Ze zeiden ook tegen me, ja ik haalde 4e in met karten, want dat zag ik aan de schoenenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze zeiden ook tegen me, ja ik haalde 4e in met karten, want dat zag ik aan de schoenen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat is me echt nog nooit gelukt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, ik heb in mn slaap mijn elleboog zo ongenadig hard aan het kastje gestoten, niet normaal
Ik ben gewoon lompquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is me echt nog nooit gelukt.
maar ja, ik lig dan ook midden in een 2 persoons bed
quote:
Dank jullie wel, het is gewoon waarquote:
quote:
Goeiequote:
deze manquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:43 schreef gianni61 het volgende:
wat is er zo geweldig aan perenijsjes?
Festini, buitenaards lekkerquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:43 schreef gianni61 het volgende:
wat is er zo geweldig aan perenijsjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |