abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116009140

nino.jpg2duw8k3.gifui.giftestivatar.jpg3421_MK.jpgavas.jpgmouzerx.gifui%20skylark.pngrosieui.gifqA8fI2.gifani_2plant2.gifavaado.jpg
taylor.gifblackswan.gifkatebushava3.pngUI3.pngmegan2.pngCavia.gifah.gifperfectsun2.jpgkityt.jpgavaw.jpg20h8yh2.gifkleiner.gifava.png
NgcgM.gifJOHNAVA.jpg2u4q0w5.png324.gifGoede%20lollerpwn.gifludo.gifAlbums.gifaka4k1.gifPink%20floyd%20ava.jpgBardot.jpggizmo.gifhond3.gif
devvie.gifUntitled.pngbeer.jpgtiii.jpgmypictr_60x60.jpgcat6060.gif1821501-1665.jpg2720562ymN3Q3fT.gifhondje.pngfortheloveofgod.gifChester.jpg eHn17.png8978981.gif.jpg

Deel vol? De OP vind je hier.
De laatste poster opent in principe het nieuwe topic, als dat niet binnen een minuut of vijf gebeurt is het eerste reekstopic dat daarna wordt geopend het volgende deel, eventueel andere geopende KLB SC-topics gaan dicht.

KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen slowchatten, wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:

Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.

Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).

Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
.

pi_116009151
Fipo.
 | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | 
pi_116009155
terechte tt
pi_116009175
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:42 schreef Zosk het volgende:

[..]

Het mag van mij best eerder goed zitten. :')
Duh :') misschien gewoon chaggie omdat ze je mist ?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_116009176
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:44 schreef AppleOcean het volgende:
Fipo.
:W
pi_116009183
TERING HE
pi_116009194
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:45 schreef AppelCake het volgende:

[..]

Hoi appel :W
pi_116009203
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:45 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Duh :') misschien gewoon chaggie omdat ze je mist ?
Nee dat is het niet. :')
Welkom op FOK!
pi_116009222
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:45 schreef AppelCake het volgende:

[..]

14 jarige uit zuid limburg?
pi_116009233
Ik vind……eigenlijk…..over het algemeen…alle, vrouwen….KUTHOEREN…Allemaal!! Met ’n vagina..Hej al wel ’s goed bekeken de vagina? Ziet er toch niet uit? Toch allemaal ‘tzelfde...e-en as je die lul van mij ziet, ey eh haal em - haal em - haal em der is allemaal uit man, allemaal anders, allemaal speciaal, ma hm ts, ’s toch helemaal niks man..

Met h’n menstruatie, nee dah moet dan elke maand weer huppakee menstruatie, alsof ’t godverdomme niks kost! Menstruatie..En goor dat dat is! GOOR! En dan op ’n gegeven moment dan zijn ze zwanger, das helemaal goor! Zo’n toeter! En dan in een keer zo FLAP een hoop water en dan BLEEEHH! Of ze menstrueren nooit meer en das ’t ergste wat er is heh, dan zijn ze in de overgang..En das goor heh, vrouw in de overgang..’s goor heh..vrouw in de overgang..die zweten...zweten...overal heh....zweten...verlept-verlept lijf..ja, en slappe tieten, fiew...Ik snap niet dat die tieten eraan blijven hangen na hun vijftigste, waarom heeft een vrouw tieten op na der vijftigste, waarom?! Geen enkele zin, en dan doen bleeh bleeh, helemaal niks, dus dan moet gewoon als ze vijftig wordt, dan zou mooi zijn, je wordt vijftig, FLOEP FLOEP, klaar.

Vrouwen in de overgang die zweten, hebben gewoon een rooie - een rooie kop heh, van de - van de opvliegers - opvliegers, ja opvliegers, dan lopen ze over straat, niks aan de hand, en dan in één keer whooohooohw!! En chagrijnig! Chagrijnig!! Oooohwww! Das ook zoiets, dan licht er dus in je bed, een zwetend wijf, met een rooie kop, en een verlept lijf in bed, te mekkeren, en die vraagt dan: “Vind je me nog aantrekkelijk?”..Wat denk je nou zelf??

Sjongejongejonge zeg..Nee das allemaal heel erg, allemaal heel erg...Overgang, klinkt een beetje als een promotie heh? Maar dah kajje het toch niet echt noemen ofwel? Promotie..Menopauze, oh pauze komt er een tweede bedrijf? Nee ’t is afgelopen mevrouw, fijne tijd heh! Jaaha, maar wees lief, voor je vrouw als ze in de overgang is, kom op, ze heeft al die jaren heeft ze bier voor je gehaald, dan moeje nu ook lief voor der zijn..Ja probeer der dan toch maar een beetje aan te zitten ofzo, BLEEHHW!! Maar dan moet het, in de huwelijkse voorwaarden heh dat dan ehh zo’n iemand van de burgerlijke stand zegt: “En zult u ook in haar nadagen haar dooie jopen blijven kneden?”...

Hey! Weet je wie trouwens wel te gék zijn?! Helemaal te gek! MANNEN!! Mannen zijn te gek!! Als mannen onder mekaar zijn, gaan ze lekker stappen met elkaar, en bier drinken! En als de één een grap maakt, dan doen die andere Haahahahoow!! Heerlijk! En mannen zijn nóóit jaloers! Nóóit! Kenne mannen ie! En vrouwen?? Ohohohohooo!! Loop je met een vrouw over straat en dan komt er een hele andere mooie vrouw aan, die is sexy gekleed, en dan kijkt die vrouw zo: “Nou zo kan ik er ook uitzien.”..NEEJ..Want zij is mooi, en jij bent lelijk!! Mannen zijn nooit jaloers..Als een man met zijn vrouw over straat loopt, en er komt een mooie man langs, dan zal een man tegen zijn vrouw zeggen: “Kijk schat, wat een mooie man.”..Jah! Wil je met em naar bed? Natuurlijk, ik wacht hier wel...Ach hier daar ben je weer och je bent helemaal rood zeg, was het lekker? Harstikke fijn! Oh hallo hallo hallo hallo, wat zeg je? Ja, een-een popeltje ja dat is ze zeker ja, jajajaja, wat, nee dat doet ze bij mij nooit, nee nee, oja gaan jullie, o jullie gaan samen, nee geld ja natuurlijk tuurlijk..Dat zijn mannen...
pi_116009238
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:44 schreef gianni61 het volgende:
terechte tt
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
pi_116009246
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:46 schreef gianni61 het volgende:

[..]

14 jarige uit zuid limburg?
Ik heb 2 haren op de borst/ jaja ik kan het wel lezen
pi_116009282
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:47 schreef AppelCake het volgende:

[..]

Ik heb 2 haren op de borst/ jaja ik kan het wel lezen
waar vandaan?
pi_116009300
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:48 schreef gianni61 het volgende:

[..]

waar vandaan?
Meerssen... :o :') hoezo?
pi_116009319
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:46 schreef Juminelle het volgende:

[..]

WAT NOU.
Welkom op FOK!
pi_116009327
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:46 schreef remi1986 het volgende:
Ik vind……eigenlijk…..over het algemeen…alle, vrouwen….KUTHOEREN…Allemaal!! Met ’n vagina..Hej al wel ’s goed bekeken de vagina? Ziet er toch niet uit? Toch allemaal ‘tzelfde...e-en as je die lul van mij ziet, ey eh haal em - haal em - haal em der is allemaal uit man, allemaal anders, allemaal speciaal, ma hm ts, ’s toch helemaal niks man..

Met h’n menstruatie, nee dah moet dan elke maand weer huppakee menstruatie, alsof ’t godverdomme niks kost! Menstruatie..En goor dat dat is! GOOR! En dan op ’n gegeven moment dan zijn ze zwanger, das helemaal goor! Zo’n toeter! En dan in een keer zo FLAP een hoop water en dan BLEEEHH! Of ze menstrueren nooit meer en das ’t ergste wat er is heh, dan zijn ze in de overgang..En das goor heh, vrouw in de overgang..’s goor heh..vrouw in de overgang..die zweten...zweten...overal heh....zweten...verlept-verlept lijf..ja, en slappe tieten, fiew...Ik snap niet dat die tieten eraan blijven hangen na hun vijftigste, waarom heeft een vrouw tieten op na der vijftigste, waarom?! Geen enkele zin, en dan doen bleeh bleeh, helemaal niks, dus dan moet gewoon als ze vijftig wordt, dan zou mooi zijn, je wordt vijftig, FLOEP FLOEP, klaar.

Vrouwen in de overgang die zweten, hebben gewoon een rooie - een rooie kop heh, van de - van de opvliegers - opvliegers, ja opvliegers, dan lopen ze over straat, niks aan de hand, en dan in één keer whooohooohw!! En chagrijnig! Chagrijnig!! Oooohwww! Das ook zoiets, dan licht er dus in je bed, een zwetend wijf, met een rooie kop, en een verlept lijf in bed, te mekkeren, en die vraagt dan: “Vind je me nog aantrekkelijk?”..Wat denk je nou zelf??

Sjongejongejonge zeg..Nee das allemaal heel erg, allemaal heel erg...Overgang, klinkt een beetje als een promotie heh? Maar dah kajje het toch niet echt noemen ofwel? Promotie..Menopauze, oh pauze komt er een tweede bedrijf? Nee ’t is afgelopen mevrouw, fijne tijd heh! Jaaha, maar wees lief, voor je vrouw als ze in de overgang is, kom op, ze heeft al die jaren heeft ze bier voor je gehaald, dan moeje nu ook lief voor der zijn..Ja probeer der dan toch maar een beetje aan te zitten ofzo, BLEEHHW!! Maar dan moet het, in de huwelijkse voorwaarden heh dat dan ehh zo’n iemand van de burgerlijke stand zegt: “En zult u ook in haar nadagen haar dooie jopen blijven kneden?”...

Hey! Weet je wie trouwens wel te gék zijn?! Helemaal te gek! MANNEN!! Mannen zijn te gek!! Als mannen onder mekaar zijn, gaan ze lekker stappen met elkaar, en bier drinken! En als de één een grap maakt, dan doen die andere Haahahahoow!! Heerlijk! En mannen zijn nóóit jaloers! Nóóit! Kenne mannen ie! En vrouwen?? Ohohohohooo!! Loop je met een vrouw over straat en dan komt er een hele andere mooie vrouw aan, die is sexy gekleed, en dan kijkt die vrouw zo: “Nou zo kan ik er ook uitzien.”..NEEJ..Want zij is mooi, en jij bent lelijk!! Mannen zijn nooit jaloers..Als een man met zijn vrouw over straat loopt, en er komt een mooie man langs, dan zal een man tegen zijn vrouw zeggen: “Kijk schat, wat een mooie man.”..Jah! Wil je met em naar bed? Natuurlijk, ik wacht hier wel...Ach hier daar ben je weer och je bent helemaal rood zeg, was het lekker? Harstikke fijn! Oh hallo hallo hallo hallo, wat zeg je? Ja, een-een popeltje ja dat is ze zeker ja, jajajaja, wat, nee dat doet ze bij mij nooit, nee nee, oja gaan jullie, o jullie gaan samen, nee geld ja natuurlijk tuurlijk..Dat zijn mannen...
tl;dr :$
Welkom op FOK!
pi_116009333
dese is voor alle hoere

If not now, then when.
pi_116009339
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:46 schreef Zosk het volgende:

[..]

Nee dat is het niet. :')
Ach komt vast wel goed kerel
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_116009341
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:46 schreef remi1986 het volgende:

Didn't read because

pi_116009345
Mozy slaapt inmiddels al bijna een uur en ik ben nog steeds klaarwakker.
pi_116009346
quote:
6s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:48 schreef AppelCake het volgende:

[..]

Meerssen... :o :') hoezo?
das niet ver weg
pi_116009362
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:49 schreef gianni61 het volgende:

[..]

das niet ver weg
Ok ok. *O*
pi_116009368
quote:
18s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:49 schreef Mozy het volgende:
Mozy slaapt inmiddels al bijna een uur en ik ben nog steeds klaarwakker.
maak hem wakker
pi_116009400
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 23:50 schreef gianni61 het volgende:

[..]

maak hem wakker
Is zielig. Hij had afgelopen week intro.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')