Met het verschil dat ik geen fuck geef, en ik geen relaties (zowel koppels als vrienden) "in real life" buiten FOK! erop na houd. Bovendien waarderen meer mensen wat tegengas, getuige de DM's die ik altijd krijg als ik even rage hier.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En dan zelf gaan zeiken als iemand je gaat bashen
quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Met het verschil dat ik geen fuck geef, en ik geen relaties (zowel koppels als vrienden) "in real life" buiten FOK! erop na houd. Bovendien waarderen meer mensen wat tegengas, getuige de DM's die ik altijd krijg als ik even rage hier.
dWc ga nu even niet zo zielig lopen doen. Internetheldquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beetje laat om je chick te back-uppen, nietwaar? Omdat ik zei dat ynuhh weg was gegaan om dat dooiemans gezeik van wd komt Chai totaal onverwachts (alhoewel, FOK! is voor haar serious business) zuur reageren met:
[..]
Kom jij out of the blue mij ineens bashen, get the fuck outta here clown.
[ afbeelding ]
Als je er zo bijloopt heb je sowieso al geen recht van spreken.
quote:
Hoezo internetheld? Wil het 'm wel in z'n gezicht zeggen hoor, heb alleen niet de behoefte FOK!kers te meeten. Jij wel. Jij hebt dan ook al enkele meets bezocht, en hebt een handvol FOK!kers op Facebook.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dWc ga nu even niet zo zielig lopen doen. Internetheld
Hell naw, als je je irl de hele tijd moet verdedigen dan moet je blijkbaar iets compenseren, maar jij haalt elke keer kleding/uiterlijk/drugsgebruik erbij ofzo op FOK!, internet notabene. Compensatie much? En nu die meets, echt waar heeft dat mee te maken?quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoezo internetheld? Wil het 'm wel in z'n gezicht zeggen hoor, heb alleen niet de behoefte FOK!kers te meeten. Jij wel.
Wild geweest?quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Blauwe schouderbladen, zit niet lekker.
Met wie heb je gemeet?quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hell naw, als je je irl de hele tijd moet verdedigen dan moet je blijkbaar iets compenseren, maar jij haalt elke keer kleding/uiterlijk/drugsgebruik erbij ofzo op FOK!, internet notabene. Compensatie much? En nu die meets, echt waar heeft dat mee te maken?GTFO
Ik weet niet waar jij die conclusies vandaan haalt, maar van psychologie heb jij in ieder geval geen kaas gegeten. En die typische domheid van je, die meets hebben te maken met dat jij afspreekt met FOK!kers. Ik wil best wel de waarheid in Mozy's face vertellen (ik ben immers volgens jou een internetheld), alleen heb ik niet de behoefte om FOK!kers daadwerkelijk te ontmoeten. Jij dus wel. Het is geen rocket science hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hell naw, als je je irl de hele tijd moet verdedigen dan moet je blijkbaar iets compenseren, maar jij haalt elke keer kleding/uiterlijk/drugsgebruik erbij ofzo. Compensatie much? En nu die meets, echt waar heeft dat mee te maken?GTFO
Psychologiequote:Op zondag 26 augustus 2012 14:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij die conclusies vandaan haalt, maar van psychologie heb jij in ieder geval geen kaas gegeten. En die typische domheid van je, die meets hebben te maken met dat jij afspreekt met FOK!kers. Ik wil best wel de waarheid in Mozy's face vertellen (ik ben immers volgens jou een internetheld), alleen heb ik niet de behoefte om FOK!kers daadwerkelijk te ontmoeten. Jij dus wel. Het is geen rocket science hoor.
Enkele mensen uit Fernandes, en uit de KLB SC weet ik van Chai en Mozy in ieder geval (volgens mij beiden). Daarom probeert ze die nu te back-uppenquote:
Ik stel voor dat je vanaf nu jezelf niet meer voor schut zet. Ik studeer commerciële economie, daarvan bestaat een groot deel uit marketing. Dat is onder andere consumentengedrag, oftewel psychologie.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
PsychologieMan je doet een economie opleiding, ga het ajb niet hebben over psychologie.
Ik zou jou inderdaad eerder snoeihard nemen dan die gortdroge kutjes hierquote:
Je benoemt nu ook wel topkwaliteit.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou jou inderdaad eerder snoeihard nemen dan die gortdroge kutjes hier.
Met uitsluiting van Juminelle, uiteraard.
Net op tijd met je editquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou jou inderdaad eerder snoeihard nemen dan die gortdroge kutjes hier.
Met uitsluiting van Juminelle, uiteraard.
dankje :$quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:05 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Je benoemt nu ook wel topkwaliteit.
Je bent gewoon zwaar gefrustreerd, anders blijf je niet eeuwig doorgaan op zaken. En anderen van stijlloosheid betichten terwijl je zelf een vuilniszakjas hebt gehad, een gouden horloge draagt, je bakkebaarden in een punt scheert en tot slotte een fucking burberrysjaal hebtquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Enkele mensen uit Fernandes, en uit de KLB SC weet ik van Chai en Mozy in ieder geval (volgens mij beiden). Daarom probeert ze die nu te back-uppen. En volgens mij zijn er nog veel meer mensen.
[..]
Ik stel voor dat je vanaf nu jezelf niet meer voor schut zet. Ik studeer commerciële economie, daarvan bestaat een groot deel uit marketing. Dat is onder andere consumentengedrag, oftewel psychologie.
Ja 12e van de15equote:
babey jy bend nooit die b!t$sjy :$ :$quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:07 schreef tliciouz het volgende:
Jezus DWC, je bent nog een ergere bitch dan als ik ongesteld ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |