Gisteren naar de griek geweest.quote:
Tzatziki eroverquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gisteren naar de griek geweest.
Omnomnomnom mixed grill
ook lekkerquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gisteren naar de griek geweest.
Omnomnomnom mixed grill
Ik ga altijd in Duitsland. Bestel ook meestal hetzelfdequote:Op zondag 26 augustus 2012 12:15 schreef Salatrel het volgende:
ik hou wel van lekker grieks eten. ik bestel dan ook altijd hetzelfde voor, hoofd en nagerecht als ik naar de griek ga
quote:
En veel !quote:
Ja heerlijkquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook lekker
hoe was je tripje naar de stad in nog?
Je gaat in Duitsland naar de Griek? Die in Nederland zijn niet goed genoeg?quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:19 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik ga altijd in Duitsland. Bestel ook meestal hetzelfde.
* schopt met mevrouwensneakersquote:
die mooie blauwe?quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* schopt met mevrouwensneakers
nachtbussenquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja heerlijk![]()
Nou iets minder heerlijk.
Er had iemand in de bus gekotst en iemand die dat niet zag ging in de kots zitten_
Verder was het wel leuk
Hier in de buurt zit er maar één. En nee, daar is het eten niet zo lekker. Altijd bij Nostos in Brüggen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je gaat in Duitsland naar de Griek? Die in Nederland zijn niet goed genoeg?
Ze vallen wel op he?quote:
Ja, viessssssquote:
Ze zeiden ook tegen me, ja ik haalde 4e in met karten, want dat zag ik aan de schoenenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze zeiden ook tegen me, ja ik haalde 4e in met karten, want dat zag ik aan de schoenen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat is me echt nog nooit gelukt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, ik heb in mn slaap mijn elleboog zo ongenadig hard aan het kastje gestoten, niet normaal
Ik ben gewoon lompquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is me echt nog nooit gelukt.
maar ja, ik lig dan ook midden in een 2 persoons bed
quote:
Dank jullie wel, het is gewoon waarquote:
quote:
Goeiequote:
deze manquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:43 schreef gianni61 het volgende:
wat is er zo geweldig aan perenijsjes?
Festini, buitenaards lekkerquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:43 schreef gianni61 het volgende:
wat is er zo geweldig aan perenijsjes?
don't care.quote:
Ben & Jerry's zijn ook van die zoete caloriebommen voor de wolvendagenquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
don't care.
ook ben & jerry vind ik niet heel bijzonder.
maar goed, ik eet gewoon nauwelijks ijs
Dunno, laatste keer dat ik het at is alweer een jaar geleden ofzoquote:
Daarom, waterijsjesquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is toch gewoon waterijs?
doe maar een cornetto aardbei
Hebben die geen normaal ijs?quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dunno, laatste keer dat ik het at is alweer een jaar geleden ofzoGeen behoefte aan eigenlijk, vind ook alleen cookie dough en strawberry cheesecake lekker
ik heb hier nog een bakje "oh my, applepie" staan, maar vind hem niet zo lekkerquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dunno, laatste keer dat ik het at is alweer een jaar geleden ofzoGeen behoefte aan eigenlijk, vind ook alleen cookie dough en strawberry cheesecake lekker
Ik haal het sowieso nooit. Doe mij maar normale smaken van Hertog.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
NeeMaar pls, 5 euro voor een bakJE ijs
Raketjequote:Op zondag 26 augustus 2012 13:11 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik haal het sowieso nooit. Doe mij maar normale smaken van Hertog.
Kan ik niet tegen, ik hou niet van chocolade ijs/vla/taart/cake/mousse, en als ik het bijvoorbeeld wel eens at omdat ik gewoon knetterstoned was dan lag ik 10 minuten later met kramp in m'n buikquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:14 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ook prima, maar deze moet ik je toch echt aanbevelen.
[ afbeelding ]
Dat zijn hoofdpijn triggersquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:14 schreef Anthropos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dafuq, allergisch voor chocolade? Uiteindelijk gaat het er toch om dat Hertog ijs lekker, welke smaak dan ookquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan ik niet tegen, ik hou niet van chocolade ijs/vla/taart/cake/mousse, en als ik het bijvoorbeeld wel eens at omdat ik gewoon knetterstoned was dan lag ik 10 minuten later met kramp in m'n buik.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:14 schreef Anthropos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee want ik kan wel rustig een reep chocolade eten zonder er last van te hebben, maar daar ben ik ook niet héél dol op ofzo.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:19 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Dafuq, allergisch voor chocolade? Uiteindelijk gaat het er toch om dat Hertog ijs lekker, welke smaak dan ook.
Wat normale chocolade betreft alleen maar wit.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen idee want ik kan wel rustig een reep chocolade eten zonder er last van te hebben, maar daar ben ik ook niet héél dol op ofzo.
Hoeveel zit erin? Wat kost het? Ziet er wel appetijtelijk uitquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is alles en meer. Die hele bak opeten bij een avondje bankhangen
Dat is herkenbaar. Vind die ook de lekkerste. Alleen mijn interne delen na zo'n bak opetenquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is alles en meer. Die hele bak opeten bij een avondje bankhangen
Hebben we iets gemist?quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:21 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Hoeveel zit erin? Wat kost het? Ziet er wel appetijtelijk uit.
Oh wacht ik quotede de verkeerdequote:Op zondag 26 augustus 2012 13:22 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik las iets van 5 euro, maar misschien hebben ze verschillende maten?
Hebben we iets gemist?quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:21 schreef Mozy het volgende:
Ik denk dat Ynuhh ons heeft verlaten omdat dwc een enorme aap is.
Ik vind deze zelfs ook lekkerder dan Cookie Dough jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is herkenbaar. Vind die ook de lekkerste. Alleen mijn interne delen na zo'n bak opeten
500 ml, kost 4/5 euro ofzo? Geen idee eigenlijkquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:21 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Hoeveel zit erin? Wat kost het? Ziet er wel appetijtelijk uit.
quote:
Not bad. Als ik erachter ben gekomen waar ik dat kan kopen, zal ik het eens proevenquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
500 ml, kost 4/5 euro ofzo? Geen idee eigenlijk
Albert Heijn.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:24 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Not bad. Als ik erachter ben gekomen waar ik dat kan kopen, zal ik het eens proeven.
Ja bij de XL moet ie wel zijnquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:28 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Die hebben we hier genoeg. In een straal van 10 km liggen er 6 winkels en 1 XL.
dWc was weer eens aan het bashen op wd en vond het niet raar dat Ynuhh hier weg was gegaanquote:
Geen AH in de buurt die tot 22:00 uur of op een zondag open is?quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:31 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Zal wel even duren. Heb 8 september pas een vrije dag, op de zondagen na.
Heb ik dat schouwspel moeten missenquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
dWc was weer eens aan het bashen op wd en vond het niet raar dat Ynuhh hier weg was gegaan
Nog niet gecheckt. Moet ik sowieso een auto kunnen hebben en dinsdag, vrijdag en zaterdag vallen helemaal af. Ook 's avonds heb ik dan geen tijdquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Geen AH in de buurt die tot 22:00 uur of op een zondag open is?
Ik ben het ook nu aan het lezen. Gewoon even bij Dwc in de geschiedenis kijken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ik dat schouwspel moeten missenmaar ga je nou naar Lockdown? Gister toen ik in de kleine tent daar voltt polsbandjes ging halen hadden ze een speciale actie voor alle mensen die daar aanwezig waren; lockdownkaartjes voor 15 euro. Baalde een partij stevig zeg, 20 euro door m'n neus geboord
Zo gaarquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ik dat schouwspel moeten missenmaar ga je nou naar Lockdown? Gister toen ik in de kleine tent daar voltt polsbandjes ging halen hadden ze een speciale actie voor alle mensen die daar aanwezig waren; lockdownkaartjes voor 15 euro. Baalde een partij stevig zeg, 20 euro door m'n neus geboord
Maar alle stages zijn overdekt?quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zo gaarMaar dat kon je van te voren ook niet weten. Maar neh, ik ga niet. Degene met wie ik zou gaan hindert en het weer is kut. So so pussy.
Beetje laat om je chick te back-uppen, nietwaar? Omdat ik zei dat ynuhh weg was gegaan om dat dooiemans gezeik van wd komt Chai totaal onverwachts (alhoewel, FOK! is voor haar serious business) zuur reageren met:quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:21 schreef Mozy het volgende:
Ik denk dat Ynuhh ons heeft verlaten omdat dwc een enorme aap is.
Kom jij out of the blue mij ineens bashen, get the fuck outta here clown.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Klopt. Maar ga niet praten als je niets weet, dat is voor tokkies.
En dan zelf gaan zeiken als iemand je gaat bashenquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beetje laat om je chick te back-uppen, nietwaar? Omdat ik zei dat ynuhh weg was gegaan om dat dooiemans gezeik van wd komt Chai totaal onverwachts (alhoewel, FOK! is voor haar serious business) zuur reageren met:
[..]
Kom jij out of the blue mij ineens bashen, get the fuck outta here clown.
[ afbeelding ]
Als je er zo bijloopt heb je sowieso al geen recht van spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |