
pi_116019063
quote:
7s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:40 schreef Anthropos het volgende:

[..]

Ik las penisijsjes :').
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Goeie :9
pi_116019108
wat is er zo geweldig aan perenijsjes?
pi_116019126
pi_116019133
Perenijsjes. :r Aardbeiijsjes :9
pi_116019140
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:43 schreef gianni61 het volgende:
deze man :')
  zondag 26 augustus 2012 @ 12:43:57 #147
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_116019142
Amai zeg, ben ik me even een partij brak, en zo nóg een festival :)
pi_116019145
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:43 schreef gianni61 het volgende:
Festini, buitenaards lekker :~.
pi_116019208
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:44 schreef Anthropos het volgende:

[..]

Festini, buitenaards lekker :~.
is toch gewoon waterijs?

doe maar een cornetto aardbei :P
pi_116019390
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:45 schreef gianni61 het volgende:

[..]

is toch gewoon waterijs?

ik praat niet meer met je :{w
  zondag 26 augustus 2012 @ 12:52:31 #151
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_116019424
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:43 schreef Chai het volgende:
Perenijsjes. :r Aardbeiijsjes :9
pi_116019476
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:51 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ik praat niet meer met je :{w
don't care.

ook ben & jerry vind ik niet heel bijzonder.
maar goed, ik eet gewoon nauwelijks ijs
pi_116019493
cookie dough :9~
  zondag 26 augustus 2012 @ 12:55:31 #154
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_116019518
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:54 schreef gianni61 het volgende:

[..]

don't care.

ook ben & jerry vind ik niet heel bijzonder.
maar goed, ik eet gewoon nauwelijks ijs
Ben & Jerry's zijn ook van die zoete caloriebommen voor de wolvendagen :')
pi_116019559
lekker toch...
pi_116019563
die caloriebommen dan he...
  zondag 26 augustus 2012 @ 12:58:27 #157
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_116019616
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:56 schreef Salatrel het volgende:
die caloriebommen dan he...
Dunno, laatste keer dat ik het at is alweer een jaar geleden ofzo :') Geen behoefte aan eigenlijk, vind ook alleen cookie dough en strawberry cheesecake lekker
pi_116019647
Boh, wat had ik gruwelijk goed gekookt. De pizza pollo was binnen 8 minuten weg :~.

quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:45 schreef gianni61 het volgende:

[..]

is toch gewoon waterijs?

doe maar een cornetto aardbei :P
Daarom, waterijsjes :9.
pi_116019662
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:58 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Dunno, laatste keer dat ik het at is alweer een jaar geleden ofzo :') Geen behoefte aan eigenlijk, vind ook alleen cookie dough en strawberry cheesecake lekker
Hebben die geen normaal ijs?
pi_116019707
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:58 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

ik heb hier nog een bakje "oh my, applepie" staan, maar vind hem niet zo lekker
pi_116019936
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  zondag 26 augustus 2012 @ 13:10:16 #162
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_116019998
quote:
9s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:59 schreef Anthropos het volgende:

[..]

Hebben die geen normaal ijs?
Nee *O* Maar pls, 5 euro voor een bakJE ijs :')
pi_116020016
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:10 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Nee *O* Maar pls, 5 euro voor een bakJE ijs :')
Ik haal het sowieso nooit. Doe mij maar normale smaken van Hertog.
  zondag 26 augustus 2012 @ 13:13:31 #164
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_116020101
quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:11 schreef Anthropos het volgende:

[..]

Ik haal het sowieso nooit. Doe mij maar normale smaken van Hertog.
Raketje ^O^
pi_116020138
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:13 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Raketje ^O^
Ook prima, maar deze moet ik je toch echt aanbevelen _O_.

zondag 26 augustus 2012 @ 13:17:31 #166
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_116020231
quote:
14s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:14 schreef Anthropos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kan ik niet tegen, ik hou niet van chocolade ijs/vla/taart/cake/mousse, en als ik het bijvoorbeeld wel eens at omdat ik gewoon knetterstoned was dan lag ik 10 minuten later met kramp in m'n buik :').
  zondag 26 augustus 2012 @ 13:18:09 #167
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_116020267
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Dat zijn hoofdpijn triggers
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116020334
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:17 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Kan ik niet tegen, ik hou niet van chocolade ijs/vla/taart/cake/mousse, en als ik het bijvoorbeeld wel eens at omdat ik gewoon knetterstoned was dan lag ik 10 minuten later met kramp in m'n buik :').
Dafuq, allergisch voor chocolade? Uiteindelijk gaat het er toch om dat Hertog ijs lekker, welke smaak dan ook :9.
pi_116020354
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Deze is alles en meer. Die hele bak opeten bij een avondje bankhangen _O_
  zondag 26 augustus 2012 @ 13:20:35 #170
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_116020365
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:19 schreef Anthropos het volgende:

[..]

Dafuq, allergisch voor chocolade? Uiteindelijk gaat het er toch om dat Hertog ijs lekker, welke smaak dan ook :9.
Geen idee want ik kan wel rustig een reep chocolade eten zonder er last van te hebben, maar daar ben ik ook niet héél dol op ofzo.
pi_116020403
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:20 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Geen idee want ik kan wel rustig een reep chocolade eten zonder er last van te hebben, maar daar ben ik ook niet héél dol op ofzo.
Wat normale chocolade betreft alleen maar wit.
pi_116020415
Ik denk dat Ynuhh ons heeft verlaten omdat dwc een enorme aap is. :')
pi_116020418
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:20 schreef Juminelle het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hoeveel zit erin? Wat kost het? Ziet er wel appetijtelijk uit :~.
pi_116020421

zondag 26 augustus 2012 @ 13:21:57 #175
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_116020430
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Dat is herkenbaar. Vind die ook de lekkerste. Alleen mijn interne delen na zo'n bak opeten ;(
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  zondag 26 augustus 2012 @ 13:22:00 #176
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_116020434
quote:
14s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:21 schreef Anthropos het volgende:

[..]

Hebben we iets gemist?
pi_116020461
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:22 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Hebben we iets gemist?
Ik las iets van 5 euro, maar misschien hebben ze verschillende maten?
  zondag 26 augustus 2012 @ 13:23:23 #178
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_116020474
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:22 schreef Anthropos het volgende:

[..]

Ik las iets van 5 euro, maar misschien hebben ze verschillende maten?
Oh wacht ik quotede de verkeerde :')
quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:21 schreef Mozy het volgende:
Hebben we iets gemist? :')
pi_116020484
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:21 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dat is herkenbaar. Vind die ook de lekkerste. Alleen mijn interne delen na zo'n bak opeten ;(
Ik vind deze zelfs ook lekkerder dan Cookie Dough ja :9 Jezelf misselijk eten omdat het zo lekker is.

quote:
14s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:21 schreef Anthropos het volgende:

[..]

500 ml, kost 4/5 euro ofzo? Geen idee eigenlijk
  zondag 26 augustus 2012 @ 13:24:22 #180
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_116020500
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:21 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]

_O_ Kanye West op zijn Kanye Best _O_
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_116020514
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:23 schreef Juminelle het volgende:

[..]

500 ml, kost 4/5 euro ofzo? Geen idee eigenlijk
Not bad. Als ik erachter ben gekomen waar ik dat kan kopen, zal ik het eens proeven :9.
  zondag 26 augustus 2012 @ 13:25:21 #182
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_116020528
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:24 schreef Anthropos het volgende:

[..]

Not bad. Als ik erachter ben gekomen waar ik dat kan kopen, zal ik het eens proeven :9.
Albert Heijn.
pi_116020639
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:25 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Albert Heijn.
Die hebben we hier genoeg. In een straal van 10 km liggen er 6 winkels en 1 XL.
  zondag 26 augustus 2012 @ 13:29:50 #184
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_116020673
quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:28 schreef Anthropos het volgende:

[..]

Die hebben we hier genoeg. In een straal van 10 km liggen er 6 winkels en 1 XL.
Ja bij de XL moet ie wel zijn
pi_116020675
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:23 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Hebben we iets gemist? :')
dWc was weer eens aan het bashen op wd en vond het niet raar dat Ynuhh hier weg was gegaan :D
pi_116020728
quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:29 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Ja bij de XL moet ie wel zijn
Zal wel even duren. Heb 8 september pas een vrije dag, op de zondagen na :').
pi_116020843
quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:31 schreef Anthropos het volgende:

[..]

Zal wel even duren. Heb 8 september pas een vrije dag, op de zondagen na :').
Geen AH in de buurt die tot 22:00 uur of op een zondag open is?
  zondag 26 augustus 2012 @ 13:34:29 #188
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_116020845
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:29 schreef Juminelle het volgende:

[..]

dWc was weer eens aan het bashen op wd en vond het niet raar dat Ynuhh hier weg was gegaan :D
Heb ik dat schouwspel moeten missen :o maar ga je nou naar Lockdown? Gister toen ik in de kleine tent daar voltt polsbandjes ging halen hadden ze een speciale actie voor alle mensen die daar aanwezig waren; lockdownkaartjes voor 15 euro. Baalde een partij stevig zeg, 20 euro door m'n neus geboord :')
pi_116020900
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:34 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Geen AH in de buurt die tot 22:00 uur of op een zondag open is?
Nog niet gecheckt. Moet ik sowieso een auto kunnen hebben en dinsdag, vrijdag en zaterdag vallen helemaal af. Ook 's avonds heb ik dan geen tijd :9.

quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:34 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Heb ik dat schouwspel moeten missen :o maar ga je nou naar Lockdown? Gister toen ik in de kleine tent daar voltt polsbandjes ging halen hadden ze een speciale actie voor alle mensen die daar aanwezig waren; lockdownkaartjes voor 15 euro. Baalde een partij stevig zeg, 20 euro door m'n neus geboord :')
Ik ben het ook nu aan het lezen. Gewoon even bij Dwc in de geschiedenis kijken.
pi_116020930
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:34 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Zo gaar :') Maar dat kon je van te voren ook niet weten. Maar neh, ik ga niet. Degene met wie ik zou gaan hindert en het weer is kut. So so pussy.
pi_116020943
Oh wat ben ik blij dat ik binnen zit :D
  zondag 26 augustus 2012 @ 13:37:43 #192
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_116020965
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:36 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Zo gaar :') Maar dat kon je van te voren ook niet weten. Maar neh, ik ga niet. Degene met wie ik zou gaan hindert en het weer is kut. So so pussy.
Maar alle stages zijn overdekt? :') De main stage word niet gebruikt als het goed is. En sla aron voor z'n kop :')
pi_116021140

:~
graag verwijderen
pi_116021143
morguh :O
pi_116021164
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:29 schreef Juminelle het volgende:

[..]
dat Ynuhh hier weg was gegaan :D
reactie/actie
graag verwijderen
pi_116021287
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:41 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]

:~
Waar heb je die gevonden?
pi_116021301
quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:45 schreef Anthropos het volgende:

[..]

Waar heb je die gevonden?
op facebook
pi_116021315
quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:21 schreef Mozy het volgende:
Beetje laat om je chick te back-uppen, nietwaar? Omdat ik zei dat ynuhh weg was gegaan om dat dooiemans gezeik van wd komt Chai totaal onverwachts (alhoewel, FOK! is voor haar serious business) zuur reageren met:

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 21:08 schreef Chai het volgende:

[..]

Klopt. Maar ga niet praten als je niets weet, dat is voor tokkies.
Kom jij out of the blue mij ineens bashen, get the fuck outta here clown.

Als je er zo bijloopt heb je sowieso al geen recht van spreken _O-.
pi_116021402
quote:
4s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:46 schreef Salatrel het volgende:

[..]

op facebook
Chill.
pi_116021440
quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Beetje laat om je chick te back-uppen, nietwaar? Omdat ik zei dat ynuhh weg was gegaan om dat dooiemans gezeik van wd komt Chai totaal onverwachts (alhoewel, FOK! is voor haar serious business) zuur reageren met:

[..]

[ afbeelding ]

En dan zelf gaan zeiken als iemand je gaat bashen :')
pi_116021569
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:49 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

En dan zelf gaan zeiken als iemand je gaat bashen :')
Met het verschil dat ik geen fuck geef, en ik geen relaties (zowel koppels als vrienden) "in real life" buiten FOK! erop na houd. Bovendien waarderen meer mensen wat tegengas, getuige de DM's die ik altijd krijg als ik even rage hier.
pi_116021619
quote:
14s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Met het verschil dat ik geen fuck geef, en ik geen relaties (zowel koppels als vrienden) "in real life" buiten FOK! erop na houd. Bovendien waarderen meer mensen wat tegengas, getuige de DM's die ik altijd krijg als ik even rage hier.
  zondag 26 augustus 2012 @ 13:55:32 #203
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_116021658
quote:

[..]

[..]

[ afbeelding ]

dWc ga nu even niet zo zielig lopen doen. Internetheld :')
pi_116021691
Haha, mooi.
pi_116021704
quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:56 schreef Anthropos het volgende:
Haha, mooi.
pi_116021708
quote:
18s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:55 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

dWc ga nu even niet zo zielig lopen doen. Internetheld :')
Hoezo internetheld? Wil het 'm wel in z'n gezicht zeggen hoor, heb alleen niet de behoefte FOK!kers te meeten. Jij wel. Jij hebt dan ook al enkele meets bezocht, en hebt een handvol FOK!kers op Facebook.
pi_116021720
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

One by one.
  zondag 26 augustus 2012 @ 13:57:42 #208
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_116021751
quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Hoezo internetheld? Wil het 'm wel in z'n gezicht zeggen hoor, heb alleen niet de behoefte FOK!kers te meeten. Jij wel.
Hell naw, als je je irl de hele tijd moet verdedigen dan moet je blijkbaar iets compenseren, maar jij haalt elke keer kleding/uiterlijk/drugsgebruik erbij ofzo op FOK!, internet notabene. Compensatie much? En nu die meets, echt waar heeft dat mee te maken? :') GTFO
pi_116021778
Blauwe schouderbladen, zit niet lekker.
pi_116021805
quote:
14s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Blauwe schouderbladen, zit niet lekker.
Wild geweest?
pi_116021823
quote:
18s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:57 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Hell naw, als je je irl de hele tijd moet verdedigen dan moet je blijkbaar iets compenseren, maar jij haalt elke keer kleding/uiterlijk/drugsgebruik erbij ofzo op FOK!, internet notabene. Compensatie much? En nu die meets, echt waar heeft dat mee te maken? :') GTFO
Met wie heb je gemeet?
pi_116021845
quote:
18s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:57 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Hell naw, als je je irl de hele tijd moet verdedigen dan moet je blijkbaar iets compenseren, maar jij haalt elke keer kleding/uiterlijk/drugsgebruik erbij ofzo. Compensatie much? En nu die meets, echt waar heeft dat mee te maken? :') GTFO
Ik weet niet waar jij die conclusies vandaan haalt, maar van psychologie heb jij in ieder geval geen kaas gegeten. En die typische domheid van je, die meets hebben te maken met dat jij afspreekt met FOK!kers. Ik wil best wel de waarheid in Mozy's face vertellen (ik ben immers volgens jou een internetheld), alleen heb ik niet de behoefte om FOK!kers daadwerkelijk te ontmoeten. Jij dus wel. Het is geen rocket science hoor.
pi_116021856
Die homoneger die voor elk Youtube-filmpje reclame maakt voor nagellak irriteert me.
  zondag 26 augustus 2012 @ 14:01:34 #214
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_116021913
quote:
7s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij die conclusies vandaan haalt, maar van psychologie heb jij in ieder geval geen kaas gegeten. En die typische domheid van je, die meets hebben te maken met dat jij afspreekt met FOK!kers. Ik wil best wel de waarheid in Mozy's face vertellen (ik ben immers volgens jou een internetheld), alleen heb ik niet de behoefte om FOK!kers daadwerkelijk te ontmoeten. Jij dus wel. Het is geen rocket science hoor.
Psychologie :') Man je doet een economie opleiding, ga het ajb niet hebben over psychologie.
pi_116021941
ik wil jou wel meaten dwc :$
pi_116021962
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:59 schreef Anthropos het volgende:

[..]

Met wie heb je gemeet?
Enkele mensen uit Fernandes, en uit de KLB SC weet ik van Chai en Mozy in ieder geval (volgens mij beiden). Daarom probeert ze die nu te back-uppen :'). En volgens mij zijn er nog veel meer mensen.
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Psychologie :') Man je doet een economie opleiding, ga het ajb niet hebben over psychologie.
Ik stel voor dat je vanaf nu jezelf niet meer voor schut zet. Ik studeer commerciële economie, daarvan bestaat een groot deel uit marketing. Dat is onder andere consumentengedrag, oftewel psychologie.
pi_116022027
quote:
12s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:02 schreef Gridlok het volgende:
ik wil jou wel meaten dwc :$
Ik zou jou inderdaad eerder snoeihard nemen dan die gortdroge kutjes hier :').

Met uitsluiting van Juminelle, uiteraard.
pi_116022033
Hirlak vermaak dit op de zondagmiddag :9
pi_116022074
quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Je benoemt nu ook wel topkwaliteit.
pi_116022089
quote:

[..]

Net op tijd met je edit :')
pi_116022123
quote:
6s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:05 schreef Anthropos het volgende:

[..]

Je benoemt nu ook wel topkwaliteit.
dankje :$
pi_116022158
Jezus DWC, je bent nog een ergere bitch dan als ik ongesteld ben :')
All good things are wild and free.
  zondag 26 augustus 2012 @ 14:08:05 #223
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_116022168
quote:
15s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Enkele mensen uit Fernandes, en uit de KLB SC weet ik van Chai en Mozy in ieder geval (volgens mij beiden). Daarom probeert ze die nu te back-uppen :'). En volgens mij zijn er nog veel meer mensen.

[..]

Ik stel voor dat je vanaf nu jezelf niet meer voor schut zet. Ik studeer commerciële economie, daarvan bestaat een groot deel uit marketing. Dat is onder andere consumentengedrag, oftewel psychologie.
Je bent gewoon zwaar gefrustreerd, anders blijf je niet eeuwig doorgaan op zaken. En anderen van stijlloosheid betichten terwijl je zelf een vuilniszakjas hebt gehad, een gouden horloge draagt, je bakkebaarden in een punt scheert en tot slotte een fucking burberrysjaal hebt :')

pi_116022185
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:58 schreef Anthropos het volgende:

[..]

Wild geweest?
Ja 12e van de15e :D
pi_116022203
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:07 schreef tliciouz het volgende:
Jezus DWC, je bent nog een ergere bitch dan als ik ongesteld ben :')
babey jy bend nooit die b!t$sjy :$ :$
pi_116022213
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:08 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Je bent gewoon zwaar gefrustreerd, anders blijf je niet eeuwig doorgaan op zaken. En anderen van stijlloosheid betichten terwijl je zelf een vuilniszakjas hebt gehad, een gouden horloge draagt, je bakkebaarden in een punt scheert en tot slotte een fucking burberrysjaal hebt :')

[ afbeelding ]
Gouden horloge is wel hard, als het stijlvol is. Niet zo'n reuzenklok.
pi_116022238
quote:

[..]

Wilde gedachtes gaan door mijn hoofd op dit moment.

SPOILER
pi_116022267
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:09 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Wilde gedachtes gaan door mijn hoofd op dit moment.

SPOILER
I don't share.
pi_116022294
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:08 schreef Gridlok het volgende:

[..]

babey jy bend nooit die b!t$sjy :$ :$
Teguh jou nooit tok skatjuh :$
All good things are wild and free.
pi_116022339
quote:
8s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:10 schreef Gridlok het volgende:

[..]

I don't share.
Smerige egoist. Al m'n dromen vallen in duigen nu :r
pi_116022394
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:08 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik blijf doorgaan op triviale zaken omdat ik kan genieten van de reacties die dit teweegbrengt. Ik heb inderdaad een Nickelson-jas gehad, in 2008 welteverstaan. Genoeg complimenten gehad, zelfs een stokoude opa die me becomplimenteerde met m'n bontkraag, een stoer verhaal uit de oorlog erbij vertelde en zei dat hij 'm toentertijd net zo goed zou dragen. Ook over m'n gouden horloge krijg ik nogsteeds complimenten. Het is inderdaad geen lelijke reuzenklok Anthropos, dat is voor tuig inderdaad. Chicks vinden m'n bakkenbaarden sexy, en die Burberry-sjaal heb ik ooit gehad. Waarom zou ik dat niet dragen, omdat enkele individuen op FOK! dat pauper vinden? :')

Oftewel, slappe comeback. Gebrek aan overtuigende argumenten.

pi_116022416
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:11 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Smerige egoist. Al m'n dromen vallen in duigen nu :r
Opdonderen ik ben monogaam.

quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:10 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Teguh jou nooit tok skatjuh :$
wEeT ik toggg xd!!:$
PoeSjUh4JoU

pi_116022445
_O_.

pi_116022509
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

En laat ik deze ook nog een keer quoten _O-. Zó typerend voor Vas' d'r onwetendheid :'). Pretenderen enige kennis te bezitten maar keer op keer het gebrek eraan op knullige wijze etaleren _O-.

pi_116022636
quote:
Geniaal, random inschakelen op Nena - 99 Luftballons _O_.
pi_116022763
quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Geniaal, random inschakelen op Nena - 99 Luftballons _O_.
Kinderen in Amerika.
pi_116022814
hi5 Anthropos.
pi_116022870
Georgia Salpa en Kim Kardashian zijn lookalikes?
pi_116022882
Jongunnssss, over 2 dagen de release van Guild Wars 2 :9
pi_116022912
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:24 schreef Juminelle het volgende:
Jongunnssss, over 2 dagen de release van Guildwars 2 :9
Ga jij beginnen aan een MMO ja? Heb jij helemaal geen tijd voor.
pi_116022964
quote:
https://www.google.nl/sea(...)U6UMa4KIe20QXo9YCwBQ

Wat :'). Nerd.
pi_116022987
Even een shout-out naar Vaseline_ die terecht d'r bek houdt nadat haar de mond is gesnoerd.
pi_116023000
quote:
11s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:25 schreef Gridlok het volgende:

[..]

Ga jij beginnen aan een MMO ja? Heb jij helemaal geen tijd voor.
Zeeën van tijd heb ik. Beginnen aan een pretstudie, stoppen met werken. So so fijn.

quote:
Laat mij geeky wezen :6 :D
pi_116023049
Welk level is het hoogste? Of werkt dat niet zo?
pi_116023062
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:26 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Zeeën van tijd heb ik. Beginnen aan een pretstudie, stoppen met werken. So so fijn.

[..]

Kom ik met je mee spelen, mag je mijn schildmaagd zijn :$
pi_116023068
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:26 schreef Juminelle het volgende:

Kom LARP'en bitch O+.
pi_116023072
Vanavond toch maar eens scheren, want met deze sexy baard wil iedereen mij.
pi_116023089
quote:
Gaat mijn WoW character niet zo leuk vinden ;(
pi_116023181
quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Kom LARP'en bitch O+.

I'm in.
pi_116023204
quote:
9s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:31 schreef Juminelle het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

I'm in.
Is dat een man of een vrouw?
pi_116023233
quote:

[..]

[ afbeelding ]

ooohhh shiny
pi_116023294
quote:
9s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Is dat een man of een vrouw?
Dunno, die onderkin zit in de weg.
  zondag 26 augustus 2012 @ 14:38:22 #255
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_116023501
quote:
14s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Even een shout-out naar Vaseline_ die terecht d'r bek houdt nadat haar de mond is gesnoerd.
Nee hoor ik was me alleen aan het klaarmaken om naar het volgende festival te gaan, beleef heel wat meer avonturen dat jij die met chauffeurskleding in een auto gaat chillen met jonko en bavaria :')

Bavaria :')
Autochillen :')
Chauffeurskleding :')
Koelies :')

Zo lees ik jouw posts ongeveer, gaat over bla en het interesseert niemand iets.
pi_116023969
quote:

[..]

[..]

[ afbeelding ]

Hoe kan ik, zonder zilvere ketting. :r
pi_116024035
En ik kwam Chai helemaal niet backen. Ik vind het gewoon grappig dat je denkt dat dat de reden is dat Ynuhh de benen heeft genomen. Je moest eens weten. :')
pi_116024089
quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:50 schreef Mozy het volgende:
En ik kwam Chai helemaal niet backen. Ik vind het gewoon grappig dat je denkt dat dat de reden is dat Ynuhh de benen heeft genomen. Je moest eens weten. :')
Ach, internet enzo.
pi_116024098
quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:50 schreef Mozy het volgende:
Ik dacht omdat er een Krentenbol scenario was :').
pi_116024136
quote:
14s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:38 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Nee hoor ik was me alleen aan het klaarmaken om naar het volgende festival te gaan, beleef heel wat meer avonturen dat jij die met chauffeurskleding in een auto gaat chillen met jonko en bavaria :')

Bavaria :')
Autochillen :')
Chauffeurskleding :')
Koelies :')

Zo lees ik jouw posts ongeveer, gaat over bla en het interesseert niemand iets.
Een festival, wat een avontuur. Een ware ontplooiing van je intellectuele zelve. Kijk uit voor een overdosis, crackhead :'). Dat jij m'n posts zo leest zegt meer over je eigen wereld waarin je leeft, mss kom je eruit als je ooit 100% nuchter bent.
pi_116024183
Bovendien komisch dat je begint te haten op fok relaties en dergelijken. Terwijl je blote bast verspreiden op fok triestheid ten top is. Is het niet dwc
pi_116024223
quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:53 schreef Mozy het volgende:
Bovendien komisch dat je begint te haten op fok relaties en dergelijken. Terwijl je blote bast verspreiden op fok triestheid ten top is. Is het niet dwc
Ik snap de link niet precies? En bovendien kan het als je het zo bekijkt nog erger, zie S&G en KPD. Dus..?

Wat bazel jij gast :').
pi_116024228
quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:53 schreef Mozy het volgende:
brb foto maken
pi_116024273
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:54 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

brb foto maken
Ha, pinnetje :9.
pi_116024276
quote:
15s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Ik snap de link niet precies? En bovendien kan het als je het zo bekijkt nog erger, zie S&G en KPD. Dus..?
Je vindt het onderhouden van fok relaties vreemd en raar. Maar foto's verspreiden van jezelf met een hand voor je lul is wel normaal?
  zondag 26 augustus 2012 @ 14:56:29 #266
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_116024336
quote:
14s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:55 schreef Mozy het volgende:

[..]

Je vindt het onderhouden van fok relaties vreemd en raar. Maar foto's verspreiden van jezelf met een hand voor je lul is wel normaal?
Fernandesblikje voor zijn lul, nog erger.
pi_116024353
quote:

[..]

Het was met een blik Fernandes voor m'n lul, in de context van de Fernandes-reeks was dat grappig. Zie ook de reacties erop toen. Wat dat te maken heeft met jouw FOK!relatie en de FOK!kers die jij hebt op Facebook slaat als een lul op een drumstel. Beetje zoals jouw oeuvre dus.
  zondag 26 augustus 2012 @ 14:56:47 #268
64831 2NutZ
pi_116024355
Bijna niks gelezen, maar
dWc _O_

:D
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_116024417
quote:

[..]

Wat :') :') _O-
pi_116024418
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
Bijna niks gelezen, maar
dWc _O_

:D
Whehe, 'sup. Ik zou aanraden het toch te doen ter uwer vermaeck. Het gebrek aan logica en steekhoudende argumenten is weer eens schrijnend. Je zou er bijna plaatsvervangende schaamte van krijgen :').
  zondag 26 augustus 2012 @ 14:59:08 #271
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_116024458
quote:
7s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Een festival, wat een avontuur. Een ware ontplooiing van je intellectuele zelve. Kijk uit voor een overdosis, crackhead :'). Dat jij m'n posts zo leest zegt meer over je eigen wereld waarin je leeft, mss kom je eruit als je ooit 100% nuchter bent.
De hele dag op WSHH zitten en negermuziek luisteren is goed voor je wil je zeggen? _O- Als je 23 bent? _O-
Hou op met me hoor :').
pi_116024472
quote:
5s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Het was met een blik Fernandes voor m'n lul, in de context van de Fernandes-reeks was dat grappig. Zie ook de reacties erop toen. Wat dat te maken heeft met jouw FOK!relatie en de FOK!kers die jij hebt op Facebook slaat als een lul op een drumstel. Beetje zoals jouw oeuvre dus.
Ik zeg ook niet dat het iets met elkaar te maken heeft. Ik wijs je alleen op het feit dat je bepaalde dingen raar vind, maar vervolgens zelf nog vreemdere dingen doet en dat met het grootste gemak goed praat.
pi_116024536
pi_116024545
Trouwens voordat mijn mobiel te pijp uit gaat breek ik je het nieuws nog wel even. Je geliefde Ynuhh was een vent, daarom is hij weg.
pi_116024571
doet me aan dwc denken
pi_116024580
quote:
14s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:00 schreef Mozy het volgende:
Trouwens voordat mijn mobiel te pijp uit gaat breek ik je het nieuws nog wel even. Je geliefde Ynuhh was een vent, daarom is hij weg.
Dus toch goed begrepen _O_.
pi_116024632
quote:
doe je niets aan
pi_116024640
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:59 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

De hele dag op WSHH zitten en negermuziek luisteren is goed voor je wil je zeggen? _O- Als je 23 bent? _O-
Hou op met me hoor :').
Ik zit echt een kwartier per dag op WSHH ofzo, dus wéér zo'n onzinargument. Daarnaast heeft voor zover ik weet het luisteren naar negermuziek en "goed voor je" niks met elkaar te maken, dus graag een bron voor deze bewering. Wat leeftijd te maken heeft zou ik niet weten, maar het zal wel weer een van je talloze nutteloze brainfarts zijn.

Daarnaast ben je zelf een neger, en tot op het bot verkaasd. Niks mis mee verder, maar ga dan niet op mij ragen omdat jij nooit je vader hebt gekend, of what the fuck ook je onderliggende probleem is m.b.t. negers :').

Andersom kan het ook: op je 18e allerlei drugs hebben geprobeerd, voor Fernandes zelfs een paddo-trip hebben op de TinyChat, en dikke hardstyle luisteren is wél goed voor je. Dacht het niet :').
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:03:29 #279
64831 2NutZ
pi_116024661
quote:
14s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Whehe, 'sup. Ik zou aanraden het toch te doen ter uwer vermaeck. Het gebrek aan logica en steekhoudende argumenten is weer eens schrijnend. Je zou er bijna plaatsvervangende schaamte van krijgen :').
Alles gelezen. Mooi om je all out te zien gaan haha.
Kutkliekjes die elkaar backuppen :')
pi_116024664
quote:
14s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:02 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

doe je niets aan
pi_116024715
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2012 14:59 schreef Mozy het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het iets met elkaar te maken heeft. Ik wijs je alleen op het feit dat je bepaalde dingen raar vind, maar vervolgens zelf nog vreemdere dingen doet en dat met het grootste gemak goed praat.
Ik vind m'n actie niet raar, was gewoon spontaan en voor de grap. Duurde alles bij elkaar 2 minuten ofzo? Dat vind ik echt een factor minder vreemd dat je chick via FOK! leren kennen, en mensen van FOK! toevoegen op Facebook c.q. toelaten tot je privésfeer.
pi_116024721
quote:
4s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
maar ga dan niet op mij ragen omdat jij nooit je vader hebt gekend
Wauw, classy
pi_116024749
quote:
Ik heb 0,0 met ynuhh, dus hoezo 'mijn geliefde'? Is misschien wel degene die ik het minste "ken" uit deze SC.
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:05:30 #284
64831 2NutZ
pi_116024750
Niet over vaders en moeders dwc ;(
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:05:59 #285
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_116024771
quote:
4s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Ik zit echt een kwartier per dag op WSHH ofzo, dus wéér zo'n onzinargument. Daarnaast heeft voor zover ik weet het luisteren naar negermuziek en "goed voor je" niks met elkaar te maken, dus graag een bron voor deze bewering. Wat leeftijd te maken heeft zou ik niet weten, maar het zal wel weer een van je talloze nutteloze brainfarts zijn.

Daarnaast ben je zelf een neger, en tot op het bot verkaasd. Niks mis mee verder, maar ga dan niet op mij ragen omdat jij nooit je vader hebt gekend, of what the fuck ook je onderliggende probleem is m.b.t. negers :').

Andersom kan het ook: op je 18e allerlei drugs hebben geprobeerd, voor Fernandes zelfs een paddo-trip hebben op de TinyChat, en dikke hardstyle luisteren is wél goed voor je. Dacht het niet :').
Het waren geen paddo's, zorg dat je informatie juist is. Toch dWc? :)

Maar jij beweert ook weer dat ik een junk ben, ik gebruik het niet eens elke week ofzo dus jouw argumenten slaan ook weer op poep. Zo kraak je mij wel elke keer af als mijn informatie niet helemaal juist is maar als jij het doet moeten we het allemaal goedvinden, ja hoor, dag :W
pi_116024833
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:04 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Wauw, classy
Veelvoorkomend verschijnsel hoor, donkere mensen die hun vader niet hebben gekend en zodoende een bepaalde aversie ontwikkelen tegen donkere mannen. Ik verzin dit niet ofzo :').
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
Mijn vader is de pijp uit gegaan toen ik 6 was. Goede vent, RIP.
pi_116024858
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
Origineel is ie wel ja :')
pi_116024884
quote:
2s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Ik vind m'n actie niet raar, was gewoon spontaan en voor de grap. Duurde alles bij elkaar 2 minuten ofzo? Dat vind ik echt een factor minder vreemd dat je chick via FOK! leren kennen, en mensen van FOK! toevoegen op Facebook c.q. toelaten tot je privésfeer.
Jij liever dan ik.
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:08:37 #289
64831 2NutZ
pi_116024889
quote:
14s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Veelvoorkomend verschijnsel hoor, donkere mensen die hun vader niet hebben gekend en zodoende een bepaalde aversie ontwikkelen tegen donkere mannen. Ik verzin dit niet ofzo :').

[..]

Mijn vader is de pijp uit gegaan toen ik 6 was. Goede vent, RIP.
Kut voor je. Srs.
Ik zie mn pa nog elke week en heb ook aversie jegens donkere mannen.
pi_116024920
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:05 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Het waren geen paddo's, zorg dat je informatie juist is. Toch dWc? :)

Maar jij beweert ook weer dat ik een junk ben, ik gebruik het niet eens elke week ofzo dus jouw argumenten slaan ook weer op poep. Zo kraak je mij wel elke keer af als mijn informatie niet helemaal juist is maar als jij het doet moeten we het allemaal goedvinden, ja hoor, dag :W
Wat dan, XTC? Ik kan me herinneren dat ik het er al eens eerder over had en toen XTC zei, toen begon jij op lange tenen te beweren dat het paddo's waren. Ik doelde op het feit dat je als minderjarige (toen was je dat nog) met allerlei soorten (hard)drugs experimenteerde, lijkt me niet bepaald goed voor je algehele gezondheid en ontwikkeling.
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:09:28 #291
64831 2NutZ
pi_116024930
quote:
14s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:08 schreef Mozy het volgende:

[..]

Jij liever dan ik.
Keertje zoiets spontaan doen is helemaal niet raar vind ik.
Spammen van pics bijv. Wel ;(
pi_116024953
quote:
14s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:08 schreef Mozy het volgende:

[..]

Jij liever dan ik.
Insgelijks, jij liever dan ik met een FOK!chick en FOK!kers in je privésfeer. Couldn't care less.
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:10:07 #293
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_116024964
quote:
14s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Geloof me, dat heeft er geen balzak mee te maken. Ik vind die negermuziek gewoon nergens op slaan, het gaat over bitches, money en hosselen :') En helaas vind ik ook dat negers over het algemeen teveel bezig zijn met stoerdoen, jij bent er helaas één van.
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:10:42 #294
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_116024990
quote:
15s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Wat dan, XTC? Ik kan me herinneren dat ik het er al eens eerder over had en toen XTC zei, toen begon jij op lange tenen te beweren dat het paddo's waren. Ik doelde op het feit dat je als minderjarige (toen was je dat nog) met allerlei soorten (hard)drugs experimenteerde, lijkt me niet bepaald goed voor je algehele gezondheid en ontwikkeling.
XTC :') please.
Truffels jongen, truffels.
pi_116024994
quote:
7s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:10 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Geloof me, dat heeft er geen balzak mee te maken. Ik vind die negermuziek gewoon nergens op slaan, het gaat over bitches, money en hosselen :') En helaas vind ik ook dat negers over het algemeen teveel bezig zijn met stoerdoen, jij bent er helaas één van.
Alsof elke van de miljoenen nummers over bitches, money en hosselen gaat. De kortzichtigheid 8)7.
pi_116024999
quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Insgelijks, jij liever dan ik met een FOK!chick en FOK!kers in je privésfeer. Couldn't care less.
Ik ben nog een stap verder gegaan dan een FOK!chick, wil je mij ook bashen?
Welkom op FOK!
pi_116025004
pi_116025005
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:10 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

XTC :') please.
Truffels jongen, truffels.
Sorry dat ik geen kenner ben. Junk.
pi_116025029
quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:10 schreef Zosk het volgende:

[..]

_O-
pi_116025030
quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:10 schreef Zosk het volgende:

[..]

Hangt ervan af welke.
pi_116025059
quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Hangt ervan af welke.
Zweedse chick via WoW, kom maar op.
Welkom op FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: