don't care.quote:
Ben & Jerry's zijn ook van die zoete caloriebommen voor de wolvendagenquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
don't care.
ook ben & jerry vind ik niet heel bijzonder.
maar goed, ik eet gewoon nauwelijks ijs
Dunno, laatste keer dat ik het at is alweer een jaar geleden ofzoquote:
Daarom, waterijsjesquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is toch gewoon waterijs?
doe maar een cornetto aardbei
Hebben die geen normaal ijs?quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dunno, laatste keer dat ik het at is alweer een jaar geleden ofzoGeen behoefte aan eigenlijk, vind ook alleen cookie dough en strawberry cheesecake lekker
ik heb hier nog een bakje "oh my, applepie" staan, maar vind hem niet zo lekkerquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dunno, laatste keer dat ik het at is alweer een jaar geleden ofzoGeen behoefte aan eigenlijk, vind ook alleen cookie dough en strawberry cheesecake lekker
Ik haal het sowieso nooit. Doe mij maar normale smaken van Hertog.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
NeeMaar pls, 5 euro voor een bakJE ijs
Raketjequote:Op zondag 26 augustus 2012 13:11 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik haal het sowieso nooit. Doe mij maar normale smaken van Hertog.
Kan ik niet tegen, ik hou niet van chocolade ijs/vla/taart/cake/mousse, en als ik het bijvoorbeeld wel eens at omdat ik gewoon knetterstoned was dan lag ik 10 minuten later met kramp in m'n buikquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:14 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ook prima, maar deze moet ik je toch echt aanbevelen.
[ afbeelding ]
Dat zijn hoofdpijn triggersquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:14 schreef Anthropos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dafuq, allergisch voor chocolade? Uiteindelijk gaat het er toch om dat Hertog ijs lekker, welke smaak dan ookquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan ik niet tegen, ik hou niet van chocolade ijs/vla/taart/cake/mousse, en als ik het bijvoorbeeld wel eens at omdat ik gewoon knetterstoned was dan lag ik 10 minuten later met kramp in m'n buik.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:14 schreef Anthropos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee want ik kan wel rustig een reep chocolade eten zonder er last van te hebben, maar daar ben ik ook niet héél dol op ofzo.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:19 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Dafuq, allergisch voor chocolade? Uiteindelijk gaat het er toch om dat Hertog ijs lekker, welke smaak dan ook.
Wat normale chocolade betreft alleen maar wit.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen idee want ik kan wel rustig een reep chocolade eten zonder er last van te hebben, maar daar ben ik ook niet héél dol op ofzo.
Hoeveel zit erin? Wat kost het? Ziet er wel appetijtelijk uitquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is alles en meer. Die hele bak opeten bij een avondje bankhangen
Dat is herkenbaar. Vind die ook de lekkerste. Alleen mijn interne delen na zo'n bak opetenquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is alles en meer. Die hele bak opeten bij een avondje bankhangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |