Gouden horloge is wel hard, als het stijlvol is. Niet zo'n reuzenklok.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je bent gewoon zwaar gefrustreerd, anders blijf je niet eeuwig doorgaan op zaken. En anderen van stijlloosheid betichten terwijl je zelf een vuilniszakjas hebt gehad, een gouden horloge draagt, je bakkebaarden in een punt scheert en tot slotte een fucking burberrysjaal hebt
[ afbeelding ]
Wilde gedachtes gaan door mijn hoofd op dit moment.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou jou inderdaad eerder snoeihard nemen dan die gortdroge kutjes hier.
Met uitsluiting van Juminelle, uiteraard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wilde gedachtes gaan door mijn hoofd op dit moment.I don't share.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teguh jou nooit tok skatjuh :$quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
babey jy bend nooit die b!t$sjy :$ :$
Smerige egoist. Al m'n dromen vallen in duigen nuquote:
Ik blijf doorgaan op triviale zaken omdat ik kan genieten van de reacties die dit teweegbrengt. Ik heb inderdaad een Nickelson-jas gehad, in 2008 welteverstaan. Genoeg complimenten gehad, zelfs een stokoude opa die me becomplimenteerde met m'n bontkraag, een stoer verhaal uit de oorlog erbij vertelde en zei dat hij 'm toentertijd net zo goed zou dragen. Ook over m'n gouden horloge krijg ik nogsteeds complimenten. Het is inderdaad geen lelijke reuzenklok Anthropos, dat is voor tuig inderdaad. Chicks vinden m'n bakkenbaarden sexy, en die Burberry-sjaal heb ik ooit gehad. Waarom zou ik dat niet dragen, omdat enkele individuen op FOK! dat pauper vinden?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je bent gewoon zwaar gefrustreerd, anders blijf je niet eeuwig doorgaan op zaken. En anderen van stijlloosheid betichten terwijl je zelf een vuilniszakjas hebt gehad, een gouden horloge draagt, je bakkebaarden in een punt scheert en tot slotte een fucking burberrysjaal hebt
[ afbeelding ]
Opdonderen ik ben monogaam.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Smerige egoist. Al m'n dromen vallen in duigen nu
wEeT ik toggg xd!!:$quote:
En laat ik deze ook nog een keer quotenquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
PsychologieMan je doet een economie opleiding, ga het ajb niet hebben over psychologie.
Kinderen in Amerika.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geniaal, random inschakelen op Nena - 99 Luftballons.
Ga jij beginnen aan een MMO ja? Heb jij helemaal geen tijd voor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:24 schreef Juminelle het volgende:
Jongunnssss, over 2 dagen de release van Guildwars 2
https://www.google.nl/sea(...)U6UMa4KIe20QXo9YCwBQquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:24 schreef Juminelle het volgende:
Jongunnssss, over 2 dagen de release van Guild Wars 2
Zeeën van tijd heb ik. Beginnen aan een pretstudie, stoppen met werken. So so fijn.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ga jij beginnen aan een MMO ja? Heb jij helemaal geen tijd voor.
Laat mij geeky wezenquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)U6UMa4KIe20QXo9YCwBQ
Wat. Nerd.
Kom ik met je mee spelen, mag je mijn schildmaagd zijn :$quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zeeën van tijd heb ik. Beginnen aan een pretstudie, stoppen met werken. So so fijn.
[..]
Laat mij geeky wezen![]()
![]()
Gaat mijn WoW character niet zo leuk vindenquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:24 schreef Juminelle het volgende:
Jongunnssss, over 2 dagen de release van Guild Wars 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |