Gisteren naar de griek geweest.quote:
Tzatziki eroverquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gisteren naar de griek geweest.
Omnomnomnom mixed grill
ook lekkerquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gisteren naar de griek geweest.
Omnomnomnom mixed grill
Ik ga altijd in Duitsland. Bestel ook meestal hetzelfdequote:Op zondag 26 augustus 2012 12:15 schreef Salatrel het volgende:
ik hou wel van lekker grieks eten. ik bestel dan ook altijd hetzelfde voor, hoofd en nagerecht als ik naar de griek ga
quote:
En veel !quote:
Ja heerlijkquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook lekker
hoe was je tripje naar de stad in nog?
Je gaat in Duitsland naar de Griek? Die in Nederland zijn niet goed genoeg?quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:19 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik ga altijd in Duitsland. Bestel ook meestal hetzelfde.
* schopt met mevrouwensneakersquote:
die mooie blauwe?quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* schopt met mevrouwensneakers
nachtbussenquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja heerlijk![]()
Nou iets minder heerlijk.
Er had iemand in de bus gekotst en iemand die dat niet zag ging in de kots zitten_
Verder was het wel leuk
Hier in de buurt zit er maar één. En nee, daar is het eten niet zo lekker. Altijd bij Nostos in Brüggen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je gaat in Duitsland naar de Griek? Die in Nederland zijn niet goed genoeg?
Ze vallen wel op he?quote:
Ja, viessssssquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |